Przetarg 7398159 - Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla...

   
Analizuj Zamówienie 7398159 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-23
przedmiot ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świetokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Numer referencyjny: AZP 2411-32/20 MK

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do:
Pakiet nr 1 – Klipsy tytanowe endoskopowe,
Pakiet nr 2 – Klipsy tytanowe,
Pakiet nr 3 – Staplery skórne,
Pakiet nr 4 – Ewakuatory laparoskopowe.
Pakiet nr 5 – Wyroby medyczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 – Klipsy tytanowe endoskopowe
Pakiet nr 1 – Klipsy tytanowe endoskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 – Klipsy tytanowe
Pakiet nr 2 – Klipsy tytanowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 – Staplery skórne
Pakiet nr 3 – Staplery skórne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 – Ewakuatory laparoskopowe
Pakiet nr 4 – Ewakuatory laparoskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 – Wyroby medyczne
Pakiet nr 5 – Wyroby medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540055910-N-2020 z dnia: 2020-03-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 1 – Klipsy tytanowe endoskopowe, Pakiet nr 2 – Klipsy tytanowe, Pakiet nr 3 – Staplery skórne, Pakiet nr 4 – Ewakuatory laparoskopowe. Pakiet nr 5 – Wyroby medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 1 – Klipsy tytanowe endoskopowe, Pakiet nr 2 – Klipsy tytanowe, Pakiet nr 3 – Staplery skórne, Pakiet nr 4 – Ewakuatory laparoskopowe. Pakiet nr 5 – Wyroby medyczne I, Pakiet nr 6 - Wyroby medyczne II, Pakiet nr 7 - Wyroby medyczne III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Dotyczy Pakietów nr 1, nr 2 – 24 miesiące od daty podpisania umowy – sukcesywnie do potrzeb. Dotyczy Pakietów nr 3, nr 4, nr 5 – 12 miesięcy od daty podpisania umowy – sukcesywnie do potrzeb. Termin realizacji jednostkowych zamówień: Zamówienia odbywać się będą faksem, sukcesywnie do potrzeb- realizacja dostaw do 7 dni roboczych w godz. od 7.00 do 14.00, w piątki do godz. 12,30. W sytuacjach pilnych w ciągu 3 dni roboczych. Termin realizacji jednostkowych zamówień: Dostawa wyłącznie do Magazynu Głównego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. Zamawiający: - Nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - Nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność materiału, produktu lub urządzenia rozumie się zaoferowanie materiału, produktu lub urządzenia, którego parametry techniczne są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. Udowodnienie równoważności należy do Wykonawcy. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak wskazania sugerowanego przez Zmawiającego przedmiotu zamówienia lub proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych. Zamawiający dokona oceny ofert z zastosowaniem art. 24aa ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W ogłoszeniu powinno być:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Dotyczy Pakietów nr 1, nr 2 – 24 miesiące od daty podpisania umowy – sukcesywnie do potrzeb. Dotyczy Pakietów nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7 – 12 miesięcy od daty podpisania umowy – sukcesywnie do potrzeb. Termin realizacji jednostkowych zamówień: Zamówienia odbywać się będą faksem, sukcesywnie do potrzeb- realizacja dostaw do 7 dni roboczych w godz. od 7.00 do 14.00, w piątki do godz. 12,30. W sytuacjach pilnych w ciągu 3 dni roboczych. Termin realizacji jednostkowych zamówień: Dostawa wyłącznie do Magazynu Głównego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. Zamawiający: - Nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - Nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność materiału, produktu lub urządzenia rozumie się zaoferowanie materiału, produktu lub urządzenia, którego parametry techniczne są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. Udowodnienie równoważności należy do Wykonawcy. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak wskazania sugerowanego przez Zmawiającego przedmiotu zamówienia lub proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych. Zamawiający dokona oceny ofert z zastosowaniem art. 24aa ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest:
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z póź. zm.) W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie. 2. Aktualny dokument w rozumieniu ustawy z dnia 20 .05. 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z póź. zm.). tj. deklarację zgodności CE, W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie. 3. Zaświadczenie w języku polskim, iż użycie proponowanych klipsów umożliwia wykonania badań MRI o natężeniu pola do zakresu 3 tesli- dotyczy Pakietu nr 1 i 2. 4. Katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta /w j. polskim/ - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta opisy oferowanego asortymentu, uwzględniające wymagane parametry - pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem, nr poz.-dotyczy Pakietów nr 1-5 5. Wykaz załączonych próbek – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z póź. zm.) W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie. 2. Aktualny dokument w rozumieniu ustawy z dnia 20 .05. 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z póź. zm.). tj. deklarację zgodności CE, W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie. 3. Zaświadczenie w języku polskim, iż użycie proponowanych klipsów umożliwia wykonania badań MRI o natężeniu pola do zakresu 3 tesli- dotyczy Pakietu nr 1 i 2. 4. Katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta /w j. polskim/ - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta opisy oferowanego asortymentu, uwzględniające wymagane parametry - pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem, nr poz.-dotyczy Pakietów nr 1-7 5. Wykaz załączonych próbek – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-02, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-07, godzina: 10:00,



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKNR1
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 – Wyroby medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 5 – Wyroby medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Cena 60%
Termin płatności 0,00%
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 – Wyroby medyczne I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 5 – Wyroby medyczne.I Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Cena 60%
Termin płatności 40%

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Informacje dotyczące ofert częściowych.
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 – Wyroby medyczne II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 6 – Wyroby medyczne II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Cena 60%
Termin płatności 40%
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 – Wyroby medyczne III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 7 – Wyroby medyczne III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 stanowiącym Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Cena 60%
Termin płatności 40%
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33140000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10425144 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa aparatów do infuzji grawitacyjnych, przyrządów do przetaczania krwi Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów do infuzji grawitacyjnych oraz przyrządów do przetaczania krw...
10484001 2024-05-14
godz. 09:00
Śląskie 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023...
10433213 2024-05-14
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników, drobnego i jednorazowego sprzętu do diagnostyki dla Pracowni Cytogenetyki i Pracowni Immunologii Klinicznej, Transplantacyjnej i Genetyki Za...
10446932 2024-05-16
godz. 08:30
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są dostawy materiałów opatrunkowych – 21 pakietów, zwanych dalej towarem, spełniających opis i parametry graniczne ...
10440786 2024-05-20
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 9 części.
10446918 2024-05-21
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych. Szczeg...
10463939 2024-05-21
godz. 10:00
Dolnośląskie ZP/PN/28/24/ZIT/JHP Sukcesywna dostawa kart, odczynników do badań, odczynników do konserwacji, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów do wykonywania bad...
10440783 2024-05-22
godz. 09:30
Pomorskie 102/PN/2024 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku o profilu anestezjologicznym dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku o prof...
10457552 2024-05-23
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibracyjnych, zużywalnych, probówek, kuwet wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy na potrzeby ...
10473749 2024-05-27
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku Przedmiot zamówienia został podzielony na 65 części. Opis poszczególnych części zamówienia określa pkt. 5 niniejszego ogłosze...