Zlecenie 8090198 - Zapraszam do złożenia oferty na pełnienie funkcji...

   
Zamówienie 8090198 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-21
przedmiot zlecenia
Zapraszam do złożenia oferty na pełnienie funkcji mobilnego doradcy technologicznego dla seniorów w ramach projektu „Centrum Usług
Społecznych w powiecie lęborskim” . Doradca zatrudniony zostanie przez Stowarzyszenie EDUQ na podstawie umowy zlecenia. Wymiar czasu pracy w projekcie wynosi 280 godzin, średnio 7 godzin wsparcia na uczestnika projektu, co zostanie potwierdzone miesięczną Kartą czasu pracy. Okres zatrudnienia doradcy: od dnia podpisania umowy – grudzień 2022 r. Zakres obowiązków: Zadaniem doradcy jest wsparcie technologiczne seniorów w eksploatacji tabletów użyczanych w projekcie. Poprowadzi on szkolenie i wsparcie przy wprowadzaniu i używaniu tabletów, dopasowanie urządzenia do indywidualnych potrzeb seniora. Doradca odpowiada za organizację od strony technicznej i jest wsparciem dla uczestników pomagając im przezwyciężać trudności związane z użytkowaniem sprzętu. Harmonogram spotkań: doradca w ramach zamówienia będzie zobowiązany do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym i uczestnikami. Zamawiający będzie na bieżąco (w trakcie każdego miesiąca) ustalać z uczestnikami terminy spotkań i informować Wykonawcę o umówionych z uczestnikami godzinach. Harmonogram ustalony z uczestnikami jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. Harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą: osobista, pisemna lub elektroniczna. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego): Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu zamieszkania uczestników projektu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od zakończenia każdego miesiąca prowadzonych zajęć: − rachunek/faktura oraz miesięczna karta czasu pracy. W ciągu 5 dni od zakończenia realizacji usługi dodatkowo: − harmonogram powykonawczy (jeżeli nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określonych we wstępnym harmonogramie, − protokół zdawczo-odbiorczy, Rozliczenie usługi: Po zakończeniu każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie za zrealizowane godziny w danym miesiącu. Zapłata nastąpi w terminie nie później niż 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz kompletnej i poprawnie wypełnionej dokumentacji.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne
kody CPV 80000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10313619 2024-04-11
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze SENIOR LEVEL DESIGNER. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykona...
10444296 2024-04-18
godz. 10:00
Dolnośląskie Zmiany w oprogramowaniuCheck E -
10430539 2024-04-19
godz. 09:00
Małopolskie Kompleksowa obsługa informatyczna Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej obsługi inform...
10325044 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Usługi nadzoru autorskiego oprogramowania InfoMedica firmy Asseco Poland S. A. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, załącznik numer 2 do SWZ
10444057 2024-04-19
godz. 23:59
Mazowieckie Wsparcie Eksperta w projekcie CyberLab Powstaje w kontekście projektu FENG.02.22-IP.02-0012/23 - EDiH CyberSec
10345031 2024-04-22
godz. 15:00
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10454279 2024-04-24
godz. 14:00
Mazowieckie RFQ – Wdrożenie repozytorium dokumentów dla działu budowy i utrzymania technicznego -
10458473 2024-04-25
godz. 12:00
Świętokrzyskie TZ.261.14.2024 Usługa polegająca na dostępie do informatycznej platformy zakupowej, wspomagającej obsługę zamówień publicznych w formie elektronicznej wraz ze wsparciem technicznym n...
10439894 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie STWORZENIE I WDROŻENIE STRONY INTERNETOWEJ SYSTEMU KZR INIG W DWÓCH WERSJACH JĘZYKOWYCH WRAZ Z SYSTEMEM ZARZĄDZANIA TREŚCIĄ CMS I MIGRACJĄ DANYCH, WYKONANIEM TESTÓW, PRZEPROWADZENIEM...
10481065 2024-05-02
godz. 09:00
Śląskie Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS Część 1: Nadzór autorski oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS.1. Przedmio...