Przetarg 7521417 - Zakup i dostawa wyposażenia na Punkt Selektywnej Zbiórki...

   
Analizuj Zamówienie 7521417 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-06
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa wyposażenia na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w ramach projektu pn.”Budowa punktu selektywn
ej selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Rudniku ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.Oś priorytetowa V.Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów dla działania 5.2 Gospodarka odpadami dla poddziałania 5.2.2 Gospodarka odpadami – RIT.
Numer referencyjny: ZP.271.6.2020

3.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rudniku (PSZOK) .W ramach ww projektu Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zadania częściowe w tym:
a) Zadanie częściowe nr 1 dot. „Wyposażenia PSZOK w kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów” jak wskazano w Tabeli nr 3 PFU stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ
b) Zadanie częściowe nr 2 dot. „Wyposażenia PSZOK w pozostałą niezbędną infrastrukturę” za wyjątkiem wyposażenia części biurowej i części socjalnej i sanitarnej o którym mowa w rozdz.2.19 PFU.
Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę lub 2.( min jedną ,max dwie)
3.3. Opis przedmiotu zamówienia - Zakres zamówienia:
a) Dla Zadania częściowego nr 1
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych kontenerów i pojemników na odpady, oznaczonych zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r poz.19), oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU.
1. Kontener o pojemności 34m³–zadaszony,
2. Dwa kontenery o pojemności 12m³ otwarte,
3. Dwa kontenery o pojemności 7m³ –1 zamknięty z klapami wrzutowymi, 1 otwarty typu mulda,
4. Sześć kontenerów o pojemności 4m ³ –2 zamknięte z klapami wrzutowymi, 4zamykane klapami
typu mulda,
5. Dziewięć pojemników o pojemności 1,1m³ –z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą,
materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV,
6. Pięć pojemników o pojemności 240 l. - z tworzywa sztucznego, zamykane klapą,
materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV,
7. Trzy pojemniki o pojemności 120l. Z tworzywa sztucznego, zamykane klapą,
materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV,
8. Jeden pojemnik specjalistyczny do odbioru lamp/żarówek typu świetlówki,
o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości -do 150cm,
9. Dwa pojemniki specjalistyczne o pojemności min. 120l(HDPE) do odbioru zużytych baterii
i akumulatorów małogabarytowych,
10. Jeden zamykany szczelnie pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 120l.
do odbioru przeterminowanych leków,
11. Cztery beczki wykonane z polietylenu o wysokiej odporności chemicznej o pojemności 60l
na odpady niebezpieczne (chemikalia),zamykane pokrywą z zaworem odgazowującym,
12. Jeden pojemnik na odpady ostre (zużyte igły, strzykawki),
13. Trzy kosze siatkowe ze stali nierdzewnej, pojemności minimum 0,75m³ i ładowności 900kg,
z opuszczanym bokiem, wyposażone w kółka,
14. Trzy kosze siatkowe ze stali nierdzewnej, o ładowności 200kg, z opuszczanym bokiem,
wyposażone w kółka,
15. Sześć pojemników o pojemności min. 40 l. Z tworzywa sztucznego na poszczególne
sortymenty rzeczy używanych.
Opisy kontenerów ( 35 szt. i pomieszczeń ( 5 szt.) i 20 sztuk zapasowych gładkich tablic.

b) Dla Zadania częściowego nr 2
1. Sześć regałów: min. 4 półki wykonane z blachy stalowej o grubości min. 1mm podwójnie
doginanej, wzmacnianej od spodu,
2. Jedna drabina pokojowa( aluminiowa), lub inny typ podestu,
3. Jedno krzesło,
4. Stół roboczy o wymiarach min. 1,60 x 0.80 m.
5. Jedna rampa przenośna przeładunkowa,
6. Kosa spalinowa
7. Pojemnik na piasek/ sól o poj. min. 80 l.,
8. Szufla do odśnieżania ze stali ocynkowanej,
9. Cztery ławki ogrodowe do strefy edukacyjnej, drewniane o dł. ok. 2,50 m.,
10. Dwa stoły do strefy edukacyjnej, drewniane o wymiarach ok. 2,50 x 1,50 m.,
11. Cztery tablice do umieszczenia na terenie PSZOK: 3 z informacjami o funkcjonowaniu PSZOK
i 1 z informacja o środkach finansowych z RPO, o wymiarach 1,20 x 0,80 m.

Szczegółowy opis w zakresie wyposażenia w tym minimalne wymagania dla zadania częściowego nr 1 i 2, zostały opisane w pkt. 2.18, 2.19, 2.20 i 2.21 Programu Funkcjonalno Użytkowego ( PFU) – stanowiącego załącznik 8 do SIWZ, za
wyjątkiem wyposażenia części biurowej i części socjalnej i sanitarnej (opisanej w rozdz.2.19 PFU,które nie są objęte przedmiotem zamówienia w tym postępowaniu, ponieważ zostały wykazane w przetargu na roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj pod numerem sprawy ZP.271.5.2020r. z uwagi na funkcjonalne powiązanie z głównym przedmiotem zamówienia.
3.4 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt ma Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rudniku.
3.5 Gwarancja Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na zad częściowe 1,2 na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia .Okres gwarancji stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednią ilość punktów .Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdz XIII pkt 13.4.SIWZ
3.6 Dostarczone przedmioty zamówienia winny być nowe. Bez wad i winny odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia , zgodnie ze SIWZ i PFU.
3.7 Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
3.9 Rozwiązania równoważne
Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy, numery katalogowe lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny” - pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej w tym PFU .
Jeśli i w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub protokołu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar lub produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia jest opisywany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp.
Jeśli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by te równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]).
Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiał do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. (w/w. dokumenty Zamawiający będzie wymagał dopiero na etapie realizacji umowy(tj. przed montażem) , zatwierdzając je co najmniej 7 dni przed planowaną dostawą do siedziby zamawiającego.



3.2.4 Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy a także nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b pkt 3. Zasady dotyczące podwykonawców zawarte są w projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych kontenerów i pojemników na odpady, oznaczonych zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r poz.19), oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU.
a) Dla Zadania częściowego nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych kontenerów i pojemników na odpady, oznaczonych zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r poz.19), oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU. 1. Kontener o pojemności 34m³–zadaszony, 2. Dwa kontenery o pojemności 12m³ otwarte, 3. Dwa kontenery o pojemności 7m³ –1 zamknięty z klapami wrzutowymi, 1 otwarty typu mulda, 4. Sześć kontenerów o pojemności 4m ³ –2 zamknięte z klapami wrzutowymi, 4zamykane klapami typu mulda, 5. Dziewięć pojemników o pojemności 1,1m³ –z tworzywa sztucznego, zamykanych klapą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, 6. Pięć pojemników o pojemności 240 l. - z tworzywa sztucznego, zamykane klapą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, 7. Trzy pojemniki o pojemności 120l. Z tworzywa sztucznego, zamykane klapą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, 8. Jeden pojemnik specjalistyczny do odbioru lamp/żarówek typu świetlówki, o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości -do 150cm, 9. Dwa pojemniki specjalistyczne o pojemności min. 120l(HDPE) do odbioru zużytych baterii i akumulatorów małogabarytowych, 10. Jeden zamykany szczelnie pojemnik specjalistyczny o pojemności min. 120l. do odbioru przeterminowanych leków, 11. Cztery beczki wykonane z polietylenu o wysokiej odporności chemicznej o pojemności 60l na odpady niebezpieczne (chemikalia),zamykane pokrywą z zaworem odgazowującym, 12. Jeden pojemnik na odpady ostre (zużyte igły, strzykawki), 13. Trzy kosze siatkowe ze stali nierdzewnej, pojemności minimum 0,75m³ i ładowności 900kg, z opuszczanym bokiem, wyposażone w kółka, 14. Trzy kosze siatkowe ze stali nierdzewnej, o ładowności 200kg, z opuszczanym bokiem, wyposażone w kółka, 15. Sześć pojemników o pojemności min. 40 l. Z tworzywa sztucznego na poszczególne sortymenty rzeczy używanych. Opisy kontenerów ( 35 szt. i pomieszczeń ( 5 szt.) i 20 sztuk zapasowych gładkich tablic.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie częściowe nr 2 dot. „Wyposażenia PSZOK w pozostałą niezbędną infrastrukturę” za wyjątkiem wyposażenia części biurowej i części socjalnej i sanitarnej o którym mowa w rozdz.2.19 PFU.
1. Sześć regałów: min. 4 półki wykonane z blachy stalowej o grubości min. 1mm podwójnie doginanej, wzmacnianej od spodu, 2. Jedna drabina pokojowa( aluminiowa), lub inny typ podestu, 3. Jedno krzesło, 4. Stół roboczy o wymiarach min. 1,60 x 0.80 m. 5. Jedna rampa przenośna przeładunkowa, 6. Kosa spalinowa 7. Pojemnik na piasek/ sól o poj. min. 80 l., 8. Szufla do odśnieżania ze stali ocynkowanej, 9. Cztery ławki ogrodowe do strefy edukacyjnej, drewniane o dł. ok. 2,50 m., 10. Dwa stoły do strefy edukacyjnej, drewniane o wymiarach ok. 2,50 x 1,50 m., 11. Cztery tablice do umieszczenia na terenie PSZOK: 3 z informacjami o funkcjonowaniu PSZOK i 1 z informacja o środkach finansowych z RPO, o wymiarach 1,20 x 0,80 m. Szczegółowy opis w zakresie wyposażenia w tym minimalne wymagania dla zadania częściowego nr 1 i 2, zostały opisane w pkt. 2.18, 2.19, 2.20 i 2.21 Programu Funkcjonalno Użytkowego ( PFU) – stanowiącego załącznik 8 do SIWZ, za wyjątkiem wyposażenia części biurowej i części socjalnej i sanitarnej (opisanej w rozdz.2.19 PFU,które nie są objęte przedmiotem zamówienia w tym postępowaniu, ponieważ zostały wykazane w przetargu na roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj pod numerem sprawy ZP.271.5.2020r. z uwagi na funkcjonalne powiązanie z głównym przedmiotem zamówienia.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny przemysłowe
kody CPV 42900000, 42923100, 42923110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny przemysłowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10316404 2024-04-12
godz. 23:59
Łódzkie Przedmiot zamówienia stanowi jednokomorowy piec próżniowy z hartowaniem w azocie o ciśnieniu 25 bar. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę jednokomorowego pieca próżniowego z hart...
10315376 2024-04-15
godz. 10:00
Śląskie Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty na zakup automatycznej maszyny do szycia składek nićmi (1 szt., nowa) w związku z realizacją projektu ze środków unijnych w r...
10395804 2024-04-15
godz. 23:59
Lubelskie Dostawa - maszyna do rozworkowywania (rozworkowywacz). Wymagane minimalne parametry maszyny: ● W pełni automatyczny system do otwierania oraz opróżniania worków foliowych wypełnionych...
10458608 2024-04-26
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa WYPOSAŻENIE/AKCESORIA) kelnerskie Dostawa WYPOSAŻENIE i MEBLE GASTRONOMICZNE Powstaje w kontekście projektu POPT.21.27.00-00-0000/00 - KPO/22/1/BCU/U/0020 Branżowe Centrum Umi...
10376661 2024-04-26
godz. 23:59
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie w pełnym zakresie wtryskarki elektrycznej – 110 t - szt. 2 Minimalne wymagania funkcjonalne: Układ niezależnych energooszczędnych se...
10386255 2024-04-29
godz. 23:59
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie prasy krawędziowej do gięcia manualnego. Wymagane parametry techniczne: - długość gięcia co najmniej 3500 mm, - naci...
10447825 2024-04-30
godz. 14:00
Świętokrzyskie Zakup i dostawa 3 szt. tokarek do wykonania gwintu
10482409 2024-04-30
godz. 23:59
Podlaskie Formierka wyrobów garmażeryjnych z głowicą formującą pierogi Zaoferowany przedmiot postępowania oraz wszystkie jego części składowe muszą być nowe. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest d...
10403771 2024-05-07
godz. 15:00
Podkarpackie 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 CZĘŚĆ 1 - dostawa środka trwałego tj. Linii do produkcji ścian szkieletowych drewnianych 1 szt. Minimalne wymagane parametry techniczne: • całkow...
10480925 2024-05-10
godz. 14:00
Śląskie SPRZEDAŻ - tokarka do żłobkowania walców