Przetarg 9503185 - Zaprojektowanie (w zakresie branży SRK) i kompleksowe...

   
Analizuj Zamówienie 9503185 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2023-02-22
przedmiot ogłoszenia
Zaprojektowanie (w zakresie branży SRK) i kompleksowe wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej 104 na odcinku A2 Rabka Zaryt
e – Mszana Dolna Numer referencyjny: 9090/IRZR1/02712/00708/23/P
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Rozbiórka, przebudowa, rozbudowa i budowa obiektu budowlanego pn.: linia kolejowa nr 104 Chabówka – Nowy Sącz na odc. A2 od km proj. 6+100 (km istn. 6+109) do km proj. 15+700 (km istn. 15+721) wraz z robotami budowlanymi wzdłuż linii kolejowej nr 104 związanymi z dowiązaniem do stanu istniejącego: przebudową podtorza wraz z regulacją osi w planie i profilu do km proj. 15+763 (km istn. 15+784), przebudową sieci teletechnicznych do km proj. 15+745 (km istn. 15+766) oraz przebudową urządzeń sterowania ruchem kolejowym do km istn. 17+040 wraz z infrastrukturą techniczną” realizowanego w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz, na odc. Chabówka - Rabka Zaryte - Mszana Dolna oraz Limanowa - Klęczany - Nowy Sącz”
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawia Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Tom III SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Tom IV SWZ.
Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest wykonanie następujących elementów: zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Rozbiórka, przebudowa, rozbudowa i budowa obiektu budowlanego pn.: linia kolejowa nr 104 Chabówka – Nowy Sącz na odc. A2 od km proj. 6+100 (km istn. 6+109) do km proj. 15+700 (km istn. 15+721) wraz z robotami budowlanymi wzdłuż linii kolejowej nr 104 związanymi z dowiązaniem do stanu istniejącego: przebudową podtorza wraz z regulacją osi w planie i profilu do km proj. 15+763 (km istn. 15+784), przebudową sieci teletechnicznych do km proj. 15+745 (km istn. 15+766) oraz przebudową urządzeń sterowania ruchem kolejowym do km istn. 17+040 wraz z infrastrukturą techniczną” realizowanego w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz, na odc. Chabówka - Rabka Zaryte - Mszana Dolna oraz Limanowa - Klęczany - Nowy Sącz” Całość przedmiotu Zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, w tym opracowanie projektu wykonawczego (branża srk); 2) wykonanie robót w zakresie opisanym w OPZ i PFU w zakresach: a) nawierzchnia i podtorze, b) roboty odwodnieniowe i hydrotechniczne, c) sieci zewnętrzne, d) drogi, e) urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk), f) urządzenia i systemy telekomunikacyjne, g) sieć trakcyjna oraz system zasilania i sterowania, h) linia potrzeb nietrakcyjnych (LPN); urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV, i) obiekty inżynieryjne, j) perony, obiekty obsługi podróżnych i obiekty kubaturowe, k) przejścia i przejazdy, l) roboty geologiczne i geotechniczne, m) roboty związane z wykonaniem elementów małej architektury, n) wycinka drzew i krzewów oraz roboty branży środowiskowej, o) wszelkie inne konieczne do realizacji zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) wykonanie robót polegających na budowie obiektów służących ochronie środowiska; 4) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej; 5) przeprowadzenie procesu oceny zgodności podsystemów strukturalnych w zakresie objętym zamówieniem na każdym etapie (projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu) i przekazanie odpowiednich deklaracji weryfikacji WE i certyfikatów weryfikacji WE dla podsystemów; 6) zapewnienie Gwarancji Jakości poprzez Świadczenie Usług gwarancyjnych dla wszystkich dostarczonych w ramach niniejszego Zamówienia Systemów obejmujących urządzenia srk – na zasadach określonych w OPZ i PFU, mających na celu zapewnienie przez cały okres świadczenia Usług dostępu do zamówionych wymagań funkcjonalnych, które realizować będą dostarczone przez Wykonawcę Systemy oraz bezpieczne i prawidłowe działanie tych Systemów, w szczególności przez wykonanie wszystkich niezbędnych czynności utrzymaniowych, 7) Zapewnienie Warunków Gwarancji – dla pozostałego zakresu Robót nie objętego Usługami gwarancyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Tom III niniejszej SWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Tom IV niniejszej SWZ.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 052-152944 z dnia 2023-03-14:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Pkt 1 lit. j)
Zamiast:
j)Budowę lub kompleksową Przebudowę w ramach 1 (jednej) umowy co najmniej 5 przejazdów kolejowo-drogowych w zakresie: urządzeń zabezpieczenia ruchu – zabudowa nowych komputerowych urządzeń samoczynnej lub półsamoczynnej sygnalizacji przejazdowej oraz nowej nawierzchni przejazdowej (obejmującej zarówno nawierzchnię kolejową i drogową) wraz z zabudową warstwy ochronnej i odwodnienia,
Powinno być:
j)Budowę lub kompleksową Przebudowę w ramach 1 (jednej) umowy co najmniej 5 przejazdów kolejowo-drogowych w zakresie: urządzeń zabezpieczenia ruchu – zabudowa nowych komputerowych urządzeń samoczynnej lub półsamoczynnej sygnalizacji przejazdowej oraz nowej drogowej nawierzchni przejazdowej,
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 29/03/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 31/03/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 26/07/2023
Powinno być:
Data: 28/07/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 29/03/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 31/03/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 060-178943 z dnia 2023-03-24:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Część nr: Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamiast:
1. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
a)co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, każda wykonana w ramach odrębnej umowy, obejmujące każda oddzielnie swoim zakresem Budowę lub kompleksową Przebudowę nawierzchni torowej oraz wzmocnieniem podtorza lub kompleksową wymianą podtorza na długości co najmniej 6 (sześciu) km linii kolejowej zelektryfikowanej lub elektryfikowanej;
b)co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, każda wykonana w ramach odrębnej umowy, obejmujące każda oddzielnie swoim zakresem Budowę lub kompleksową Przebudowę sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi na długości co najmniej 6 (sześciu) km linii kolejowej zelektryfikowanej lub elektryfikowanej;
c)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 6 (sześciu) rozjazdów kolejowych w technologii blokowej i zabudowę pod nimi warstwy ochronnej z odwodnieniem wykonaną w ramach jednej umowy;
d)Budowę lub kompleksową Przebudowę toru kolejowego ze wzmocnieniem podłoża za pomocą kolumn betonowych i/lub kolumn żwirowo-betonowych i/lub kolumn żwirowych na łącznej długości co najmniej 130 (stu trzydziestu) m toru lub
Budowę lub kompleksową Przebudowę drogi ze wzmocnieniem podłoża za pomocą kolumn betonowych i/lub kolumn żwirowo-betonowych i/lub kolumn żwirowych na łącznej długości co najmniej 130 (stu trzydziestu) m drogi;
e)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 1 (jednej) stacji kolejowej, przy czym obejmowała ona co najmniej 1 (jeden) tor główny zasadniczy i co najmniej 1 (jeden) tor główny dodatkowy (opcjonalnie drugi tor główny zasadniczy) wraz z kompleksową wymianą ich nawierzchni, wzmocnieniem lub wymianą ich podtorza, odwodnieniem oraz posiadała co najmniej 1 (jeden) peron dwukrawędziowy;
f)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 1 (jednego) systemu stacyjnego, scentralizowanych komputerowych urządzeń SRK (sterowania ruchem kolejowym), na stacji liczącej co najmniej 6 (sześć) zwrotnic,
g)Budowę lub kompleksową Przebudowę półsamoczynnej blokady liniowej obejmującą co najmniej 1 (jeden) szlak wraz z powiązaniem do systemu stacyjnego;
h)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 6 (sześciu) obiektów typu: most, wiadukt lub estakada, w tym co najmniej 1 (jeden) most lub wiadukt o rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła NIE mniejszej niż 35 (trzydzieści pięć) m wykonane łącznie w ramach maksymalnie 2 (dwóch) umów;
i)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 1 (jednego) przejścia podziemnego dla pieszych pod torami;
j)Budowę lub kompleksową Przebudowę w ramach 1 (jednej) umowy co najmniej 5 przejazdów kolejowo-drogowych w zakresie: urządzeń zabezpieczenia ruchu – zabudowa nowych komputerowych urządzeń samoczynnej lub półsamoczynnej sygnalizacji przejazdowej oraz nowej drogowej nawierzchni przejazdowej,
k)Budowę obiektu kubaturowego Lokalnego Centrum Sterowania lub Nastawni dysponującej;
l)Co najmniej 2 (dwie) dokumentacje projektowe (projekt wykonawczy) dla robót budowlanych polegających na Budowie lub kompleksowej Przebudowie infrastruktury kolejowej w zakresie branży sterowania ruchem kolejowym, każda obejmująca co najmniej 1 (jedną) stację z co najmniej 6 (sześcioma) zwrotnicami, na której zabudowano zewnętrzne i wewnętrzne komputerowe urządzenia srk z elektrycznymi napędami zwrotnicowymi i licznikową kontrolą NIEzajętości torów i rozjazdów oraz każda obejmująca co najmniej 1 (jeden) szlak wyposażony w półsamoczynną dwukierunkową blokadą liniową. Na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej uzyskano ostateczne decyzje pozwolenia na budowę lub dokonano skutecznego Zgłoszenia Robót.
