Przetarg 7894996 - Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz...

   
Analizuj Zamówienie 7894996 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-23
przedmiot ogłoszenia
Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu
Opolskiego
Numer referencyjny: D/52/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz urządzeń drukujących na potrzeby różnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części
1.1. Część nr 1, pn.: Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii.
1.2. Część nr 2, pn.: Zakup odbiornika TV z funkcją monitora dla Instytutu Fizyki.
1.3. Część nr 3, pn.: Zakup głośnika aktywnego dla Centrum Informatycznego.
1.4. Część nr 4, pn.: Zakup miksera aktywnego dla Centrum Informatycznego.
1.5. Część nr 5, pn.: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii.
1.6. Część nr 6, pn.: Zakup monitorów i kamery sportowej dla Wydziału Lekarskiego.
1.7. Część nr 7, pn.: Zakup serwerów typu rack dla Instytutu Informatyki.
1.8. Część nr 8, pn.: Zakup zestawów komputerów stacjonarnych dla Centrum Informatycznego.
1.9. Część nr 9, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Wydziału Lekarskiego.
1.10. Część nr 10, pn.: Zakup stacji roboczej z monitorem dla Wydziału Lekarskiego.
1.11. Część nr 11, pn.: Zakup komputera stacjonarnego typu MiniPC dla Wydziału Lekarskiego.
1.12. Część nr 12, pn.: Zakup monitorów dla Centrum Informatycznego.
1.13. Część nr 13, pn.: Zakup komputerów przenośnych (laptopów) dla Instytutu Psychologii.
1.14. Część nr 14, pn.: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Instytutu Informatyki.
1.15. Część nr 15, pn.: Zakup komputera stacjonarnego i monitorów dla Inżynierii Środowiska.
i Biotechnologii
1.16. Część nr 16, pn.: Zakup drukarki 3d do samodzielnego montażu wraz z zestawem filamentów dla Instytutu Fizyki.
1.17. Część nr 17, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości.
1.18. Część nr 18, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu
i Jakości.
1.19. Część nr 19, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej.
1.20. Część nr 20, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej.
1.21. Część nr 21, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce
i Administracji.
1.22. Część nr 22, pn.: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Lekarskiego.
1.23. Część nr 23, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego.
1.24. Część nr 24, pn.: Zakup drukarek paragonowych dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego.
1.25. Część nr 25, pn.: Zakup drukarek dla Instytutu Informatyki
1.26. Część nr 26, pn.: Zakup drukarki 3D z filamentami dla Wydziału Lekarskiego.
1.27. Część nr 27, pn.: Zakup drukarki laserowej dla Wydziału Filologicznego.
1.28. Część nr 28, pn.: Zakup powiększalnika dla osób niedowidzących dla Biblioteki Głównej
1.29. Część nr 29, pn.: Zakup komputera stacjonarnego All-in-One z ekranem dotykowym dla Biblioteki Głównej.
1.30. Część nr 30, pn.: Zakup drukarki paragonowej dla Biblioteki Głównej.
1.31. Część nr 31, pn.: Zakup laptopa hybrydowego dla Instytutu Nauk Pedagogicznych.
1.32. Część nr 32, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu.
1.33. Część nr 33, pn.: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Lekarskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ,
2.2. w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ,
2.3. w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ,
2.4. w odniesieniu do części nr 4 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ,
2.5. w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ,
2.6. w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ,
2.7. w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ,
2.8. w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ,
2.9. w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ,
2.10. w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ,
2.11. w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ,
2.12. w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ,
2.13. w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ,
2.14. w odniesieniu do części nr 14 stanowi załącznik nr 1N do SIWZ,
2.15. w odniesieniu do części nr 15 stanowi załącznik nr 1O do SIWZ,
2.16. w odniesieniu do części nr 16 stanowi załącznik nr 1P do SIWZ,
2.17. w odniesieniu do części nr 17 stanowi załącznik nr 1R do SIWZ,
2.18. w odniesieniu do części nr 18 stanowi załącznik nr 1S do SIWZ,
2.19. w odniesieniu do części nr 19 stanowi załącznik nr 1T do SIWZ,
2.20. w odniesieniu do części nr 20 stanowi załącznik nr 1U do SIWZ,
2.21. w odniesieniu do części nr 21 stanowi załącznik nr 1W do SIWZ,
2.22. w odniesieniu do części nr 22 stanowi załącznik nr 1Y do SIWZ,
2.23. w odniesieniu do części nr 23 stanowi załącznik nr 1Z do SIWZ,
2.24. w odniesieniu do części nr 24 stanowi załącznik nr 1AA do SIWZ,
2.25. w odniesieniu do części nr 25 stanowi załącznik nr 1AB do SIWZ,
2.26. w odniesieniu do części nr 26 stanowi załącznik nr 1AC do SIWZ,
2.27. w odniesieniu do części nr 27 stanowi załącznik nr 1AD do SIWZ,
2.28. w odniesieniu do części nr 28 stanowi załącznik nr 1AE do SIWZ,
2.29. w odniesieniu do części nr 29 stanowi załącznik nr 1AF do SIWZ,
2.30. w odniesieniu do części nr 30 stanowi załącznik nr 1AG do SIWZ,
2.31. w odniesieniu do części nr 31 stanowi załącznik nr 1AH do SIWZ,
2.32. w odniesieniu do części nr 32 stanowi załącznik nr 1AI do SIWZ,
2.33. w odniesieniu do części nr 33 stanowi załącznik nr 1AJ do SIWZ
3. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie oraz dodatkowo w części nr 5 montaż przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - odpowiednio do części
4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 21 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4.2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SIWZ jest terminem maksymalnym
na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych.
5 Gwarancja na przedmiot zamówienia - odpowiednio do części
5.1 Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji.
5.2. W części nr 5 dla lampy w projektorach multimedialnych okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
5.3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 5.1 jest okresem minimalnym jaki może zaproponować Wykonawca. Wykonawca w Formularzu ofertowym,
tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy, z zastrzeżeniem zapisu w pkt. 5.2.



