Przetarg 9704092 - Zakup i dostawa infrastruktury serwerowej na potrzeby...

   
Analizuj Zamówienie 9704092 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2023-05-26
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa infrastruktury serwerowej na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego Numer referencyjny: BDG.ZPB.230.9
.2023
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury serwerowej na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w podziale na części:
Część I: Zakup i dostawa dwóch macierzy dyskowych
Część II: Zakup i dostawa deduplikatora typ I
Część III: Zakup i dostawa deduplikatora typ II
2. Zamówienie jest udzielane jako część, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
3. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań o udzielenie zamówienia opublikowane w BZP pod numerem 2.2.4.
4. Zamawiający NIE przewiduje unieważnienia postępowanie w przypadkach określonych w art. 257 ustawy Pzp.
Część I: Zakup i dostawa dwóch macierzy dyskowych Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury serwerowej na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w podziale na części: Część I: Zakup i dostawa dwóch macierzy dyskowych - Liczba: 2 szt. (zamówienie podstawowe). 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres został wskazany w Części III SWZ oraz w Części IV SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy. 3. Umowa w ramach części I zamówienia będzie obowiązywać przez okres 6 miesięcy od dnia jej zawarcia. 4. Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla części I (dot. zamówienia podstawowego) - do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (Uwaga !!! Stanowi kryterium oceny ofert). Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu oferta (Formularz OF.0.) odpowiednio dla każdej części zamówienia. 5. W odniesieniu do I cz. zamówienia: Wykonawca zapewni wsparcie przy wdrożeniu oraz przeprowadzi warsztaty w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty dostawy przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części. 6. Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla I części zamówienia: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100); 8. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe oraz Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający nie zastrzega w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 12.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Z uwagi, iż czynności wykonywane przez osoby wskazane do realizacji zamówienia publicznego nie polegają na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, Zamawiający nie określa wymogu zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy. 14.Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp. 15. Zamawiający nie zastrzega wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w przepisie 96 ust. 1 ustawy Pzp. 16.RODO - Klauzula Informacyjna zawarta w SWZ. 17. Zamawiający przewiduje prowadzenie postępowania z zastosowaniem procedury określonej w art.139 ustawy Pzp. 18. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia zebrania przedofertowego z Wykonawcami; przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 227–238 ustawy Pzp; możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp; zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy Pzp.;wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci kat. elektronicznych lub dołączenia katal. elektronicznych do oferty art. 93 ustawy Pzp.
Część II: Zakup i dostawa deduplikatora typ I Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury serwerowej na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w podziale na części: Część II: Zakup i dostawa deduplikatora danych pochodzących z backupu – typ I. Liczba: 1 szt. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres został wskazany w Części III SWZ oraz w Części IV SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy. 3. Umowa w ramach części II zamówienia będzie obowiązywać maksymalnie przez okres 90 dni od dnia jej zawarcia, zgodnie z terminem określonym w pkt 4. oraz w pkt 5. 4. Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla części II - do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (Uwaga !!! Stanowi kryterium oceny ofert). Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu oferta (Formularz OF.0.) odpowiednio dla każdej części zamówienia.. 5. W odniesieniu do II cz. zamówienia: Wykonawca zapewni wsparcie przy wdrożeniu oraz przeprowadzi warsztaty w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty dostawy przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części. 6. Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla II części zamówienia: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100); 8. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe oraz Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający nie zastrzega w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 12.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Z uwagi, iż czynności wykonywane przez osoby wskazane do realizacji zamówienia publicznego nie polegają na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, Zamawiający nie określa wymogu zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy. 14.Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp. 15. Zamawiający nie zastrzega wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w przepisie 96 ust. 1 ustawy Pzp. 16.RODO - Klauzula Informacyjna zawarta w SWZ. 17. Zamawiający przewiduje prowadzenie postępowania z zastosowaniem procedury określonej w art.139 ustawy Pzp. 18. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia zebrania przedofertowego z Wykonawcami; przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 227–238 ustawy Pzp; możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp; zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy Pzp.;wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci kat. elektronicznych lub dołączenia katal. elektronicznych do oferty art. 93 ustawy Pzp.
Część III: Zakup i dostawa deduplikatora typ II Część nr 3 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury serwerowej na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w podziale na części: Część III: Zakup i dostawa deduplikatora danych pochodzących z backupu – typ II. Liczba: 1 szt. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres został wskazany w Części III SWZ oraz w Części IV SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy. 3. Umowa w ramach części III zamówienia będzie obowiązywać maksymalnie przez okres 90 dni od dnia jej zawarcia, zgodnie z terminem określonym w pkt 4. oraz w pkt 5. 4. Termin dostawy przedmiotu zamówienia dla części III - do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy (Uwaga !!! Stanowi kryterium oceny ofert). Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu oferta (Formularz OF.0.) odpowiednio dla każdej części zamówienia.. 5. W odniesieniu do III cz. zamówienia: Wykonawca zapewni wsparcie przy wdrożeniu oraz przeprowadzi warsztaty w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty dostawy przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części. 6. Terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w Części III SWZ. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla II części zamówienia: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100); 8. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe oraz Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający nie zastrzega w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 12.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Z uwagi, iż czynności wykonywane przez osoby wskazane do realizacji zamówienia publicznego nie polegają na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, Zamawiający nie określa wymogu zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy. 14.Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp. 15. Zamawiający nie zastrzega wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w przepisie 96 ust. 1 ustawy Pzp. 16.RODO - Klauzula Informacyjna zawarta w SWZ. 17. Zamawiający przewiduje prowadzenie postępowania z zastosowaniem procedury określonej w art.139 ustawy Pzp. 18. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia zebrania przedofertowego z Wykonawcami; przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 227–238 ustawy Pzp; możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp; zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy Pzp.;wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci kat. elektronicznych lub dołączenia katal. elektronicznych do oferty art. 93 ustawy Pzp.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2023/S 118-368803 z dnia 2023-06-21:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 25/09/2023
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 26/09/2023
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 28/06/2023
Czas lokalny: 09:30
Powinno być:
Data: 29/06/2023
Czas lokalny: 09:30
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 28/06/2023
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 29/06/2023
Czas lokalny: 10:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe
kody CPV 30210000, 30233141
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10460626 2024-04-25
godz. 13:59
Śląskie Urządzenie wielofunkcyjne HP LaserJet Pro M479fdw - 2 sztuki -
10449767 2024-04-26
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa drukarki 3D i filamentów dla koła naukowego PGRacing Team Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Część 1: Dostawa 1 sztuki drukarki 3d dl...
10461282 2024-04-26
godz. 14:00
Mazowieckie Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz ze wsparciem
10478796 2024-04-30
godz. 10:00
Zachodniopomorskie ZP.271.12.24.ZPOF Dostawa podstawek pod laptopy, klawiatur i myszek komputerowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Podstawka pod laptopa Podstawka pod laptopa zapewniająca właściwą postawę c...
10465003 2024-04-30
godz. 19:00
Pomorskie RG/160035645,36342,35989/573 Przełączniki MOXA
10406444 2024-05-06
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie, konfiguracja i uruchomienie infrastruktury teleinformatycznej wraz z zabezpieczeniami w obszarze ochrony przed cyberzagrożeniami, zgodnie z...
10430568 2024-05-11
godz. 20:00
Śląskie Przebudowa istniejącego budynku biurowego na potrzeby hostelu pracowniczego w formule zaprojektuj i zbuduj obejmującą wyburzenia i utylizację odpadów budowlanych, nową zabudowę fasad ...
10446853 2024-05-21
godz. 12:00
Podlaskie 1. Przeprowadzenie cyfryzacji szpitala SPZOZ w Sokółce – dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową. Zamówienie realizowane jest w ra...
10457599 2024-05-23
godz. 10:00
Śląskie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcj...
10463916 2024-05-24
godz. 10:00
Małopolskie Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy elementów elektronicznych na potrzeby Instytutu Fizyki UJ – postępowanie w podziale na części 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest ...