Przetarg 8349488 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy...

   
Analizuj Zamówienie 8349488 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-08-23
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sobótka
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sobótka przekazan
ych przez ZUK „HADLUX” sp. z o.o. Przekazywane odpady obejmują odpady komunalne oraz odpady zbierane selektywnie. Zagospodarowanie realizowane jest w sposób zapewniający osiągniecie odpowiednich
poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami prawa w tym
zakresie.
Pakiet I Część nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Sobótka w okresie od pierwszego dnia kolejnego miesiąca następującego po dniu podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Sobótka, przekazanych przez ZUK „HADLUX” sp. z o.o. następujących frakcji: 1) Pakiet I: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne b) Biodegradowalne c) Zmieszane opakowania d) Zużyte meble e) Odpady budowlane 2) Pakiet II a) Zużyte opony b) gruz c) Odzież i tekstylia d) Zużyte leki e) Farby tusze f) Zużyte baterie i akumulatory 3. Szacuje się w okresie obowiązywania umowy przekazanie do zagospodarowania następujących ilości odpadów: 1) Pakiet I a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, w szacunkowej ilości ok. 4050 Mg; b) Biodegradowalne o kodzie 20 02 01, w szacunkowej ilości 1125 Mg, c) Zmieszane opakowania o kodzie odpadu 150106 (15 01 02), w szacunkowej ilości 540 Mg, d) Zużyte meble o kodzie odpadu 20 03 07, w szacunkowej ilości 293 Mg, e) Odpady budowlane o kodzie 17 01 07, w szacunkowej ilości 14 Mg, 2) Pakiet II g) Zużyte opony o kodzie 16 01 03, w szacunkowej ilości 10 Mg, h) Gruz o kodzie 17 01 01, w szacunkowej ilości 291 Mg i) Odzież i tekstylia o kodzie odpadu 20 01 11, o szacunkowej ilości 5 Mg, j) Zużyte leki o kodzie 20 01 32, w szacunkowej ilości 1 Mg, k) Farby tusze o kodzie 20 01 28, w szacunkowej ilości 2 Mg, l) Zużyte baterie i akumulatory 20 01 34, w szacunkowej ilości 0,2 Mg. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów na poziomie 20 % w stosunku do ilości wskazanych w pkt 3 ppkt 1 i 2 6. Wykonawca będzie zobowiązany do osiągania poziomu przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych w wysokości wynikającej z art. 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r (Dz. U. 1996 nr 132 poz. 622, z późn. zm.), aktów wykonawczych oraz pozostałych regulacji prawnych z zakresu wyznaczania poziomu recyklingu w danym roku. 7. Wymagania dla Wykonawców dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: pracownicy umysłowi uczestniczący w realizacji niniejszego zamówienia (obsługa biura) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 8. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) kod określający przedmiot główny zamówienia: 90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami 2) kody uzupełniające: 90.51.00.00-5 usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00-3 usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00-2 usługi gospodarki odpadami
Pakiet II Część nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Sobótka w okresie od pierwszego dnia kolejnego miesiąca następującego po dniu podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Sobótka, przekazanych przez ZUK „HADLUX” sp. z o.o. następujących frakcji: 1) Pakiet I: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne b) Biodegradowalne c) Zmieszane opakowania d) Zużyte meble e) Odpady budowlane 2) Pakiet II a) Zużyte opony b) gruz c) Odzież i tekstylia d) Zużyte leki e) Farby tusze f) Zużyte baterie i akumulatory 3. Szacuje się w okresie obowiązywania umowy przekazanie do zagospodarowania następujących ilości odpadów: 1) Pakiet I a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, w szacunkowej ilości ok. 4050 Mg; b) Biodegradowalne o kodzie 20 02 01, w szacunkowej ilości 1125 Mg, c) Zmieszane opakowania o kodzie odpadu 150106 (15 01 02), w szacunkowej ilości 540 Mg, d) Zużyte meble o kodzie odpadu 20 03 07, w szacunkowej ilości 293 Mg, e) Odpady budowlane o kodzie 17 01 07, w szacunkowej ilości 14 Mg, 2) Pakiet II g) Zużyte opony o kodzie 16 01 03, w szacunkowej ilości 10 Mg, h) Gruz o kodzie 17 01 01, w szacunkowej ilości 291 Mg i) Odzież i tekstylia o kodzie odpadu 20 01 11, o szacunkowej ilości 5 Mg, j) Zużyte leki o kodzie 20 01 32, w szacunkowej ilości 1 Mg, k) Farby tusze o kodzie 20 01 28, w szacunkowej ilości 2 Mg, l) Zużyte baterie i akumulatory 20 01 34, w szacunkowej ilości 0,2 Mg. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów na poziomie 20 % w stosunku do ilości wskazanych w pkt 3 ppkt 1 i 2 6. Wykonawca będzie zobowiązany do osiągania poziomu przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych w wysokości wynikającej z art. 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r (Dz. U. 1996 nr 132 poz. 622, z późn. zm.), aktów wykonawczych oraz pozostałych regulacji prawnych z zakresu wyznaczania poziomu recyklingu w danym roku. 7. Wymagania dla Wykonawców dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: pracownicy umysłowi uczestniczący w realizacji niniejszego zamówienia (obsługa biura) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 8. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) kod określający przedmiot główny zamówienia: 90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami 2) kody uzupełniające: 90.51.00.00-5 usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00-3 usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00-2 usługi gospodarki odpadami
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 187-487382 z dnia 2021-09-27:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 27/09/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 11/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 26/10/2021
Powinno być:
Data: 08/11/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 27/09/2021
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 11/10/2021
Czas lokalny: 10:30
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10335075 2024-03-28
godz. 10:00
Lubelskie Zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 20 01 39, 20 01 99 wraz z transportem Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru z siedziby ZZOK, transport i zagospodarowania se...
10341544 2024-03-29
godz. 10:00
Mazowieckie Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz eksploatacja pojemników na obiektach MOSiR w Radomiu na rok 2024 Część 1: Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz eksploatacja pojemn...
10364109 2024-03-31
godz. 00:00
Śląskie Zlecę wywóz gruzu - Dąbrowa Górnicza Zlecę wywóz gruzu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10374611 2024-04-08
godz. 09:00
Mazowieckie Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09 z Terenowej Stacji WCKiK w Szczecinie 1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 ...
10312417 2024-04-08
godz. 10:00
Lubelskie Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych powstających w wyniku działalności 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie us...
10374979 2024-04-11
godz. 10:00
Śląskie Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 01 07. 1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 17 01 07 - zmieszane odpady z...
10318415 2024-04-17
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o. - zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do SWZ
10341721 2024-04-24
godz. 10:00
Dolnośląskie Dzierżawa pojemników na odpady z opcją zakupu pojemników przez Zamawiającego po zakończeniu okresu dzierżawy 1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pojemników na odpady przeznacz...
10376024 2024-05-06
godz. 10:00
Podlaskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sokółka w okresie od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. oraz zebranych w Punkcie Selekty...
10365882 2024-05-08
godz. 09:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi odbioru i termicznego przekształcania odpadów medycznych z grupy 18 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. ...