Przetarg 7379441 - Zagospodarowanie terenu na cele zajęć sprawnościowo -...

   
Analizuj Zamówienie 7379441 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-10
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie terenu na cele zajęć sprawnościowo - edukacyjnych przy stacji PKP Nowy Świat
Numer referencyjny: RI.271.8.2020.
W

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych przy realizacji zadania „Zagospodarowanie terenu na cele zajęć sprawnościowo - edukacyjnych przy stacji PKP Nowy Świat ” na działce 24/1 i 25 obr.3, zgodnie z dokumentacją projektową:
projektem budowlanym pn: „Zagospodarowanie terenu na cele zajęć sprawnościowo - edukacyjnych przy stacji PKP Nowy Świat”;
projektem wykonawczym pn: „Zagospodarowanie terenu na cele zajęć sprawnościowo - edukacyjnych przy stacji PKP Nowy Świat”;
projektem sieci oświetlenia i monitoringu pn: „Zagospodarowanie terenu na cele zajęć sprawnościowo - edukacyjnych przy stacji PKP Nowy Świat”;
specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pn: „Zagospodarowanie terenu na cele zajęć sprawnościowo - edukacyjnych przy stacji PKP Nowy Świat;
stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ.
2. W ramach niniejszego zamówienia zrealizowane będzie między innymi:
2.1. Miejsca postojowe z kostki granitowej o pow. ok. 150 m2, 9 o szerokości 3 m i 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych;
2.2. Ciągi piesze z kostki granitowej o pow. ok. 150 m2;
2.3. Obrzeża z kostki granitowej ok. 200 mb;
2.4. Boisko wielofunkcyjne z nawierzchni poliuretanowej w kolorze zielonym o wymiarach 16x39 m i powierzchni ok. 570 m2;
2.5. Wyposażenie boiska - bramka piłkarska z koszem do koszykówki – 2 szt., piłkochwyty – 34 m;
2.6. Bieżnia wokół boiska o długości ok. 100 m i szerokości 2 m z nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym;
2.7. Ścianka wspinaczkowa 236x400 m z matą przerostową;
2.8. Tablice poglądowe wzdłuż bieżni – 3 szt. o wymiarach 250x100 cm;
2.9. Ogrodzenie o wysokości 3 m i długości ok 150 m z furtką zamykaną na klucz – 2 szt;
2.10. Elementy siłowni zewnętrznej (orbitrek, jeździec, biegacz, tablica regulaminowa) na powierzchni poliuretanowej;
2.11. Oświetlenie solarne - 4 szt;
2.12. Monitoring – kamera stacjonarna megapikselowa z rejestratorem – 1 szt. wraz z wykonaniem niezbędnego okablowania o dł. ok. 30 m;
2.13. Elementy małej architektury (ławki, stojak na rowery, kosze na śmieci, itp.)
2.14. Nasadzenie roślin – 21 drzew i trawnik o pow. ok. 500 m2.
2.15. Demontaż zużytych elementów małej architektury i innych elementów zagospodarowania terenu (latarnia – oprawa wraz ze słupem oświetleniowym (1 szt.), wiata (o wym. 2x4,3 m), obrzeża betonowe (ok. 45 m), ogrodzenie panelowe (ok. 92 m)).
2.16. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
3.1. Usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nowym układem funkcjonalnym, rosnących wzdłuż istniejącego ogrodzenia, uzyskanie niezbędnych dokumentów decyzji pozwalającej na wycinkę drzew oraz uwzględnienie kosztów wykonania ekspertyzy ornitologicznej w przypadku konieczności wykona wycinki drzew w okresie lęgowym ptaków.
3.2. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie.
3.3. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) i zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich.
3.4. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów)
3.5. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, tymczasowa organizacje ruchu. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem.
3.6. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji projektowej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją.
3.7. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
3.8. Realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych.
3.9. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych.
3.10. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego.
3.11. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
3.12. Wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów, komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego, przedstawiciela Państwowej Straży Pożarnej i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez przedstawiciela Państwowej Straży Pożarnej (do 3 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (art. płyty chodnikowe, krawężniki na palety, art.)
3.13. Materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania (art. materiały ziemne) Wykonawca zobowiązany jest zutylizować we własnym zakresie.
4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty.
6. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
7. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do Umowy.
8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.
9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej.
10. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji załączonej do niniejszego SIWZ służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań.
11. Zobowiązanie wykonawcy do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540055614-N-2020 z dnia: 2020-03-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: I.4)
W ogłoszeniu jest:
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.um.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

