Przetarg 10730205 - "Zakup niezbędnego wyposażenia do rozbudowywanej...

   
Analizuj Zamówienie 10730205 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-08-02
przedmiot ogłoszenia
"Zakup niezbędnego wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Biernej"

1. Przedmiotem zamówienia jest
dostawa mebli, sprzętu elektronicznego oraz innych elementów wyposażenia w ramach zadania: „Zakup niezbędnego wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Biernej”. Inwestycja będzie realizowana ze środków z „Inwestycje w oświacie – wsparcie trwających inwestycji realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego prowadzące jednostki systemu oświaty” oraz ze środków własnych Gminy Sulików.Przedmiot postępowania obejmuje dostawę mebli, sprzętu elektronicznego oraz m.in. tablic, drabinek, siatek do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w miejscowości Bierna.

IW-ZA.271.9.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00456278/01 z dnia: 2024-08-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Sulikowie nr rachunku
47 8392 0004 0000 0101 2000 0090 z dopiskiem „Wadium przetargowe – „Zakup niezbędnego wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej im. Orla Białego w Biernej”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 14 sierpnia 2024 r. o godz. 10:00.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał poręczenia lub gwarancji w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Sulików;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja, obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego.
Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową):
 na adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl, w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej,
Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać nr IW-ZA.271.9.2024 – znak postępowania, do którego wadium jest wnoszone;
lub
 złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz
z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf).
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 PZP zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Sulikowie nr rachunku
47 8392 0004 0000 0101 2000 0090 z dopiskiem „Wadium przetargowe – „Zakup niezbędnego wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej im. Orla Białego w Biernej”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 22 sierpnia 2024 r. o godz. 10:00.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał poręczenia lub gwarancji w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Sulików;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja, obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego.
Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową):
 na adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl, w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej,
Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadomości podać nr IW-ZA.271.9.2024 – znak postępowania, do którego wadium jest wnoszone;
lub
 złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz
z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf).
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 PZP zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-14 10:00
Po zmianie:
2024-08-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-14 10:30
Po zmianie:
2024-08-22 10:30
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, sprzęt sportowy, materiały dydaktyczne
kody CPV 30200000, 30231320, 30232110, 30237280, 31213300, 32323500, 32420000, 35121700, 39110000, 39120000, 39290000, 48820000, 48823000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia , sprzęt sportowy , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10788594 2024-09-20
godz. 10:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa wraz z wniesieniem ergonomicznych krzeseł biurowych dla Urzędu Miasta Jelenia Góra
10787675 2024-09-20
godz. 11:30
Małopolskie „Dostawa sprzętu sieciowego i specjalistycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI przy ul. Matejki 11 w Mszanie Dolnej, w związku z realizacją projektu (...). Częś...
10788200 2024-09-23
godz. 09:00
Śląskie Dostawa i montaż mebli biurowych, gabinetowych, mebli ESD, foteli obrotowych ESD oraz krzeseł stacjonarnych do Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych TJO wraz z odbiorem i utylizacją...
10759101 2024-09-23
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, zgodnie z poniższym zestawieniem, na warunkach i w sposób określony we Wzorze Umowy (dalej: Wzór Umowy bądź Umowa), stanowi...
10776103 2024-10-01
godz. 10:00
Wielkopolskie Zakup wraz z dostawą biurek pracowniczych i kontenerów podbiurkowych na potrzeby Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż biurek p...
10785281 2024-10-07
godz. 09:00
Dolnośląskie 75.2024 Sukcesywna dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, skanerów i zasilaczy UPS do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. 1. Pr...
10743946 2024-10-08
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Wzrost jakości ambulatoryjnych świadczeń specjalistycznych oraz usług rehabilitacyjnych poprzez zapewnienie równego dostępu, dostosowanie oraz doposażenie ZOZ w Szczytnie Część 1:...
10791512 2024-10-08
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Obsługa środowiska teleinformatycznego Centrum Onkologii zgodnie z zapisami SWZ i formularzem cenowym Obsługa środowiska teleinformatycznego Centrum Onkologii zgodnie z zapisami SWZ i fo...
10794576 2024-10-11
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa, instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie obsługi systemu przechowywania danych 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa, instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie ...
10712435 2025-01-17
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu kolejkowego w poradniach budynku D Miejskiego Szpitala Zespolonego W Olsztynie DZP-382-45/24