Przetarg 7731093 - Zapewnienie wsparcia technicznego dla licencji Citrix w...

   
Analizuj Zamówienie 7731093 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-10-02
przedmiot ogłoszenia
Zapewnienie wsparcia technicznego dla licencji Citrix w ramach programu Citrix Customer Success Services Select dla Polskiej Spółk
i Gazownictwa Sp. z o.o. Numer referencyjny: 2020/W001/WP-002707
Realizacja usługi wsparcia zgodnie z programem Citrix Customer Success Services – Select dla wskazanych poniżej licencji:Skonsolidowane licencje:Citrix Virtual Apps (Presentation Server) Premium Edition – 3 255 szt.Citrix Virtual Apps and Desktops Advanced Edition User/Device – 2 346 szt.Zapewnienie usług wsparcia, w tym w szczególności:− dostęp do poprawek oprogramowania zwiększających np. jego wydajność, stabilność, poziom bezpieczeństwa, kompatybilność z innymi komponentami itp.,− dostęp do nowych wersji oprogramowania publikowanych przez producenta w okresie objętym usługą,− dostęp do wersji Long-Term Service Releases (LTSR),− możliwość pobierania poprawek i nowych wersji oprogramowania ze strony producenta https://www.citrix.com/,− dostęp do bazy wiedzy producenta oraz dokumentacji dotyczącej oprogramowania,− doradztwo w zakresie funkcjonowania i korzystania z oprogramowania,− możliwość uzyskania wsparcia po zgłoszeniu incydentów (brak limitu) na stronie wsparcia producenta oprogramowania https://support.citrix.com/,− pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniem oprogramowania z gwarancją parametrów tej usługi.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usługi od dnia zakończenia aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia, tj. od 1.1.2021. Usługa wsparcia technicznego winna być świadczona przez okres od 1.1.2021 do 31.12.2022. Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu zapewnienie usługi w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72611000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10449601 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja zestawów pomiarowych ROMES oraz dostarczenie serwera z oprogramowaniem postprocesingowym do przetwarzania zgromadzonych danych pomiarowych
10447820 2024-04-24
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa urządzeń sieciowych, macierzy dyskowych, oprogramowania, w tym licencji wraz z usługą wsparcia serwisowego oraz przedłużenie wsparcia dla urządzeń i oprogramowania będącego...
10341758 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oraz wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych zgodnie z przedmiotem zamówien...
10431824 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i sprzętu komputerowego dla Instytutu Badawczego Leśnictwa z podziałem na następujące części: Część 1 - Laptopy do p...
10439883 2024-04-25
godz. 10:00
Pomorskie OPIEKA SERWISOWA NAD KOMPUTERAMI, SIECIAMI I SERWERAMI W GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ JEDNOSTKACH TERENOWYCH Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa informatyczna Generalnej Dy...
10370913 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Usługi dotyczące systemu Zatrudnienie Cudzoziemców (ZC) Numeracja zgodna z Specyfikacją Warunków Zamówienia, dostępną pod adresem https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowi...
10402231 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Zakup usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) dla oprogramowania Oracle posiadanego przez Zamawiającego.2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
10406429 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup subskrypcji RHEL wraz z serwisem oprogramowania i wsparciem merytorycznym dla dystrybucji RHEL i wykorzystywanego na niej oprogramowania open source
10457675 2024-05-10
godz. 10:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania siecią wodociągową w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o. Powstaje w kontekście ...
10440787 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji do posiadanego przez Zamawiającego systemu Endpoint Security firmy Check Point Software.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ...