Przetarg 7887817 - Zakup pierwszego wyposażenia – ochronnej odzieży...

   
Analizuj Zamówienie 7887817 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-21
przedmiot ogłoszenia
Zakup pierwszego wyposażenia – ochronnej odzieży ratowniczej, odzieży roboczej,obuwia profilaktycznego, odzieży operacyjnej oraz o
buwia operacyjnego w ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”.
Numer referencyjny: TZ.372.75.2020

Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia – ochronnej odzieży ratowniczej, odzieży roboczej,obuwia profilaktycznego, odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego w ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”.

Zamówienie zostało podzielone na 4 części/zadań:

Zadanie nr 1:
Dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej
Zadanie nr 2:
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego
Zadanie nr 3:
Dostawa obuwia profilaktycznego
Zadanie nr 4:
Dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego

Uwaga:
1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ
i jej załącznikach
2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych,
tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia.
3. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
4. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-5 do SIWZ – Formularze cenowo – techniczne dla odpowiednich części/zadań.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 1.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 2.

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa obuwia profilaktycznego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia profilaktycznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 3.

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 4.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540396209-N-2021 z dnia: 2021-01-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-01-08, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-01-22, godzina: 10:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540406190-N-2021 z dnia: 2021-01-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-01-22, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-01-29, godzina: 10:00.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540409929-N-2021 z dnia: 2021-01-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-01-29, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-02-15, godzina: 10:00.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540414136-N-2021 z dnia: 2021-02-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-02-15, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-03-02, godzina: 10:00.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540419286-N-2021 z dnia: 2021-02-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-03-02, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-03-31, godzina: 10:00.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540422597-N-2021 z dnia: 2021-03-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 4
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4

W ogłoszeniu powinno być:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 5
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia – ochronnej odzieży ratowniczej, odzieży roboczej,obuwia profilaktycznego, odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego w ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”. Zamówienie zostało podzielone na 4 części/zadań: Zadanie nr 1: Dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej Zadanie nr 2: Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego Zadanie nr 3: Dostawa obuwia profilaktycznego Zadanie nr 4: Dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego Uwaga: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 3. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 4. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-5 do SIWZ – Formularze cenowo – techniczne dla odpowiednich części/zadań.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia – ochronnej odzieży ratowniczej, odzieży roboczej,obuwia profilaktycznego, odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego w ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”. Zamówienie zostało podzielone na 5 części/zadań: Zadanie nr 1: Dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej Zadanie nr 2: Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego Zadanie nr 3: Dostawa obuwia profilaktycznego Zadanie nr 4: Dostawa odzieży operacyjnej Zadanie nr 5: Dostawa obuwia operacyjnego Uwaga: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach 2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 3. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 4. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-5 i 9 do SIWZ – Formularze cenowo – techniczne dla odpowiednich części/zadań.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 10 „Formularza oferty” ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 10 „Formularza oferty-załącznik nr 1 do SIWZ po zmianach” ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 –22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa wyżej w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa wyżej dotyczące tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dni zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Formularze cenowo-techniczne– zgodnie z załącznikiem nr 2-5 do SIWZ (odpowiednio dla zadań nr 1-4). 6. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 –22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa wyżej w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa wyżej dotyczące tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dni zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Formularze cenowo-techniczne po zmianach– zgodnie z załącznikami nr 2-5 i 9 do SIWZ (odpowiednio dla zadań nr 1-5). 6. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 7). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6) oraz w przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła w wyniku wydłużenia lub skrócenia działalności Oddziału Tymczasowego Szpitala Zamawiającego, powołanego do diagnostyki i leczenia pacjentów z podejrzeniem lub z potwierdzonym zakażeniem SARS-CoV-2. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy. UWAGA. Zamawiający informuje, że na etapie realizacji umowy akceptować będzie odbiór od Wykonawców ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Elektronicznego Fakturowania. Zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów związanych z realizacją zamówień publicznych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego tj. platformy elektronicznego fakturowania określa ustawa z dnia 09.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym /Dz.U. 2018 poz. 2191/. Wykonawca nie jest obowiązany do wysyłania ustrukturyzowanych faktur za jej pośrednictwem.
W ogłoszeniu powinno być:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ po zmianach). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6) oraz w przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła w wyniku wydłużenia lub skrócenia działalności Oddziału Tymczasowego Szpitala Zamawiającego, powołanego do diagnostyki i leczenia pacjentów z podejrzeniem lub z potwierdzonym zakażeniem SARS-CoV-2. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy. UWAGA. Zamawiający informuje, że na etapie realizacji umowy akceptować będzie odbiór od Wykonawców ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Elektronicznego Fakturowania. Zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów związanych z realizacją zamówień publicznych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego tj. platformy elektronicznego fakturowania określa ustawa z dnia 09.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym /Dz.U. 2018 poz. 2191/. Wykonawca nie jest obowiązany do wysyłania ustrukturyzowanych faktur za jej pośrednictwem.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆ
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 1.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznej, ochronnej odzieży ratowniczej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ po zmianach, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 1.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆ2
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 2.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ po zmianach, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 2.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆ3
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia profilaktycznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ , formularz cenowo-techniczny do zadania nr 3.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia profilaktycznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ po zmianach, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 3.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆ4
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Część nr:
4
Nazwa:
Dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego

W ogłoszeniu powinno być:
Część nr:
4
Nazwa:
Dostawa odzieży operacyjnej



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆ4
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 4.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży operacyjnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ po zmianach, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 4.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆ4
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18130000-9, 33199000-1, 18830000-6
W ogłoszeniu powinno być:
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18130000-9, 33199000-1



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: część 5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr:
5
Nazwa:
Dostawa obuwia operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia operacyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18830000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.05.2021
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena ofertowa
90,00
okres gwarancji
10,00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Oferta musi być zabezpieczona wadium: Zadanie nr 5: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100)




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540423411-N-2021 z dnia: 2021-03-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH-CZĘŚĆ4
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 4.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży operacyjnej oraz obuwia operacyjnego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, formularz cenowo-techniczny do zadania nr 4 po zmianach II.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540425150-N-2021 z dnia: 2021-03-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-03-31, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-04-28, godzina: 10:00.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540429603-N-2021 z dnia: 2021-04-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-04-28, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2021-05-06, godzina: 10:00.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 04.05.2021 lub zakończenia: 31.05.2021
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 2 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: Zamówienie należy zrealizować w terminie: do dnia 31.05.2021 r. (z
zastrzeżeniem, że dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się mogą nie wcześniej niż od dnia
04.05.2021 r.).
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 2 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540430562-N-2021 z dnia: 2021-05-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-05-06, godzina: 10:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-05-31, godzina: 10:00.
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Medyczna
podbranża odzież ochronna i robocza, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 18130000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , odzież medyczna i jednorazowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10441309 2024-04-22
godz. 00:00
Śląskie Sukcesywnych dostaw przez okres 24 miesięcy odzieży, obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Klinik i Zakładów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z podziałem na 5 odrębnych zad...
10439132 2024-04-22
godz. 08:30
Dolnośląskie N000000206 w przypadku podania producenta, proszę o nieoferowanie zamienników ! koszy dostawy po stronie sprzedającego ! L10 1770965431002 - OKULARY UVEX 9161014: 100 szt. L20 17706432640...
10312345 2024-04-22
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa sprzętu jednorazowego użytku Dostawy sprzętu zgodnie z zapisami SWZ i formularzami cenowymi 32/P/2024 Zmiana z dnia 15.04.2024 r. 10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, któ...
10401944 2024-04-24
godz. 09:00
Małopolskie Zakup wraz z dostawą opatrunków. Część 1: Opatrunki Część 2: Opatrunki specjalistyczne Część 3: Lignina i wata opatrunkowa Część 4: Plastry opatrunkowe Częś...
10451498 2024-04-26
godz. 12:00
Dolnośląskie Zakup i dostarczenie fabrycznie nowej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników LPWiK S.A. w latach 2024-2025
10457773 2024-04-26
godz. 13:00
Mazowieckie Dostawa wyrobów włókninowych oraz sterylnych zestawów operacyjnych (ZP-46/2024) Część 1: maski chirurgiczne Część 2: maski filtrujące Część 3: prześcieradła chłonne...
10473446 2024-04-30
godz. 10:00
Wielkopolskie Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, środków ochrony osobistej oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku Część 1: Pakiet 1 Część 2: Pakiet 2 ZP/ZK/11/4/2024
10450213 2024-04-30
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Zakup i dostawa odzieży roboczej dla pracowników
10481034 2024-05-07
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa obłożeń operacyjnych (II) 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu .1.2. Dokładny o...
10463945 2024-05-09
godz. 11:00
Małopolskie Dostawa sprzętu jednorazowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu jed...