Zlecenie 7397089 - Zakup wraz z dostawą i montażem kopertownicy - sztuk 1,...

   
Zamówienie 7397089 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-03-23
przedmiot zlecenia
Zakup wraz z dostawą i montażem kopertownicy - sztuk 1, wraz z pełnowartościowymi materiałami eksploatacyjnymi (zapewniającymi pra
ce urządzenia zgodnie z parametrami).
2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, wolny od wad fizycznych i prawnych, pochodzący z legalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku. Na opakowaniach musi być nazwa producenta i znak firmowy.
3. Kopertownica musi być dostarczona razem z:
a) Wymaganym oryginalnym oprogramowaniem,
b) Niezbędnym wyposażeniem (kabel zasilający, sterowniki urządzenia, itp.),
c) Instrukcją obsługi w języku polskim (zawierającą między innymi: zasady obsługi operatorskiej urządzenia oraz zasady konserwacji urządzenia),
d) Kartą gwarancyjną w języku polskim,
e) Oświadczenie producenta, iż doręczony egzemplarz jest fabrycznie nowy - wyprodukowany nie później niż w roku 2019.
4. Wymogi w zakresie parametrów technicznych urządzenia oraz wymagane cechy minimalne przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
5. Dostarczony asortyment musi być objęty, licząc od daty dostawy produktu zgodnego z umową, co najmniej 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym.
6. Wraz z dostarczeniem sprzętu, Wykonawca dokona jego konfiguracji i instalacji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz w ramach przedmiotowego zamówienia przeprowadzi instruktaż przystanowiskowy w miejscu dostawy sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia serwisu gwarancyjnego. Obsługa gwarancyjna urządzenia będzie świadczona przez wykwalifikowanych polskojęzycznych serwisantów. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którymi posługuje się przy realizacji Umowy jak za własne.
8. Wykonawca w ramach ceny umowy dokona napraw gwarancyjnych w jednostce organizacyjnej Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia wad lub usterki sprzętu.
9. W przypadku, gdy w okresie gwarancyjnym nastąpi trzykrotna naprawa kopertownicy, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, liczonych od dnia zgłoszenia kolejnej reklamacji, dokona jej wymiany na nową, wolną od wad, o takich samych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych jak urządzenie wymieniane.
10. Wykonawca w okresie trwania gwarancji zobowiązany jest do utrzymywania urządzenia w pełnej sprawności technicznej, w tym dokonywania okresowych przeglądów, konserwacji i napraw, zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum 1 (jednego) przeglądu okresowego rocznie kopertownicy objętej usługą serwisową wraz z usługą dojazdu, tj. do przeglądu urządzenia w odstępach co 12 miesięcy lub częściej, jeśli komunikaty na urządzeniu wskazują na taką konieczność. Przegląd okresowy będzie obejmować co najmniej:
a) demontaż podzespołów celem wykonania konserwacji,
b) czyszczenie,
c) wymiana zużytych i niesprawnych części,
d) smarowanie,
e) sprawdzenie poprawności działania.
Z przeprowadzonych przeglądów technicznych i innych czynności serwisowych wymagane jest sporządzenie protokołu odbioru.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: niszczarki, gilotyny, bindownice, maszyny pakujące

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10385266 2024-04-05
godz. 12:10
Śląskie Dostawa fabrycznie nowej niszczarki do dokumentów typu Wallner lub równoważnej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica nr gr mater 301-5 1 NISZCZARKA WALLNER JP 826C SZE...
10366922 2024-04-05
godz. 15:00
Pomorskie Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego dla SP Banino Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego na potrzeby szkolne – między innymi: komp...
10321530 2024-04-08
godz. 09:30
Łódzkie Dostawa, instal,, konfiguracja komputerów, drukarek, niszczarek, urządzeń wielofunk., UPS-a oraz instalacja i uruchom elektron. rejestracji pacjentów dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi z podzia...
10395235 2024-04-08
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Niszczarka Tarnator C7 lub Wallner JP 830C 5 szt.
10402405 2024-04-09
godz. 10:00
Mazowieckie liczarka do banknotów
10448177 2024-04-18
godz. 09:00
Śląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Niszczarka Kobra AF+1, 80 litrów - 1 szt.
10439074 2024-04-19
godz. 00:00
Małopolskie Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego) dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Krakowi...
10343083 2024-04-23
godz. 15:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie laminatora – 1 szt., dla Expack Sp. z o.o. sp. k. z siedzibą os. Wolfganga Amadeusa Mozarta 30/15, 31-232 Kraków. Miejsce ...
10459003 2024-04-26
godz. 09:00
Łódzkie Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk Część 1: Sprzęt multimedialny, b...
10483721 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024 1. Przedmiot...