Przetarg 8853503 - Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców...

   
Analizuj Zamówienie 8853503 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-04-20
przedmiot ogłoszenia
Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów - etap 1 - przebudowa skrzyżowania ulic: Podhalańskiej, Zie
lonej i Młyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju

1. Zakres prac obejmuje część drogową oraz część dotyczącą infrastruktury około drogowej.W części drogowej, oprócz przebudowy i rozbudowy odcinka przedmiotowej ulicy, przewiduje się także budowę przepustu nad ciekiem Gmyrdek, przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiejz ul. Podhalańską i ul. Zieloną. Część dotycząca infrastruktury około drogowej przewiduje budowę oświetlenia i kanalizacji deszczowej oraz przełożenie kolidujących odcinków sieci.Szczegółowy zakres prac drogowych obejmuje:- przebudowę oraz rozbudowę odcinka ul. Młyńskiej na długości około 282mb- budowę przepustu w km około 0+54.65 na potoku Gmyrdek.- budowę odwodnienia ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zamkniętej o długości około 328mb- przebudowę / budowę zjazdów- budowę dojazdu/zjazdu do parkingu- przebudowę skrzyżowania z ul. Gołębią- przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej z ul. Zieloną i ul. Podhalańską na rondo małe.- budowę muru oporowego o długości około 36mb i wysokości roboczej maksymalnie 1m.

BZP.271.23.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00137209/01 z dnia: 2022-04-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów - etap 1 - przebudowa skrzyżowania ulic: Podhalańskiej, Zielonej i Młyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju
Po zmianie:
Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów - etap 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00018180/12/P
Po zmianie:
2022/BZP 00018180/13/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój jest naczelnik Biura ds. Zarządzania Jakością, nr tel. 32 47 85 174;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów – etap 1 – przebudowa skrzyżowania ulic: Podhalańskiej, Zielonej i Młyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancji przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój jest naczelnik Biura ds. Zarządzania Jakością, nr tel. 32 47 85 174;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Zapobieganie wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców osiedla Pionierów – etap 1 ” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancji przekracza okres 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Zakres prac obejmuje część drogową oraz część dotyczącą infrastruktury około drogowej.
W części drogowej, oprócz przebudowy i rozbudowy odcinka przedmiotowej ulicy, przewiduje się także budowę przepustu nad ciekiem Gmyrdek, przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej
z ul. Podhalańską i ul. Zieloną. Część dotycząca infrastruktury około drogowej przewiduje budowę oświetlenia i kanalizacji deszczowej oraz przełożenie kolidujących odcinków sieci.

Szczegółowy zakres prac drogowych obejmuje:
- przebudowę oraz rozbudowę odcinka ul. Młyńskiej na długości około 282mb
- budowę przepustu w km około 0+54.65 na potoku Gmyrdek.
- budowę odwodnienia ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zamkniętej o długości około 328mb
- przebudowę / budowę zjazdów
- budowę dojazdu/zjazdu do parkingu
- przebudowę skrzyżowania z ul. Gołębią
- przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej z ul. Zieloną i ul. Podhalańską na rondo małe.
- budowę muru oporowego o długości około 36mb i wysokości roboczej maksymalnie 1m.
Po zmianie:
1. Projekt polega na budowie i modernizacji dróg na jednym z największych osiedli mieszkaniowych w mieście. I etap realizacji polegał będzie na budowie - skrzyżowania ulic Młyńskiej, Podhalańskiej i Zielonej typu rondo małe, drogi po nowym śladzie wraz z chodnikiem, przepustu na cieku Gmyrdek, zjazdu publicznego na połączeniu z ulicą Gołębią, nowego i przebudowie istniejącego systemu odwodnienia drogi oraz istniejącej sieci oświetlenia. W późniejszym czasie realizowany będzie II etap inwestycji.

Szczegółowy zakres prac drogowych obejmuje:
- przebudowę oraz rozbudowę odcinka ul. Młyńskiej na długości około 282mb
- budowę przepustu w km około 0+54.65 na potoku Gmyrdek.
- budowę odwodnienia ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zamkniętej o długości około 328mb
- przebudowę / budowę zjazdów
- budowę dojazdu/zjazdu do parkingu
- przebudowę skrzyżowania z ul. Gołębią
- przebudowę skrzyżowania ul. Młyńskiej z ul. Zieloną i ul. Podhalańską na rondo małe.
- budowę muru oporowego o długości około 36mb i wysokości roboczej maksymalnie 1m.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-10 09:00
Po zmianie:
2022-05-11 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-10 09:15
Po zmianie:
2022-05-11 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-08
Po zmianie:
2022-06-09


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00145217/01 z dnia: 2022-05-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-11 09:00
Po zmianie:
2022-05-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-11 09:15
Po zmianie:
2022-05-12 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-09
Po zmianie:
2022-06-10


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00149436/01 z dnia: 2022-05-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-12 09:00
Po zmianie:
2022-05-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-12 09:15
Po zmianie:
2022-05-17 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-10
Po zmianie:
2022-06-15


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00156503/01 z dnia: 2022-05-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-17 09:00
Po zmianie:
2022-05-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-17 09:15
Po zmianie:
2022-05-24 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-15
Po zmianie:
2022-06-22
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 32412100, 45111300, 45233120, 45233140, 45233220, 45316110, 45332300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10375352 2024-04-11
godz. 10:00
Wielkopolskie Przebudowa ul. Staromiejskiej w m. Żychlin Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3251P - ul. Staromiejska w Żychlinie na długości 500,00 m. Projekt zakłada wykona...
10374342 2024-04-11
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Zagospodarowanie terenu wokół pomnika upamiętniającego ofiary totalitaryzmów w Nawrze - II etap Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół pomnika upamiętniającego ...
10371202 2024-04-11
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą: Modernizacja drogi gminnej 600611K w Bukowie w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji warunk...
10374953 2024-04-12
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:„Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1931G w miejscowości Wieprznica do Owśnic”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera...
10374131 2024-04-12
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa dróg gminnych w gminie Szubin - ul. Szkolnej w Królikowie oraz ul. Powstańców Wielkopolskich w Kołaczkowie, w tym dokumentacja. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót...
10375328 2024-04-12
godz. 10:00
Łódzkie Budowa chodników - dróg dla pieszych - na terenie gminy Ksawerów Projekt i budowa chodników – dróg dla pieszych - w ulicach: Andromedy, Gwiezdna, Sosnowa, Widzewska, Wschodnia w Ksaw...
10371206 2024-04-12
godz. 10:00
Małopolskie Remont drogi gm. 600192K w km od 0+000 do km 1+195 w m. Łazy, Gmina Jerzmanowice-Przeginia oraz Przebudowa drogi gm.600183K w km od 0+004 do km 0+620 w m. Jerzmanowice, Gmina Jerzmanowice-P...
10312409 2024-04-15
godz. 09:30
Dolnośląskie Bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Głogowie w latach 2024-2026 z podziałem na zadania:Zadanie 3 Prace związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego. Przedmiotem zamó...
10369729 2024-04-15
godz. 10:00
Dolnośląskie „Przebudowa drogi gminnej nr 118315D ulicy Armii Krajowej w Ząbkowicach Śląskich” Przebudowywana ulica gminna jest elementem podstawowego układu komunikacyjnego w obrębie miasta Z...
10380122 2024-04-15
godz. 10:00
Lubelskie 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Łopiennik Górny”.4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w ...