Zlecenie 8998142 - Zakład Aktywności Zawodowej - spełnieni w pracy ...

   
Zamówienie 8998142 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-06-23
przedmiot zlecenia
Zakład Aktywności Zawodowej - spełnieni w pracy

Wykończenie przybudówki z windą w Zakładzie Aktywności Zawodowej filia Witów or
az przygotowanie dokumentacji, odwiert i montaż studni głębinowej, zakup i montaż barierek ze stali nierdzewnej i zakup i montaż drzwi ewakuacyjnych na klatce schodowej w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łazach. Część I: Wykończenie przybudówki do stanu użytkowego wraz z windą w ZAZ – filia Witów Termin wykonania zamówienia w terminie do 120 dni kalendarzowych wraz z odbiorem windy od podpisania umowy z Wykonawcą Szczegółowy opis (charakterystykę) przedmiotu zamówienia oraz inne wymagania Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 a (część I) oraz załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia jak również dokumentacja i charakterystyczne rysunki. Informacje dotyczące ofert częściowych i wariantowych 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Podwykonawcy W przypadku powierzenia realizacji zadania Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wska-zania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki (na podstawie oświadczenia): - posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 7) Część I: Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/remoncie budynków o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w po-stępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych wraz z podaniem ich przedmiotu, dat ich wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót (wymóg przedstawienia stosownych referencji lub innych dowodów). Z treści załączonego do oferty Wykonawcy wykazu i dokumentów mających na celu potwierdzenie spełniania przez niego warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż Wykonawca ten warunek spełnia. - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3); - sytuacji ekonomicznej i finansowej (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3); - nie podlegają wykluczeniu (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 5); Uwaga: w zakresie wymaganych umiejętności Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia prawdziwości złożonego oświadczenia. Niewykazanie spełnienia choćby jednego z podanych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Informacje dodatkowe: 1. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako podstawowe do określenia ilości i zakresu robót. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów. 2. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -przedmiar. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 6. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie robót budowlanych do odbioru zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania poszczególnych fak-tur. 5. Wszelkie zmiany prowadzenia robót w stosunku do załączonej dokumentacji należy uzgadniać przed rozpoczęciem tych robót z Zamawiającym. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, któ-rym przekazano zapytanie ofertowe oraz udostępni na stronie opublikowanego zapytania ofertowego w Bazie Konkurencyjności. 7. Przyjęte w dokumentacji urządzenia i materiały, powinny gwarantować osiągnięcie zakładanego efektu. Typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące, a jedynie mają charakter pomocniczy 7. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie urządzeń i materiałów równoważnych, pod wa-runkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów tech-nicznych, technologicznych i osiągnięty zostanie zakładany efekt. Zamawiający dopuszcza zastoso-wanie materiałów równoważnych do podanych w Załączniku nr 1a, 1b, 1c lub 1 d. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 9. . Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiające-go z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga, aby sposób wykonania wszystkich prac był zgodny ze sztuką budow-laną oraz został wykonany zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i normami. 11. Jest możliwość wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do adaptacji po wcześniejszym umówieniu terminu z Zamawiającym. 12. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 14. Wykonawca na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem odbioru prac powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. 15. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowa-dzenia: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji: − wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu Umowy, b) zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nie-przewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków; c) innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem oferto-wym; d) zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia – w przypadku gdy zmiany te będą ko-rzystniejsze dla Zamawiającego; e) prace dodatkowe/uzupełniające z zachowaniem iż wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 20. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. 21. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji należytego wykonania umowy.Wykończenie przybudówki z windą w Zakładzie Aktywności Zawodowej filia Witów oraz przygotowanie dokumentacji, odwiert i montaż studni głębinowej, zakup i montaż barierek ze stali nierdzewnej i zakup i montaż drzwi ewakuacyjnych na klatce schodowej w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łazach. Część II: Przygotowanie dokumentacji, odwiert i montaż studni głębinowej ZAZ Łazy w terminie do 100 dni kalendarzowych od podpisania umowy z Wykonawcą Szczegółowy opis (charakterystykę) przedmiotu zamówienia oraz inne wymagania Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 b (część II) oraz załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia jak również dokumentacja i charakterystyczne rysunki. Informacje dotyczące ofert częściowych i wariantowych 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Podwykonawcy W przypadku powierzenia realizacji zadania Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki (na podstawie oświadczenia): - posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 7) Część II: Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu studni, w tym głębinowych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda lub 4 usług polegających na wykonaniu studni, w tym studni głębinowej o wartości poniżej 50 000,00 zł brutto każda.. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w po-stępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych wraz z podaniem ich przedmiotu, dat ich wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót (wymóg przedstawienia stosownych referencji lub innych dowodów). Z treści załączonego do oferty Wykonawcy wykazu i dokumentów mających na celu potwierdzenie spełniania przez niego warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż Wykonawca ten warunek spełnia. - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3); - sytuacji ekonomicznej i finansowej (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3); - nie podlegają wykluczeniu (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 5); Uwaga: w zakresie wymaganych umiejętności Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia prawdziwości złożonego oświadczenia. Niewykazanie spełnienia choćby jednego z podanych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Informacje dodatkowe: 1. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako podstawowe do określenia ilości i zakresu robót. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów. 2. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -przedmiar. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 6. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie robót budowlanych do odbioru zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania poszczególnych faktur. 5. Wszelkie zmiany prowadzenia robót w stosunku do załączonej dokumentacji należy uzgadniać przed rozpoczęciem tych robót z Zamawiającym. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz udostępni na stronie opublikowanego zapytania ofertowego w Bazie Konkurencyjności. 7. Przyjęte w dokumentacji urządzenia i materiały, powinny gwarantować osiągnięcie zakładanego efektu. Typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące, a jedynie mają charakter pomocniczy 7. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie urządzeń i materiałów równoważnych, pod wa-runkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych, technologicznych i osiągnięty zostanie zakładany efekt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w Załączniku nr 1a, 1b, 1c lub 1 d. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 9. . Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiające-go z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga, aby sposób wykonania wszystkich prac był zgodny ze sztuką budowlaną oraz został wykonany zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i normami. 11. Jest możliwość wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do adaptacji po wcześniejszym umówieniu terminu z Zamawiającym. 12. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 14. Wykonawca na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem odbioru prac powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. 15. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji: − wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu Umowy, b) zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nie-przewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków; c) innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem oferto-wym; d) zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia – w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla Zamawiającego; e) prace dodatkowe/uzupełniające z zachowaniem iż wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 20. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. 21. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji należytego wykonania umowy.Wykończenie przybudówki z windą w Zakładzie Aktywności Zawodowej filia Witów oraz przygotowanie dokumentacji, odwiert i montaż studni głębinowej, zakup i montaż barierek ze stali nierdzewnej i zakup i montaż drzwi ewakuacyjnych na klatce schodowej w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łazach. Część III: Zakup i montaż barierki ze stali nierdzewnej ZAZ Łazy w terminie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy z Wykonawcą Szczegółowy opis (charakterystykę) przedmiotu zamówienia oraz inne wymagania Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 c (część III) oraz załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia jak również dokumentacja i charakterystyczne rysunki. Informacje dotyczące ofert częściowych i wariantowych 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Podwykonawcy W przypadku powierzenia realizacji zadania Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki (na podstawie oświadczenia): - posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 7) Część III: Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu balustrad/poręczy o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w po-stępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych wraz z podaniem ich przedmiotu, dat ich wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót (wymóg przedstawienia stosownych referencji lub innych dowodów). Z treści załączonego do oferty Wykonawcy wykazu i dokumentów mających na celu potwierdzenie spełniania przez niego warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż Wykonawca ten warunek spełnia. - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3); - sytuacji ekonomicznej i finansowej (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3); - nie podlegają wykluczeniu (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 5); Uwaga: w zakresie wymaganych umiejętności Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia prawdziwości złożonego oświadczenia. Niewykazanie spełnienia choćby jednego z podanych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Informacje dodatkowe: 1. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako podstawowe do określenia ilości i zakresu robót. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów. 2. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -przedmiar. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 6. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie robót budowlanych do odbioru zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania poszczególnych fak-tur. 5. Wszelkie zmiany prowadzenia robót w stosunku do załączonej dokumentacji należy uzgadniać przed rozpoczęciem tych robót z Zamawiającym. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz udostępni na stronie opublikowanego zapytania ofertowego w Bazie Konkurencyjności. 7. Przyjęte w dokumentacji urządzenia i materiały, powinny gwarantować osiągnięcie zakładanego efektu. Typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące, a jedynie mają charakter pomocniczy 7. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie urządzeń i materiałów równoważnych, pod wa-runkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych, technologicznych i osiągnięty zostanie zakładany efekt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w Załączniku nr 1a, 1b, 1c lub 1 d. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 9. . Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiające-go z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga, aby sposób wykonania wszystkich prac był zgodny ze sztuką budowlaną oraz został wykonany zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i normami. 11. Jest możliwość wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do adaptacji po wcześniejszym umówieniu terminu z Zamawiającym. 12. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 14. Wykonawca na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem odbioru prac powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. 15. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji: − wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu Umowy, b) zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nie-przewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków; c) innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem oferto-wym; d) zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia – w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla Zamawiającego; e) prace dodatkowe/uzupełniające z zachowaniem iż wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 20. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. 21. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji należytego wykonania umowy.Wykończenie przybudówki z windą w Zakładzie Aktywności Zawodowej filia Witów oraz przygotowanie dokumentacji, odwiert i montaż studni głębinowej, zakup i montaż barierek ze stali nierdzewnej i zakup i montaż drzwi ewakuacyjnych na klatce schodowej w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łazach. Część IV: Zakup i montaż drzwi ewakuacyjnych na klatce schodowej w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łazach w terminie do 40 dni kalendarzowych od podpisania umowy z Wykonawcą Szczegółowy opis (charakterystykę) przedmiotu zamówienia oraz inne wymagania Zamawiającego zawiera załącznik nr 1 d (część IV) oraz załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia jak również dokumentacja i charakterystyczne rysunki. Informacje dotyczące ofert częściowych i wariantowych 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Podwykonawcy W przypadku powierzenia realizacji zadania Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki (na podstawie oświadczenia): - posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 7) Część IV: Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na montażu drzwi, w tym zewnętrznych ppoż. o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każ-da. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w po-stępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych wraz z podaniem ich przedmiotu, dat ich wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót (wymóg przedstawienia stosownych referencji lub innych dowodów). Z treści załączonego do oferty Wykonawcy wykazu i dokumentów mających na celu potwierdzenie spełniania przez niego warunku jak wyżej wynikać ma jednoznacznie, iż Wykonawca ten warunek spełnia. - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3); - sytuacji ekonomicznej i finansowej (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3); - nie podlegają wykluczeniu (oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 5); Uwaga: w zakresie wymaganych umiejętności Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia prawdziwości złożonego oświadczenia. Niewykazanie spełnienia choćby jednego z podanych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Informacje dodatkowe: 1. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako podstawowe do określenia ilości i zakresu robót. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów. 2. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -przedmiar. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 6. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie robót budowlanych do odbioru zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania poszczególnych fak-tur. 5. Wszelkie zmiany prowadzenia robót w stosunku do załączonej dokumentacji należy uzgadniać przed rozpoczęciem tych robót z Zamawiającym. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, któ-rym przekazano zapytanie ofertowe oraz udostępni na stronie opublikowanego zapytania ofertowego w Bazie Konkurencyjności. 7. Przyjęte w dokumentacji urządzenia i materiały, powinny gwarantować osiągnięcie zakładanego efektu. Typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące, a jedynie mają charakter pomocniczy 7. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie urządzeń i materiałów równoważnych, pod wa-runkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych, technologicznych i osiągnięty zostanie zakładany efekt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w Załączniku nr 1a, 1b, 1c lub 1 d. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 9. . Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiające-go z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający wymaga, aby sposób wykonania wszystkich prac był zgodny ze sztuką budowlaną oraz został wykonany zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i normami. 11. Jest możliwość wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do adaptacji po wcześniejszym umówieniu terminu z Zamawiającym. 12. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 14. Wykonawca na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem odbioru prac powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. 15. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji: − wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu Umowy, b) zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nie-przewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków; c) innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zapytaniem oferto-wym; d) zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia – w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla Zamawiającego; e) prace dodatkowe/uzupełniające z zachowaniem iż wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 20. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny. 21. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji należytego wykonania umowy.
branża Ochrona, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo, Wodno - kanalizacyjna, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt i instalacje p-poż, okna, drzwi, sieci zewnętrzne, obszary wodne i hydrotechnika, meble i akcesoria
kody CPV 39144000, 42416100, 44221220, 44410000, 45000000, 45247240, 45262200, 45300000, 45400000, 71000000, 71355000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt i instalacje p-poż , okna, drzwi , sieci zewnętrzne , obszary wodne i hydrotechnika , meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10429613 2024-04-30
godz. 10:00
Podlaskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, zlokalizowanej na działkach o nr. ewid. 73/13 i 309/2, położonych w miejscowości Kuriany, ul. Wilcza, Gmina Zabłudów Budowa sieci kanalizacji sani...
10392984 2024-04-30
godz. 12:00
Małopolskie DFP.271.38.2024.AB - Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych oraz sprawowanie nadzoru nad systemami, urządzeniami i instalacjami przeciwpożarowymi. Przedmiot zamówienia: Wykonanie przeg...
10396150 2024-04-30
godz. 12:00
Wielkopolskie Dostawę krzeseł ewakuacyjnych 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 49 nowych krzeseł ewakuacyjnych w budynkach Urzędu Miasta Poznania (UMP) wraz z pokrowcami lub sza...
10431098 2024-05-07
godz. 09:00
Małopolskie Wykonanie remontu przepompowni ścieków sanitarnych
10448477 2024-05-07
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylarnia w zasięgu drogi wojewódzkiej nr 254 - etap 2 Przedmiotem zamówienia jest budowa ETAPU 2 sieci kanalizacji grawitacyjnej i t...
10406363 2024-05-13
godz. 09:00
Podlaskie Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach niskich Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i wymiana stolarki...
10462391 2024-05-14
godz. 09:00
Opolskie Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie modernizacji przepompowni ścieków [...] Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykon...
10402180 2024-05-15
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie konserwacji (utrzymanie) wałów przeciwpowodziowych będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Skoczowie Szczegółowy opis przedmio...
10462898 2024-05-17
godz. 09:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest przebudowa komór na rurociągu magistralnym DN 1000. Powstaje w kontekście projektu
10451086 2024-05-22
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Konserwacja i utrzymanie cieków i kanałów na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku".2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.2....