W ogłoszeniu powinno być:
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.um.lebork.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.um.lebork.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.1. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną inwestycję polegającą na budowie boiska wielofunkcyjnego o powierzchni min. 300 m2 w ramach jednej umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń , określonych w Dziale VII pkt 6.1. SIWZ, zgodnie z formułą "spełnia nie spełnia”.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

W ogłoszeniu powinno być:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.1. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną inwestycję polegającą na budowie boiska wielofunkcyjnego o powierzchni min. 300 m2 w ramach jednej umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z dopiskiem: „Zagospodarowanie terenu na cele zajęć sprawnościowo - edukacyjnych przy stacji PKP Nowy Świat”. 2.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 15.04.2020 r. do godziny 09:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 4.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający zwróci wadium: 5.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5.3. Niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 0,W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

W ogłoszeniu powinno być:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z dopiskiem: „Zagospodarowanie terenu na cele zajęć sprawnościowo - edukacyjnych przy stacji PKP Nowy Świat”. 2.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 03.04.2020 r. do godziny 09:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 4.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający zwróci wadium: 5.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5.3. Niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 0,W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5)
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 1.1. W sytuacji zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 1 – 1b ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy: 2.1. W przypadku braku zgody ornitologa na wycinkę drzew oraz konieczności wykonania wycinki poza okresem lęgowym ptaków. 2.2. W przypadku wniesienia odwołania przez Wykonawcę (dotyczy postępowania wyboru wykonawcy niniejszego postępowania) wobec czynności wykluczenia odwołującego, odrzucenia oferty odwołującego lub wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłużającej się procedury zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 2.3. W przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej jeżeli taka konieczność wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy, 2.4. Zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2.5. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na trenie budowy; 2.6. W przypadku konieczności uzyskania aktualnych decyzji lub uzgodnień, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy; 2.7. Wystąpieniem zdarzeń losowych których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 2.8. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj. przeprowadzenie prac, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów), utrzymujących się co najmniej 7 dni. W takim przypadku termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie przedmiotu umowy; 2.9. W przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (warunków gruntowych itp.); 2.10. jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 2. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1e. ustawy Pzp. 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 4.1. zmiana nr rachunku bankowego, 4.2. zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, 4.3. zmiana danych teleadresowych, Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 1.1. W sytuacji zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 1 – 1b ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy: 2.1. W przypadku braku zgody ornitologa na wycinkę drzew oraz konieczności wykonania wycinki poza okresem lęgowym ptaków. 2.2. W przypadku wniesienia odwołania przez Wykonawcę (dotyczy postępowania wyboru wykonawcy niniejszego postępowania) wobec czynności wykluczenia odwołującego, odrzucenia oferty odwołującego lub wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłużającej się procedury zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 2.3. W przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej jeżeli taka konieczność wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy, 2.4. Zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2.5. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na trenie budowy; 2.6. W przypadku konieczności uzyskania aktualnych decyzji lub uzgodnień, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy; 2.7. Wystąpieniem zdarzeń losowych których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 2.8. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj. przeprowadzenie prac, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów), utrzymujących się co najmniej 7 dni. W takim przypadku termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie przedmiotu umowy; 2.9. W przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (warunków gruntowych itp.);
jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1e. ustawy Pzp. 4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 4.1. zmiana nr rachunku bankowego, 4.2. zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, 4.3. zmiana danych teleadresowych, Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, boiska, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 45111200, 45112710, 45212220, 45223300, 45233253, 45310000, 45316100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , boiska , zieleń , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10473864 2024-05-07
godz. 11:30
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2046W na odcinku w miejscowości Falatycze”.Zakres robót obejmuje wykonanie następ...
10441493 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część I. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. ...
10472852 2024-05-08
godz. 10:00
Lubuskie „Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów” Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pies...
10457764 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu Część 1: 1) Przedmiot Części I zamówienia obejmuje wykonanie r...
10441018 2024-05-09
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie" 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie na podstawie dokumenta...
10285323 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej ul. Dębina w miejscowości Kończyce Wielkie. W ramach zamówienia przewiduje się:1. remont odcinka drogi gminnej - ulicy Dębina w ...
10456225 2024-05-16
godz. 09:00
Śląskie Remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20 1. Przedmiotem zamówienia jest remont placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaw...
10344856 2024-05-24
godz. 09:00
Podlaskie Roboty budowlane związane z „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I” Roboty budowlane związane z„Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I” ...
10308077 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajo...
10450979 2025-06-29
godz. 00:00
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci wodociągowej realizowanych systemem gospodarczym