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii
Zakup kamery video 4K dla Instytutu Historii. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Zakup odbiornika TV z funkcją monitora dla Instytutu Fizyki
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Zakup głośnika aktywnego dla Centrum Informatycznego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1C do SIWZ,

Część nr: 4 Nazwa: Zakup miksera aktywnego dla Centrum Informatycznego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1D do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: Zakup wraz z montażem projektorów multimedialnych dla Instytutu Psychologii
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 5 stanowi załącznik nr 1E do SIWZ

Część nr: 6 Nazwa: Zakup monitorów i kamery sportowej dla Wydziału Lekarskiego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 6 stanowi załącznik nr 1F do SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: Zakup serwerów typu rack dla Instytutu Informatyki
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 7 stanowi załącznik nr 1G do SIWZ

Część nr: 8 Nazwa: Zakup zestawów komputerów stacjonarnych dla Centrum Informatycznego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 8 stanowi załącznik nr 1H do SIWZ

Część nr: 9 Nazwa: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Wydziału Lekarskiego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 9 stanowi załącznik nr 1I do SIWZ

Część nr: 10 Nazwa: Zakup stacji roboczej z monitorem dla Wydziału Lekarskiego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 10 stanowi załącznik nr 1J do SIWZ

Część nr: 11 Nazwa: Zakup komputera stacjonarnego typu MiniPC dla Wydziału Lekarskiego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 11 stanowi załącznik nr 1K do SIWZ

Część nr: 12 Nazwa: Zakup monitorów dla Centrum Informatycznego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 12 stanowi załącznik nr 1L do SIWZ

Część nr: 13 Nazwa: Zakup komputerów przenośnych (laptopów) dla Instytutu Psychologii
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 13 stanowi załącznik nr 1M do SIWZ

Część nr: 14 Nazwa: Zakup komputera przenośnego (laptopa) dla Instytutu Informatyki
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 14 stanowi załącznik nr 1N do SIWZ

Część nr: 15 Nazwa: Zakup komputera stacjonarnego i monitorów dla Inżynierii Środowiska i Biotechnologii
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 15 stanowi załącznik nr 1O do SIWZ

Część nr: 16 Nazwa: Zakup drukarki 3d do samodzielnego montażu wraz z zestawem filamentów dla Instytutu Fizyki
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 16 stanowi załącznik nr 1P do SIWZ

Część nr: 17 Nazwa: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 17 stanowi załącznik nr 1R do SIWZ

Część nr: 18 Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 18 stanowi załącznik nr 1S do SIWZ

Część nr: 19 Nazwa: Zakup drukarki laserowej dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 19 stanowi załącznik nr 1T do SIWZ

Część nr: 20 Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 20 stanowi załącznik nr 1U do SIWZ

Część nr: 21 Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Nauk o Polityce i Administracji
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 21 stanowi załącznik nr 1W do SIWZ

Część nr: 22 Nazwa: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Lekarskiego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 22 stanowi załącznik nr 1Y do SIWZ

Część nr: 23 Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego A3 dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 23 stanowi załącznik nr 1Z do SIWZ

Część nr: 24 Nazwa: Zakup drukarek paragonowych dla Biblioteki Uniwersytetu Opolskiego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 24 stanowi załącznik nr 1AA do SIWZ

Część nr: 25 Nazwa: Zakup drukarek dla Instytutu Informatyki
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 25 stanowi załącznik nr 1AB do SIWZ

Część nr: 26 Nazwa: Zakup drukarki 3D z filamentami dla Wydziału Lekarskiego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 26 stanowi załącznik nr 1AC do SIWZ

Część nr: 27 Nazwa: Zakup drukarki laserowej dla Wydziału Filologicznego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 27 stanowi załącznik nr 1AD do SIWZ

Część nr: 28 Nazwa: Zakup powiększalnika dla osób niedowidzących dla Biblioteki Głównej
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 28 stanowi załącznik nr 1AE do SIWZ

Część nr: 29 Nazwa: Zakup komputera stacjonarnego All-in-One z ekranem dotykowym dla Biblioteki Głównej
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 29 stanowi załącznik nr 1AF do SIWZ

Część nr: 30 Nazwa: Zakup drukarki paragonowej dla Biblioteki Głównej
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 30 stanowi załącznik nr 1AG do SIWZ

Część nr: 31 Nazwa: Zakup laptopa hybrydowego dla Instytutu Nauk Pedagogicznych
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 31 stanowi załącznik nr 1AH do SIWZ

Część nr: 32 Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 32 stanowi załącznik nr 1AI do SIWZ

Część nr: 33 Nazwa: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Lekarskiego
Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 33 stanowi załącznik nr 1AJ do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540397977-N-2021 z dnia: 2021-01-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 12.01.2021, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 19.01.2021, godzina: 10:00,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540404403-N-2021 z dnia: 2021-01-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 19.01.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 21.01.2021, godzina: 10:00,
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30200000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10450421 2024-04-30
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A do SWZ. ZP3/891/24
10458666 2024-04-30
godz. 11:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.Na przedmiot zamówienia składa się:a) ...
10486639 2024-04-30
godz. 15:00
Świętokrzyskie Dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego A3 - lszt. (dalej: urządzenie). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: 2) Wykonawca może zaoferować urządzenie o ...
10395745 2024-05-06
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa 1 szt laptopa dla WFiIS - DE-dzp.272-131/24 Dostawa 1 szt laptopa dla WFiIS - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 4.1 SWZ
10424206 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do Szkół Podstawowych w Wyrykach i Kaplonosach. Część 1: Część 1 - Dostawa wyposażenia komputerowego oraz wyposażenia pracowni...
10416248 2024-05-09
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup przełączników SAN 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. przełączników typu Brocade g720 wraz z pakietem licencji Enterprise Bundle oraz wsparciem producenta w ramach sy...
10428686 2024-05-14
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie „Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i skanerów do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.” Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych is...
10433196 2024-05-17
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz wyposażenia sal konferencyjnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w ramach pierwszego wyposażenia budynku nr 4. 1. Przedmiot zamówienia ...
10451034 2024-05-17
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów.2. Zamawiający informuje...
8689410 2025-03-07
godz. 23:59
Mazowieckie Dostawa telefonów komórkowych i tabletów.