Przetarg 8553016 - Zakup i dostawa mebli dla przestrzeni publicznych w...

   
Analizuj Zamówienie 8553016 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-11-24
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa mebli dla przestrzeni publicznych w obszarach objętych Rewitalizacją Obszarową Centrum Łodzi Numer referencyjny: Z
IM-DZ.2621.23.2021
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli miejskich dla przestrzeni publicznych w obszarach objętych Rewitalizacją Obszarową Centrum Łodzi.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części.
3. Przedmiot zamówienia dla każdej części został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.1 – 1.13 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować na zasadach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
Zakup i dostawa koszy ulicznych Część nr 1 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa ławek z oparciem i podłokietnikami Część nr 2 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa ławek peronowych wolnostojących Część nr 3 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa słupków przeszkodowych (separatorów) Część nr 4 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa barierek ulicznych Część nr 5 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa skrzynek kwiatowych na barierki Część nr 6 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa gablot typu „City Light” Część nr 7 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa słupów ogłoszeniowych Część nr 8 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa zdrojów ulicznych Część nr 9 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa koszy na psie odpady „psi pakiet” Część nr 10 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa wiaty przystankowej wąskiej (TYPI) – szeroki dach Część nr 11 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.11 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa wiaty przystankowej wąskiej (TYPII) – wąski dach Część nr 12 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.12 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
Zakup i dostawa słupków przystankowych „secesja łódzka” Część nr 13 1.Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i tabelach wyposażenia, stanowiących Załączniki nr 1.13 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne i ilościowe określone w tabelach wyposażenia. Parametry techniczne i funkcjonalne należy traktować jako wymagania minimalne. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie, ustawienie, montaż (jeśli dotyczy) do pomieszczeń wskazanych w OPZ, nadto usunięcia zbędnych opakowań i ich utylizacji oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązany będzie (jeśli dotyczy) do montażu, konfiguracji, instalacji i uruchomienia urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia/instruktażu w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń przed upływem terminu zamówienia.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 243-640712 z dnia 2021-12-15:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 20/12/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 05/01/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 19/03/2022
Powinno być:
Data: 04/04/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 20/12/2021
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 05/01/2022
Czas lokalny: 13:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 001-000858 z dnia 2022-01-03:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 05/01/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 10/01/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 04/04/2022
Powinno być:
Data: 09/04/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 05/01/2022
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 10/01/2022
Czas lokalny: 13:00
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna, Wyposażenie wnętrz, Tereny zielone, Konstrukcje, ogrodzenia, Usługi reklamowe
podbranża place zabaw, mała architektura, materiały i urządzenia, meble i akcesoria, konstrukcje inne, tablice reklamowe i ogłoszeniowe, sprzęt drogowy
kody CPV 30192170, 30195000, 31523000, 34928110, 34928120, 34928300, 34928410, 34928450, 34928460, 34928480, 39000000, 39111000, 39113600, 42130000, 42131160, 43325000, 44212321, 44619000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: place zabaw , mała architektura , materiały i urządzenia , meble i akcesoria , konstrukcje inne , tablice reklamowe i ogłoszeniowe , sprzęt drogowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10486231 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wieszaczki meblowe wieszaczek podwójny meblowy firmy BISK , For You Black, szer. 70mm x wys. 50mm, nr kat. BISKO8257, kod prod. 08257, kod EAN 5901487082570, 24-m...
10485401 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie dostawa/sprzedaż 51 szt. foteli obrotowych typu FU-28 lub równoważnych, 5 szt. foteli gabinetowych typu FM-4/5 lub równoważnych, 30 szt. foteli gabinetowych typu FM-4/3 lub równoważny...
10376015 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa wyposażenia- meble medyczne, meble inne, łóżka, chłodziarki, wózki z podziałem na pakiety
10456217 2024-05-07
godz. 10:30
Pomorskie Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Część 1: CZĘŚĆ A: Fotele obrotowe i krzesła konferencyjne ...
10488013 2024-05-08
godz. 11:00
Śląskie OZ/261/257-WG/2024 Części i materiały eksploatacyjne do pomp NETZSCH PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Rotor – nr części 1999 Nr identyfikacyjny: 5028468 zgodnie z przedmiotem zamówienia 2...
10478086 2024-05-08
godz. 13:00
Kujawsko-Pomorskie Zaprojektowanie oraz wykonanie wzmocnienia podparcia przenośnika węglowego na podstawie ekspertyzy technicznej na terenie Elektrociepłowni MPEC przy ul. Bohaterów Czerwca 1956 r nr 7. I....
10481072 2024-05-10
godz. 10:00
Podlaskie Rewitalizacja zieleńca (parku) wiejskiego w centrum zabytkowego układu urbanistycznego Wiżajn wraz z odrestaurowaniem pomnika marszałka Józefa Piłsudskiego. 1) Zakres zamówienia obej...
10428656 2024-05-14
godz. 08:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf dla OPP Katowice i CBŚP Katowice w podziale na dwa zadania (części), a wykonawca może złożyć ofert...
10433514 2024-05-14
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby wyposażenia eksperymentalno-pokazowego, wyposażenia STEAM i artystycznego, umeblowania i wyposażenia w akcesoria Edukacyjnego Cen...
10483899 2024-05-27
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do internatu i kwater internatowych. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.