Przetarg 12198775 - Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu...

   
Analizuj Zamówienie 12198775
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności iObrony Cywilnej na lata 2025-2026

Część 1: Część 1 - zakup odzieży ochronnej;Zakres zamówienia obejmuje zakup, transp
ort, rozładunek i wniesienie odzieży ochronnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostarczona odzież ochronna musi być fabrycznie nowa, nieużywana, nieuszkodzona, nieobciążona prawami osób trzecich i zgodna z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.

Część 2: Część 2 – zakup spodniobutów (woderów)Zakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie spodniobutów w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostarczona odzież ochronna musi być fabrycznie nowa, nieużywana, nieuszkodzona, nieobciążona prawami osób trzecich i zgodna z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.

Część 3: Część 3 – zakup sprzętu ochronnegoZakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.

Część 4: Część 4 – zakup sprzętu specjalnegoZakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.

Część 5: Część 5 – zakup latarekZakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie latarek w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa31521320-3 - LatarkiDostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.

Część 6: Część 6 – zakup plandek ochronnychZakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie plandek ochronnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.

Część 7: Część 7 – zakup sprzętu ratowniczego i awaryjnegoZakres zamówienia obejmuje zakup, transport, rozładunek i wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich i zgodny z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowym opisie oferty.

IG.271.41.2025
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Energoelektryczna, Ochrona, Odzież, obuwie, tekstylia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża odzież ochronna i robocza, urządzenia, materiały, sprzęt i instalacje p-poż, odzież, obuwie, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 18400000, 19520000, 31122000, 31521320, 35110000, 35113400, 35810000, 35811100, 43812000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , urządzenia, materiały , sprzęt i instalacje p-poż , odzież , obuwie , maszyny i sprzęty inne