Przetarg 7822930 - Zakup pierwszego wyposażenia – drobny sprzęt medyczny w...

   
Analizuj Zamówienie 7822930 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-11-19
przedmiot ogłoszenia
Zakup pierwszego wyposażenia – drobny sprzęt medyczny w ramach zadania „Utworzenie Cenrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwe
rsyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”
Numer referencyjny: TZ.372.51.2020

Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia – drobny sprzęt medyczny w ramach zadania
„Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o.”
Zamówienie zostało podzielone na 7 części/zadań Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 2 - 8 do SIWZ - Formularzach cenowo-technicznych dla odpowiednich części/zadań.
Uwaga:
1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach
2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych,
tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia.
3. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
4. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty
w stosunku do nich równoważne.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa ciśnieniomierzy, inhalatorów, termometrów i dynamometru
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciśnieniomierzy, inhalatorów, termometrów i dynamometru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowo-techniczny zadania nr 1.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa wag, stolików pod wagi, wzrostomierzy i laktatorów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wag, stolików pod wagi, wzrostomierzy i laktatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowo-techniczny zadania nr 2

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa laryngoskopów i otoskopów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laryngoskopów i otoskopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ Formularz cenowo-techniczny zadania nr 3.

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ Formularz cenowo-techniczny zadania nr 4

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa fantomu do nauki obsługi cewników centralnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fantomu do nauki obsługi cewników centralnych. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Formularz cenowo-techniczny zadania nr 5

Część nr: 6 Nazwa: Dostawa fartuchów RTG
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fartuchów RTG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Formularz cenowo-techniczny zadania nr 6.

Część nr: 7 Nazwa: Dostawa przepływomierzy tlenu, regulatorów próżni, wtyków kątowych i węży zbrojonych do gazów medycznych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przepływomierzy tlenu, regulatorów próżni, wtyków kątowych i węży zbrojonych do gazów medycznych. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - Formularz cenowo-techniczny zadania nr 7.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540237816-N-2020 z dnia: 2020-11-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-27, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-11, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540538668-N-2020 z dnia: 2020-12-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2020-12-11, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2020-12-18, godzina: 10:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540547463-N-2020 z dnia: 2020-12-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2020-12-18, godzina: 10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2020-12-23, godzina: 10:00
Firefox




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540550723-N-2020 z dnia: 2020-12-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2020-12-23, godzina: 10:00 Firefox
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2021-01-12, godzina: 10:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540397503-N-2021 z dnia: 2021-01-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2021-01-12, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2021-01-22, godzina: 10:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540406102-N-2021 z dnia: 2021-01-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 7
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 11
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
11


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia – drobny sprzęt medyczny w
ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej
Górze Sp. z o. o.” Zamówienie zostało podzielone na 7 części/zadań Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w
załącznikach nr 2 - 8 do SIWZ - Formularzach cenowo-technicznych dla odpowiednich części/zadań.(...)
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje: Zakup pierwszego wyposażenia – drobny sprzęt medyczny w
ramach zadania „Utworzenie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej
Górze Sp. z o. o.” Zamówienie zostało podzielone na 11 części/zadań Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w
załącznikach nr 2 - 8 (w tym 3,5,8 po zmianach) oraz 12-15 do SIWZ - Formularzach cenowo-technicznych dla odpowiednich części/zadań.(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
(...) 5. Formularz cenowo-techniczny– zgodnie z załącznikiem nr 2-8 do SIWZ.(...)
W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
(...) 5. Formularz cenowo-techniczny– zgodnie z załącznikiem nr 2-8 (w tym 3,5,8 po zmianach) oraz 12-15 do SIWZ.(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości określonej w SIWZ.
Szczegółowy sposób oraz formę wnoszenia wadium
Zamawiający zawarł w rozdziale XVIII SIWZ
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości
Zadanie 1 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)
Zadanie 2 - 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100)
Zadanie 3 - 4 400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100)
Zadanie 4 - 2 050,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćdziesiąt złotych 00/100)
Zadanie 5 - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100)
Zadanie 6 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)
Zadanie 7 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
Zadanie 8 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Zadanie 9 - 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych 00/100)
Zadanie 10 - 1 280,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100)
Zadanie 11 - 710,00 zł (słownie: siedemset dziesięć złotych 00/100)
Szczegółowy sposób oraz formę wnoszenia wadium Zamawiający zawarł w rozdziale XVIII SIWZ


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 10).
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. (...)
W ogłoszeniu powinno być:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 10 po zmianach).
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. (...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2021-01-22, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2021-02-05, godzina: 10:00



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 8 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego (kołnierze ortopedyczne i worki resuscytacyjne)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego (kołnierze ortopedyczne i worki resuscytacyjne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik nr 12 do SIWZ - Formularz cenowo-techniczny zadania nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141730-6,33157700-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-05-04
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 90,00
okres gwarancji 10,00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Pakiet powstał w wyniku wydzielenia pozycji nr 6,7,11,12,13 z zadania nr 4. Pierwotna numeracja pozycji została zachowana.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 9 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego (pasy magnetyczne)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego (pasy magnetyczne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik nr 13 do SIWZ - Formularz cenowo-techniczny zadania nr 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-05-04
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 90,00
okres gwarancji 10,00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Pakiet powstał w wyniku wydzielenia pozycji nr 10 z zadania nr 4. Pierwotna numeracja pozycji została zachowana.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 10 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego (pozycjonery żelowe)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego (pozycjonery żelowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 14 do SIWZ - Formularz cenowo-techniczny zadania nr 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-05-04
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 90,00
okres gwarancji 10,00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Pakiet powstał w wyniku wydzielenia pozycji nr 17 z zadania nr 4. Pierwotna numeracja pozycji została zachowana.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 11 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego (rolki transportowe)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego (rolki transportowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 15 do SIWZ - Formularz cenowo-techniczny zadania nr 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33196000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-05-04
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 90,00
okres gwarancji 10,00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Pakiet powstał w wyniku wydzielenia pozycji nr 19 z zadania nr 4. Pierwotna numeracja pozycji została zachowana.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKNRI
Punkt: INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 4 Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
(...)
6) INFORMACJE DODATKOWE: . Z Zadania nr 4 (Załącznik nr 5 do SIWZ) pozycje o numerach:
6, 7, 11, 12, 13 zostały wydzielone do Zadania nr 8,
10 została wydzielona do Zadania nr 9,
17 została wydzielona do Zadania nr 10,
19 została wydzielona do Zadania nr 11.
Pozostałe pozycje tj. 1-5, 8-9, 14-16,18,20-22 stanowią Zadanie nr 4 (Załącznik nr 4 do SIWZ po zmianach)
Zamawiający zachował pierwotną numerację pozycji dla wydzielonego asortymentu.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540408872-N-2021 z dnia: 2021-01-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-02-05,
godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-03-25,
godzina: 10:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540423410-N-2021 z dnia: 2021-03-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-03-25, godzina:
10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-04-09, godzina:
10:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540427228-N-2021 z dnia: 2021-04-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-04-09, godzina:
10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2021-04-19, godzina:
10:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540428647-N-2021 z dnia: 2021-04-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-05-04 lub zakończenia: 2021-05-31
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 2 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11
W ogłoszeniu jest:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-05-04
data zakończenia: 2021-05-31
W ogłoszeniu powinno być:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 10 po zmianach)(...)
W ogłoszeniu powinno być:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 10 po zmianach z dnia 16.04.2021 r.)(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2021-04-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2021-05-21, godzina: 10:00
branża Medyczna, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, materiały dydaktyczne, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33100000, 33122000, 33124100, 33141700, 33141730, 33157400, 33171100, 33190000, 33196000, 34152000, 35113420, 38300000, 38311000, 38330000, 38412000, 38423100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne , materiały dydaktyczne , materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10406389 2024-05-14
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych do gastroentorologii i endoskopii, według 12 zadań, zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 3 do ninie...
10380376 2024-05-15
godz. 09:00
Śląskie 11/24 – Dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) dostawa i montaż aparatu do znieczulania dla Odd...
10481767 2024-05-15
godz. 12:00
Mazowieckie Usługa udostępnienia gogli VR z zainstalowanym szkoleniem z zakresu kompetencji miękkich (udzielania informacji zwrotnej) dla grupy do 42 osób (managerów).
10463924 2024-05-21
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w asort...
10451031 2024-05-24
godz. 09:30
Pomorskie 104/PN/2024 - Dostawa materiałów szewnych specjalistycznych dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych specjalistycznych dla UCK w asortymencie, szacunkowej ilo...
10480281 2024-05-24
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów kardiochirurgicznych jednorazowego użytku dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu. Zamówienie składa się z 8 c...
10433218 2024-05-24
godz. 11:00
Małopolskie Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie składa się z 5 pakietów (części). Szczegółowy opis przedmiotu zam...
10483960 2024-05-27
godz. 10:00
Śląskie Dostawa i montaż szkoleniowego urządzenia symulacji ruchu lotniczego dla Akademickiego Ośrodka Szkolenia Personelu Służb Ruchu Lotniczego Politechniki Śląskiej. IA1.282.9.2024.DM 1. ...
10480287 2024-05-28
godz. 10:30
Podkarpackie 1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA WRAZ Z ODDANIEM W KOMIS IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH I ENDOPROTEZ ORAZ DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH zgodnie z opisem...
10486809 2024-06-03
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa bielizny jednorazowej, obłożeń chirurgicznych i dodatkowych akcesoriów dla potrzeb WSZ w Płocku. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny jednorazowej, obłożeń chirurgi...