Każde wykazane zadanie/realizacja może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków.
Uzupełnienie sekcji znajduje się poniżej.
Powinno być:
1. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
a)co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, każda wykonana w ramach odrębnej umowy, obejmujące każda oddzielnie swoim zakresem Budowę lub kompleksową Przebudowę nawierzchni torowej oraz wzmocnieniem podtorza lub kompleksową wymianą podtorza na długości co najmniej 6 (sześciu) km linii kolejowej zelektryfikowanej lub elektryfikowanej;
b)co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, każda wykonana w ramach odrębnej umowy, obejmujące każda oddzielnie swoim zakresem Budowę lub kompleksową Przebudowę sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi na długości co najmniej 6 (sześciu) km linii kolejowej zelektryfikowanej lub elektryfikowanej;
c)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 6 (sześciu) rozjazdów kolejowych w technologii blokowej i zabudowę pod nimi warstwy ochronnej z odwodnieniem wykonaną w ramach jednej umowy;
d)Budowę lub kompleksową Przebudowę toru kolejowego ze wzmocnieniem podłoża za pomocą kolumn betonowych i/lub kolumn żwirowo-betonowych i/lub kolumn żwirowych na łącznej długości co najmniej 130 (stu trzydziestu) m toru lub
Budowę lub kompleksową Przebudowę drogi ze wzmocnieniem podłoża za pomocą kolumn betonowych i/lub kolumn żwirowo-betonowych i/lub kolumn żwirowych na łącznej długości co najmniej 130 (stu trzydziestu) m drogi;
e)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 1 (jednej) stacji kolejowej, przy czym obejmowała ona co najmniej 1 (jeden) tor główny zasadniczy i co najmniej 1 (jeden) tor główny dodatkowy (opcjonalnie drugi tor główny zasadniczy) wraz z kompleksową wymianą ich nawierzchni, wzmocnieniem lub wymianą ich podtorza, odwodnieniem oraz posiadała co najmniej 1 (jeden) peron dwukrawędziowy;
f)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 1 (jednego) systemu stacyjnego, scentralizowanych komputerowych urządzeń SRK (sterowania ruchem kolejowym), na stacji liczącej co najmniej 6 (sześć) zwrotnic,
g)Budowę lub kompleksową Przebudowę półsamoczynnej blokady liniowej obejmującą co najmniej 1 (jeden) szlak wraz z powiązaniem do systemu stacyjnego;
h)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 6 (sześciu) obiektów typu: most, wiadukt lub estakada, w tym co najmniej 1 (jeden) most lub wiadukt o rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła NIE mniejszej niż 35 (trzydzieści pięć) m wykonane łącznie w ramach maksymalnie 2 (dwóch) umów;
i)Budowę lub kompleksową Przebudowę co najmniej 1 (jednego) przejścia podziemnego dla pieszych pod torami;
j)Budowę lub kompleksową Przebudowę w ramach 1 (jednej) umowy co najmniej 5 przejazdów kolejowo-drogowych w zakresie: urządzeń zabezpieczenia ruchu – zabudowa nowych komputerowych urządzeń samoczynnej lub półsamoczynnej sygnalizacji przejazdowej oraz nowej drogowej nawierzchni przejazdowej,
k)Budowę obiektu kubaturowego Lokalnego Centrum Sterowania lub Nastawni dysponującej;
l)Co najmniej 2 (dwie) dokumentacje projektowe (projekt wykonawczy) dla robót budowlanych polegających na Budowie lub kompleksowej Przebudowie infrastruktury kolejowej w zakresie branży sterowania ruchem kolejowym, każda obejmująca co najmniej 1 (jedną) stację z co najmniej 6 (sześcioma) zwrotnicami, na której zabudowano zewnętrzne i wewnętrzne komputerowe urządzenia srk z elektrycznymi napędami zwrotnicowymi i licznikową kontrolą NIEzajętości torów i rozjazdów oraz każda obejmująca co najmniej 1 (jeden) szlak wyposażony w półsamoczynną dwukierunkową blokadą liniową. Na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej uzyskano ostateczne decyzje pozwolenia na budowę lub dokonano skutecznego Zgłoszenia Robót.
Każde wykazane zadanie/realizacja może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków.
Uzupełnienie sekcji znajduje się poniżej.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 31/03/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 12/04/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 28/07/2023
Powinno być:
Data: 09/08/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 31/03/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 12/04/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 068-204195 z dnia 2023-04-05:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w miesiącach
Zamiast:
24
Powinno być:
32
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 12/04/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 21/04/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 09/08/2023
Powinno być:
Data: 18/08/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 12/04/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 21/04/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 074-223476 z dnia 2023-04-14:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 21/04/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 28/04/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 18/08/2023
Powinno być:
Data: 25/08/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 21/04/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 28/04/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 080-243206 z dnia 2023-04-24:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 28/04/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 17/05/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 25/08/2023
Powinno być:
Data: 13/09/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 28/04/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 17/05/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 086-263517 z dnia 2023-05-03:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 17/05/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 26/05/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 13/09/2023
Powinno być:
Data: 22/09/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 17/05/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 26/05/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 096-297618 z dnia 2023-05-19:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 26/05/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 06/06/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 22/09/2023
Powinno być:
Data: 03/10/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 26/05/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 06/06/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 101-316327 z dnia 2023-05-26:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 06/06/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 20/06/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 03/10/2023
Powinno być:
Data: 17/10/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 06/06/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 20/06/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 115-360232 z dnia 2023-06-16:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 20/06/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 06/07/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 17/10/2023
Powinno być:
Data: 02/11/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 20/06/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 06/07/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 124-392429 z dnia 2023-06-30:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 06/07/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 20/07/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 02/11/2023
Powinno być:
Data: 16/11/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 06/07/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 20/07/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 135-429869 z dnia 2023-07-17:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 20/07/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 28/07/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 16/11/2023
Powinno być:
Data: 24/11/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 20/07/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 28/07/2023
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 140-449141 z dnia 2023-07-24:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia
Zamiast:
Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest wykonanie następujących elementów: zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Rozbiórka, przebudowa, rozbudowa i budowa obiektu budowlanego pn.: linia kolejowa nr 104 Chabówka – Nowy Sącz na odc. A2 od km proj. 6+100 (km istn. 6+109) do km proj. 15+700 (km istn. 15+721) wraz z robotami budowlanymi wzdłuż linii kolejowej nr 104 związanymi z dowiązaniem do stanu istniejącego: przebudową podtorza wraz z regulacją osi w planie i profilu do km proj. 15+763 (km istn. 15+784), przebudową sieci teletechnicznych do km proj. 15+745 (km istn. 15+766) oraz przebudową urządzeń sterowania ruchem kolejowym do km istn. 17+040 wraz z infrastrukturą techniczną” realizowanego w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz, na odc. Chabówka - Rabka Zaryte - Mszana Dolna oraz Limanowa - Klęczany - Nowy Sącz”
