Przetarg 12190562 - Zakup mrożonek wraz z dostawą do przedszkola gminnego ...

   
Analizuj Zamówienie 12190562
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
Zakup mrożonek wraz z dostawą do przedszkola gminnego

Przedmiotem zamówienia jest zakup mrożonek wraz z sukcesywną dostawą w 2026 roku do kuchni przedszkola gminnego w Dębem Wielkim, ul.
Krótka 1A, 05-311 Dębe Wielkie na własny koszt i ryzyko oraz zgodnie z każdorazowo składanym zamówieniem. Wykonanie dostawy obejmujące czynności rozładunku i dostarczenia mrożonek do kuchni przedszkola, następuje z momentem potwierdzenia odbioru mrożonek przez przedstawiciela Zamawiającego. 2. Opis asortymentu dla zamówienia zgodnie z załącznikiem 4 do SWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 4. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016 r. poz.1154). 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno-spożywcze muszą być składane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej. 6. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 7. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad. 8. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo – jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt., litr lub kg), cen jednostkowych i wartości. 9. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo - jakościowej odbieranej żywności. 10. Podane w formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w 2025 roku. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 11.Wykonawca dostarczać będzie żywność do zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodnie z zasadami GMP/GHP ( do wglądu: dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko w godz. 6:00 - 7:00 w dni robocze tj. codziennie (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek). 12. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.

GP-122/2025
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15220000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12190571 2025-12-10
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, pieczywa, warzyw i owoców, mrożonek,...
12188397 2025-12-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu...
12186017 2025-12-10
godz. 10:00
Lubelskie Zakup z sukcesywną dostawą dla Zespołu Placówek Oświatowych w Ciecierzynie...
12192768 2025-12-10
godz. 10:00
Lubuskie Dostawa produktów garmażeryjnych mrożonych.
12185925 2025-12-10
godz. 10:00
Lubelskie Zakup z sukcesywną dostawą dla Zespołu Placówek Oświatowych w Ciecierzynie...
12187112 2025-12-10
godz. 11:00
Podkarpackie dostawa makaronu 4-jajecznego o formach: kolanka, świderka, nitki, gwiazdki...
12187153 2025-12-10
godz. 12:30
Podkarpackie dostawy przypraw i przypraw korzennych wyszczególnionych rodzajowo i ilościowo...
12192468 2025-12-10
godz. 14:00
Dolnośląskie Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu...
12179934 2025-12-10
godz. 15:00
Dolnośląskie Zapytanie ofertowe - jajka Jajka
12194840 2025-12-11
godz. 09:00
Śląskie Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie...