Przetarg 8070414 - Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem sprzętu medycznego dla...

   
Analizuj Zamówienie 8070414 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-04-12
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych i przeszkoleniem pracowników Zamawiające
go Numer referencyjny: ZP/4/2021
Grupa 1Zakup i dostawa 1 sztuki mikroskopu operacyjnego laryngologicznego wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) – vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym.Każda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawy.Weryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e-mail lub faks w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie – podjęta naprawa) – maks. do 48 h. Jako „podjęta naprawa” liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie.Wymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela Zamawiającego.Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia.Gwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty dostawy.Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu (około 5 osób) w dwóch terminach.Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego – przy dostawie.Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczy paszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. części składowe, istotne wyposażenie), kody z aktualnie obowiązującego słownika NFZ (o ile występują).Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie).Rok produkcji: 2021.Przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.), tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy:deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
Grupa 2Zakup i dostawa 1 sztuki lasera urologicznego wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) – vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym.Każda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawy.Weryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e-mail lub faks w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie – podjęta naprawa) – maks. do 48 h. Jako „podjęta naprawa” liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie.Wymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela Zamawiającego.Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia.Gwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedaży.Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu (około 5 osób) w trzech terminach.Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczy paszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. części składowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnie obowiązującego słownika NFZ (o ile występują).Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie).Rok produkcji: 2021.Przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.), tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy:deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
Grupa 3Zakup i dostawa 1 sztuki skanera do aparatu RTG (detektor) wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) – vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym.Każda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawy.Weryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e-mail lub faks w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie – podjęta naprawa) – maks. do 48 h. Jako „podjęta naprawa” liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie.Wymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela Zamawiającego.Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia.Gwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedaży.Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób).Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego – przy dostawie z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczy paszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. części składowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnie obowiązującego słownika NFZ (o ile występują).Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie).Rok produkcji: 2021.Przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.), tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy:deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) – dotyczy poz. 1.W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 poz.175 z późn. zm.), wykonawca posiada inne odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania – dotyczy poz. 2 i 3.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10464639 2024-04-29
godz. 10:00
Łódzkie Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów – procedura powtórzona . Część 1: Pakiet nr 1 Część 2: Pakiet nr 2 Część 3: Pakiet nr 3 ...
10376049 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie PN 30/24 - Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego z dzierżawą urządzeń laboratoryjnych Postępowanie składa się z 4 zadań, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SWZ (Form...
10423119 2024-04-30
godz. 10:00
Lubuskie Dostawa i montaż sprzętu medycznego-Unit Stomatologiczny dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej-SP ZOZ w 66-620 Gubinie, ul. Kresowa 258.
10365834 2024-04-30
godz. 10:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest : „Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie.”, których szczegółowy opis, zakres i wie...
10376108 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa aparatów do znieczuleń. 2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest: Część 1: Szpital im. Św. Rafała, ul. Adama Bochenka 12, 30...
10398794 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie SZP/242-054/2024 Dostawa stanowiska do nauki laparoskopii dla Centrum Symulacji Medycznej Wydziału Medycznego PWr. SZP/242-054/2024 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dostawa stanowiska ...
10406404 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i odczynników diagnostycznych wraz z dzierżawą pomp infuzyjnych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 81 części, których szczeg...
10416211 2024-05-10
godz. 12:00
Śląskie Dostawę stymulatora bezelektrodowego jednojamowego z aktywnym systemem fiksacji Przedmiotem zamówienia jest dostawa stymulatorów bezelektrodowych jednojamowy z aktywnym systemem fiksacji...
10433190 2024-05-17
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie zestawu artroskopowego i narzędzi artroskopowych dla Bloku Operacyjnego, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SWZ – FORMULARZ CENOWY WRAZ Z...
10446915 2024-05-21
godz. 09:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie akcesoriów do pomp infuzyjnych objętościowych do podaży cytostatyków wraz z najmem pomp infuzyjnych objętościowych, statywów do pomp, stacji...