Przetarg 9003307 - Zakup oraz dostawa „opasek bezpieczeństwa" wraz z...

   
Analizuj Zamówienie 9003307 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-27
przedmiot ogłoszenia
Zakup oraz dostawa „opasek bezpieczeństwa" wraz z usługą obsługi systemu polegającą na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość
nad seniorami przez centrum monitoringu

Przedmiotem zamówienia są: zakup oraz dostawa „opasek bezpieczeństwa”, tj. urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość na rzecz osób starszych - mieszkańców Gminy Sosnowiec powyżej 65 roku życia oraz zakup usługi obsługi systemu polegającej na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu w związku z realizacją Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022 - Moduł II. Program „Korpus Wsparcia Seniorów” realizowany jest w oparciu o dokumenty programowe, tj. opracowany przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Program „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022 oraz program osłonowy gminy Sosnowiec pn. „Korpus Wsparcia Seniorów na 2022 rok”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 i nr 4 do SWZ.

ZS.2411.3.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00234383/01 z dnia: 2022-07-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-05 09:00
Po zmianie:
2022-07-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-05 10:00
Po zmianie:
2022-07-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-03
Po zmianie:
2022-08-06


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00239767/01 z dnia: 2022-07-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał iż, jest podmiotem wykonującym działalność leczniczą, wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wydruku z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
2. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie zamówienie, którego przedmiotem była lub jest dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z wykonywaniem kompleksowej usługi obsługi opasek (abonament teleopieki). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże minimum pięć dostaw/usług dla minimum pięciu podmiotów. Każda z wykazanych dostaw/usług powinna obejmować co najmniej 50 osób. W przypadku wykonania i niezakończenia jeszcze zamówienia Wykonawca zobowiązany jest podać jaka ilość osób została objęta świadczeniem do momentu upływu terminu składania ofert. Wykazana ilość godzin będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia niniejszego warunku.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu dostaw/usług - załącznik nr 5 do SWZ (wzór), bądź dołączonego przez Wykonawcę jego własnego wykazu zawierającego co najmniej powyższe informacje. Z wykazu jednoznacznie ma wynikać charakter/rodzaj wykonanych/wykonywanych usług.
Po zmianie:
1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał iż, jest podmiotem wykonującym działalność leczniczą, wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wydruku z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
2. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie zamówienie, którego przedmiotem była lub jest dostawa opasek bezpieczeństwa wraz z wykonywaniem kompleksowej usługi obsługi opasek (abonament teleopieki). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże minimum pięć dostaw opasek bezpieczeństwa wraz z wykonywaniem kompleksowej usługi obsługi opasek (abonament teleopieki) dla minimum pięciu podmiotów przez okres minimum 4 miesięcy . Każda z wykazanych dostaw opasek bezpieczeństwa wraz z wykonywaniem kompleksowej usługi obsługi opasek (abonament teleopieki) powinna obejmować co najmniej 50 osób. W przypadku wykonania i niezakończenia jeszcze zamówienia Wykonawca zobowiązany jest podać jaka ilość osób została objęta świadczeniem do momentu upływu terminu składania ofert. Wykazana ilość osób będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia niniejszego warunku.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu dostaw/usług - załącznik nr 5 do SWZ (wzór), bądź dołączonego przez Wykonawcę jego własnego wykazu zawierającego co najmniej powyższe informacje. Z wykazu jednoznacznie ma wynikać charakter/rodzaj wykonanych/wykonywanych usług.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-08 09:00
Po zmianie:
2022-07-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-08 10:00
Po zmianie:
2022-07-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-06
Po zmianie:
2022-08-10
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, usługi medyczne
kody CPV 32500000, 85000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , usługi medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10392679 2024-05-08
godz. 11:00
Śląskie zlecenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi w zakresie udzielania świadczeń...
10428702 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa z wniesieniem i uruchomieniem cytometru przepływowego wraz z przeszkoleniem personelu PN-31/24
10440773 2024-05-16
godz. 09:00
Łódzkie Przedmiotem postępowania jest dostawa narzędzi i akcesoriów endoskopowych dla Pracowni Endoskopii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Liczba pakietów- 9
10440786 2024-05-20
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 9 części.
10425151 2024-05-20
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa implantów ortopedycznych - postępowanie 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych DZPZ/2650/17UEPN/2024 Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana...
10473700 2024-05-22
godz. 09:00
Mazowieckie „Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych i akcesoriów wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy” 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczy...
10463954 2024-05-22
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z montażem i instalacją cyfrowego aparatu RTG wraz z dostosowaniem pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Chorób Płuc w Lublinie przy ul. Herberta 21
10480323 2024-05-28
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa sprzętu medycznego na SOR dla SP ZOZ w Łęcznej Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z montażem do SOR-u SPZOZ w Łęcznej. Przedmiot zamówienia został opis...
10451044 2024-05-29
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa tomografu komputerowego oraz modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Pracowni Tomografu Komputerowego w związku z montażem nowego urządzenia w ramach zadana „Modernizacja, prze...
10427289 2024-07-31
godz. 10:00
Wielkopolskie Udzielanie lekarskich świadczeń zdrowotnych: kompleksowych lekarskich świadczeń zdrowotnych, dyżurów lekarskich, wykonywania badań, wykonywania procedur w Oddziale Chorób Wewnętrzny...