Przetarg 9088646 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu...

   
Analizuj Zamówienie 9088646 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-08-04
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Gr
anty PPGR”

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, w tym 77 szt. komputerów przenośnych, 6 szt. komputerów stacjonarnych, 4 szt. tabletów oraz 1 dostęp do Internetu, w ramach projektu grantowego – „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis techniczny) zawarto w załącznikach nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowy i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputeroweDodatkowe kody CPV: 30213000-5 Komputery osobiste30213100-6 Komputery przenośne30213200-7 Komputer tablet30213300-8 Komputer biurkowy72411000-4 Dostawcy usług internetowych (ISP)4. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i w następstwie podpisania umowy. 5. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie dostawy.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.7. Przedmiot zamówienia (oprócz dostępu do Internetu, dokładny adres będzie podany przez Zamawiającego na etapie realizacji) należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 24 miesiące, maksymalnie 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru całego przedmiotu zamówienia. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie, a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia są dostawy ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy dostaw przez różnych wykonawców. Podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu. 10. Rozwiązania równoważne:1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych.2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

RI.271.7.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00294540/01 z dnia: 2022-08-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, w tym 77 szt. komputerów przenośnych, 6 szt. komputerów stacjonarnych, 4 szt. tabletów oraz 1 dostęp do Internetu, w ramach projektu grantowego – „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis techniczny) zawarto w załącznikach nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowy i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30213200-7 Komputer tablet
30213300-8 Komputer biurkowy
72411000-4 Dostawcy usług internetowych (ISP)
4. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i w następstwie podpisania umowy.
5. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie dostawy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
7. Przedmiot zamówienia (oprócz dostępu do Internetu, dokładny adres będzie podany przez Zamawiającego na etapie realizacji) należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 24 miesiące, maksymalnie 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru całego przedmiotu zamówienia. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie, a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia są dostawy ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy dostaw przez różnych wykonawców. Podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.
10. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, w tym 77 szt. komputerów przenośnych, 6 szt. komputerów stacjonarnych oraz 4 szt. tabletów, w ramach projektu grantowego – „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis techniczny) zawarto w załącznikach nr 3A, 3B, 3C do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowy i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30213200-7 Komputer tablet
30213300-8 Komputer biurkowy
4. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i w następstwie podpisania umowy.
5. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie dostawy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 24 miesiące, maksymalnie 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru całego przedmiotu zamówienia. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie, a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia są dostawy ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy dostaw przez różnych wykonawców. Podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.
10. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Komputery osobiste,Komputery przenośne,Komputer tablet,Komputer biurkowy,Dostawcy usług internetowych (ISP)
Po zmianie:
Komputery osobiste,Komputery przenośne,Komputer tablet,Komputer biurkowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych (opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 3A, Nr 3B, Nr 3C, Nr 3D do SWZ, potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Załącznik Nr 3A, Nr 3B, Nr 3C, 3D do SWZ należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą oraz wymaganymi certyfikatami/ dokumentami
Po zmianie:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych (opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 3A, Nr 3B, Nr 3C do SWZ, potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Załącznik Nr 3A, Nr 3B, Nr 3C do SWZ należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą oraz wymaganymi certyfikatami/ dokumentami
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1.Formularz oferty - do oferty wykonawca dołączy: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 1 oraz nr 2 do formularza oferty)
2.Pełnomocnictwo w przypadku , gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę.
3.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (załącznik nr 4 do formularza oferty).
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy (załącznik nr 5 do formularza oferty).
5.Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1 uPzp (załącznik nr 6 do formularza oferty).
6. Dokumenty zawierające informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
7.Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ.
Po zmianie:
1.Formularz oferty - do oferty wykonawca dołączy: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 1 oraz nr 2 do formularza oferty)
2.Pełnomocnictwo w przypadku , gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę.
3.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (załącznik nr 4 do formularza oferty).
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy (załącznik nr 5 do formularza oferty).
5.Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1 uPzp (załącznik nr 6 do formularza oferty).
6. Dokumenty zawierające informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
7.Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 3A, 3B, 3C do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-12 09:00
Po zmianie:
2022-08-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-12 10:00
Po zmianie:
2022-08-17 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-10
Po zmianie:
2022-09-15


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00300982/01 z dnia: 2022-08-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
20.2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835),
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Nie dotyczy
Po zmianie:
20.2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835),
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte:
-wykonanie jednej dostawy sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy.
b) dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy.
c) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy.
d) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: nie dotyczy.
Po zmianie:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy.
b) dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy.
c) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy.
d) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
-Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-17 10:00
Po zmianie:
2022-08-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-17 11:00
Po zmianie:
2022-08-18 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-15
Po zmianie:
2022-09-16
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zadanie pn. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin
pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,
Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, Działanie 5.1
Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia projekt grantowy.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Telekomunikacja, Telefony
podbranża komputery, serwery, telekomunikacja usługi
kody CPV 30200000, 30213000, 30213100, 30213200, 30213300, 72411000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , telekomunikacja usługi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10364868 2024-04-02
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup wyposażenia, sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania w ramach programu wsparcia pn. Program wsparcia administracji jednostek samorządu terytorialnego wchodzących w skład obsz...
10345522 2024-04-03
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa zestawu komputerowego do potrzeb osób z dysfunkcją narządu ruchu, wzroku i słuchu w ramach zadania „Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w PCPR w Gnieź...
10342593 2024-04-03
godz. 10:00
Opolskie D/15/2024 Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego Część 1: 1. Część nr 1 - Dostawa specjalistycznych zestawów komputerowych dla Instytutu Fizyki2...
10365354 2024-04-03
godz. 12:00
Wielkopolskie Szacowanie cen świadczenia usługi stałego dostępu do Internetu w Pracowni Ekonomii Społecznej „Ładne Rzeczy” mieszczącej się przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu. PRZEDMIOT PO...
10366922 2024-04-03
godz. 16:30
Pomorskie Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego dla SP Banino Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego na potrzeby szkolne – między innymi: komp...
10303020 2024-04-05
godz. 11:00
Małopolskie Dostawa serwera z akceleratorami operacji głębokiego uczenia maszynowego dla WFiIS - DE-dzp.272-81/24 Dostawa serwera z akceleratorami operacji głębokiego uczenia maszynowego dla WFiIS ...
10374460 2024-04-05
godz. 12:30
Lubelskie Serwer plików Qnap TS-464eU-8G, dyski, szyny
10380026 2024-04-09
godz. 10:00
Łódzkie Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D Mikroskop odwrócony z modułem semi-konfokalnym 3D Parametry techniczne i specyfikacje:- Odwrócony mikroskop badawczy.- Odwr...
10383829 2024-04-10
godz. 13:00
Mazowieckie zakup klastra macierzy NAS na potrzeby przechowywania danych archiwalnych
10334452 2024-04-25
godz. 10:00
Lubelskie Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych i nośników danych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II Przedmiotem zamówienia jest sukc...