Przetarg 9009188 - Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z nawigacją dla...

   
Analizuj Zamówienie 9009188 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-29
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z nawigacją dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. J. Marcińca w Koźminie Wlkp. w ramach proj
ektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim (...)"

1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę ciągnika rolniczego (1 szt.) wraz z nawigacją (1 szt.)kompatybilną z oferowanym ciągnikiem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostaływ Zał.nr1 do SWZ (OPZ). Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. 2.Przedmiot zamówienia zakupiony zostanie na potrzeby ZSP w Koźminie Wlkp. Jednocześnie ZSP w Koźminie Wlkp. będzie jego Posiadaczem/ Użytkownikiem. 3.ZSP w Koźminie Wlkp. w niniejszej SWZ nazywany będzie zamiennie Użytkownikiem lub Posiadaczem. 4.Ciągnik oraz system nawigacji muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Nie wymagające żadnychdodatkowych nakładów, gotowe do użytku. Wyprodukowane w latach 2021-2022. 5.Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania. 6.Ciągnik musi spełniać wymagania przepisów o ruhu drogowym z zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - „Prawo oruchu drogowym”(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.). Ciągnik musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r. poz. 343 z zm.). 7.Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz rozporządzeniach Wykonawczych do tej ustawy, w szczególności: 1) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) 2)rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ichprzedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r. poz. 1475 ze zm.) w zakresie jakim ww. przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 8.Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do: 1) przeszkolenia trzech pracowników dydaktycznych (nauczycieli) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Koźminie Wlkp. -pracowników Użytkownika, w zakresie obsługi sprzętu – w dniu dostawy sprzętu. 2)dostarczenia ciągnika z nawigacją do siedziby Użytkownika – ZespółSzkół Ponadpodstawowych w Koźminie Wlkp. Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Gwarancja. Wydłużenie gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów ocenyofert - wydłużenie gwarancji. 1)Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na ciągnik rolniczy oraz system nawigacji wynosi 18 miesięcy licząc od daty podpisania pozytywnego protokołu zdawczo-odbiorczego. 2)Gwarancja obejmuje m.in.: a)serwis gwarancyjny, wymagany przez producenta w celu utrzymania gwarancji, przeglądy międzyokresowe sprzętu oraz urządzeń. W zaoferowanym przez Wykonawcę okresie gwarancji, serwisy gwarancyjne,przeglądy międzyokresowe, będą wykonywane bezpłatnie; w okresie gwarancji wszystkie koszty serwisu, przeglądów, napraw, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca. b) bezpłatną wymianę wszystkich oryginalnych części zamiennych niezbędnych do wykonania serwisu gwarancyjnego, przeglądów technicznych i napraw w okresie gwarancyjnym, w tym części eksploatacyjne – oleje, filtry płyny wymieniane w trakcie przeglądu (nie dotyczy olejów, płynów ulegających naturalnemu zużyciu – uzupełnianych pomiędzy przeglądami, których koszt ponosi Użytkownik), c)serwis gwarancyjny, przeglądy międzyokresowe sprzętu i urządzeń, naprawy odbywać się będą w siedzibie Użytkownika. W okresie gwarancji, koszty dojazdu oraz wykonania serwisu, przeglądów, napraw pokrywa Wykonawca. 3)Zamawiającywymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie do 2 dni roboczych od czasu powiadomienia przez Zamawiającego lub Użytkownika (przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Użytkownika). 4)Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika. 5)W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw pokryje Wykonawca. 6)Wokresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy ponosi Wykonawca. 7)W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego sprzętu na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tęwymianę.8) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy. 9)W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku z przeglądem gwarancyjnym lub ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca.Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie. 10)W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia usterki, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w okresie gwarancyjnym, a Wykonawca zobowiązuje się udostępnić nieodpłatnie pojazd zastępczy wolny od wad, o parametrach nie gorszych niż pojazd stanowiący przedmiot zamówienia, posiadający aktualne ubezpieczenie OC i AC, w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty pisemnego zgłoszenia takiego żądania. 11)Pojazd zastępczy musi umożliwiać prace na takim samym lub wyższym poziomie technicznym funkcjonalnym jak pojazd będący własnością Zamawiającego. Pojazd zastępczy pozostanie do dyspozycji Zamawiającego do czasu wykonania naprawy w okresie gwarancyjnym. 12)Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej z dostarczonymi instrukcjami obsługi i konserwacji. 13)Wykonawca ponosipełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy. 14)Naprawy będą wykonywane przez serwis w terminach i na warunkach zawartych w książce gwarancyjnej, z zastrzeżeniem zapisów niniejszej SWZ w tym projektu umowy. 15)Po okresie gwarancji serwis będzie prowadzony na podstawie indywidulanych zleceń Zamawiającego lub Użytkownika. 12.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1)Komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracjiciągnika, w tym świadectwo zgodności WE albo świadectwa zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu; 2) Gwarancję, 3)Dokumentację techniczną sprzętu, 4)Instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych, 5)Dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w tym wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do wykonywania serwisu, przeglądów technicznych oraz napraw gwarancyjnych,6)Książkę serwisową w języku polskim. 7)Inne dokumentywydane dla Użytkownika sprzętu. 13. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. 14. W formularzu opis danych technicznychoferowanego przez Wykonawcę sprzętu - Zał. Nr 1 a do SWZ należy podać nazwy producenta sprzętu i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego sprzętu (np. nazwa producenta, marka, typ, model - dane identyfikujące dany sprzęt). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dokonania opisu oferowanego produktu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.Każda pozycja formularza opis danych technicznych oferowanego przez Wykonawcę sprzętu - Zał.Nr 1 a do SWZ, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie danych charakteryzujących oferowany sprzęt, w tym danych technicznych, a niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.Dane należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości (należy zindywidualizować ofertę). Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przezWykonawców oferty. 15.Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedz. do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 16. Wykonawca odpowiada za sprzęt w czasietransportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 17. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 18. Dostarczony sprzęt zostanie przyjęty przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu. Pozytywny protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury.

Or.272.13.2022
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęt rolniczy
kody CPV 16700000, 34390000, 34933000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęt rolniczy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10347588 2024-03-29
godz. 12:00
Mazowieckie Sprzedaż i dostawa sprzętu agrotechnicznego kosząco-mulczującego tereny zielone
10366190 2024-04-03
godz. 10:00
Podkarpackie Część 1 Doposażenie Warsztatu gastronomicznego - środki trwałe część 2 Doposażenie Warsztatu gastronomicznego – drobne wyposażenie wykaz sprzętu i wymagania zgodnie z treścią...
10293620 2024-04-08
godz. 00:00
Śląskie Zaprojektowanie, zakup i zabudowa chłodnicy spiralnej wody odpędzonej do oczyszczalni ścieków-ob. 2253 instalacja desorpcji, a w szczególności: 1) Zaprojektowanie chłodnicy spiralnej ...
10401170 2024-04-09
godz. 14:00
Mazowieckie Olej STIHL, smar, żyłka do kosiarki WRA/36716
10381052 2024-04-12
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO –WERSJA DROGOWA DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego,...
10381531 2024-04-15
godz. 08:00
Kujawsko-Pomorskie Infrastruktura drogowa na terenie Gminy Brzozie Część 1: Część nr 1: Przebudowie drogi gminnej na dz. nr 246 w miejscowości BrzoziePrzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminn...
10420955 2024-04-15
godz. 14:00
Wielkopolskie Pętla poskromu biała -
10451772 2024-04-18
godz. 12:00
Dolnośląskie WYŁĄCZNIK 3443.00.00 ZGARNIAKA PŁUGOWEGO kopia Lokalizacja 59-101 Polkowice
10432399 2024-04-19
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Zakup i dostawa części zamiennych do kosiarki w/g specyfikacji szt. 155 litr 20.
10451894 2024-04-19
godz. 13:00
Mazowieckie WRA/36969/PP/2024 Usługa - przegląd + wymiana elementów po wcześniejszym wstępnym przeglądzie kosy Stihl FS 410 C-EM