Przetarg 7481236 - Zaprojektowanie i wykonanie w formule „zaprojektuj i...

   
Analizuj Zamówienie 7481236 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-14
przedmiot ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: Przebudowa infrastr
uktury i instalacji wewnętrznych III i IV kondygnacji budynku zakwaterowania osadzonych OP-A w Areszcie Śledczym w Łodzi
Numer referencyjny: DKW.2232.2.2020.SB

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą „Przebudowa infrastruktury i instalacji wewnętrznych III i IV kondygnacji budynku zakwaterowania osadzonych OP-A w Areszcie Śledczym w Łodzi”.
W ramach inwestycji pn. „Przebudowa infrastruktury i instalacji wewnętrznych III i IV kondygnacji budynku zakwaterowania osadzonych OP-A w Areszcie Śledczym w Łodzi”, której dotyczy procedura przetargowa, zostanie wykonana dokumentacja projektowa przebudowy całego budynku OPA oraz zostaną wykonane roboty budowlane i instalacyjne w zakresie III i IV kondygnacji OPA, przebudowa pomieszczeń i instalacji w podpiwniczeniu, montaż dźwigu towarowo - osobowego oraz modernizacja instalacji kanalizacyjnej w całym obiekcie.
2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Ponadto w ramach niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca:
a) wykona niezbędną dokumentację projektową zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, zezwoleń, decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających,
b) wykona plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
c) wykona na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej roboty budowlane objęte umową,
d) zapewni nadzór autorski autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późń.zm.)
e) sporządzi dokumentację powykonawczą oraz uzyska niezbędne pozwolenia, jak również powiadomi Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi o zakończeniu budowy.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.:
1) zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zapoznanie się z terenem i specyfiką robót. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich zezwoleń niezbędnych dla realizacji niniejszej umowy, o ile będą wymagane;
2) zapewnienie odpowiednich zasobów technicznych oraz personelu posiadającego zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia;
3) sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu w terminie do 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego;
4) terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy oraz złożenia oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy;
5) zorganizowanie placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy. Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku;
6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami;
7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami oraz przy okazji realizacji umowy, w tym także z działaniem urządzeń i ruchem pojazdów;
8) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;
9) usunięcie oraz zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z następującymi ustawami: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 797 ze zm.). Przepisy prawa Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie.
10) ponoszenie kosztów związanych z zużyciem mediów do celów związanych z wykonywaniem robót;
11) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze;
12) przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji projektowej w formie papierowej (w 2 egz) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD;
13) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. Nieodpłatnego usunięcia, podczas trwania okresu gwarancji, wad i usterek i nieodpłatnego wykonania czynności serwisowych określonych w DTR oraz instrukcjach eksploatacyjnych;
14) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach organizacyjnych, technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym jakość robót lub termin zakończenia robót;
16) organizowanie na bieżąco konsultacji roboczych z Zamawiającym (osobami przez niego upoważnionymi) w celu uściślenia przyjętych rozwiązań projektowych. Jeżeli w toku wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że umowa nie zostanie wykonana w terminie, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o wyżej wymienionym fakcie, wskazując przyczyny lub prawdopodobny czas opóźnienia. Zamawiający jest upoważniony do prowadzenia kontroli zgodności robót z umową, obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego. Zgłaszanie robót objętych Umową do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru;
17) wykonywanie prac przez osoby zaakceptowane przez Zamawiającego (względy ochronne jednostki); przed przystąpieniem do robót przekazanie Zamawiającemu - imiennego wykazu osób biorących udział w robotach (imię ojca, nr dokumentu tożsamości, rodzaj zatrudnienia), wykazu pojazdów wjeżdżających na teren zakładu; osoby wykonujące przedmiot umowy muszą cieszyć się nieposzlakowaną opinią; wstęp tych osób na teren jednostki będzie możliwy jedynie za okazaniem przepustki, wydanej przez Zamawiającego;
18) przestrzeganie (oraz zagwarantowanie przestrzegania przez pracowników i współpracowników wykonawcy) przepisów obowiązujących na terenie jednostki, w tym zasad poruszania się po jednostce, zabezpieczenia narzędzi, zakazu kontaktowania się z osobami osadzonymi, zakazu wnoszenia na teren jednostki przedmiotów niebezpiecznych i przedmiotów niedozwolonych zgodnie z § 4 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 sierpnia 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby Więziennej podczas wykonywania czynności służbowych (Dz. U. nr 147 poz. 984);
