Przetarg 7692696 - Zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece...

   
Analizuj Zamówienie 7692696 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-14
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce w ramach RPO WP na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VI. Spójność Prz
estrzenna i Społeczna Działanie 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej

Przedmiotem przedsięwzięcia jest zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce w ramach RPO WP na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VI. Spójność Przestrzenna i Społeczna Działanie 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej.

Części zamówienia:

1.Zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce

Zakres robót obejmuje m.in. następujące zadania:
1) Budowa basenu o wymiarach 25m x 12,5 m na utworzonym nasypie
2) Budowa basenu o wymiarach 12,5 m x 5m na utworzonym nasypie
3) Budowa budynku sanitarno- gospodarczego wraz z przyłączem energetycznym kanalizacyjnym i wodociągowym
4) Zamontowanie na dachu budynku paneli fotowoltaicznych ( liczba modułów fotowoltaicznych w serii – 12 sztuk);
5) Budowa placu zabaw dla dzieci w tym wykonanie nawierzchni pod plac zabaw oraz montaż wyposażenia placu zabaw t.j. karuzela 4 osobowa, huśtawka wahadłowa podwójna- 1 szt., huśtawka wagowa – 1 szt. , bujak sprężynowy – 1 szt. , ławka do siedzenia - 2 szt. , kosz na śmieci – 2 szt., tablica informacyjna – regulamin placu zabaw, zestaw zabawowy składający się z wieży z dachem dwuspadowym, wieży z dachem płaskim, ścianki spinaczkowej, trapu, zjeżdżalni, pomostu, schodów.
6) Przeniesienie istniejącej altany ogrodowej w konstrukcji drewnianej w sąsiedztwie placu zabaw dla dzieci;
7) Utworzenie siłowni zewnętrznej w tym roboty ziemne i nawierzchnia pod siłownie oraz montaż wyposażenia siłowni t.j. biegacz – 1 szt., poręcz równoległa / drabinka, prasa ręczna – 1 szt., wioślarz- 1 szt., orbitrek – 1 szt., tablica informacyjna – regulamin siłowni zewnętrznej, kosz na śmieci – 1 szt. , ławka do siedzenia – 2 szt.
8) Mała architektura;
9) Projektowanie zieleni w tym trawników , zieleni niskiej;
10) Ogrodzenie terenu wraz z utworzeniem wjazdu i wejścia z bramą przesuwną;
11) Wykonanie placu manewrowego z miejscami parkingowymi w tym 2 miejsc dla osób z niepełnosprawnościami;
12) Wykonanie oświetlenia terenu;
13) Zamontowanie monitoringu na terenie zalewu.

2. Remont budynku dawnej remizy OSP w Krempnej

Zakres robót obejmuje m.in. następujące zadania:
1) Wymiana pokrycia dachowego;
2) Ocieplenie stropu;
3) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej;
4) Wymiana instalacji elektrycznej , wodnej i kanalizacyjnej
5) Malowanie ;
6) Montaż elementów sanitarnych;
7) Wykonanie posadzek;
8) Elewacja budynku.


Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:

Załącznik nr 6 do SIWZ Dokumentacja techniczna
Załącznik nr 7 do SIWZ Przedmiary robót
Załącznik nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych


Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.


Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.

Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce
Przedmiotem przedsięwzięcia jest zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce w ramach RPO WP na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VI. Spójność Przestrzenna i Społeczna Działanie 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej. Części zamówienia: 1.Zagospodarowanie zbiornika wodnego w Krempnej na rzece Wisłoce Zakres robót obejmuje m.in. następujące zadania: 1) Budowa basenu o wymiarach 25m x 12,5 m na utworzonym nasypie 2) Budowa basenu o wymiarach 12,5 m x 5m na utworzonym nasypie 3) Budowa budynku sanitarno- gospodarczego wraz z przyłączem energetycznym kanalizacyjnym i wodociągowym 4) Zamontowanie na dachu budynku paneli fotowoltaicznych ( liczba modułów fotowoltaicznych w serii – 12 sztuk); 5) Budowa placu zabaw dla dzieci w tym wykonanie nawierzchni pod plac zabaw oraz montaż wyposażenia placu zabaw t.j. karuzela 4 osobowa, huśtawka wahadłowa podwójna- 1 szt., huśtawka wagowa – 1 szt. , bujak sprężynowy – 1 szt. , ławka do siedzenia - 2 szt. , kosz na śmieci – 2 szt., tablica informacyjna – regulamin placu zabaw, zestaw zabawowy składający się z wieży z dachem dwuspadowym, wieży z dachem płaskim, ścianki spinaczkowej, trapu, zjeżdżalni, pomostu, schodów. 6) Przeniesienie istniejącej altany ogrodowej w konstrukcji drewnianej w sąsiedztwie placu zabaw dla dzieci; 7) Utworzenie siłowni zewnętrznej w tym roboty ziemne i nawierzchnia pod siłownie oraz montaż wyposażenia siłowni t.j. biegacz – 1 szt., poręcz równoległa / drabinka, prasa ręczna – 1 szt., wioślarz- 1 szt., orbitrek – 1 szt., tablica informacyjna – regulamin siłowni zewnętrznej, kosz na śmieci – 1 szt. , ławka do siedzenia – 2 szt. 8) Mała architektura; 9) Projektowanie zieleni w tym trawników , zieleni niskiej; 10) Ogrodzenie terenu wraz z utworzeniem wjazdu i wejścia z bramą przesuwną; 11) Wykonanie placu manewrowego z miejscami parkingowymi w tym 2 miejsc dla osób z niepełnosprawnościami; 12) Wykonanie oświetlenia terenu; 13) Zamontowanie monitoringu na terenie zalewu. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 6 do SIWZ Dokumentacja techniczna Załącznik nr 7 do SIWZ Przedmiary robót Załącznik nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Część nr: 2 Nazwa: Remont budynku dawnej remizy OSP w Krempnej
Zakres robót obejmuje m.in. następujące zadania: 1) Wymiana pokrycia dachowego; 2) Ocieplenie stropu; 3) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej; 4) Wymiana instalacji elektrycznej , wodnej i kanalizacyjnej 5) Malowanie ; 6) Montaż elementów sanitarnych; 7) Wykonanie posadzek; 8) Elewacja budynku. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 6 do SIWZ Dokumentacja techniczna Załącznik nr 7 do SIWZ Przedmiary robót Załącznik nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedstawione w projekcie budowlanym rozwiązania odpowiadają przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego w szczególności dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
branża Wodno - kanalizacyjna, Tereny zielone
podbranża zieleń, place zabaw, obszary wodne i hydrotechnika
kody CPV 44221000, 45000000, 45112710, 45112723, 45212212, 45310000, 45311000, 45311100, 45312310, 45316100, 45330000, 45342000, 45432130, 45443000, 51121000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: zieleń , place zabaw , obszary wodne i hydrotechnika

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483435 2024-04-30
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Wymiana urządzeń zabawowych na placach zabaw zarządzanych przez Wydział Środowiska i Ekologii
10463187 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie 271-1.74.2024 Zagospodarowanie terenu skweru przy ul. Skowronka w Ząbkach PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10450380 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Pruszyn-Pieńki” (Zadanie „Zakup i montaż urządzeń na placu ...
10479361 2024-05-07
godz. 10:00
Pomorskie Koszenie trawy na terenie Bazy Paliw Naftoportu w 2024 r.
10465286 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie „Podniesienie atrakcyjności turystycznej na obszarze LSR poprzez zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w gminie Grodzisk Mazowiecki w miejscowości Kłudzienko” Przedmiotem...
10385819 2024-05-08
godz. 10:00
Pomorskie OPC/ZIH/2024/017 Wykonywanie prac czerpalnych i zasypowych oraz robót towarzyszących w Porcie Gdańsk w latach 2024-2026 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10482037 2024-05-09
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa placu zabaw w Feliksowie dla dorosłych, dzieci młodszych oraz ich opiekunów, dzieci starszych, a także dzieci z niepełnosprawnościami i ich opiek...
10431514 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie Budowa rowerowego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Przeciszów Przedmiotem inwestycji jest budowa rowerowego placu zabaw, który jest specyficznym torem pr...
10401964 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa Żłobka Nr 5 w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Ż...
10481595 2024-05-13
godz. 11:00
Zachodniopomorskie „Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj” 1. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać ko...