Przetarg 7283887 - Zagospodarowanie przestrzeni zdegradowanej w Wielkim...

   
Analizuj Zamówienie 7283887 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-16
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie przestrzeni zdegradowanej w Wielkim Komorsku na cele aktywizacji społecznej
Numer referencyjny: SG.271.1.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie przestrzeni zdegradowanej w Wielkim Komorsku
na cele aktywizacji społecznej.
2. Projekt jest współfinansowany w ramach Regionalnego Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. RPKP.07.00.00 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność. Projekt nr RPKP.07.01.00-04-0019/19


3. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje zagospodarowanie przestrzeni zdegradowanej w Wielkim Komorsku na cele aktywizacji społeczne, w tym:
- położenie nowych podłóg,
- wykonanie stolarki okiennej,
- wykonanie stolarki drzwiowej,
- wykonanie robót malarskich,
- remont łazienki,
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- wykonanie instalacji c.o.,
- remont pokrycia dachowego,
- zagospodarowanie terenu wokół budynku, w tym rozbudowa świetlicy wiejskiej o pomieszczenie techniczne na cele świetlicy.
Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ
45000000-7 - Roboty budowlane



2. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają: kosztorys ofertowy oraz przedmiar robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220, poz. 2181 wraz z późniejszymi zmianami) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego.
5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób by ograniczyć utrudnienia
w ruchu do niezbędnego minimum zgodnie z tymczasową organizacją ruchu. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca.
7. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej.
8. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność
za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wykonawca zabezpieczy i zadba o estetykę, ład i porządek
w obrębie placu budowy.

9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XXIII SIWZ.
10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane są równoważne czyli spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przy zachowaniu tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia – dokumentacji projektowej. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tej przyczyny prawo do żądania wydłużenia czasu wykonania umowy.
11. Zamawiający wskazuje, iż wszelkie nazwy własne materiałów, lub urządzeń oraz technologii wskazane w projekcie i SST oraz pozostałej dokumentacji, które mogłyby wskazywać konkretny produkt lub konkretnego wykonawcę, mają znaczenie takie jedynie, że stanowią podstawę określenia parametrów, jakie mają zostać uzyskane, a nie narzucanie konkretnego materiału, urządzeń lub technologii. Zastosowane w dokumentacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały materiały nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
12. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy dotyczy to również złomu pozyskanego w trakcie robót rozbiórkowych, w związku z powyższym należy uwzględnić wartość uzyskaną z ich sprzedaży w złożonej ofercie przetargowej. W przypadku materiałów szkodliwych przed odbiorem robót, Wykonawca złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające sposób utylizacji materiałów rozbiórkowych szkodliwych w związku z powyższym należy uwzględnić wartość wywozu i utylizacji w złożonej ofercie przetargowej.
13. Wykonawca składając ofertę przetargową dokona kwalifikacji materiałów rozbiórkowych pod
kątem możliwości ich ponownego wbudowania.
14. Określając w ofercie do przetargu koszty wykonania zamówienia, należy uwzględnić wartość pozyskanych materiałów rozbiórkowych.
15. Pozostałe materiały rozbiórkowe zakwalifikowane przez Wykonawcę jako nadające się do po-wtórnego wbudowania, a niewykorzystane w ramach realizacji zadania są własnością Zamawiającego i po oczyszczeniu należy je odwieźć za pokwitowaniem ilości i asortymentu do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. Rozliczenie materiałów rozbiórkowych musi być protokolarne.
16. Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem materiałów z demontażu pełnić będzie Inspektor
Nadzoru.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ciepłownictwo i gaz, Dekarstwo, Energoelektryczna, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo, Tereny zielone
podbranża malowanie, remont, wykończenie, instalacje grzewcze, pokrycia dachowe, instalacje wewnętrzne, okna, drzwi, zieleń
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , instalacje grzewcze , pokrycia dachowe , instalacje wewnętrzne , okna, drzwi , zieleń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10480582 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie „Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim” 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim.2.Szczeg...
10484792 2024-05-10
godz. 09:55
Kujawsko-Pomorskie Remont z dociepleniem dachu oraz wymiana świetlików dachowych na nowe w budynku „D” kuchni oraz ZOL należącego do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie 1. Przedmiotem zamówienia jest r...
10415849 2024-05-10
godz. 13:00
Małopolskie Modernizacja barierek balkonów i tarasów budynków wielomieszkaniowych znajdujących się w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej GRODZKA w Krakowie
10434024 2024-05-12
godz. 00:00
Opolskie Poszukuję podwykonawcy do wykonania posadzki przemysłowej w garażu - Strzelce Opolskie Witam. Poszukuję podwykonawcy do wykonania posadzki przemysłowej w garażu podziemnym. Powierzchni...
10447435 2024-05-15
godz. 12:00
Wielkopolskie Na wymianę instalacji gazowej, ciepłej i zimnej wody, cyrkulacji i pionów kanalizacyjnych w budynkach V kondygnacyjnych na osiedlach Jagiellońskim, Oświecenie i Powstań Narodowych w Po...
10444892 2024-05-17
godz. 09:30
Mazowieckie Wykonanie remontu wewnętrznego Stacji Kontroli Pojazdów w Oddziale Przewozów Ostrobramska
10473251 2024-05-20
godz. 10:00
Dolnośląskie Zabezpieczenie fundamentów schodów wejściowych, naprawa schodów oraz wymiana drzwi wejściowych.
10476406 2024-05-22
godz. 00:00
Podkarpackie Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych - Jarosław W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy ekipy do prac wykończeniowych. Budynki użyteczności publicznej na terenie m.B...
10396411 2024-05-23
godz. 14:00
Mazowieckie Wykonanie zasilania gwarantowanego na potrzeby systemów technicznych Zamawiającego w Warszawie
10479359 2024-05-23
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Remont posadzki oraz daszków na balkonach przy ul. Kanałowej 1 w Szczecinku.