Przetarg 7700210 - Zakup materiałów biurowych i papieru ksero Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7700210 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-17
przedmiot ogłoszenia
Zakup materiałów biurowych i papieru ksero
Numer referencyjny: BEA-WZP-261/8/2020/MR

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i do
stawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Ministerstwa Środowiska, w podziale na 2 (dwie) części:
1) Część 1 – zakup materiałów biurowych;
2) Część 2 – zakup papieru ksero.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zakup materiałów biurowych
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Zakup papieru ksero
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa papieru ksero na potrzeby Ministerstwa Środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540187286-N-2020 z dnia: 2020-09-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.7
W ogłoszeniu jest:
"1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), składa wraz z ofertą karty katalogowe lub opisy oferowanych produktów wraz ze zdjęciami/rysunkami oferowanych produktów do każdej pozycji wymienionej w Formularzu cenowym, którego wzór stanowi odpowiednio Załącznik nr 2a lub Załącznik nr 2b do SIWZ (dotyczy części 1 i 2 postępowania). Dla celów porządkowych karty katalogowe/opis powinny zostać opatrzone numerem pozycji z Formularza cenowego, której dana karta katalogowa/opis dotyczy. 2. Dla części 2 postępowania w przypadku zaoferowania papieru z certyfikatem Ecolabel lub innym równoważnym, wystawionym na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 66/2010 z 25.11.2009 r. w sprawie oznakowania ekologicznego Wykonawca składa certyfikat/Ecolabel lub równoważny dla oferowanego papieru ksero"
W ogłoszeniu powinno być:
"1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), składa wraz z ofertą karty katalogowe lub opisy oferowanych produktów wraz ze zdjęciami/rysunkami oferowanych produktów wskazanych pod numerami 1, 30 i 100 (odpowiednio: bindownica, gilotyna do cięcia papieru, laminator) Formularza cenowego, którego wzór stanowi odpowiednio Załącznik nr 2a do SIWZ (dotyczy części 1 postępowania). Dla celów porządkowych karty katalogowe/opis powinny zostać opatrzone numerem pozycji z Formularza cenowego, której dana karta katalogowa/opis dotyczy 2. Dla części 2 postępowania w przypadku zaoferowania papieru z certyfikatem Ecolabel lub innym równoważnym, wystawionym na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 66/2010 z 25.11.2009 r. w sprawie oznakowania ekologicznego Wykonawca składa certyfikat/Ecolabel lub równoważny dla oferowanego papieru ksero."


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
"Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-29, godzina: 12:00"
W ogłoszeniu powinno być:
"Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-05, godzina: 12:00"


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540192047-N-2020 z dnia: 2020-10-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
"Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-10-05, godzina: 12:00"
W ogłoszeniu powinno być:
"Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-10-09, godzina: 12:00"


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540192931-N-2020 z dnia: 2020-10-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
"Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-10-09, godzina: 12:00"
W ogłoszeniu powinno być:
"Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-10-23, godzina: 12:00"
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30190000, 30192000, 30197642
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10398126 2024-04-09
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby funkcjonowania Urzędu Gminy Grzmiąca oraz pozostałych jednostek organizacyjnych podległych Gminie Grzmiąca wraz z dostawą do siedzi...
10392704 2024-04-10
godz. 10:00
Śląskie TABLICA- FLIPCHART MAGNETYCZNY MOBILNY NA KÓŁKACH 70X100 W ZESTAWIE MAZAKI, GĄBKA I BLOK /ZKR AM762098/
10418022 2024-04-13
godz. 11:00
Podkarpackie Dostawa papieru do drukarek i ręczników dla funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kolbuszowej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10432953 2024-04-16
godz. 10:00
Dolnośląskie ARTYKUŁY PAPIEROWE Lokalizacja 59-101 Polkowice
10450280 2024-04-18
godz. 10:00
Śląskie 2/ZO/ZPU/24 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
10429942 2024-04-19
godz. 08:00
Mazowieckie Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla IHAR-PIB, oddział w Bydgoszczy
10399744 2024-04-23
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 243 pozycje w 4 częściach) - numer sprawy 2/ZP/2024 Część 1:...
10447243 2024-04-23
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Zakup i dostawa artykułów biurowych i innych wyrobów biurowych dla Wyższej Szkoły Straży Granicznej z siedzibą w Koszalinie przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92.
10425340 2024-04-25
godz. 10:00
Małopolskie BZP.271.34.2024 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzę...
10402162 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku i sprzętu medycznego w podziale na 11 części.Zadanie nr 1 – Akcesorium do platformy hemodynamicznejZadanie nr ...