Przetarg 8530112 - Zakup multimediów na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy...

   
Analizuj Zamówienie 8530112 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-15
przedmiot ogłoszenia
Zakup multimediów na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy Drohiczyn.

Część 1: W zakresie części 1Przedmiot zamówienia obejmuje w
ykonanie, dostarczenie i montaż dwóch urządzeń w postaci Plansz Interaktywnych:1.1. Plansza Interaktywna – 2 sztuki1.1.1. Specyfikacja:Plansza inteaktywna jednostronna o wymiarze min. 100 cm (wysokość) x min 200 cm (szerokość), przytwierdzona do stelaża wykonanego ze stali malowanej proszkowo (kolor RAL 7016) lub aluminium. Nad stelażem dach jednospadowy o głębokości min 30 cm i szerokości o min. 20 cm większej od szerokości stelażu tablicy. Dach wykonany ze stali malowanej proszkowo (kolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie relizacji) lub aluminium. Słupki stelażu zamocowane na stałe w podłożu. Na dachu planszy zamontowane panele fotowltaiczne które wytwarzają energię do działania planszy. Plansza musi posiadać akumultaor/baterię do magazynowania energii wytworzonej przez panele fotowoltaiczne tak by mogła działać również w pochmurne dni oraz po zachodzie słońca. Plansza musi posiadać głośniki. Wszystkie elmenety planszy muszą być odporne na warnki atmosferyczne (np. deszcz). Plansza musi posiadać możliwość ustawiania czasowego wyłączenia planszy, czyli ustawiania godzin działania. 1.1.2. Założenia merytoryczne – Treść merytoryczna planszy musi przedstawiać mapę ścieżek dydaktycznych powstałych w ramach projektu oraz obszary, obiekty przyrodnicze i historyczne na terenie Gminy Drohiczyn. Plansza musi zawierać min. 25 oznaczonych punktów których nacisnięcie spowoduje wyzwolenie informacji dzwiękowej o danym punkcie (np. obszar przyrodniczy, informacja o wystepowaniu różnych gatunków roślin, zwierząt). Informacja dźwiękowa musi być wypowiadana przez lektora i trwać min. 25 sekund. Informacja dźwiękowa musi być w dwóch językach polskim i angielskim. Opracowanie merytoryczne treści planszy oraz opracowanie merytoryczne treści informacji dźwiękowych leży po stronie wykonawcy. Opracowanie graficzne (grafiki, zdjęcia itd.) planszy leży po stronie wykonawcy. Treści merytoryczne planszy muszą dotyczyć ochrony bioróżnorodności obszarów chronionych leżących na terenie Gminy Drohiczyn (tj. Obszar Chronionego Krajobrazu Dolina Bugu, Obszar Natura 2000 SOO Ostoja Nadbużańska, Obszar Natura 2000 Dolina Dolnego Bugu). Plansza musi być zamontowana na takiej wysokości by mogły z niej korzystać dzieci, osoby dorosłe oraz osoby na wózkach inwalidzkich. Treści zawarte na planszy muszą być opisane w sposób prosty i czytelny dla osób z niepełnosprawnością intelektualną, a także muszą mieć oznaczenia w języku brajla lub wypukłego pisma. 1.2. 1.Montaż urządzeń:Dostarczenie oraz montaż urządzeń leży po stronie wykonawcy;urządzenia należy zamontować w miejscach wyznaczonych przez Zamawiajacego na terenie Gminy Drohiczyn - obręb miasta Drohiczyn, działki nr: 96, 436/5. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji montażu w obrębie miasta Drohiczyn.

Część 2: W zakresie części 2Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie i montaż urządzeń. 2.1.Ławka multimedialna – 2 sztuki2.1.1.Specyfikacja:Ławka o szerokości min. 150 cm – max. 200 cm. Głębokośc siedziska min. 35 cm – max. 45 cm. Wysokość siedziska od podłoża min. 45 cm – max. 50 cm. Wysokość oparcia min. 45 cm – max 50 cm. Konstrukcja ławki wykonana z stali ocynkowanej malowanej proszkowo (kolor RAL 7016). Siedzisko i oparcie wykonane z drewna dębowego lub jesionu impregnowanego impregnatem głęboko penetrujacym. Dopuszcza się do 15 % bieli krawędziowej oraz dopuszcza się sęki mokre. Nie dopuszcza się kory oraz zgnilizny. Ławka musi być na stałe przytwierdzona do podłoża. Na konstrukcji ławki zamontowane panele fotowltaiczne które wytwarzają energię do działania ławki. Ławka musi posiadać akumultaor/baterię do magazynowania energii wytworzonej przez panele fotowoltaiczne tak by mogła działać również w pochmurne dni oraz po zachodzie słońca. Minimalny czas pracy ławki bez słońca musi wynosić 48 godzin. Ławka musi posiadać głośniki. Wszystkie elmenety ławki muszą być odporne na warunki atmosferyczne (np. deszcz). Ławka musi posiadać dwa gniazda USB, ładowarkę indukcyjną do ładowania telefonów komórkowych, moduł audio wyzwalający informacje dźwiękowe, moduł raportujący aktualny stan naładowania akumulatora/baterii ławki, system chłodzenia zabezpieczający przed temperaturą, router wifi. 2.1.2.Założenia merytoryczne – ławka musi posiadać moduł audio wyzwalający informację dźwiękową. Na konstrukcji ławki musza być zamontowane trzy przyciski wyzwalające trzy różne informacje dźwiękowe. Każda z trzech Informacji musi być wypowiadana przez lektora i trwać min. 45 sekund. Informacja dźwiękowa musi być w dwóch językach polskim i angielskim. Treść merytoryczna informacji musi zawirać informacje o ścieżce edukacyjnej, obszarach przyrodniczych i obiektach historycznych znajdujących się na terenie Gminy Drohiczyn. Opracowanie merytoryczne treści informacji dźwiękowych leży po stronie wykonawcy. Ławka musi mieć tabliczkę z treścią merytoryczną w języku Braille’a lub wypukłego pisma umożliwiając korzystanie z ławki również przez osoby niewidzące.2. 2.Montaż urządzeń:Dostarczenie oraz montaż urządzeń leży po stronie wykonawcy;urządzenia należy zamontować w miejscach wyznaczonych przez Zamawiajacego na terenie Gminy Drohiczyn - obręb miasta Drohiczyn, działki nr: 96, 436/5. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji montażu w obrębie miasta Drohiczyn.

Część 3: W zakresie części 3Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji dwóch systemów monitoringu z monitorem służących do obserwacji przyrody w dwóch różnych lokalizacjach. 3.1.Kamery on-line – 2 sztukiSpecyfikacja:System powinien być wyposażony w urządzenia:3.1.1.Kamera zewnętrzna typu IP – 2 szt.O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:- rozdzielczość – min. 4 Mpx;- czułość min. 0.05lux przy F1.6 dla koloru;- czułość min. 0.005lux przy F1.6 dla trybu B/W;- funkcja WDR;- zoom: optyczny min. 20x;- strumieniowanie transmisji obrazu;- podświetlenie min. 50m;- klasa szczelności min. IP 66;- klasa odporności min. IK10.3.2.1. Rejestrator – 2 szt.O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:- Rejestrator obsługujący wyżej opisaną kamerę;- Dysk twardy do pracy ciągłej o pojemności min. 4 TB;3.3.1.Hermetyczna szafa Rack – 2 szt. – mieszcząca wszystkie urządzenia, posiadająca również miejsce na router do Internetu.3.4.1. System do wyświetlania – 1 szt.Składający się z:3.4.1.1.Monitora – 1 szt.: O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:- Rozmiar matrycy min. 55 cali; - Rozdzielczość 4k UHD;- Wifi, gniazdo Ethernet, gniazdo HDMI min 2x;- uchwyt do montażu monitora na ścianie 3.4.1.2.Komputera do obsługi systemu wyświetlania – 1 szt.: O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż: Procesor min 4 rdzeniowy (model nie starszy niż 2020 r.); Pamięć: min. 8 GB RAM DDR4; DYSK SSD min. 240 GB; System operacyjny z pełną licencją min. WIND 10; mysz i klawiatura bezprzewodowa; ZŁACZA: USB 3.0 USB 2.0 HDMI DVI RJ45; WIFI posiadająca standard n oraz ac;Montaż monitora w Ośrodku Edukacji Ekologicznej, ul. Kopernika 9 w Drohiczynie. Wymagania dot. Systemu Monitoringu:- obsługa systemu z poziomu przeglądarki komputera i smartfonu (lub aplikacji);- możliwość określenia zakresu czasu nagrywania;- udostępnianie obrazu online (streeming), obraz udostępniony na stałe na monitorze w budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Drohiczynie;- zapis monitoringu na dysku oraz przesyłanie danych do chmury.Lokalizacja Systemów:a) Lokalizacja I systemu:-miejscowość Drohiczyn, działka nr 707 – Góra Zamkowa;-umieszczenie systemu: wykonawca wykona konstrukcję do montażu systemu monitoringu; -doprowadzenie prądu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie zamawiającego;-doprowadzenie Internetu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie wykonawcy;b) Lokalizacja II systemu:-miejscowość Drohiczyn, działka nr 645/2 – Wieża Widokowa;-system umieszczony na konstrukcji wieży widokowej; -doprowadzenie prądu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie zamawiającego;-doprowadzenie Internetu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie wykonawcy.

Część 4: W zakresie części 4Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji dwóch Lunet Widokowych, służących do obserwacji przyrody w dwóch różnych lokalizacjach:4.1. Luneta Widokowa – 2 sztuki4.1.1.Specyfikacja:- obrót w poziomie: pełne 3600, - obrót w pionie: 600 samopoziomowanie w momencie puszczenia rączek lunety, - technologia soczewki: BaK4, - powiększenie: 25x - 30x, - soczewka główna (obiektyw): 100 mm, - minimalna odległość obiektu: 25 metrów (domyślnie), - okular szerokokątny, - specjalne soczewki z powłokami minimalizującymi wady optyki, - specjalna blacha zabezpieczająca lunetę przed włamaniem, - odporność na mróz oraz na nagrzewanie w lecie, - zabezpieczenie przed włamaniem i uszkodzeniem, - możliwość obserwacji nocnego nieba, - podstawa lunety wykonana ze stali nierdzewnej, - wszystkie śruby i elementy złączne lunety oraz jej podstawy ukryte przed dostępem z zewnątrz, - wszystkie elementy zewnętrzne wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminium pokrytego lakierem proszkowym, - kolor srebrny, szary, lakier proszkowy, anoda, ocynk. 4.1.2 Lokalizacja Lunet:Lokalizacja I lunety:- miejscowość Drohiczyn, działka nr 707 – Góra Zamkowa;Lokalizacja II systemu:- miejscowość Drohiczyn, działka nr 645/2 – Wieża Widokowa.

RG.271.22.2021.AŻ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00281275/01 z dnia: 2021-11-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-25 12:00
Po zmianie:
2021-11-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-25 14:00
Po zmianie:
2021-11-29 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-24
Po zmianie:
2021-12-28
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30237240, 32322000, 38600000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10364491 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa i montaż AGD i RTV do budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego przy ul. Belgradzkiej w Warszawie
10345427 2024-04-04
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu AGD/RTV i akcesoriów komputerowych
10385454 2024-04-04
godz. 12:00
Mazowieckie Usługa naprawy urządzeń systemu informacji pasażerskiej.
10401770 2024-04-11
godz. 12:00
Pomorskie Aparat Sony + obiektyw /160036061/
10429128 2024-04-16
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup urządzeń multimedialnych wraz z niezbędnym okablowaniem na potrzeby wystawy czasowej Potęga opowieści
10426561 2024-04-18
godz. 08:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wyposażenia biur obsługujących uczestników w ramach pre-inkubacji, doradztwa i innych działań merytorycznych w ramach projektu "Podnoszenie i zmian...
10450519 2024-04-22
godz. 09:00
Śląskie 162/2024 Zakup 8 baz Gigaset IP wraz z 16 słuchawkami plus dodatkowe 5 słuchawek Yealinkdla DTI PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Słuchawka bezprzewodowa Producent: YEALINK Model: W56H 5 szt. 2...
10445601 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup wraz z dostawą głowicy kamery OTV-S7H-1D-L08-1 szt.
10424206 2024-04-24
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do Szkół Podstawowych w Wyrykach i Kaplonosach. Część 1: Część 1 - Dostawa wyposażenia komputerowego oraz wyposażenia pracowni...
10417234 2024-04-26
godz. 10:00
Wielkopolskie remont i wyposażenie w urządzenie do wideokonferencji sali 302 w bloku B na potrzeby sali konferencyjnej w budynku Collegium Novum UAM przy ul. Niepodległości 4 w Poznaniu Szczegółowy...