Przetarg 7568902 - Zakup i dostawa wraz z montażem lub/ i uruchomieniem...

   
Analizuj Zamówienie 7568902 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-07-03
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa wraz z montażem lub/ i uruchomieniem sprzętu i wyposażenia medycznego dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych - umowa nr
W/II/851/NW/4/2019 z 5.3.2019 Numer referencyjny: ZP/15/2020
GRUPA 1Zakup i dostawa 1 sztuki myjni-dezynfektora wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedażySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawieZ urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażenie), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 2Zakup i dostawa 8 sztuk łóżeczek dziecięcych i 8 sztuk szafek przyłóżkowych wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty dostawySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażenie), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 3Zakup i dostawa 46 sztuk łóżek szpitalnych elektrycznych (w tym jedno z rama ortopedyczną) oraz 46 sztuk szafek przyłóżkowych z blatem bocznym wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty dostawySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażenie) kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 4Zakup i dostawa 1 sztuki zestawu do fototerapii całego ciała, stóp, dłoni i podudzi wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedażySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawieZ urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 5Zakup i dostawa 1 sztuki lampy operacyjnej dwuczaszowej wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedażySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawieZ urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przez wykonawców wizji lokalnej na przyszłymMiejscu montażu lampy. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 14.07.2020 r. o godz. 7:30 (Blok operacyjny). Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ.
GRUPA 6Zakup i dostawa 1 sztuki zamrażarki do osocza wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedażySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawieZ urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 7Zakup i dostawa 2 sztuk urządzenia do ogrzewania płynów infuzyjnych i krwi wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedażySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawieZ urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 8Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych (chirurgia dzieci) zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczone narzędzia na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 9Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych (otolaryngologia) zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczone narzędzia na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 10Zakup i dostawa 1 sztuki lampy bezcieniowej mobilnej wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedażySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawieZ urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 11Zakup i dostawa 1 sztuki wózkowanny wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedażySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawieZ urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 12Zakup i dostawa artroskopu z oprzyrządowaniem (1 kpl) wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedażySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawieZ urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
GRUPA 13Zakup i dostawa 1 sztuki urządzenia do suchego rozmrażania osocza wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy (liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert.Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznymKażda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawyWeryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracyCzas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacieWymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającegoMaksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszeniaGwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty sprzedażySzkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu w dwóch terminach (po około 5 osób);Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawieZ urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczyPaszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent,Rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. częściSkładowe, istotne wyposażeni), kody z aktualnieObowiązującego słownika NFZ (o ile występują)Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie)Rok produkcji: 2020Wyroby medyczne zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III).
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, materiały medyczne
kody CPV 33100000, 33162200, 33166000, 33167000, 33169000, 33186200, 33191000, 33192100, 33192120, 33192130
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380382 2024-05-08
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Klinicznego Oddziału Chirurgii Naczyniowej wraz z najmem bezolejowej pompy próżniowej Przedmiot zamówienia: dostawę sprzętu specjalistycznego dl...
10425141 2024-05-10
godz. 08:00
Małopolskie DOSTAWA ODDCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z NAJMEM DWÓCH ANALIZATORÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH (ANALIZATOR GŁÓWNY I ANALIZATOR BACK-UP DYŻURNY) ORAZ SYSTEMU PREANALITYCZNEG...
10425133 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów endoskopowych w ilościach i asortymencie wskazanych w Formularzach asortymentowo-cenowych zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ. Dostawy będą ...
10440760 2024-05-13
godz. 12:00
Lubelskie Dostawa implantów do stabilizacji kręgosłupa, wyrobów do zabiegów neurochirurgii, implantów i akcesoriów do naprawy tkanek miękkich, (...) w podziale na 9 części Przedmiotem zamó...
10440831 2024-05-14
godz. 10:00
Podkarpackie Zakup i dostawa aparatury medycznej dla Kliniki Ortopedii oraz Klinicznego Zakładu Patomorfologii
10433178 2024-05-15
godz. 09:30
Pomorskie 45/PN/2024- Dostawa generatora Ge-68/Ga-68 z systemem do automatycznej elucji generatora oraz dedykowanym eluentem (kwasem solnym) dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa generatora...
10433269 2024-05-17
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup i sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów
10463925 2024-05-20
godz. 09:00
Małopolskie Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego niesterylnego
10440869 2024-05-20
godz. 11:00
Dolnośląskie DOSTAWY IMPLANTÓW ORAZ OSTRZY ORTOPEDYCZNYCH Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych wyrobów medycznych ortopedyczne stosowanych na Oddziale Chirurgii Urazowo – Ortoped...
10446915 2024-05-21
godz. 09:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie akcesoriów do pomp infuzyjnych objętościowych do podaży cytostatyków wraz z najmem pomp infuzyjnych objętościowych, statywów do pomp, stacji...