Przetarg 7734158 - „Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową dróg,...

   
Analizuj Zamówienie 7734158 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-05
przedmiot ogłoszenia
„Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową dróg, chodników i parkingów na osiedlu wielorodzinnym przy ul. Słowackiego i Mickiewicz
a w Nowym Stawie” w ramach projektu zintegrowanego pt. „Nowy Staw – miasto przyjazne mieszkańcom – przedsięwzięcia dla zmiany wspólnej przestrzeni w obszarze rewitalizacji E-Południe”.
Numer referencyjny: ZP.271.10.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem, odwodnieniem i zagospodarowaniem terenu oraz dostawą i montażem elementów małej architektury.
2. Zakres prac planowanych do wykonania obejmuje m.in.:
• roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni,
• rozbiórkę istniejących budynków gospodarczych 2szt, altan murowanych 2 szt. oraz ogrodzeń o długości 120m,
• wycinkę kolidujących z terenem inwestycji drzew i krzewów,
• przebudowę istniejących ulic, budowę nowych odcinków ulic, miejsc postojowych i chodników,
• dostawy i montażu siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw,
• budowy placów pod wiaty dla kontenerów na odpady komunalne,
• budowy zjazdów na działki i z dróg o wyższej klasie,
• przebudowę i budowę sieci oświetleniowej,
• przebudowę i budowę sieci kanalizacji deszczowej,
• wyrównanie, ukształtowanie i zagospodarowanie terenu przyległego wraz z montażem małej architektury,
• wykonanie nasadzeń zastępczych na terenie inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej obejmującej poszczególne branże, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót tj.:
1) Projekt przebudowy i rozbudowy ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem i odwodnieniem – branża drogowa;
2) Projekt przebudowy i rozbudowy ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem i odwodnieniem – branża architektoniczna;
3) Projekt przebudowy i rozbudowy ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem i odwodnieniem – branża elektryczna;
4) Projekt przebudowy i rozbudowy ul. Słowackiego i części ul. Mickiewicza w Nowym Stawie wraz z oświetleniem i odwodnieniem – branża sanitarna;
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
6) Przedmiary robót;
stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ.
Przedmiary udostępnione przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu mają charakter pomocniczy mający na celu określenie orientacyjnego zakresu robót przewidzianych do wykonania. Podstawą do wyceny jest udostępniona dokumentacja wykonawcza.
3. Lokalizacja inwestycji i stan prawny:
Planowana do realizacji inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr 5, nr 2/4, nr 2/7, nr 2/9, nr 24/13, nr 24/2, nr 32/2 oraz nr 43 obręb 5 w Nowym Stawie.
Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr: 439/2015 z dnia 10.11.2015r, decyzji zamiennej o nr 465/2018 z dnia 03.12.1018r wydanych przez Starostę Malborskiego oraz decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.101.2019.KK z dnia 06.03.2019r.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
1) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z dokumentacją projektową i wizją przeprowadzoną w terenie oraz zgodnie z przyjętym standardem,
2) zapewnienie ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania,
3) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej,
4) przygotowanie na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru,
5) zastosowanie wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadających wymagane parametry,
6) przyjęcie podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy,
7) wywóz gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład,
8) organizację zaplecza budowy i jego utrzymanie,
9) umieszczenie tablic informacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) pełna obsługa geodezyjna,
11) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami,
12) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi,
13) wykonanie dokumentacji powykonawczej- 1 komplet w formie papierowej Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację powykonawczą, wykonaną przez uprawnione do tego osoby.
5. Zamawiający udostępni Wykonawcy plac do składowania materiałów betonowych, gruzu, cegieł itp., które zostaną pozyskane z rozbiórek. Wykonawca w cenie oferty powinien uwzględnić wywóz materiałów na plac wskazany przez inwestora. Materiały niebezpieczne typu papa, styropian Wykonawca powinien zutylizować na własny koszt.
6. Materiały z rozbiórek przedstawiające wartość materialną należą do Zamawiającego. Decyzję w zakresie postępowania z pozyskanymi materiałami będzie podejmowana na bieżąco w trakcie realizacji robót w porozumieniu z nadzorem inwestorskim, Wykonawcą i Zamawiającym.
7. W przypadku rozbieżności w zapisach pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej, opisem przedmiotu zamówienia czy specyfikacją przedmiotu zamówienia przyjmuje się interpretacje zapisów według kolejności:
1) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami,
2) Opis przedmiotu zamówienia,
3) Projekty wykonawcze,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji w celu dokładnego zapoznania się z zakresem robót i stanem istniejącym terenu. Udział w wizji terenu nie jest jednak warunkiem udziału w postępowaniu, a nieobecność podstawą do odrzucenia oferty.
9. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wykona dokumentację fotograficzną terenu inwestycji i przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz zapisany na cyfrowym nośniku.
10. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w dokumentacji opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami wskazanymi w dokumentacji projektowej, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne” oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach. Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Wraz z Wnioskiem o zastosowanie rozwiązań równoważnych Wykonawca ma obowiązek wykazać równoważności, odnosząc się do następujących zagadnień:
1) Parametrów technicznych;
2) Trwałości
3) Eksploatacji;
4) Funkcjonalności
5) Rozbudowy;
6) Celu przedmiotu umowy.
Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np., zmiany Pozwolenia na budowę, wykonania projektów, rysunków itp. Wykonawca wraz z Wnioskiem ma obowiązek czynności te dopełnić. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zastosowanie rozwiązań równoważnych zależy od zaakceptowania ich przez projektanta oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego. Obowiązek zgłoszenia rozwiązań równoważnych i wskazania zapewnienia parametrów równoważności leży po stronie Wykonawcy Robót Budowlanych.
11. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto.
12. Wykonawca, którego oferta została wybrana przedłoży w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogram rzeczowo-finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45100000, 45111200, 45111291, 45112710, 45231100, 45231300, 45233120, 45233260, 45233290, 45233320, 45316110, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10374626 2024-04-11
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1612N w granicach miejscowości Pieckowo administrowanej przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie.2. Wykonawca wyko...
10376042 2024-04-11
godz. 09:00
Lubelskie Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn – Puławy - Opole Lubelskie - Józefów – Annopol polegającej na budowie ciągu pieszo-rower. w m. Elżbieta i Ożarów Pierwszy od km 47+0...
10372706 2024-04-11
godz. 09:30
Wielkopolskie Zagospodarowanie plaży w Ślesinie 1. Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie ternu plaży w Ślesinie. Zakres projektu obejmuje wykonanie pola namiotowego, miejsca dla kamperów z za...
10369718 2024-04-11
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 111337 L od km 0+300 do km 1+205 w miejscowości Wiszniów”.2. Przedmiotem...
10376501 2024-04-11
godz. 10:45
Łódzkie Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Łask w 2024 roku 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni bitumic...
10379694 2024-04-12
godz. 09:45
Podkarpackie Przebudowa, modernizacja dróg na terenie Gminy Wojaszówka wraz z budową oświetlenia Część 1: Przebudowa, modernizacja dróg na terenie Gminy Wojaszówka. Część 2: Budowa oświ...
10375356 2024-04-16
godz. 10:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynków PSG, remoncie ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi oraz malowaniu wieży antenowe...
10376692 2024-04-18
godz. 12:45
Małopolskie Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...
10321875 2024-04-25
godz. 09:00
Łódzkie 5.1. Przedmiotem zamówienia jest Remont chodników i nawierzchni jezdni ul. Boya-Żeleńskiego w Łodzi z podziałem na II zadania. Zadanie 1: Wykonanie zastępcze usunięcia wad i usterek ...
9488581 2024-06-30
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci wodociągowej realizowanych systemem gospodarczym