19) poddanie się kontroli zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (Dz. U. z 2019 poz. 1427 ze zm);
20) zachowanie w tajemnicy (oraz zagwarantowanie przestrzegania tajemnicy przez pracowników i współpracowników Wykonawcy) wszelkich informacji pozyskanych w toku realizacji niniejszej Umowy oraz przed jej zawarciem. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystywać pozyskane informacje wyłącznie w celu realizacji niniejszej Umowy, z zastrzeżeniem możliwości uzgodnienia przez Strony na piśmie w trakcie współpracy również innych celów wykorzystywania informacji. Informacje zachowane zostaną w całkowitej tajemnicy i nie będą ujawniane przez Wykonawcę w całości lub w części jakimkolwiek innym osobom lub podmiotom bez uprzedniej wyraźnej pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, jak również nie będą wykorzystywane do żadnych innych celów poza tymi, które zostały uzgodnione w trakcie współpracy pomiędzy Stronami. Informacje mogą zostać ujawnione, z zastrzeżeniem postanowień niniejszej Umowy, gdy jest to wymagane na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o takim wymogu przed ujawnieniem informacji;
21) stałe współpracowanie z osobą wyznaczoną ze strony Zamawiającego do nadzoru realizacji inwestycji;
22) stosowania się do poleceń inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy, zgodnych z przepisami prawa i postanowieniami Umowy;
23) angażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im robót i innych czynności w ramach wykonania Umowy;
24) dostarczania materiałów i urządzeń zgodnych z postanowieniami Umowy;
25) zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom, jeżeli Wykonawca dopuszcza podwykonawców do udziału w realizacji Umowy.
26) sporządzenia na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego planów organizacji robót budowlanych służących realizacji przedmiotu Umowy i metod, które zamierza w tym celu przyjąć;
27) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów czy fragmentów instalacji.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, sporządzonym projektem, obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych oraz z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
5. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, a także muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach użyteczności publicznej.
6. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego certyfikaty na znak bezpieczeństwa CE, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane wyroby.
7. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych oraz min. 60 miesięcznej rękojmi za wady, licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
8. Wykonawca w ramach podpisanej umowy na własny koszt zapewni przeglądy gwarancyjne i materiały eksploatacyjne.
9. Na zainstalowane urządzenia wymaga się gwarancji zgodnie z kartami gwarancyjnymi producentów, jednak nie mniej niż 60 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu Umowy.
10. Zamawiający zaleca dokonanie oględzin miejsca wykonywania robót budowlanych (wizja w terenie) przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi Wykonawca. Warunkiem dokonania oględzin jest uprzednie złożenie do Dyrektora Aresztu Śledczego w Łodzi pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
11. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z SIWZ, PFU, jak również inne – według oceny Wykonawcy - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
12. W wycenie realizacji zadania należy uwzględnić wszystkie prace towarzyszące umożliwiające prawidłową i zgodną z normami i zasadami sztuki budowlanej realizację zadania. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie ma charakter ryczałtowy, a ryzyko wynikające z niedoszacowania lub niewłaściwego oszacowania inwestycji ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający w formularzu ofertowym żąda podania ceny ofertowej stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe brutto Wykonawcy, które obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ oraz Programie Funkcjonalno – Użytkowym i innych udostępnionych przez Zamawiającego dokumentach zawierających opis przedmiotu zamówienia - z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia jak również prac uznanych przez wykonawcę za konieczne do wykonania. W związku z powyższym zamawiający nie jest upoważniony do wskazania stawki podatku VAT. Na wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zastosowywania odpowiedniej stawki VAT w wycenie wartości przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego.
15. Wynagrodzenie ryczałtowe o którym mowa w pkt 14 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę oraz zatwierdzonego protokołu odbioru częściowego / końcowego robót. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy odpowiednio po wykonaniu odbiorów częściowych robót (ustalonych w harmonogramie między stronami), potwierdzonych protokołem odbioru, w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia jest przedłożenie protokołu odbioru robót.
16. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązał się do zatrudnienia, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących roboty budowlane (z pominięciem operatorów sprzętu, kierowców) na cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia ww. osób, w tym żądania przedłożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
17. W związku z ustawą o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Areszt Śledczy w Łodzi akceptuje faktury elektroniczne.
18. Informacje uzupełniające:
1) Zamawiający informuje, że każdorazowe wejście wykonawcy (wszystkich jego pracowników) na teren jednostki następować będzie po uprzednim dokonaniu odprawy na bramie głównej tutejszej jednostki organizacyjnej. Przedstawiciele wykonawcy (pracownicy), celem realizacji zlecenia, mają prawo wstępu na teren nieruchomości zamawiającego (także wjazdu samochodem dostawczym), po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości, po zdeponowaniu na bramie posiadanych przy sobie przedmiotów niedozwolonych (takich jak telefon komórkowy, broń, amunicja, pamięć przenośna, alkohol, środki odurzające, zegarki typu smartwatch albo posiadające kartę SIM, umożliwiające rejestrowanie dźwięku lub obrazu itp.) i po przeprowadzonej kontroli przy pomocy urządzeń technicznych, kontroli odzieży i ubrania, kontroli bagażu i przedmiotów, kontroli przy użyciu psa specjalnego, a także w uzasadnionych przypadkach kontroli osobistej. Kontroli poddawane będą także pojazdy, a także ich ładunek. Wejście na teren jednostki może nastąpić od godz. 7, wyjście z terenu jednostki – do godz. 17. Proces wejścia pracowników na teren jednostki oraz wyjście z jednostki zostanie zaprezentowane Wykonawcom podczas przeprowadzonej wizji lokalnej.
2) Przed pierwszym wprowadzeniem na budowę Zamawiający przekaże pracownikom Wykonawcy „przepustki” umożliwiające poruszanie się pracowników po udostępnionej części terenu jednostki. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany na dwa dni przed planowanym „wprowadzeniem” na budowę „do przedłożenia” Zamawiającemu niezbędnych „dokumentów”, tj.: pisemnego wykazu pracowników (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego/paszportu), zdjęć pracowników (zdjęcia typu dowodowego) wykonanych na jednolitym jasnym tle. Dokumenty te powinny być przekazane w wersji elektronicznej na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Na teren zakładu nie będą wpuszczane osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu, środków odurzających jak również osoby, które odmówią poddania się czynnościom kontrolnym.
3) Zamawiający informuje, że z uwagi na charakter jednostki organizacyjnej jaką jest Zamawiający – z uwagi na potrzebę zapewnienia bezpieczeństwa na terenie jednostki – Wykonawca realizujący roboty będzie miał ograniczone możliwości teletechniczne. Posiadanie na terenie budowy telefonu komórkowego będzie możliwe tylko po wyrażeniu na to zgody przez dyrektora Aresztu Śledczego w Łodzi. Ewentualna zgoda będzie zależeć od przedstawionego przez Wykonawcę uzasadnienia.
4) Zamawiający informuje, że z uwagi na charakter jednostki organizacyjnej jaką jest Zamawiający – w czasie realizacji umowy – Zamawiający będzie zmuszony do przeprowadzenia kontroli generalnej na terenie jednostki. Wykonawca robót może zostać poinformowany na koniec dnia pracy – że w dniu następnym – z uwagi na potrzebę przeprowadzenia kontroli nie będzie mógł wykonywać robót budowlanych. Zamawiający przewiduje, że taka sytuacja może mieć miejsce kilka razy. Ponadto przez cały okres realizacji umowy zamawiający będzie również uprawniony do dokonywania bez wcześniejszego uprzedzenia czynności kontroli ochronnych terenu budowy – również przy użyciu psa specjalnego. Czynności takie mogą wymagać kilkunastominutowego wstrzymania robót budowlanych w miejscu kontroli.
5) Zamawiający informuje, że z uwagi na uwarunkowania przestrzenne terenu będącego w dyspozycji Zamawiającego – na terenie budowy będą ograniczone możliwości magazynowania dużych ilości materiałów budowlanych. Z uwagi na te utrudnienia Wykonawca musi przewidzieć wieloetapowe dostawy takich materiałów w celu zapewnienia płynności frontu robót. Analogicznie - materiały pochodzące z rozbiórki (gruz i inne) będą musiały być na bieżąco wywożone z terenu jednostki. Zamawiający informuje również, że wymiary (w świetle otworów) bramy wjazdowej i śluzy bramowej, przez które realizowane będą dostawy są następujące: brama – szerokość x wysokość: 3,6m x 3,6m ; śluza bramowa – długość: 15,00 m. Wykonawca musi uwzględnić, że wymiary pojazdów realizujących dostawy muszą być mniejsze od przytoczonych powyżej.
6) Zamawiający informuje, że będzie wymagał od Wykonawcy sporządzenia i przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych wykazu wszystkich narzędzi budowlanych jakie będą używane i pozostawiane na budowie. Wykaz ten musi być na bieżąco uaktualniany przez Wykonawcę przy wnoszeniu nowych oraz wynoszeniu już niepotrzebnych narzędzi. Na koniec każdego dnia pracy Zamawiający będzie kontrolował budowę pod względem, utrzymania porządku na budowie, prawidłowego zabezpieczenia sprzętu w tym będzie sprawdzana zgodność sprzętu z wykazem.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
Główny przedmiot: 45000000-7 Roboty budowlane
Dodatkowy przedmiot:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
45216113-9 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego – Więzienia,
45211350-7 Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45313100-5 Instalowanie wind
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
Podwykonawstwo:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy.
4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał firmy podwykonawców oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktów z nimi. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także do przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby, wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Termin i miejsce realizacji zamówienia.
Termin wykonania całości przedmiotu umowy – od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2021 r., w tym opracowanie dokumentacji projektowej do 60 dni od dnia podpisania umowy.
I etap – do 11.12.2020 r.
- wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy całego budynku OPA wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, kompleksowe wykonanie IV kondygnacji, wykonanie robót, instalacji i montaży niezbędnych do wykonania i oddania IV kondygnacji, modernizacja instalacji kanalizacyjnej w całym obiekcie, przebudowa balustrad i poręczy wewnętrznych, montaż dźwigu towarowo – osobowego, przebudowa nadproży pod wymianę drzwi do pomieszczeń i cel mieszkalnych kondygnacji III, przebudowa łaźni - wraz z zakupem materiałów oraz z odpowiednimi odbiorami.
- opracowanie dokumentacji projektowej powinno nastąpić do 60 dni od dnia podpisania umowy.
II etap – do 30.11.2021 r.
- wykonanie pozostałych robót objętych umową wraz z odbiorami.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540094898-N-2020 z dnia: 2020-06-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKNR12-WZÓRUMOWY
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
§ 10 ust. 1
było:
1. Na mocy niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów stworzonych na potrzeby realizacji przedmiotu umowy (w tym w szczególności wykonanego opracowania projektowo – kosztorysowego), do wykonanego opracowania projektowo – kosztorysowego, zwanego dalej Dziełem, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w szczególności:
1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Dzieła - wytwarzanie jakąkolwiek techniką ich egzemplarzy, w tym techniką zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Dzieło utrwalono – udostępnianiu na stronie internetowej oryginału albo egzemplarzy;
3) trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie w całości lub w części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; w zakresie, w którym dla wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przekazywania i przechowywania Dzieła niezbędne jest jego zwielokrotnienie dla realizacji funkcji, jakie Dzieło ma spełniać,
4) tworzenie nowych wersji i adaptacji ( tłumaczenie, przystosowanie, zmiana układu lub jakiekolwiek inne zmiany ),
5) utrwalanie Dzieła w jakiejkolwiek formie i postaci,
6) kopiowanie przy zastosowaniu odpowiedniej techniki cyfrowej,
7) rozpowszechnianie Dzieła w jakiejkolwiek formie i postaci,
8) wykorzystywanie w utworach audiowizualnych, multimedialnych,
9) publiczne wykonywanie i publiczne odtwarzanie,
10) wprowadzanie dostarczanych materiałów do własnych baz danych, bądź w postaci oryginalnej, bądź w postaci fragmentów, opracowań (abstraktów),
11) wprowadzanie do pamięci komputera i wykorzystania w Internecie.
§ 10 ust. 7
było:
7. Przeniesienie praw własności egzemplarza Dzieła i praw autorskich do Dzieła na wszelkich polach eksploatacji oraz udzielenie wszelkich zezwoleń i upoważnień w zakresie określonym w niniejszej umowie Wykonawca zobowiązuje się udostępnić bezpłatnie.
§ 12 ust. 2 pkt 4
było:
2. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności:
4) jeżeli Wykonawca dopuści się rażącego naruszenia przepisów umowy, wykonuje przedmiot umowy niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub innymi przepisami i pomimo pisemnego wezwania nie zaprzestaje naruszeń.

W ogłoszeniu powinno być:
§ 10 ust. 1
poprawia się na:
1. Na mocy niniejszej umowy, Wykonawca w ramach umówionego wynagrodzenia przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów stworzonych na potrzeby realizacji przedmiotu umowy (w tym w szczególności wykonanego opracowania projektowo – kosztorysowego), do wykonanego opracowania projektowo – kosztorysowego, zwanego dalej Dziełem, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w szczególności:
1) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Dzieła - wytwarzanie jakąkolwiek techniką ich egzemplarzy, w tym techniką zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
2) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Dzieło utrwalono – udostępnianiu na stronie internetowej oryginału albo egzemplarzy;
3) trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie w całości lub w części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; w zakresie, w którym dla wprowadzania, wyświetlania, stosowania, przekazywania i przechowywania Dzieła niezbędne jest jego zwielokrotnienie dla realizacji funkcji, jakie Dzieło ma spełniać,
4) tworzenie nowych wersji i adaptacji ( tłumaczenie, przystosowanie, zmiana układu lub jakiekolwiek inne zmiany ),
5) utrwalanie Dzieła w jakiejkolwiek formie i postaci,
6) kopiowanie przy zastosowaniu odpowiedniej techniki cyfrowej,
7) rozpowszechnianie Dzieła w jakiejkolwiek formie i postaci,
8) wykorzystywanie w utworach audiowizualnych, multimedialnych,
9) publiczne wykonywanie i publiczne odtwarzanie,
10) wprowadzanie dostarczanych materiałów do własnych baz danych, bądź w postaci oryginalnej, bądź w postaci fragmentów, opracowań (abstraktów),
11) wprowadzanie do pamięci komputera i wykorzystania w Internecie.
§ 10 ust. 7
poprawia się na:
7. Przeniesienia praw własności egzemplarza Dzieła i praw autorskich do Dzieła na wszelkich polach eksploatacji oraz udzielenie wszelkich zezwoleń i upoważnień w zakresie określonym w niniejszej umowie Wykonawca dokonuje w ramach wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy.
§ 12 ust. 2 pkt 4
poprawia się na:
2. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności:
4) jeżeli Wykonawca dopuści się rażącego naruszenia przepisów umowy, w tym opóźnia się z wykonaniem poszczególnych części / etapów przedmiotu umowy, wykonuje przedmiot umowy niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub innymi przepisami i pomimo pisemnego wezwania nie zaprzestaje naruszeń.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540096139-N-2020 z dnia: 2020-06-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-04, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 10:00
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45211350, 45216113, 45313100, 45400000, 45421100, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10321567 2024-03-29
godz. 10:00
Mazowieckie ,,Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Koszelewie” Budowa Centrum Opiekuńczo - mieszkalnego w m. Koszelew gm. Gąbin z niezbędną infrastrukturą techniczną a także rozbiórka ...
10330401 2024-04-03
godz. 10:00
Małopolskie Przebudowa i rozbudowa istniejącego żłobka w Bieczu w celu zwiększenia liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w systemie zaprojektuj – wybuduj. 1. Przedmiotem zamówienia jest: wy...
10291719 2024-04-04
godz. 10:00
Podlaskie Budowa budynku usługowo– biurowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj 1. Przedmiotem zamówienia obejmującego zaprojektowanie i wykona...
10331307 2024-04-05
godz. 11:00
Wielkopolskie Remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddz. Lecz.Reh. w Grębaninie oraz remont i modernizacja DPS w Rze...
10319367 2024-04-08
godz. 13:00
Łódzkie Przebudowa wybranych przestrzeni obiektu EC1 Wschód na potrzeby Narodowego Centrum Kultury Filmowej w Łodzi– kolejne etapy realizacji inwestycji – Biblioteka Filmowa 1. Przedmiotem za...
10372228 2024-04-11
godz. 09:00
Małopolskie Poprawa infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Drwinia Część 1: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej remizy OSP MikluszowiceInwestycja zakłada budowę nowego budyn...
10344411 2024-04-11
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja budynku Medycznej Szkoły Policealnej nr 2 w Warszawie” Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku do wymogów przepisów przeciwpożaro...
10337377 2024-04-12
godz. 10:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Budowa wielofunkcyjnego budynku usług społecznych na terenie osiedla Niepodległości. 2. Prace obejmują: ...
10267883 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych p.n. „Modernizacja budynku...
10338031 2024-05-21
godz. 10:00
Lubuskie Rzepińskie Centrum Sportowe 1) Budowę budynku wielofunkcyjnego - socjalno hotelowego (z funkcją administracyjno – sportowo – hotelową), o prostopadłościennej bryle w wycięciami p...