Przetarg 6632617 - Zadanie A1 – „ Utrzymanie czystości w przychodniach...

   
Analizuj Zamówienie 6632617 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-08
przedmiot ogłoszenia
Zadanie A1 – „ Utrzymanie czystości w przychodniach zdrowia administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A2-
„Utrzymanie czystości w budynkach biurowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A3 - „Utrzymanie czystości w budynkach komunalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A4- „Utrzymanie czystości w budynkach socjalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”. Zadanie A5- „Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBm w Dąbrowie Górniczej”.
Numer referencyjny: ZP/ZG/MG/003/03/19

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przez okres 11 m-cy, których zakres
obejmuje:
- utrzymanie czystości w budynkach gminnych i terenach przyległych, określonych w załączniku nr 2 (dla zadania A1) ,2A (dla zadania A2), 2B ( dla zadania A3) , 2C ( dla zadania A4) ,2D (dla zadania A5) i 3 ( dla zadania A1), 3A ( dla zadania A2) , 3B ( dla zadania A3), 3C ( dla zadania A4) , 3D ( dla zadania A5) do SIWZ administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej składające się z pięciu części, tj.:
Zadanie A1 – „ Utrzymanie czystości w przychodniach zdrowia administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”.
Zadanie A2- „Utrzymanie czystości w budynkach biurowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”.
Zadanie A3 - „Utrzymanie czystości w budynkach komunalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”.
Zadanie A4- „Utrzymanie czystości w budynkach socjalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”.
Zadanie A5- „Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBm w Dąbrowie Górniczej”.

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.

3.2. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90910000-9 Usługi
sprzątania, 90620000-9 Usługi odśnieżania, 77314100-5 usługi w zakresie trawników
3.3. Dopuszcza się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w
celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres usług, zawiera załącznik nr
2, 2a, 2b, 2c, 2d i 3, 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ .
3.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 § 1 Kodeksu pracy ( Dz. U. z 2014r. poz.1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi sprzątania w okresie realizacji umowy.
3.6.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez
Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające istnienie stosunku pracy ze wskazaną przez Zamawiającego osobą wykonującą czynności w ramach realizacji przedmiotu umowy.
3.7.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających istnienie
stosunku pracy ze wskazaną osobą w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 3.6 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę.
3.8.Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot
umowy na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w § 9 pkt 3.2. umowy.
3.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.
3.10. Wykonawca w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż określone w przepisach.
3.11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, działania niezgodnego z przepisami lub niezgodnego z zapisami obowiązującej umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie A1- „ Utrzymanie czystości w przychodniach zdrowia administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przez okres 11 m-cy, których zakres obejmuje: - utrzymanie czystości w budynkach gminnych i terenach przyległych, określonych w załączniku nr 2 (dla zadania A1) i 3 ( dla zadania A1) do SIWZ administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej

Część nr: 2 Nazwa: Zadania A2 „Utrzymanie czystości w budynkach biurowych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przez okres 11 m-cy, których zakres obejmuje: - utrzymanie czystości w budynkach gminnych i terenach przyległych, określonych w załączniku nr 2A (dla zadania A2), 3A ( dla zadania A2) do SIWZ administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie A3-„Utrzymanie czystości w budynkach komunalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przez okres 11 m-cy, których zakres obejmuje: - utrzymanie czystości w budynkach gminnych i terenach przyległych, określonych w załączniku nr 2B ( dla zadania A3) , 3B ( dla zadania A3) do SIWZ administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie A4- „Utrzymanie czystości w budynkach socjalnych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej”.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przez okres 11 m-cy, których zakres obejmuje: - utrzymanie czystości w budynkach gminnych i terenach przyległych, określonych w załączniku nr 2C ( dla zadania A4) , 3C ( dla zadania A4) do SIWZ administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie A5- „Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych wraz z placami gospodarczymi administrowanych przez MZBm w Dąbrowie Górniczej”.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przez okres 11 m-cy, których zakres obejmuje: - utrzymanie czystości w budynkach gminnych i terenach przyległych, określonych w załączniku nr 2D (dla zadania A5) i 3D ( dla zadania A5) do SIWZ administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90910000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379287 2024-04-10
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US...
10403464 2024-04-12
godz. 23:59
Zachodniopomorskie Opis Zlecę sprzątanie mieszkania o powierzchni 90 m2. Mieszkanie zlokalizowane jest w kamienicy w pobliżu Wałów Chrobrego. Oprócz sprzątania mieszkania zlecenie obejmuje także prasow...
10403398 2024-04-15
godz. 10:00
Dolnośląskie Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w siedzibach Prokuratury Okręgowej w Legnicy Część 1: świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biuro...
10422840 2024-04-24
godz. 18:00
Mazowieckie Usługa mycia okien i elewacji budynków CA1 i CA2 ORLEN S.A. w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 135.
10461201 2024-04-26
godz. 14:00
Mazowieckie Świadczenie usług porządkowych w budynkach stacyjnych na stacjach elektroenergetycznych położonych na terenie działania PSE S.A. w Radomiu
10484920 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie Wykonanie kompleksowej usługi utrzymania porządku w budynkach Zarządu i pomieszczeń Hal Produkcyjnych Huty Pokój Konstrukcje Sp. z o.o.
10483088 2024-05-08
godz. 09:00
Wielkopolskie Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja usług ...
10446893 2024-05-17
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiot zamówienia stanowi: świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitalnych i administracji, utrzymania terenów zielonych, transport w...
10428695 2024-05-17
godz. 11:00
Mazowieckie Usługa sprzątania internatów i kwater internatowych w Oddziale Terenowym Lubuskim 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania internatów i kwater internatowych w Oddz...
10446811 2024-05-21
godz. 10:00
Wielkopolskie Sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Kole i Sądu Rejonowego w Słupcy Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzą...