Przetarg 7706492 - Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu...

   
Analizuj Zamówienie 7706492 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-21
przedmiot ogłoszenia
Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn.: „Edukacja w Gminie Głusk”
Numer referencyjny: ZP.271.23.2020

1.
Przedmiotem zamówienia pn.: Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn.: „Edukacja w Gminie Głusk” jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do czterech Szkół Podstawowych na terenie Gminy Głusk:
1) Szkoła Podstawowa im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce, Kalinówka 78, 21-040 Świdnik,
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
4) Szkoła Podstawowa im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Wilczopolu-Kolonii, Wilczopole-Kolonia 97, 20-388 Lublin.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Edukacja w Gminie Głusk”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje 12.6. Kształcenie ogólne w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
3. Zamawiający podzielił zamówienia na części i zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia.

Część I: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a cz. I, 1b cz. I, 1c cz. I i 1d cz. I do niniejszego SIWZ.

Część II: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a cz. II, 1b cz. II, 1c cz. II i 1d cz. II do niniejszego SIWZ.

4. Miejsce dostawy zgodnie z ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ.
5. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
- Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne i wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1a cz. I, 1b cz. I, 1c cz. I i 1d cz. I oraz 1a cz. II, 1b cz. II, 1c cz. II i 1d cz. II - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne
i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i były wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
- Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danej placówki.
- Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z Zamawiającym (ewentualnie w sobotę za zgodą Zamawiającego).
- Wykonawca ma obowiązek dostarczyć i wnieść wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować/zainstalować sprzęt, który tego wymaga.
- w cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na ceną oferty, w szczególności koszty transportu, dostawy i ewentualnego montażu

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a cz. I, 1b cz. I, 1c cz. I i 1d cz. I do niniejszego SIWZ. - Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne i wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1a cz. I, 1b cz. I, 1c cz. I i 1d cz. I - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i były wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. - Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danej placówki. - Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek, w godzinach ustalonych z Zamawiającym (ewentualnie w sobotę za zgodą Zamawiającego). - Wykonawca ma obowiązek dostarczyć i wnieść wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować/zainstalować sprzęt, który tego wymaga. - w cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na ceną oferty, w szczególności koszty transportu, dostawy i ewentualnego montażu

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a cz. II, 1b cz. II, 1c cz. II i 1d cz. II do niniejszego SIWZ. - Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne i wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne określone w załączniku oraz 1a cz. II, 1b cz. II, 1c cz. II i 1d cz. II - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i były wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. - Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danej placówki. - Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek, w godzinach ustalonych z Zamawiającym (ewentualnie w sobotę za zgodą Zamawiającego). - Wykonawca ma obowiązek dostarczyć i wnieść wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować/zainstalować sprzęt, który tego wymaga. - w cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na ceną oferty, w szczególności koszty transportu, dostawy i ewentualnego montażu

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540187044-N-2020 z dnia: 2020-09-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-10-01, godzina 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-10-05, godzina 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540191401-N-2020 z dnia: 2020-10-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-10-05. godzina 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-10-07. godzina 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540193685-N-2020 z dnia: 2020-10-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-10-07, godzina 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-10-09, godzina 11:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, części komputerowe, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne, druki, foldery, informatory
kody CPV 22114300, 30200000, 30213100, 30232100, 30236000, 30237200, 30237280, 32351200, 33141623, 34999400, 37000000, 37520000, 37524100, 38111100, 38410000, 38437000, 38651000, 39100000, 39162000, 39162100, 39162110, 39298600, 48000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , części komputerowe , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia , materiały dydaktyczne , druki, foldery, informatory

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10457254 2024-04-25
godz. 23:59
Małopolskie Zlecę Usługi stolarskie: Kuchnie na wymiar
10456190 2024-04-26
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa sprzętu komputerowego Część 1: tablet Część 2: laptop Część 3: monitor Część 4: zestaw klawiatura i mysz Część 5: stacja dokująca Część 6: ta...
10456187 2024-04-26
godz. 10:00
Dolnośląskie Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pięciu urządzeń drukujących wielofunkcyjnyc...
10424516 2024-04-26
godz. 11:00
Zachodniopomorskie GWiK.ZP.ZO.DN.10/2024r. „Dostawa szafek do pobrania próbek wody bezpośrednio z sieci wodociągowej dla potrzeb działu eksploatacji sieci GWiK Sp. z o.o PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dosta...
10455023 2024-04-26
godz. 12:00
Wielkopolskie Dostawa drukarek, monitorów, klawiatur i podstawek pod laptopa Dostawa drukarek, monitorów, klawiatur oraz podstawek pod laptopa dla spółki prawa handlowego pod firmą Agencja Rozwoju R...
10380427 2024-05-06
godz. 08:00
Podkarpackie Dostawa sprzętu informatycznego w ramach pierwszego wyposażenia dla II Komisariatu Policji w Rzeszowie i Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem oraz jednostek organizacyjnych KWP w Rzeszo...
10395711 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania, danych i wsparcia technicznego do specjalistycznego laboratorium szkoleniowego.
10406367 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa macierzy wraz z wdrożeniem (rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego klastra macierzy NetApp serii FAS2700) oraz dostawa urządzeń bezpieczeństwa Część 1: Dostawa macierzy w...
10402153 2024-05-08
godz. 10:00
Śląskie Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach zdania pn.: „Innowacyjne Branżowe Centrum Mody”. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.Niniejsze zamówienie składa się z pięciu części pn.:− ...
10428680 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu informatyki