Przetarg 7400293 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum...

   
Analizuj Zamówienie 7400293 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-24
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum miejscowości Wisznice
Numer referencyjny: IBMG-IV.271.5.2020

1. Przedmiotem
zamówienia pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum
miejscowości Wisznice” jest budowa nowej fontanny wraz z niezbędną infrastrukturą, przebudowa
istniejącej fontanny, montaż małej architektury wraz z utwardzeniem terenu w miejscowości
Wisznice.
2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
– 45000000-7 Roboty budowlane
– 45112711-2 Roboty w zakresie kształtowania parków
– 45316100-6 Instalowanie zewnętrznego osprzętu oświetleniowego
– 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
– 45233140-2 Roboty drogowe
– 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) demontaż istniejącego utwardzenia,
2) wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i elektrycznego,
3) wykonanie fontanny w systemie dry plaza o wymiarach płyty fi 6,0m z niecką ukrytą zabudowaną
płytami granitowymi wraz z niezbędną infrastrukturą ,
4) przebudowa istniejącej fontanny,
5) utwardzenie terenu,
6) dostawa i montaż małej architektury ławki, stoły, kosze, ławki multimedialne.
4. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności:
a) europejskie aprobaty techniczne;
b) wspólne specyfikacje techniczne;
c) normy międzynarodowe;
d) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne.
W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz w/w aprobat,
specyfikacji, norm i systemów, uwzględnia się w kolejności:
1) Polskie Normy;
2) polskie aprobaty techniczne;
3) polskie specyfikacje techniczne.
5. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub aprobatami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane.
6. Jeśli w SIWZ lub załącznikach wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się rozwiązania i wyroby równoważne zgodne ze standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Za rozwiązanie równoważne tj. zgodne z w/w standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji rozumie się rozwiązanie takie same lub wyższe niż opisane w w/w dokumentacji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2, ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy.
8. Okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
9. Okres rękojmi za wady na wykonany cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
10. Wymagania dotyczące umów z podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, zawarte są we wzorze umowy stanowiącm załącznik 8 do SIWZ.
11. Szczegółowe zasady i zakres świadczonych usług, robót budowlanych i dostaw objętych przedmiotem zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik 8 do SIWZ, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
12. Zamawiający informuje, że posiada decyzję o pozwoleniu na budowę nr BP/2/19 z dnia 02.01.2019r. o projektu budowlanego.
13. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
14. Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.
15. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji ze strony Zamawiającego jest Pan/Pani Tomasz Gębka.

UWAGA:

Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540052445-N-2020 z dnia: 2020-03-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
3) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu;
4) zaistnienia przesłanek o których mowa w § 5 ust. 3 niniejszej umowy;
5) Wystąpienia ewentualnych robót zaniechanych zgodnie z § 2 ust. 4 niniejszej umowy;
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 8 ust. 7,8 niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych terminach dostawy, nie później jednak niż 7 dni przed planowaną zmianą.
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 43325000, 45000000, 45112711, 45233140, 45316100, 45330000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zieleń , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10452705 2024-05-06
godz. 18:00
Mazowieckie Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz Część 1: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz w ramach zadania...
10457182 2024-05-07
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Niedrzwica Kościelna ul. Zalesie”.2. Przedmiot...
10429297 2024-05-07
godz. 11:00
Pomorskie Modernizacja wielopoziomowego parkingu przy ul. Okopowej - usunięcie wad i usterek dotyczących przecieków górnej powierzchni parkingu przy ul. Okopowej w Gdańsku. 1. Przedmiotem zamów...
10456701 2024-05-08
godz. 10:00
Łódzkie Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie – etap II Zakres prac:1. Wykonanie projektu nasadzeń2. Prace ziemne poprzedzające realizację pozostałych robót.3. Pielę...
10465663 2024-05-09
godz. 11:00
Świętokrzyskie Część 1: Część 1. Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina StrawczynETAP I. Uzbrojenie terenów w sieć wodno - kanalizacyjną w mie...
10440397 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem jest realizacja zadania „Przebudowa drogi gminnej nr 390523W Skrzeszew-Kanabród ” w skład którego wchodzi:1.1 Wytyczenie geodezyjne wraz z sporządzeniem kosztów inwen...
10259292 2024-05-16
godz. 10:00
Świętokrzyskie Remont drogi powiatowej nr 1322T w miejscowości Daleszyce ul. Kościuszki. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1322T Górno-Daleszyce-Borków (stary numer 0332T) w miej...
10433166 2024-05-20
godz. 09:00
Podkarpackie Opis przedmiotu zamówieniaRozbudowa drogi wojewódzkiej nr 989 Strzyżów – Lutcza od km 10 + 693 do km 11 + 558 polegająca na budowie mostu w km 10 + 971 na rz. Stobnica wraz z rozbudow...
10344856 2024-05-24
godz. 09:00
Podlaskie Roboty budowlane związane z „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I” Roboty budowlane związane z„Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I” ...
10420998 2024-05-30
godz. 14:00
Śląskie Wycinka drzew, wykonanie nasadzeń oraz uporządkowanie terenu na terenie Terminala Paliw w Gutkowie -