Przetarg 6823825 - ,Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Szopinek- rekreacja...

   
Analizuj Zamówienie 6823825 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-10
przedmiot ogłoszenia
,Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Szopinek- rekreacja i wypoczynek
Numer referencyjny: RI.271.18.2019

Opis przedmiotu z
amówienia
Zakres opracowania obejmuje budowę placu zabaw wraz z niezbędna infrastrukturą na działce o nr ewidencyjnym 140 w miejscowości Szopinek.
W skład zadania wchodzi:
Nawierzchnia:
Nawierzchnia bezpieczna (piasek).
Strefa placu zabaw:
- Urządzenie wielofunkcyjne :
podesty trójkątne - 3 szt
podest kwadratowy -1 szt
tunele linowe -2
ślizg -1 szt
pozioma drabinka- przeplotka – 1szt
linowa ścianka wspinaczkowa -1szt
panele zabezpieczające przed upadkiem -2 szt
metalowa drabinka po łuku – 1 szt
wejście linowe – 1szt
wejście po dwóch rurkach – 1 szt
poręcze – 6 par
huśtawka typu bocianie gniazdo - 1 szt
karuzela tarczowa - 1 szt
zadaszony ławo-stół - 1 szt
demontaż piaskownicy z bali - 1 szt
Urządzenia uzupełniające:
Ławka -1 sztuka;
Demontaż i montaż istniejącej ławki - 1 szt
Kosz na śmieci – 1 szt
Ogrodzenie placu zabaw 30,96 mb. Przestawienie starego ogrodzenia 22,8m.

Wszystkie urządzenia muszą posiadać atest zgodności z polską i europejską normą oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
Certyfikaty należy dostarczyć przed podpisaniem umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wytyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (3 egz.). Koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie.
ZAMÓWIENIE BĘDZIE ROZLICZANE KOSZTORYSOWO.
BRAK ZAŁĄCZNIKA NR 2 - KOSZTORYSU - SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY.
1.Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.

2.Ilekroć w dokumentacji Zamawiającego występują nazwy własne materiałów i urządzeń, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.

3.Zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm) Zamawiający NIE ZASTRZEGA SOBIE osobistego wykonanie kluczowej części zamówienia prze Wykonawców ( tj. bez udziału podwykonawców)
4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z pózn zm) następujące osoby:
- kierownik budowy
- wszystkie osoby wykonujące prace budowlane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym robotników budowlanych, operatorów sprzętu
- jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

1)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

2)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
3)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
4)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).

Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
Wszędzie gdzie są one wskazane , należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny ani do naruszenia przepisów prawa.
Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów
składowych);
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
- standardów emisyjnych.
W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ciężar dowodu spełnienia warunku: "równoważności" spoczywa na Wykonawcy.

UWAGA !
Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu.

Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

Minimalny okres gwarancji wynosi 36-miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny.
W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.

Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1)kompleksowe wykonanie zamówienia publicznego oraz wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie z wymogami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa,
2)przejęcie od Zamawiającego i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz jego odpowiednie oznakowanie wraz ze znajdującymi się na nim obiektami, urządzeniami, itp.
3)zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób niepowołanych,
4)zabezpieczenie znajdujących się na terenie budowy wyrobów przed kradzieżą, uszkodzeniem i zniszczeniem,
5) za wszelkie zdarzenia wynikłe z powodu braku zabezpieczenia terenu budowy lub niewłaściwego jego zabezpieczenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
6)Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną jak również wodę i poniesie koszty z tym związane,
7)do Wykonawcy należy utrzymanie czystości na i w obrębie budowy, jak również do usuwania z jezdni zanieszczeń powodowanych ruchem samochodów z budowy,
8)budowa i utrzymanie na własny koszt zaplecza socjalno - biurowego budowy
9)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót
10)stała współpraca z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru
11) prowadzenie dokumentacji budowy,
12) przestrzeganie przepisów BHP i p.poż,
13) zabezpieczenie dla pracowników lub innych osób, przy pomocy których Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy odpowiednich warunków bhp i sanitarno-higienicznych,
14) zabezpieczenie kompletu materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia,
15) usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi za wady,
16) dopełnienie obowiązków związanych z odbiorem końcowym wykonanych robót budowlanych,
17) Wykonawca ponosi wszelkie koszty robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem,
18)Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń i terenów objętych w ramach realizowanego zamówienia, pasy drogowe dróg, w których prowadzone będą roboty budowlane należy przywrócić do stanu pierwotnego w technologii wskazanej przez zarządcę drogi,
19)Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie Prawo Budowlane,
20)Wykonawca dostarczy przed odbiorem:
- Uzupełnione dzienniki budowy.
- Wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych.
- Oświadczenia kierownika budowy.
- Kosztorys powykonawczy.
- Certyfikaty
21) zawiadomienie Zamawiającego o fakcie wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem umożliwiającym sprawdzenie ich przez Inspektora Nadzoru,


W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że ciężar dowodu spełnienia warunku: '' równoważność '' spoczywa na Wykonawcy.
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zagospodarowanie terenu, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 45111200, 45212200, 45233262
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zagospodarowanie terenu , zieleń , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10484457 2024-05-10
godz. 08:00
Mazowieckie „Remont drogi wojewódzkiej nr 584 od km 3+200 do km 3+870 w m. Osmólsk” – nr postępowania 090/24 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont drogi wojewódzkiej nr 584 od km 3+200 do k...
10464279 2024-05-10
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przebudowa oraz remont dróg i ulic na terenie miasta i gminy Sędziszów w 2024 roku Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz remont dróg i ulic na terenie miasta i gminy Sędziszów....
10480650 2024-05-13
godz. 12:00
Łódzkie „Przebudowa drogi leśnej pożarowej nr L41P w leśnictwie Potok” Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy istniejącej wewnętrznej drogi leśnej pożarowej nr L41P w leśnictwie Potok...
10402218 2024-05-14
godz. 09:00
Lubuskie Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 5B 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg i skrzyżowań, tj.: 1) mo...
10461557 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 roku. WZP.2512.55.2024
10461587 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwałkach w 2024 roku. WZP.2512.59.2024
10486149 2024-05-17
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1920G na odcinku Gołubie - Szymbark. Przedmiotowe zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dr...
10486414 2024-05-20
godz. 11:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest odtwarzanie nawierzchni z asfaltu lanego, SMA, betonu asfaltowego, kruszyw i destruktu: - nawierzchnia z asfaltu lanego i SMA - do 50 m2 - frezowanie nawierzchni...
10286598 2024-05-22
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiot zamówienia jest robota budowlana pn. przebudowa ul. Prostej w Kwidzynie. Dla inwestycji została wydana Decyzja zezwalająca na realizację inwestycji drogowej. Inwestycja dofi...
10308077 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajo...