Przetarg 7765838 - „Zakup odzieży i obuwia roboczego dla żołnierzy...

   
Analizuj Zamówienie 7765838 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-20
przedmiot ogłoszenia
„Zakup odzieży i obuwia roboczego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy OT 10 ŚBOT (zamówienie z podziałem na 8 części)”
Numer re
ferencyjny: Zp120/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup odzieży i obuwia roboczego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy OT 10 ŚBOT - zamówienie z podziałem na 8 części.
2. Zamówienie zostało podzielone na 8 następujących części:
1) Część nr 1 – Zakup ubrań dla kucharza – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
2) Część nr 2 – Zakup ubrań specjalistycznych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3B – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
3) Część nr 3 – Zakup asortymentu dla kierowców quada – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3C – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
4) Część nr 4 – Zakup ubrań dla pilarzy – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3D – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
5) Część nr 5 – Zakup ubrań dla spawacza – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3E – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
6) Część nr 6 – Zakup ubrań dla ratownika medycznego – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3F – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
7) Część nr 7 – Zakup ubrań roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3G – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
8) Część nr 8 – Zakup rękawic i masek – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3H – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zakup ubrań dla kucharza
Zakup ubrań dla kucharza - szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;

Część nr: 2 Nazwa: Zakup ubrań specjalistycznych
Część nr 2 – Zakup ubrań specjalistycznych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3B – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;

Część nr: 3 Nazwa: Zakup asortymentu dla kierowców quada
Część nr 3 – Zakup asortymentu dla kierowców quada – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3C – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;

Część nr: 4 Nazwa: Zakup ubrań dla pilarzy
Część nr 4 – Zakup ubrań dla pilarzy – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3D – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;

Część nr: 5 Nazwa: Zakup ubrań dla spawacza
Część nr 5 – Zakup ubrań dla spawacza – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3E – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;

Część nr: 6 Nazwa: Zakup ubrań dla ratownika medycznego
Część nr 6 – Zakup ubrań dla ratownika medycznego – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3F – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;

Część nr: 7 Nazwa: Zakup ubrań roboczych
Część nr 7 – Zakup ubrań roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3G – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;

Część nr: 8 Nazwa: Zakup rękawic i masek
Część nr 8 – Zakup rękawic i masek – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3H – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Medyczna, Odzież, obuwie, tekstylia
podbranża odzież ochronna i robocza, artykuły, osprzęt, odzież, obuwie, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 18100000, 18130000, 18140000, 18141000, 18143000, 33199000, 35113400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , artykuły, osprzęt , odzież , obuwie , materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10440782 2024-05-13
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I AKCESORIÓW DO SPRZĘTU MEDYCZNEGO.2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortyme...
10416290 2024-05-14
godz. 08:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego i wyrobów medycznych dla Pracowni Leku Cytostatycznego.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączn...
10416194 2024-05-14
godz. 10:00
Lubelskie DOSTAWA MIKROKUWET DO OZNACZANIA GLIKEMII I HEMOGLOBINY oraz DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ NIEZBEDNEGO WYPOSAŻENIA– 2 ZADANIA...
10395677 2024-05-15
godz. 08:15
Pomorskie Dostawa asortymentu okulistycznego w 18 pakietach
10428631 2024-05-16
godz. 09:00
Wielkopolskie Sukcesywna dostawa obłożeń. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ. ADZP-381-34/24
10451122 2024-05-17
godz. 10:00
Łódzkie EZ.28.35.2024 Dostawa wyrobów medycznych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyro...
10433215 2024-05-21
godz. 10:00
Podkarpackie " Kotwice i implanty do szycia łąkotki, osprzęt do napędów ortopedycznych oraz narzędzia do uszczelniania naczyń krwionośnych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy kotwic i i...
10473737 2024-05-22
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie akcesoria endoskopowe w 42 pakietach dla potrzeb Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy 1. Przedmiotem niniejszego p...
10483977 2024-05-27
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa asortymentu stosowanego w endoskopii Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie asortymentu stosowanego w endoskopii
10483985 2024-05-29
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup i sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów otolaryngologicznych i okulistycznych