Przetarg 7700291 - Zakup wózków dla Klinik i Zakładów Narodowego Instytutu...

   
Analizuj Zamówienie 7700291 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-17
przedmiot ogłoszenia
Zakup wózków dla Klinik i Zakładów Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Od
działu w Gliwicach
Numer referencyjny: DO/DZ–381–1–115/ 20

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wózków dla Klinik i Zakładów Narodowego Instytutu Onkologii Im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.

2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:

1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.1 - 2.19 do SIWZ
2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Wózek medyczny ( DK/III KRA)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.1 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Wózek funkcyjny (DK/KCHO)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.2 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Wózek na historie chorób (DL/CDLP)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.3 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: Wózek funkcyjny zabiegowy z szufladami (DL/CDLP)
. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.4 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: Wózek inwalidzki (DL/CDLP, DO/DID)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.5 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 6 Nazwa: Wózek do transportu w pozycji leżącej (DL/CDLP)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.6 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: Wózek z 2 koszami (DN/CBT)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.7 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 8 Nazwa: Wózek do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej (DL/ZMN dla PET)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.8 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 9 Nazwa: Wózek platformowy (DK/ZMN)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.9 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 10 Nazwa: Modyfikowany wózek z koszem na odpady radioaktywne (DK/ZMN)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.10 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 11 Nazwa: Wózek reanimacyjny z nadstawką (DK/KTS)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.11 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 12 Nazwa: Wózek biurowy z dwoma koszykami (DL/PRH)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.12 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 13 Nazwa: Wózek transportowy platformowy (DA/AA)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.13 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 14 Nazwa: Wózek/ kontener na brudne pranie (DA/AA)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.14 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 15 Nazwa: Wózek do transportu prania lub odpadów (DA/AA)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.15 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 16 Nazwa: Wózek metalowy ogólnozabiegowy (DK/ZAIT)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.16 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 17 Nazwa: Wózek asystor dwu blatowy (DL/PP)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.17 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 18 Nazwa: Wózek medyczny (DL/PP)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.18 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Część nr: 19 Nazwa: Wózek na odpady (DL/PP)
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: 1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.19 do SIWZ 2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540185098-N-2020 z dnia: 2020-09-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-25, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-30, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 2020-10-24 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania
ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 2020-10-29 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania
ofert)


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540185653-N-2020 z dnia: 2020-09-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.6
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) deklaracje zgodności lub certyfikaty CE dla zaoferowanego asortymentu, 2) opisy zaoferowanego
asortymentu wystawione przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego
przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze
zdjęciami zaoferowanego asortymentu. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie
oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez
Wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) deklaracje zgodności lub certyfikaty CE dla zaoferowanego asortymentu ( z wyłączeniem zadań nr: 14, 15, 16 . 2) opisy zaoferowanego
asortymentu wystawione przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty
sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKII
Punkt: część 14 Wózek/ kontener na brudne pranie (DA/AA)pkt. 6
W ogłoszeniu jest:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu, b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów ,ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu. 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów ,ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu. 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: część 15 Wózek do transportu prania lub odpadów (DA/AA) pkt. 6
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu, b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów ,ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu. 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów ,ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu. 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: część 16 Wózek metalowy ogólnozabiegowy (DK/ZAIT) pkt. 6
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu, b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów ,ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu. 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów ,ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu. 2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne
kody CPV 34911100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10371207 2024-04-05
godz. 09:00
Małopolskie Dostawy: sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku. Część 1: Pakiet Nr 1 - Sprzęt różny. Dostawy sprzętu różnego w ilości i i o parametrach określonych w poz.1-4 w Zał...
10364808 2024-04-05
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa sprzętu medycznego dla SM Sp. z o.o. w Bornem Sulinowie. Część 1: Część nr 1: Dostawa urządzenia do masażu wirowego kończyn dolnych (1szt.) i górnych (1szt.). Częś...
10302978 2024-04-10
godz. 11:00
Dolnośląskie Zakup sprzętu do Pracowni Endoskopii oraz zakup aparatu USG na potrzeby Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 2 pakiety. ZP/PN/08/02/2024
10305970 2024-04-11
godz. 10:00
Pomorskie DZP/7/24 DOSTAWA NARZĘDZI ENDOSKOPOWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA PRACOWNI ENDOSKOPII Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi endoskopowych i materiałów eksploatacyjnych...
10309372 2024-04-15
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa wyrobów medycznych i niemedycznych oraz masek wielorazowych dla Copernicus PL Sp. z o.o. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i niemedycznych oraz masek wiel...
10325030 2024-04-16
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do tworzenia bibliotek, wirówki laboratoryjnej oraz zamrażarki na potrzeby projektu: „Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medyczne...
10318401 2024-04-16
godz. 11:00
Małopolskie Dostawa materiałów anestezjologicznych oraz dzierżawa urządzeń (DFP.271.24.2024.EP) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów anestezjologicznych oraz dzierżawa urządzeń.
10376107 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa wideokolonoskopu i wideogastroskopu na potrzeby Szpitala Gastromed. 2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest: Szpital Gastromed, ul...
10380379 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Badań Naczyniowych i Radiologii Interwencyjnej, Oddziału Klinicznego Gastroenterologii oraz Kliniki Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej, Endokrynologic...
10380344 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do Pracowni Elektrofizjologii w tym udostępnienie kriokonsoli na potrzeby podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodz...