Przetarg 8930912 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół...

   
Analizuj Zamówienie 8930912 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-05-25
przedmiot ogłoszenia
Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim Numer referencyjny: 5/EFS/Z/2022
1. Przed
miotem zamówienia jest Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim.
2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 10 części, jak poniżej:
część 1 – „Wyposażenie pracowni budowlanej”
część 2 – „Wyposażenie pracowni drzewnej”
część 3 – „Wyposażenie pracowni fryzjerskiej”
część 4 – „Wyposażenie pracowni informatycznej"
część 5 – „Wyposażenie pracowni językowej”
część 6 – „Wyposażenie pracowni mechanicznej”
część 7 – „Wyposażenie pracowni samochodowej"
część 8 – „Wyposażenie pracowni techniki biurowej"
część 9 – „Wyposażenie pracowni biologicznej”
część 10 – „Wyposażenie pracowni chemicznej”
Wyposażenie pracowni budowlanej Część nr 1 „Wyposażenie pracowni budowlanej”, obejmująca: 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1 do SWZ wraz z ich transportem oraz wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu). Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.1 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 1.
Wyposażenie pracowni drzewnej Część nr 2 „Wyposażenie pracowni budodrzewnej”, obejmująca: 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu wraz z oprogramowaniem w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2 do SWZ wraz z ich transportem oraz wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a w zakresie wiertarki przelotowej, również jej instalacja i montaż, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu). 5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji wyposażenia, 6) szkolenie wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi wiertarki przelotowej i dostarczonego wraz z tą wiertarką oprogramowania. Szkolenie zostanie zrealizowane w miejscu montażu produktu i obejmie 3 pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.2 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 2.
Wyposażenie pracowni drzewnej Część nr 3 „Wyposażenie pracowni fryzjerskiej”, obejmująca: 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1.3 do SWZ wraz z ich transportem oraz wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu) Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.3 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 3.
Wyposażenie pracowni informatycznej Część nr 4 „Wyposażenie pracowni informatycznej”, obejmująca: 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1.4 do SWZ wraz z ich transportem oraz wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu) Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.4 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 4.
Wyposażenie pracowni językowej Część nr 5 „Wyposażenie pracowni językowej”; 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.5 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, podłączeniem i instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W wyniku dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w pełni funkcjonalną pracownię językową w zakresie objętym dostawą, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu). 5) dostarczenie mebli, urządzeń i wyposażenia wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 6) posprzątanie pracowni/pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli oraz wyposażenia Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.5 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 5.
Wyposażenie pracowni mechanicznej Część nr 6 „Wyposażenie pracowni mechanicznej”; 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1.6 do SWZ wraz z ich transportem oraz wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a w zakresie tokarki precyzyjnej i frezarki również jej instalacja i montaż, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu). 5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji wyposażenia, Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.6 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 6.
Wyposażenie pracowni samochodowej Część nr 7 „Wyposażenie pracowni samochodowej”; 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1.7 do SWZ wraz z ich transportem oraz wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu). Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.7 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 7.
Wyposażenie pracowni techniki biurowej Część nr 8 „Wyposażenie pracowni techniki biurowej”; 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1.8 do SWZ wraz z ich transportem oraz wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu). Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.8 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 8.
Wyposażenie pracowni biologicznej Część nr 9 „Wyposażenie pracowni biologicznej”; 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1.9 do SWZ wraz z ich transportem oraz wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu). Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.9 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 9.
Wyposażenie pracowni chemicznej Część nr 10 „Wyposażenie pracowni chemicznej”. 1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia i sprzętu w zakresie określonym w Załączniku nr 1.9 do SWZ wraz z ich transportem oraz wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu) Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik od nr 1.10 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy dla części 10.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 120-339501 z dnia 2022-06-24:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 5
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 8
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 9
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 10
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres w dniach:
Zamiast:
30
Powinno być:
45
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 24/06/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 04/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 24/06/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 04/07/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Oferta musi zachować ważność do:
Zamiast:
Data: 21/09/2022
Powinno być:
Data: 01/10/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 125-354072 z dnia 2022-07-01:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 04/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 13/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 04/07/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 13/07/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Oferta musi zachować ważność do
Zamiast:
Data: 01/10/2022
Powinno być:
Data: 10/10/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 135-384341 z dnia 2022-07-15:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 13/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 20/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 13/07/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 20/07/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Oferta musi zachować ważność do
Zamiast:
Data: 10/10/2022
Powinno być:
Data: 17/10/2022
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące, meble i akcesoria, maszyny przemysłowe, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne, materiały dydaktyczne
kody CPV 30000000, 31000000, 32000000, 33000000, 38000000, 39000000, 39162100, 39162110, 42000000, 43800000, 44000000, 44512000, 48000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące , meble i akcesoria , maszyny przemysłowe , maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10374145 2024-04-12
godz. 13:40
Małopolskie Zakup i dostawa platformy bagażowej wraz z kuwetą montowanej na hak samochodowy do przewozu martwej zwierzyny
10378491 2024-04-12
godz. 15:00
Mazowieckie 1202085427_Zakup pojazdów elektrycznych transportowych zgodnie z pozycjami Zapytania ofertowego – ilość 19 SZT. Szanowni Państwo, ORLEN Serwis Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku, ...
10321309 2024-04-15
godz. 08:00
Kujawsko-Pomorskie Zakup urządzeń oraz usługi informatycznej Zakup urządzeń oraz obsługi informatycznej zgodnie z Załącznikiem nr 11 i 12 oraz zapisami SWZ.
10309374 2024-04-15
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa mebliZamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 2b do SWZ.
10312407 2024-04-17
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej. Zamówienie dotyczy: „Sukcesywnej dostawy fabrycznie nowego...
10320933 2024-04-23
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa wraz z montażem regulatorów prędkości napędów głównych przenośnika dla PGE GiEK S.A. Oddział Kopalnia Węgla Brunatnego Turów Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
10376429 2024-04-26
godz. 23:59
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest wynajem stanowiska do cięcia i plisowania materiałów filtracyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Filtr przemysłowy o zaawansowanej konstrukcji i zwi...
10324064 2024-05-05
godz. 00:00
Śląskie Wymianę ślimaka przenośnika ślimakowego nr 4 (skośnego).
10376094 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Cyfryzacja usług publicznych w Błoniu poprzez zakup sprzętu informatycznego Przedmiot zamówienia obejmuje:a). dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i licencjami oraz osprzę...
10320253 2024-05-15
godz. 23:59
Śląskie Zrobotyzowane stanowisko do cięcia plazmą i spawania 3D