Zlecenie 7623774 - Zakup i dostawa wyposażenia żłobka Baby College Active w...

   
Zamówienie 7623774 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-08-03
przedmiot zlecenia
Zakup i dostawa wyposażenia żłobka Baby College Active w Krakowie

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zabawek, pomocy d
ydaktycznych oraz wyposażenia kuchni, szatni, łazienek, sal zabaw oraz sal edukacyjnych dla 44 dzieci w Niepublicznym Żłobku Baby College Active, zlokalizowanym w Krakowie, przy ul. Winnickiej 40, niezbędnych do prowadzenia działalności opiekuńczo-wychowawczej. Wykonawcy realizujący dostawę zobowiązani będą do dostarczenia przedmiotu zamówienia pod adres ul. Winnicka 40, 30-394 Kraków do 10 dni kalendarzowych po wyborze oferty w ramach niniejszego postępowania. Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia wymienione zostały w załącznikach nr 2a-2e Specyfikacja - opis przedmiotu zamówienia do niniejszego zapytania ofertowego. Specyfikacja stanowi jednocześnie szczegółową ofertę cenową Wykonawcy. Dopuszcza się 10% tolerancję ( + lub -) w zakresie parametrów gabarytowych wszystkich produktów lub zestawu produktów przedstawionych w załącznikach nr 2a-2e.

Dodatkowe informacje:
 Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, gotowy do użycia, spełniający wymogi bezpieczeństwa, techniczne i funkcjonalno-użytkowe oraz dopuszczony do stosowania w placówkach prowadzących opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3.
 Przedmiot zamówienia powinien posiadać aktualne atesty i certyfikaty zgodności, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz ergonomii, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, Wykonawca przekaże wraz z dostarczonymi urządzeniami certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz certyfikat zgodności lub deklarację zgodności (dotyczy urządzeń, dla których jest to wymagane odrębnymi przepisami),
 Sprzęt i akcesoria powinny być wykonane z materiałów nie powodujących stanów alergicznych, powinien posiadać atest, powinien być fabrycznie nowy, posiadać znak CE świadczący o dopuszczeniu do obrotu na rynku Wspólnoty Europejskiej,
 Wyszczególniony w przedmiocie zamówienia asortyment musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich,
 Zamawiający ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia,  Wykonawca winien udzielić minimum 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt – liczonej od protokolarnego odbioru,
 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, a w przypadku montażu wykonał montaż,
 Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu ponosi Wykonawca,  Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego,
 W specyfikacji przedmiotu zamówienia nie podano liczby niektórych elementów (np. liczby klocków) oraz wymiarów elementów
– Zamawiający zakłada, że oferta w całości dopasowana zostanie do grupy odbiorców, którą będzie grupa dzieci w liczbie 44,
 W przypadku dostawy mebli należy przyjąć kolorystykę w jednolitej tonacji, dla zachowania spójności tworzonych zestawów na daną salę dydaktyczną,
 Wynagrodzenie za wykonanie usługi wypłacone będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru,
 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wstrzymania wynagrodzenia w przypadku braku środków finansowych na koncie projektowym (w takim przypadku wypłata wynagrodzenia zostanie niezwłocznie dokonana w momencie otrzymania środków od Instytucji Zarządzającej).
W związku z powyższym, odroczenie terminu zapłaty spowodowane opóźnieniem w przekazaniu Zamawiającemu środków nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę odsetek za czas opóźnienia lub odszkodowania. Cel zamówienia Wyłonienie Wykonawcy/ów dla dostawy wyposażenia nowopowstającego żłobka w Krakowie. Przedmiot zamówienia Dostawa wyposażenia pomieszczeń nowopowstającego żłobka, w zakresie: sale zabaw, łazienki dzieci, kuchnia, rozdzielnia posiłków, sypialnia.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, instrumenty muzyczne, materiały dydaktyczne, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 30190000, 37310000, 37500000, 37510000, 37520000, 37530000, 39110000, 39120000, 39141000, 39143116, 39161000, 39221210, 39531000, 39700000, 42959000, 42981000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego , instrumenty muzyczne , materiały dydaktyczne , akcesoria gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10479849 2024-04-25
godz. 11:00
Wielkopolskie ZAKUP I DOSTAWA FOTELI BIUROWYCH/M2400610/M2400593/AJ
10477908 2024-04-25
godz. 15:00
Mazowieckie Najem ekspresów wraz z dostawą kawy
10473014 2024-04-26
godz. 10:00
Łódzkie Zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim.
10473248 2024-04-26
godz. 12:00
Wielkopolskie Meble biurowe PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Biurko proste BL 160 UP BUK ALU - 1 szt. 2 Fotel menadżerski PLAYA/ ZAGŁÓWEK Playa 12SL ALU POLER P54PU NX-15 K. TWARDE - 4 szt. 3 Kontener mobil...
10422716 2024-04-29
godz. 12:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych do pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz w Zespole Szkół i Placówek w Bolkowie Część ...
10474546 2024-04-30
godz. 09:00
Świętokrzyskie Doposażenie Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć Część 1: Część 1. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych...
10447398 2024-04-30
godz. 13:00
Podkarpackie Dostawa oraz montaż mebli i foteli biurowych dla PGE Obrót S.A.
10473899 2024-05-07
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku oraz Zespołu Szkół nr 7 w Białym Borze. Część 1: Dostawa sp...
10482411 2024-05-08
godz. 08:00
Śląskie Przedmiot niniejszego postępowania obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie nowego mobilnego regału paletowego, w ilości 1 kompletu, o minimalnych parametrach technicznych: - każdy ...
10380934 2024-05-09
godz. 15:00
Podkarpackie W związku z realizacją projektu „Wdrożenie technologii apreturowania odzieży celem rozszerzenia i poprawy właściwości przeciwdrobnoustrojowych” (numer wniosku o dofinansowanie FEN...