Przetarg 8963709 - Zapewnienie świadczenia usługi rozszerzonego wsparcia...

   
Analizuj Zamówienie 8963709 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-06-08
przedmiot ogłoszenia
Zapewnienie świadczenia usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania HCL PORTAL 8.0 Numer referencyjn
y: COI-ZAK.262.15.2022
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia usług rozszerzonego wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania HCL PORTAL 8.0, w celu zapewnienia pełnej pomocy technicznej w razie awarii, dostępu do bieżących i przyszłych poprawek oraz praw do nowych wersji produktów, na okres do dnia 31.12.2023 r.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
1. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji przedmiotu umowy do dostarczenia w terminie maksymalnie 10 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy (stanowi kryterium oceny ofert): 1.1. niezbędnych danych umożliwiających Zamawiającemu skorzystanie z usługi wsparcia technicznego, w tym: adresy poczty elektronicznej, numery telefonów oraz dane dostępowe do portalu klienckiego; 1.2. oświadczenia producenta Oprogramowania (w postaci certyfikatu) potwierdzającego objęcie Oprogramowania wsparciem technicznym, zawierającego co najmniej numer klienta, numer umowy, liczbę produktów, numery produktów, nazwy produktów, okres obowiązywania usługi wsparcia technicznego, poziom wsparcia technicznego; 1.3. dokumentu potwierdzającego posiadanie statusu partnerstwa HCL. 2. Oprogramowanie musi posiadać aktywne wsparcie techniczne. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu wszystkie aktualizacje Oprogramowania, które nastąpiły w okresie od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia zawarcia Umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia świadczenia usługi wsparcia technicznego dla Oprogramowania do dnia 31 grudnia 2023 r. 4. Usługa wsparcia technicznego dla Oprogramowania świadczona będzie przez producenta Oprogramowania lub podmiot autoryzowany przez tego producenta. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał status partnerstwa HCL. 6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wsparcie techniczne gwarantujące obsługę Zgłoszeń zgodnie z poniższymi parametrami: 6.1. Czas Naprawy Awarii Krytycznej wynosi 4 godziny; 6.2. Czas Naprawy Awarii Standardowej wynosi 24 godzin. 7. Usługa wsparcia technicznego Oprogramowania będzie realizowana w języku polskim lub języku angielskim poprzez: 7.1. dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem serwisu www producenta Oprogramowania do: 7.1.1. ewidencji posiadanych licencji Oprogramowania w wersjach aktualnie używanych a także będących kontynuacją linii produktowej (ang. License Delivery portal); 7.1.2. aktualnej dokumentacji technicznej, zawierającej bazy danych zgłoszonych problemów wraz z rozwiązaniami, instrukcje i specyfikacje techniczne, publikowane i udostępniane przez producenta Oprogramowania (ang. Software Documentation); 7.1.3. plików do pobrania, zawierających poprawki programistyczne, pakiety serwisowe, łatki bezpieczeństwa, rozszerzenia funkcjonalne, aktualizacje, repozytoria aktualnych i wcześniejszych wersji i wydań Oprogramowania, niezwłocznie po ich udostępnieniu przez producenta Oprogramowania (ang. Software Programs); 7.2. pełne wsparcie w korzystaniu z Oprogramowania, obejmujące obsługę Zgłoszeń 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy, poprzez: 7.2.1. internetowy serwis www lub e-mail (ang. Customer Support portal), oraz 7.2.2. telefonicznie pod numerem wskazanym przez Wykonawcę (ang. Support Phone Number); 7.3. dostęp za pośrednictwem serwisu www producenta Oprogramowania do bazy wiedzy, zawierającej fora dyskusyjne dla użytkowników, nagrania demonstracyjne, próbki, publikowane i udostępniane przez producenta Oprogramowania (ang. Support Communities); 7.4. przekazywanie ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa związanych z Oprogramowaniem.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 138-395388 z dnia 2022-07-20:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje: 1) co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było/jest świadczenie usługi wsparcia technicznego oprogramowania HCL, realizowane przez okres co najmniej 12 miesięcy, każde o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100);
(...)
Powinno być:
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje: 1) co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było/jest świadczenie usługi wsparcia technicznego oprogramowania HCL, realizowane przez okres co najmniej 12 miesięcy, każde o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100);
(...)
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 21/07/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 05/08/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 11/10/2022
Powinno być:
Data: 02/11/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 21/07/2022
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 05/08/2022
Czas lokalny: 13:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 151-433115 z dnia 2022-08-08:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje: 1) co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było/jest świadczenie usługi wsparcia technicznego oprogramowania HCL, realizowane przez okres co najmniej 12 miesięcy, każde o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100); lub 2) co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem była dostawa oprogramowania HCL wraz z zapewnieniem przez okres co najmniej 12 miesięcy wsparcia technicznego, przy czym wartość każdej usługi świadczenia wsparcia technicznego musi wynosić co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100); lub 3) co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było/jest świadczenie usługi wsparcia technicznego oprogramowania HCL, realizowane przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100) oraz co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa oprogramowania HCL wraz z zapewnieniem przez okres co najmniej 12 miesięcy wsparcia technicznego, przy czym wartość usługi świadczenia wparcia technicznego musi wynosić co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100). Jeżeli Wykonawca w dacie składania oferty wykonuje zamówienie, o którym mowa w warunku powyżej, wskazany tam warunek uznaje się za spełniony jeżeli do upływu terminu składania ofert okres realizacji usługi wsparcia technicznego był NIE krótszy niż 12 miesięcy a wartość zrealizowanej części zamówienia w zakresie wsparcia technicznego wynosiła NIE mniej niż 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100). Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż złoty polski (PLN), Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli średni kurs NIE będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed publikacją ogłoszenia o zamówieniu.
2.(...)
Powinno być:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje:
1) co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem było/jest świadczenie usługi wsparcia technicznego oprogramowania HCL, każde realizowane przez okres co najmniej 12 miesięcy, o łącznej wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa milion złotych 00/100);
lub
2) co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem była dostawa oprogramowania HCL wraz z zapewnieniem przez okres co najmniej 12 miesięcy wsparcia technicznego, przy czym łączna wartość usług świadczenia wsparcia technicznego musi wynosić co najmniej 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa milion złotych 00/100);
lub
3) co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było/jest świadczenie usługi wsparcia technicznego oprogramowania HCL, realizowane przez okres co najmniej 12 miesięcy oraz co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa oprogramowania HCL wraz z zapewnieniem przez okres co najmniej 12 miesięcy wsparcia technicznego, przy czym łączna wartość usług świadczenia wparcia technicznego musi wynosić co najmniej 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa milion złotych 00/100).
Jeżeli Wykonawca w dacie składania oferty wykonuje zamówienie, o którym mowa w warunku powyżej, wskazany tam warunek uznaje się za spełniony jeżeli do upływu terminu składania ofert okres realizacji usługi wsparcia technicznego był NIE krótszy niż 12 miesięcy a wartość zrealizowanej części zamówienia w zakresie wsparcia technicznego wynosiła NIE mniej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż złoty polski (PLN), Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli średni kurs NIE będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed publikacją ogłoszenia o zamówieniu.
2.(...)
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 05/08/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 22/08/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 02/11/2022
Powinno być:
Data: 19/11/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 05/08/2022
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 22/08/2022
Czas lokalny: 13:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72250000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379060 2024-04-02
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa licencji na pakiet Microsoft Office oraz program Adobe Acrobat Standard 2020
10315216 2024-04-02
godz. 14:00
Mazowieckie Zapewnienie subskrypcji i wsparcia technicznego producenta oraz serwis Wykonawcy dla pakietu oprogramowania Trellix 1) zapewnienie Subskrypcji Oprogramowania Trellix Intelligent Virtual Exe...
10291703 2024-04-03
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do prowadzenia ćwiczeń, warsztatów i szkoleń
10377036 2024-04-03
godz. 10:30
Podlaskie Oprogramowanie i dostęp do serwisów dla Komunalnego TBS Sp. z o.o. w Białymstoku.
10378257 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Rozeznanie rynku w zakresie warunków cenowych na zakup 100 sztuk subskrypcji na oprogramowanie CISCO DUO wersja Advantage, na okres 12 miesięcy.
10375629 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Komputer mobilny DELL 5430 typu RUGGED i5-1135G 16GB FHD-2 szt. lub z wyższymi parametrami Spełniający normy: MIL-STD-810G lub MIL-STD 810H
10378946 2024-04-05
godz. 00:00
Mazowieckie Wsparcie techniczne dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych Cisco
10379722 2024-04-05
godz. 10:00
Łódzkie Dostawa sprzętu komputerowego dla PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi. Część 1: Komputer do Sali Senatu Część 2: Dyski dla Zakładu Produkcji Filmów Szkolnych
10339162 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji komercyjnych Petrel służących do wizualizacji, interpretacji i modelowania wgłębnej budowy geo...
10375935 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence