Przetarg 8482270 - Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie w UM Krakowa...

   
Analizuj Zamówienie 8482270 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-10-22
przedmiot ogłoszenia
Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie w UM Krakowa zintegrowanego portalu Krakowskie Centrum Kontaktu - Elektroniczne Usługi Publ
iczne oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Numer referencyjny: OR-10.271.59.2021
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie w Urzędzie Miasta Krakowa zintegrowanego portalu Krakowskie Centrum Kontaktu - Elektroniczne Usługi Publiczne oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie w Urzędzie Miasta Krakowa zintegrowanego portalu Krakowskie Centrum Kontaktu - Elektroniczne Usługi Publiczne oraz świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części znajduje się w pkt 3.4. SWZ. 4. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców na zasadach określonych w SWZ. 8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia personelu na podstawie stosunku pracy. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w wysokości nieprzekraczającej 25 % wartości zamówienia podstawowego. W związku z powyższym Zamawiający przy ustalaniu wartości niniejszego zamówienia uwzględnił wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w wysokości: 609 756,10 zł netto. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług – w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego, w szczególności z zakresu analizy przedwdrożeniowej, prac programistycznych, w tym dodania kolejnych integracji lub web service-ów, rozbudowy funkcjonalności, a także z zakresu asysty technicznej i konserwacji. Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego, przy czym warunki udziału w postępowaniu zostaną ewentualnie ograniczone relewantnie do powtarzanego zakresu zamówienia. 10. Uwaga! Wartość wskazana w pkt II.1.5 oraz II.2.6 ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 11. Zamawiający przed wszczęciem postępowania przeprowadził wstępne konsultacje rynkowe. 12. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. 13. W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczty elektronicznej. Szczegóły dotyczące sposobu porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców zostały określone w pkt 10. SWZ. 14. Oznaczenie odbiorcy (Zamawiającego) w formularzach ePUAP: Gmina Miejska Kraków – miasto na prawach powiatu (31-004 Kraków, woj. małopolskie). Adres skrzynki ePUAP: /UMKr/SkrytkaESP Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20764, zwanej też „stroną internetową prowadzonego postępowania”. 15. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN. Zasady wnoszenia wadium zostały określone w pkt 13. SWZ. 16. Zamawiający wymaga wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto. Zabezpieczenie zostanie zwrócone w następujący sposób: - 70 % kwoty zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru realizacji zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 3 wzoru umowy i uznania przedmiotu umowy przez Zamawiającego za należycie wykonany, - 30 % kwoty zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 15 dni po upływie okresu realizacji ATiK, o którym mowa w § 3 pkt 5 wzoru umowy
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 221-583459 z dnia 2021-11-15:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 18/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 30/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 15/02/2022
Powinno być:
Data: 27/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 18/11/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 30/11/2021
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 230-606316 z dnia 2021-11-26:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 30/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 07/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 27/02/2022
Powinno być:
Data: 06/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 30/11/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 07/12/2021
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 235-619458 z dnia 2021-12-03:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
1.1. posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) należycie wykonali:
Powinno być:
1.1. posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) należycie wykonali:
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
1.2.7. projektantem ds. User Experience posiadającym certyfikat potwierdzający umiejętności projektowania zorientowanego na użytkownika wydawany przez NIEzależną instytucję certyfikującą obejmujący kompetencje na poziomie co najmniej UX-PM LEVEL 2: UX EXECUTION określony przez UX Alliance.
Powinno być:
1.2.7. projektantem ds. User Experience posiadającym umiejętność projektowania zorientowanego na użytkownika, na poziomie minimum TAKim jaki został określony dla certyfikatu UX-PM LEVEL 2: UX EXECUTION określonego przez UX Alliance, potwierdzoną: certyfikatami, albo zaświadczaniami o ukończeniu kursów lub szkoleń, albo dyplomami ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych, wydanymi przez NIEzależne instytucje certyfikujące, albo NIEzależne instytucje szkoleniowe, albo uczelnie wyższe.
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej pięcioosobowym zespołem, w tym:
1.2.1. kierownikiem projektu,
1.2.2. architektem systemów informatycznych,
1.2.3. inżynierem ds. wdrożeń,
1.2.4. analitykiem biznesowym,
1.2.5. specjalistą ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych,
1.2.6. dwoma programistami
którzy (dot. 1.2.1. - 1.2.6.) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu brali udział, w TAKim samym charakterze, w należytym wykonaniu zamówienia polegającego na wdrożeniu serwisu internetowego wraz z warstwą zarządzania, zintegrowanego - zgodnie z modelem usługowym SOA z wykorzystaniem mikroserwisów - z co najmniej dwoma innymi systemami informatycznymi (przy czym każdy autorstwa innego podmiotu trzeciego), przystosowanego do obsługi co najmniej 300 000 użytkowników zewnętrznych, o wartości (z wyłączeniem sprzętu i infrastruktury) minimum 300 000 zł brutto;
Powinno być:
1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej pięcioosobowym zespołem, w tym:
1.2.1. kierownikiem projektu,
1.2.2. architektem systemów informatycznych,
1.2.3. inżynierem ds. wdrożeń,
1.2.4. analitykiem biznesowym,
1.2.5. specjalistą ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych,
1.2.6. dwoma programistami
którzy (dot. 1.2.1. - 1.2.6.) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu brali udział, w TAKim samym charakterze, w należytym wykonaniu zamówienia polegającego na wdrożeniu serwisu internetowego wraz z warstwą zarządzania, zintegrowanego - zgodnie z modelem usługowym SOA z wykorzystaniem mikroserwisów - z co najmniej dwoma innymi systemami informatycznymi (przy czym każdy autorstwa innego podmiotu trzeciego), przystosowanego do obsługi co najmniej 300 000 użytkowników zewnętrznych, o wartości (z wyłączeniem sprzętu i infrastruktury) minimum 300 000 zł brutto;
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
2.2.2. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1. powyżej.
Powinno być:
2.2.2. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1. powyżej.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 07/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 14/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 06/03/2022
Powinno być:
Data: 13/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 07/12/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 14/12/2021
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 238-628233 z dnia 2021-12-08:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 14/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 21/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 13/03/2022
Powinno być:
Data: 20/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 14/12/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 21/12/2021
Czas lokalny: 12:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Projektowanie
podbranża usługi informatyczne, projekt w branży komputery
kody CPV 72212000, 72250000, 72263000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , projekt w branży komputery

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10331265 2024-03-28
godz. 10:00
Wielkopolskie Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim zintegrowanego systemu informatycznego Esculap i Simple ERP, Koszty oraz Planowanie czasu pracy 1) Przedmiotem postępowania jest określenie war...
10366955 2024-04-04
godz. 10:00
Mazowieckie usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA ZP/1/2024
10364925 2024-04-09
godz. 14:00
Pomorskie Świadczenie usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT.
10381637 2024-04-10
godz. 14:00
Mazowieckie Wdrożenie i utrzymanie systemu informatycznego QHSE w chmurze obliczeniowej i udostępnienie za pomocą portalu w formule SaaS
10313112 2024-04-10
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze LEAD 3D ENVIRO ARTIST. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykona...
10315199 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Zapewnienie ciągłości działania i rozwój Systemu Centralnej Bazy Danych Osób Pozbawionych Wolności wraz z wykonaniem modyfikacji podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni...
10313619 2024-04-11
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze SENIOR LEVEL DESIGNER. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykona...
10329028 2024-04-16
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze GAMEPLAY PROGRAMMER. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykonawc...
10341765 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Obsługa serwisowo-konserwacyjna instalacji i systemów niskoprądowych w obiektach nieprodukcyjnych na terenie PGE EC S.A Oddział Wybrzeże w Gdańsku oraz OSW Krzeszna
10365795 2024-04-26
godz. 09:30
Dolnośląskie Kompleksowe utrzymanie systemów bezpieczeństwa i urządzeń obsługi tuneliTS-26 i TS-32 w ciągu drogi ekspresowej S3 od węzła Bolków do węzłaKamienna Góra Północ, wraz z przynale...