Całość przedmiotu Zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w tym opracowanie projektu wykonawczego (branża srk);
2) wykonanie robót w zakresie opisanym w OPZ i PFU w zakresach:
a) nawierzchnia i podtorze,
b) roboty odwodnieniowe i hydrotechniczne,
c) sieci zewnętrzne,
d) drogi,
e) urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk),
f) urządzenia i systemy telekomunikacyjne,
g) sieć trakcyjna oraz system zasilania i sterowania,
h) linia potrzeb NIEtrakcyjnych (LPN);
urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV,
i) obiekty inżynieryjne,
j) perony, obiekty obsługi podróżnych i obiekty kubaturowe,
k) przejścia i przejazdy,
l) roboty geologiczne i geotechniczne,
m) roboty związane z wykonaniem elementów małej architektury,
n) wycinka drzew i krzewów oraz roboty branży środowiskowej,
o) wszelkie inne konieczne do realizacji zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) wykonanie robót polegających na budowie obiektów służących ochronie środowiska;
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej;
5) przeprowadzenie procesu oceny zgodności podsystemów strukturalnych w zakresie objętym zamówieniem na każdym etapie (projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu) i przekazanie odpowiednich deklaracji weryfikacji WE i certyfikatów weryfikacji WE dla podsystemów;
6) zapewnienie Gwarancji Jakości poprzez Świadczenie Usług gwarancyjnych dla wszystkich dostarczonych w ramach niniejszego Zamówienia Systemów obejmujących urządzenia srk – na zasadach określonych w OPZ i PFU, mających na celu zapewnienie przez cały okres świadczenia Usług dostępu do zamówionych wymagań funkcjonalnych, które realizować będą dostarczone przez Wykonawcę Systemy oraz bezpieczne i prawidłowe działanie tych Systemów, w szczególności przez wykonanie wszystkich NIEzbędnych czynności utrzymaniowych,
7) Zapewnienie Warunków Gwarancji – dla pozostałego zakresu Robót NIE objętego Usługami gwarancyjnymi.
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Tom III niniejszej SWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Tom IV niniejszej SWZ.
Powinno być:
Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest wykonanie następujących elementów: zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Rozbiórka, przebudowa, rozbudowa i budowa obiektu budowlanego pn.: linia kolejowa nr 104 Chabówka – Nowy Sącz na odc. A2 od km proj. 6+100 (km istn. 6+109) do km proj. 15+700 (km istn. 15+721) wraz z robotami budowlanymi wzdłuż linii kolejowej nr 104 związanymi z dowiązaniem do stanu istniejącego: przebudową podtorza wraz z regulacją osi w planie i profilu do km proj. 15+763 (km istn. 15+784), przebudową sieci teletechnicznych do km proj. 15+745 (km istn. 15+766) oraz przebudową urządzeń sterowania ruchem kolejowym do km istn. 17+040 wraz z infrastrukturą techniczną” realizowanego w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz, na odc. Chabówka - Rabka Zaryte - Mszana Dolna oraz Limanowa - Klęczany - Nowy Sącz”
Całość przedmiotu Zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:
Zakres podstawowy Zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w tym opracowanie projektu wykonawczego (branża srk);
2) wykonanie robót w zakresie opisanym w OPZ i PFU w zakresach:
a) nawierzchnia i podtorze,
b) roboty odwodnieniowe i hydrotechniczne,
c) sieci zewnętrzne,
d) drogi,
e) urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk),
f) urządzenia i systemy telekomunikacyjne,
g) sieć trakcyjna oraz system zasilania i sterowania,
h) linia potrzeb NIEtrakcyjnych (LPN);
urządzenia i układy elektroenergetyki do 1 kV,
i) obiekty inżynieryjne,
j) perony, obiekty obsługi podróżnych i obiekty kubaturowe,
k) przejścia i przejazdy,
l) roboty geologiczne i geotechniczne,
m) roboty związane z wykonaniem elementów małej architektury,
n) wycinka drzew i krzewów oraz roboty branży środowiskowej,
o) wszelkie inne konieczne do realizacji zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) wykonanie robót polegających na budowie obiektów służących ochronie środowiska;
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej;
5) przeprowadzenie procesu oceny zgodności podsystemów strukturalnych w zakresie objętym zamówieniem na każdym etapie (projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu) i przekazanie odpowiednich deklaracji weryfikacji WE i certyfikatów weryfikacji WE dla podsystemów;
6) zapewnienie Gwarancji Jakości poprzez Świadczenie Usług gwarancyjnych dla wszystkich dostarczonych w ramach niniejszego Zamówienia Systemów obejmujących urządzenia srk – na zasadach określonych w OPZ i PFU, mających na celu zapewnienie przez cały okres świadczenia Usług dostępu do zamówionych
wymagań funkcjonalnych, które realizować będą dostarczone przez Wykonawcę Systemy oraz bezpieczne i prawidłowe działanie tych Systemów, w szczególności przez wykonanie wszystkich NIEzbędnych czynności utrzymaniowych,
7) Zapewnienie Warunków Gwarancji – dla pozostałego zakresu Robót NIE objętego Usługami gwarancyjnymi.
Opcja obejmuje realizację świadczeń określonych w Rozdziale 5 TOMU IV — PFU „Przewidywane zmiany w zakresie interfejsów” – Opcja na interfejs.
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Tom III niniejszej SWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Tom IV niniejszej SWZ.
Numer sekcji: II.2.11
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje o opcjach
Zamiast:
Opcje: NIE
Powinno być:
Opcje: TAK
Opis opcji: Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa Opcji na interfejs, tj. opcjonalnego (dodatkowego) powierzenia realizacji prac obejmujących zmiany interfejsów w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym (srk) na warunkach i w zakresach tych prac określonych w pkt nr 5 PFU pn.: „Przewidywane zmiany w zakresie interfejsów”.
Numer sekcji: III.1.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Wymagane wadia i gwarancje - pkt 4
Zamiast:
4. Zamawiający ustala Zabezpieczenie Wykonania umowy zawartej w wyniku Postępowania o udzielenie niniejszego Zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie pomniejszonej o Wynagrodzenie Warunkowe brutto, z zastrzeżeniem postanowień punktu 21 IDW
Powinno być:
4. Zamawiający ustala Zabezpieczenie Wykonania umowy zawartej w wyniku Postępowania o udzielenie niniejszego Zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej brutto za Zakres Podstawowy podanej w ofercie pomniejszonej o Wynagrodzenie Warunkowe brutto, z zastrzeżeniem postanowień punktu 21 IDW. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia Zabezpieczenie Wykonania dla zwiększonego zakresu Umowy w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji na interfejs zgodnie z zapisami SWZ, w tym WU.
Numer sekcji: IV.1.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje na temat aukcji elektronicznej
Zamiast:
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:
1. Zamawiający zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Aukcja zostanie przeprowadzona na Platformie Zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.plk-sa.pl
2. Szczegółowe informacje dotyczące aukcji elektronicznej zawiera punkt 21 IDW.
Powinno być:
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:
1. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
2. Zamawiający zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Aukcja zostanie przeprowadzona na Platformie Zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.plk-sa.pl
3. Po dokonaniu wstępnego badania i oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna jeżeli w Postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty NIEpodlegające odrzuceniu, z zastrzeżeniem, że aukcja NIE zostanie przeprowadzona jeżeli:
a) zostaną złożone NIE więcej niż cztery oferty NIEpodlegające odrzuceniu i cena Zakresu podstawowego Zamówienia najwyżej punktowanej oferty, spośród ofert NIEpodlegających odrzuceniu, NIE przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zakresu podstawowego Zamówienia, albo
b) zostanie złożonych co najmniej pięć ofert NIEpodlegających odrzuceniu i ceny Zakresu podstawowego Zamówienia dwóch najwyżej punktowanych ofert, spośród ofert NIEpodlegających odrzuceniu, NIE przekraczają kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zakresu podstawowego Zamówienia.
4. Szczegółowe informacje dotyczące aukcji elektronicznej zawiera punkt 21 IDW.
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe pkt 3
Zamiast:
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 388 pkt 2) lit. c) Ustawy. Zakres zamówień, o których mowa w art. 388 pkt 2) lit. c) Ustawy oraz warunki na jakich zostaną udzielone określa OPZ i PFU. Zamówienie podobne może zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, w szczególności w zakresie warunków umowy w tym ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji/okresu rękojmi i polegać będą na powtórzeniu podobnych projektów wykonawczych branży srk oraz kompleksowych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w szczególności w zakresach:
a) demontaż i likwidacja infrastruktury kolejowej będącej w złym stanie technicznym, zdewastowanej, NIEużytkowanych obiektów kubaturowych a TAKże elementów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi,
b) wykonanie robót budowlanych obejmujących branżę torową z odwodnieniem, branżę obiektów inżynieryjnych wraz z wykonaniem prac hydrotechnicznych w ich sąsiedztwie, branżę drogową, branżę elektroenergetyki, branżę sieci trakcyjnej, branżę zasilania sieci trakcyjnej, branżę telekomunikacyjną, obiekty obsługi podróżnych oraz obiekty kubaturowe wraz z odwodnieniem powierzchniowym terenu, branżę sanitarną, branżę srk,
c) usunięcie kolizji z sieciami różnych gestorów.
Powinno być:
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 388 pkt 2) lit. c) Ustawy. Zakres zamówień, o których mowa w art. 388 pkt 2) lit. c) Ustawy oraz warunki na jakich zostaną udzielone określa OPZ i PFU. Zamówienie podobne może zostać udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, w szczególności w zakresie warunków umowy w tym ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji/okresu rękojmi i polegać będą na powtórzeniu podobnych projektów wykonawczych branży srk oraz kompleksowych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia w szczególności w zakresach:
a) demontaż i likwidacja infrastruktury kolejowej będącej w złym stanie technicznym, zdewastowanej, NIEużytkowanych obiektów kubaturowych a TAKże elementów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi,
b) wykonanie robót budowlanych obejmujących branżę torową z odwodnieniem, branżę obiektów inżynieryjnych wraz z wykonaniem prac hydrotechnicznych w ich sąsiedztwie, branżę drogową, branżę elektroenergetyki, branżę sieci trakcyjnej, branżę zasilania sieci trakcyjnej, branżę telekomunikacyjną, obiekty obsługi podróżnych oraz obiekty kubaturowe wraz z odwodnieniem powierzchniowym terenu, branżę sanitarną, branżę srk,
c) usunięcie kolizji z sieciami różnych gestorów.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 28/07/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 04/08/2023
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 24/11/2023
Powinno być:
Data: 01/12/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 28/07/2023
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 04/08/2023
Czas lokalny: 10:30
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża linie kolejowe, tramwajowe, projekt linii kolejowej, tramwajowej
kody CPV 30000000, 30200000, 30210000, 30230000, 32000000, 32400000, 32410000, 32420000, 32430000, 32500000, 34000000, 34600000, 34630000, 34632000, 45000000, 45100000, 45110000, 45200000, 45220000, 45230000, 45231400, 45232300, 45233100, 45234000, 45234100, 45234113, 45234115, 45234116, 45240000, 45300000, 45310000, 45311000, 45314300, 45314310, 48000000, 48200000, 48600000, 48800000, 48810000, 48820000, 71000000, 71300000, 71320000, 71322000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: linie kolejowe, tramwajowe , projekt linii kolejowej, tramwajowej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10365874 2024-04-08
godz. 09:00
Dolnośląskie Modernizacja przejazdu na skrzyżowaniu ul. Grabiszyńskiej z ul. Zaporoską w formule projektuj i buduj. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na moderniz...
10366714 2024-04-08
godz. 12:00
Pomorskie ”Modernizacja głowicy rozjazdowej na stacji Gdańsk Główny linii kolejowej nr 250”
10394238 2024-04-10
godz. 15:00
Wielkopolskie Remont toru nr 217 bocznicy kolejowej Luvena S.A. -
10393590 2024-04-11
godz. 09:30
Mazowieckie Wykonanie planów schematyczno-drogowych stacji i przystanków osobowych na terenie działania Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu.
10399684 2024-04-16
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie nawierzchniowych prac punktowych polegających na pojedynczej wymianie podrozjazdnic drewnianych na nowe drewniane oraz poprawieniu prześwitu- przesunięciu podkładek z podziałe...
10428341 2024-04-22
godz. 13:00
Mazowieckie Wykonanie robót zabezpieczających na obiekcie w km 98,010-98,305 nad torami linii kolejowej 273 Wrocław Główny – Szczecin Główny. W związku z nieodpowiednim stanem techniczny wyni...
10448160 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie (RFI) Wymiana lamp na terenie bocznicy kolejowej UMYWALNIA w Punkcie Utrzymania Taboru Poznań
10445889 2024-04-23
godz. 14:00
Zachodniopomorskie Odcinkowy remont bocznicy kolejowej SEC w Szczecinie
10453906 2024-04-30
godz. 14:00
Mazowieckie Remont toru 102 bocznicy kolejowej należącej do Zakładu Komagra (Zamawiający) w Tychach. 1. Remont bocznicy kolejowej zgodnie z zakresem podanym w treści zapytania 1 komplet
10458098 2024-05-15
godz. 09:00
Mazowieckie Przebudowa punktu ładunkowego na stacji Nasielsk