Zlecenie 7756578 - „Zakup proinnowacyjnych usług doradczych służących...

   
Zamówienie 7756578 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-15
przedmiot zlecenia
„Zakup proinnowacyjnych usług doradczych służących wdrożeniu inteligentnego automatu wydającego półprodukty i narzędzia”

Przedm
iotem zapytania ofertowego jest dostawa oprogramowania w formie licencji do obsługi inteligentnego automatu wydającego półprodukty i narzędzia (1 kpl. – 1 licencja) Moduły funkcjonalne nie mniej niż: Etap I – Moduł Szafy wydającej z układem elektrycznym zawierający protokoły transmisji do komunikacji modułów elektronicznych z komputerami klasy PC Funkcjonalności: • pobieranie informacji z komputera PC (np. o narzędziu, które ma zostać użyte na aktualnym etapie procesu) oraz prezentowanie jej użytkownikowi w taki sposób by możliwy był przez niego jednoznaczny wybór podzespołu/narzędzia przechowywanego w składzie. weryfikacja, czy faktycznie użytkownik pobrał prawidłowe narzędzie (redukcja błędów związanych z poborem złego narzędzia); • weryfikacja wykonywana za pomocą mikroprzełączników połączonych z mechanicznymi częściami pól wewnątrz szuflady. • otwarcie danego pola (a tym samym pobranie danego narzędzia, które jest potwierdzone przez użytkownika) powinno powodować zmianę stanu mikroprzełącznika. Informacja o tej zmianie powinna zostać przesyłana za pomocą układu transmisji danych do komputera PC w celu weryfikacji. • pobór błędnego narzędzia powoduje wywołanie alarmu, który informuje użytkownika, że zostało pobrane narzędzie z nieprawidłowego pola. Układ elektroniczny powinien zostać zbudowany w oparciu o mikrokomputery jednoukładowe, które dzięki swojej strukturze wewnętrznej umożliwią redukcję kosztów produkcji, przez integrację funkcji: • założenia funkcjonalne systemu (w tym sposób prezentacji narzędzi/elementów do wyboru przez użytkownika, dawać możliwość komunikacji z komputerem klasy PC), • wymagania środowiskowe (w tym działać w wyznaczonym zakresie temperaturowym pracy, być odpornym na czynniki zewnętrzne: pył, płyny, wibracje etc.), • wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania (działanie układu elektronicznego nie może powodować zagrożenia dla zdrowia bądź życia użytkowników). Etap II – Moduł oprogramowania układu elektronicznego szafy – odpowiedzialny za komunikację oprogramowania użytkownika działającego na jednostce centralnej umieszczonej w szafie z procesorem osadzonym na płycie głównej kontrolera elektroniki szafy Funkcjonalności: • dokonywanie translacji żądań przekazywanych przez użytkowników poprzez zestandaryzowany protokół komunikacyjny. • następnie żądania te powinny poprzez procesor sterownika elektroniki zostać rozesłane do urządzeń realizujących mechaniczne funkcje szafy np. odblokowanie zamka, zapalenie diody sygnalizacyjnej itp. • odczytywanie przekazywanie do oprogramowania użytkownika informacji o zdarzeniach, które wystąpiły w komponentach mechanicznych szafy. ETAP III – Moduł kliencki do zarządzania szafą Funkcjonalności: • użytkownik szafy będzie mógł predefiniować (np. za pomocą plików wsadowych) procesy technologiczne z uwzględnieniem procedur KANBAN, predefiniować dane chronometryczne, dane dotyczące grupowania narzędzi i normaliów, przypisywania szaf stanowiskowych do szafy centralnej. Wyświetlanie informacje o kolejności wykorzystywanych w danym procesie produkcyjnym narzędzi lub normaliów. • wydawanie i uzupełnianie narzędzi z magazynu szafy, • raportowanie o stanie zasobów w magazynie szafy, • automatyczne zamówienia w systemie zarządzania magazynem szafy, • obsługa komunikacji pomiędzy wieloma szafami realizującymi funkcje stanowiskowe przy złożonych liniach produkcyjnych oraz z centralną szafą pełniącą rolę automatycznego składu konsygnacyjnego. Oprogramowanie musi spełniać wskazane poniżej funkcjonalności uszczegółowione w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przeznaczenie i zastosowanie 2. Reguły organizacji i wydawania narzędzi 3. Sterowanie 4. Moduły funkcjonalne 5. Współpraca z urządzeniami wykonawczymi 6. Licencja 7. Gwarancja i wsparcie techniczne Doszczegółowienie funkcjonalności w zakresie kompletnego przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego -„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” Zakres usług objętych dostawą: W ramach zadania przewiduje się obowiązek: • Wdrożenia, instalacji i konfiguracji systemu w siedzibie Zamawiającego • Przekazania dokumentacji powykonawczej Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji parametrów i opisów funkcjonalności systemu, poprzez wezwanie Oferenta do przedstawienia dodatkowych wyjaśnień, np. opisów, schematów lub innych, dotyczących zastosowanych rozwiązań. Termin złożenia wyjaśnień wynosi 3 dni robocze od dnia wysłania zapytania do Oferenta. Miejsce, sposób i termin składania oraz otwarcia ofert: 1.Oferta powinna zostać złożona w terminie do dnia 17.11.2020 roku do godz. 13:00 Oferty złożone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (nie data stempla pocztowego) lub na serwer poczty przychodzącej Zamawiającego lub skutecznego umieszczenia oferty w bazie konkurencyjności, tj. do dnia 17.11.2020 do godziny 13:00 czasu polskiego (CET) 2.Ofertę w wersji elektronicznej wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności, postępując zgodnie z „Instrukcją oferenta w BK2021” [https://archiwum-bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction], bądź przesłać na adres email: mam@mam.rzeszow.pl W temacie wiadomości: „Oferta na oprogramowanie w formie licencji do obsługi inteligentnego automatu wydającego półprodukty i narzędzia (1kpl.–licencja wyłączna)- nie otwierać do dnia 17.11.2020 roku do godziny 13:10”. 3.W przypadku, gdy Oferent nie ma możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej, Zamawiający umożliwia złożenie wersji papierowej (pocztą, przesyłką kurierską bądź osobiście), na adres Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „M.A.M.” Marek Wróblewski ul. L. Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów 4.W przypadku przesłania oferty pocztą bądź za pośrednictwem firmy kurierskiej, decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „M.A.M.” Marek Wróblewski ul. L. Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów 5.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na oprogramowanie w formie licencji do obsługi inteligentnego automatu wydającego półprodukty i narzędzia (1 kpl. – licencja wyłączna)- nie otwierać do dnia 17.11.2020 roku do godziny 13:10” 6.Oferty składane w innej formie niż opisane w niniejszym punkcie, nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego. 7.Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załączniki nr 1 do postępowania ofertowego i zawierać wymagane załączniki. 8.Oferta, składana zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej, musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta, co potwierdzone zostanie stosownym dokumentem rejestrowym lub pełnomocnictwem, stanowiącym załącznik do oferty. 9.Oferta wraz z załącznikami oraz korespondencja dotycząca oferty powinny być prowadzone w j. polskim. dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na j. polski 10.Koszt tłumaczenia dokumentów ponosi Oferent 11.Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent 12.Oferent może złożyć wyłącznie jedną ofertę 13.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.11.2020r. o godzinie 13:10 w siedzibie zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „M.A.M.” Marek Wróblewski ul. L. Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów 14. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną opublikowane na portalu bazy konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) 15.Na wniosek oferenta, który złożył ofertę, Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia, z wyłączeniem części ofert stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa 16.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania ofertowego bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem 17.Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego postępowania ofertowego, za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności, postępując zgodnie z BK2021” [https://archiwumbazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction] 18.Zamawiający udziela odpowiedzi w sprawie treści postępowania ofertowego, jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie później, niż do końca dnia 10.11.2020r. Jeżeli prośba taka wpłynęła w terminie późniejszym, albo prośba ta dotyczy udzielonych już wyjaśnień. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawia wniosek bez rozpoznania 19.Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela Pan Michał Wróblewski 20.Oferent może zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert 21.W przypadku zmiany oferty złożonej w wersji papierowej, Oferent składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian, w zamkniętej kopercie, opisanej zgodnie z zasadami właściwymi dla składania ofert. W przypadku ofert składanych elektronicznie postępuje zgodnie z zasadami Bazy Konkurencyjności, postępując zgodnie z „Instrukcją oferenta w BK2021” [https://archiwum-bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction], bądź przesyłając podpisane oświadczenie o zakresie wprowadzanych zmian, w mailu opisanym zgodnie z zasadami właściwymi dla składania ofert, na adres email: mam@mam.rzeszow.pl 22.W przypadku wycofania oferty, Oferent składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą wycofuje. W przypadku ofert składanych elektronicznie postępuje zgodnie z zasadami Bazy Konkurencyjności, postępując zgodnie z „Instrukcją oferenta w BK2021” [https://archiwumbazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction], bądź przesyłając podpisane oświadczenie o wycofaniu oferty na adres email: mam@mam.rzeszow.pl Szczegóły w tym sposób składania ofert w załączniku ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01_10_2020_2.3.1_POIR_MAM oraz załączniku nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
kody CPV 48516000, 72268000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428672 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do modelowania architektury korporacyjnej, w modelu subskrypcyjnym wraz z usługą wsparcia technicznego, wsparcia eksperckiego oraz utrzy...
10448127 2024-04-25
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest Usługa dostępu, utrzymania i modyfikacji Systemu informatycznego do obsługi projektu „Zachodniopomorskie Małe Skarby – II edycja”. Szczegółowy opis o...
10460311 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia Opracowanie platformy e-learningowej i szkoleń na której dostosowane i zamieszczone zostaną materiały szkoleniowe (content doszkoleń e-learningowych) opracowa...
10480792 2024-04-26
godz. 12:00
Wielkopolskie 36/ZO/2024 Zakup subskrypcji oprogramowania Adobe Acrobat Pro na okres 12 miesięcy PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Adobe Acrobat Pro na okres 12 miesięcy 2 szt.
10477906 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie Serwis oprogramowania aplikacyjnego Infomedica Plus oraz AMMS Plus w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
10458274 2024-04-30
godz. 10:30
Małopolskie Wsparcie techniczne producenta i asysta techniczna wykonawcy z subskrypcją dla DLP Forcepoint i wsparcie techniczne producenta i asysta techniczna wykonawcy z subskrypcją dla Imperva WAF d...
10393468 2024-05-10
godz. 00:00
Małopolskie Zaprojektowanie i wykonanie oprogramowania do zarządzania transportem klasy TMS.
10431799 2024-05-14
godz. 23:59
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie elementów linii technologicznej przetwórstwa tworzyw sztucznych. Minimalne wymagania gwarancyjne: minimum 12m-cy liczone od dat...
10433239 2024-05-21
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM) wraz ze szkoleniami i integracją z aktualn...
10233695 2024-05-31
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informacji geograficznej (GIS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia, k...