Przetarg 9606601 - zaprojektowanie i budowa elementów infrastruktury...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 9606601
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2023-04-11 |
przedmiot ogłoszenia | zaprojektowanie i budowa elementów infrastruktury technicznej wzdłuż linii kolejowej nr 4 w ramach projektu pn. „Dostosowanie CMK do prędkości 250 km/h” Numer referencyjny: 9090/IREZA1/05883/01606/23/P Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest zaprojektowanie i budowa elementów infrastruktury technicznej wzdłuż linii kolejowej nr 4 w ramach projektu pn. „Dostosowanie CMK do prędkości 250 km/h” Zaprojektowanie i budowa elementów infrastruktury technicznej wzdłuż lk nr 4 od km 1,091 do km 24,599 oraz od km 53,685 do km 58,314 w ramach projektu pn. „Dostosowanie CMK do prędkości 250 km/h” Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót na magistralnej dwutorowej zelektryfikowanej linii kolejowej nr 4 (Centralna Magistrala Kolejowa) na odcinku od km 1,091 do km 24,599 oraz od km 53,685 do km 58,314 związanych z budową ekranów akustycznych, montażem urządzeń ochrony zwierząt (UOZ), dostosowaniem obiektów wskazanych w pkt. 3.5.5 PFU do celów migracji małych zwierząt poprzez zabudowę półek zgodnie z zapisami DŚU, przebudową odwodnienia linii kolejowej, umocnieniem skarp nasypów oraz pełnieniem nadzoru środowiskowego, przyrodniczego i autorskiego podczas realizacji robót budowlanych. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji przedprojektowej i projektowej (w tym opracowania map do celów projektowych) niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę, pozwoleń wodnoprawnych, ustalenie linii brzegowych, jeżeli będzie potrzebne, ostatecznych pozwoleń na użytkowanie); 2) wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ww. ppkt 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wszelkich czynności wymaganych Prawem; 3) przeprowadzenia oceny zgodności części podsystemu strukturalnego „Infrastruktura” objętego zakresem zamówienia na etapie projektowania i budowy (zgodnie z zapisami pkt. 5.2 PFU); 4) opracowaniem dokumentacji powykonawczej (kolaudat); 5) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej; 6) pełnienie nadzoru autorskiego (przez projektanta wskazanego przez Wykonawcę, którego Zamawiający upoważni do pełnienia nadzoru autorskiego nad przekazaną Zamawiającemu dokumentacją); 7) pełnienie nadzoru przyrodniczego; 8) pełnienie nadzoru środowiskowego. Zaprojektowanie i budowa elementów infrastruktury technicznej wzdłuż lk nr 4 od km 24,599 do km 53,685 oraz od km 58,314 do km 113,546 w ramach projektu pn. „Dostosowanie CMK do prędkości 250 km/h” Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót dla magistralnej dwutorowej zelektryfikowanej linii kolejowej nr 4 (Centralna Magistrala Kolejowa) na odcinku od km 24,599 do km 53,685 oraz od km 58,314 do km 113,546 związanych z budową ekranów akustycznych, montażem UOZ, dostosowaniem obiektów wskazanych w pkt. 3.5.6 PFU do celów migracji małych zwierząt poprzez zabudowę półek wskazanych w DŚU, przebudową odwodnienia linii kolejowej, umocnieniem skarp nasypów, fizyczną likwidacją wiaduktu w km 72,822 LK nr 4 oraz pełnieniem nadzoru środowiskowego, przyrodniczego i autorskiego podczas realizacji robót budowlanych. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji przedprojektowej i projektowej (w tym opracowania map do celów projektowych), niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę, pozwoleń na rozbiórkę, pozwoleń wodnoprawnych, ustalenie linii brzegowych, jeżeli będzie potrzebne, ostatecznych pozwoleń na użytkowanie); 2) wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ww. pkt 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wszelkich czynności wymaganych Prawem; 3) przeprowadzenia oceny zgodności części podsystemu strukturalnego „Infrastruktura” objętego zakresem zamówienia na etapie projektowania i budowy (zgodnie z zapisami pkt. 5.2 PFU); 4) opracowaniem dokumentacji powykonawczej (kolaudat); 5) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej; 6) pełnienie nadzoru autorskiego (przez projektanta wskazanego przez Wykonawcę, którego Zamawiający upoważni do pełnienia nadzoru autorskiego nad przekazaną Zamawiającemu dokumentacją); 7) pełnienie nadzoru przyrodniczego. 8) pełnienie nadzoru środowiskowego. Zaprojektowanie i budowa elementów infrastruktury technicznej wzdłuż lk nr 4 od km 113,546 do km 173,100 w ramach projektu pn. „Dostosowanie CMK do prędkości 250 km/h” Część nr 3 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót dla magistralnej dwutorowej zelektryfikowanej linii kolejowej nr 4 (Centralna Magistrala Kolejowa) na odcinku od km 113,546 do km 173,100 związanych z budową ekranów akustycznych, montażem urządzeń ochrony zwierząt (UOZ), dostosowaniem obiektów wskazanych w pkt. 3.5.6 PFU do celów migracji małych zwierząt poprzez zabudowę półek wskazanych w DŚU, przebudową odwodnienia linii kolejowej, umocnieniem skarp nasypów, fizyczną likwidacją wiaduktu w km 115,539 LK nr 4 oraz pełnieniem nadzoru środowiskowego, przyrodniczego i autorskiego podczas realizacji robót budowlanych. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji przedprojektowej i projektowej (w tym opracowania map do celów projektowych), niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę, pozwoleń na rozbiórkę, pozwoleń wodnoprawnych , ustalenie linii brzegowych, jeżeli będzie potrzebne, ostatecznych pozwoleń na użytkowanie); 2) wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ww. pkt 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wszelkich czynności wymaganych Prawem; 3) przeprowadzenie oceny zgodności części podsystemu strukturalnego „Infrastruktura” objętego zakresem zamówienia na etapie projektowania i budowy (zgodnie z zapisami pkt. 5.2 PFU); 4) opracowaniem dokumentacji powykonawczej (kolaudat); 5) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej; 6) pełnienie nadzoru autorskiego (przez projektanta wskazanego przez Wykonawcę, którego Zamawiający upoważni do pełnienia nadzoru autorskiego nad przekazaną Zamawiającemu dokumentacją). 7) pełnienie nadzoru przyrodniczego; 8) pełnienie nadzoru środowiskowego. Zaprojektowanie i budowa elementów infrastruktury technicznej wzdłuż lk nr 4 od km 173,100 do km 222,400 w ramach projektu pn. „Dostosowanie CMK do prędkości 250 km/h” Część nr 4 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót dla magistralnej dwutorowej zelektryfikowanej linii kolejowej nr 4 (Centralna Magistrala Kolejowa) na odcinku od km 173,100 do km 222,400 związanych z budową ekranów akustycznych, montażem urządzeń ochrony zwierząt (UOZ), dostosowaniem obiektów wskazanych w pkt. 3.5.5 PFU do celów migracji małych zwierząt poprzez zabudowę półek wskazanych w DŚU, przebudową odwodnienia linii kolejowej, umocnieniem skarp nasypów oraz pełnieniem nadzoru środowiskowego, przyrodniczego i autorskiego podczas realizacji robót budowlanych. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji przedprojektowej i projektowej (w tym opracowania map do celów projektowych) niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę, pozwoleń na rozbiórkę, pozwoleń wodnoprawnych, ustalenie linii brzegowych, jeżeli będzie potrzebne, ostatecznych pozwoleń na użytkowanie); 2) wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ww. pkt 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wszelkich czynności wymaganych Prawem; 3) przeprowadzenie oceny zgodności części podsystemu strukturalnego „Infrastruktura” objętego zakresem zamówienia na etapie projektowania i budowy (zgodnie z zapisami pkt. 5.2 PFU); 4) opracowaniem dokumentacji powykonawczej (kolaudat); 5) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej; 6) pełnienie nadzoru autorskiego (przez projektanta wskazanego przez Wykonawcę, którego Zamawiający upoważni do pełnienia nadzoru autorskiego nad przekazaną Zamawiającemu dokumentacją); 7) pełnienie nadzoru przyrodniczego; 8) pełnienie nadzoru środowiskowego. **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2023/S 090-279039 z dnia 2023-05-10: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Zamiast: Data: 16/05/2023 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 24/05/2023 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Zamiast: Data: 12/09/2023 Powinno być: Data: 20/09/2023 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Zamiast: Data: 16/05/2023 Czas lokalny: 11:00 Powinno być: Data: 24/05/2023 Czas lokalny: 11:00 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2023/S 098-306380 z dnia 2023-05-23: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe ust.1 - ppkt 1.1 oraz ppkt 1.2 Zamiast: 1.1 że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: odpowiednio dla Części I i Części IV a) Budowę lub przebudowę co najmniej 0,5 km rowów kolejowych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej z prędkością rozkładową V≥ 120 km/h. b) Budowę co najmniej 0,5 km ekranów akustycznych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej z prędkością rozkładową V≥ 120 km/h. c) co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową dla robót budowlanych, w zakres których wchodziła budowa lub przebudowa rowów kolejowych. d) co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową dla robót budowlanych, w zakres których wchodziła budowa ekranów akustycznych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej. odpowiednio dla Części II i Części III a) Budowę lub przebudowę co najmniej 0,5 km rowów kolejowych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej z prędkością rozkładową V≥ 120 km/h. b) Budowę co najmniej 0,5 km ekranów akustycznych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej z prędkością rozkładową V≥ 120 km/h. c) co najmniej jedną rozbiórkę wiaduktu lub kładki dla pieszych nad czynną linią kolejową. d) co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową dla robót budowlanych, w zakres których wchodziła budowa lub przebudowa rowów kolejowych. e) co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową dla robót budowlanych, w zakres których wchodziła budowa ekranów akustycznych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej. Każde wykazane zadanie/realizacja może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. 1.2.Odpowiednio dla Części I, Części II, Części III, Części IV dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie wyszczególnieniem: 1.Kierownik Budowy – 1 osoba Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe)-uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych. Doświadczenie - posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika robót (samodzielna funkcja techniczna w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych na robotach związanych z Budową lub Przebudową Infrastruktury kolejowej w zakresie budowy lub przebudowy co najmniej 0,5 km rowów kolejowych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej z prędkością rozkładową V≥ 120 km/h . 2.Główny projektant – koordynator – 1 osoba Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe)- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych. Doświadczenie-W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert opracował w charakterze Głównego Projektanta** co najmniej 1 dokumentację projektową dla robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie co najmniej 0,5 km rowów kolejowych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej z prędkością rozkładową V≥ 120 km/h . Zamawiający uzna dokumentację projektową jeżeli będzie obejmować projekt budowlany i wykonawczy dla branży torowej. **Główny projektant - osoba pełniąca funkcję projektanta zgodnie z ustawą Prawo budowlane i jednocześnie odpowiedzialna za zapewnienie udziału w opracowaniu dokumentacji projektowej osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiednich specjalnościach oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych dla poszczególnych branż. Powinno być: 1.1 że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: odpowiednio dla Części I i Części IV a) Budowę lub przebudowę co najmniej 0,5 km rowów przy zelektryfikowanej linii kolejowej lub przy przebudowie lub rozbudowie lub budowie dróg publicznych. b) Budowę co najmniej 0,5 km ekranów akustycznych przy zelektryfikowanej linii kolejowej lub przy przebudowie lub rozbudowie lub budowie dróg publicznych. c) co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową dla robót budowlanych, w zakres których wchodziła budowa lub przebudowa rowów. d) co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową dla robót budowlanych, w zakres których wchodziła budowa ekranów akustycznych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej. odpowiednio dla Części II i Części III a) Budowę lub przebudowę co najmniej 0,5 km rowów przy zelektryfikowanej linii kolejowej lub przy przebudowie lub rozbudowie lub budowie dróg publicznych. b) Budowę co najmniej 0,5 km ekranów akustycznych przy zelektryfikowanej linii kolejowej lub przy przebudowie lub rozbudowie lub budowie dróg publicznych. c) co najmniej jedną rozbiórkę wiaduktu lub kładki dla pieszych nad czynną linią kolejową. d) co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową dla robót budowlanych, w zakres których wchodziła budowa lub przebudowa rowów. e) co najmniej 1 (jedną) dokumentację projektową dla robót budowlanych, w zakres których wchodziła budowa ekranów akustycznych przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej. Każde wykazane zadanie/realizacja może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. 1.2.Odpowiednio dla Części I, Części II, Części III, Części IV dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie wyszczególnieniem: 1.Kierownik Budowy – 1 osoba Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe)-uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych. Doświadczenie - posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika robót (samodzielna funkcja techniczna w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych na robotach związanych z Budową lub Przebudową Infrastruktury kolejowej, w tym doświadczenie przy budowie lub przebudowie co najmniej 0,5 km rowów przy czynnej zelektryfikowanej linii kolejowej z prędkością rozkładową V≥ 120 km/h. 2. Projektant – 1 osoba Uprawnienia (kwalifikacje zawodowe): uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych. Doświadczenie W okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert opracował w charakterze projektanta branży torowej co najmniej 1 dokumentację projektową obejmującą swym zakresem budowę lub przebudowę co najmniej 0,5 km rowów przy linii kolejowej. Zamawiający uzna dokumentację projektową jeżeli będzie obejmować projekt budowlany i wykonawczy dla branży torowej. Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Zamiast: Data: 24/05/2023 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 30/05/2023 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Zamiast: Data: 20/09/2023 Powinno być: Data: 26/09/2023 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Zamiast: Data: 24/05/2023 Czas lokalny: 11:00 Powinno być: Data: 30/05/2023 Czas lokalny: 11:00 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2023/S 102-322127 z dnia 2023-05-30: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Zamiast: Data: 30/05/2023 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 07/06/2023 Czas lokalny: 10:00 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Zamiast: Data: 26/09/2023 Powinno być: Data: 04/10/2023 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Zamiast: Data: 30/05/2023 Czas lokalny: 11:00 Powinno być: Data: 07/06/2023 Czas lokalny: 11:00 |
branża | Drogownictwo, Projektowanie |
podbranża | linie kolejowe, tramwajowe, projekt linii kolejowej, tramwajowej |
kody CPV | 44212329, 45000000, 45200000, 45230000, 45234000, 71322000 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Mazowieckie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Mazowieckie |