Zlecenie 8297072 - Wzrost konkurencyjności firmy Wschodni Instytut...

   
Zamówienie 8297072 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-07-28
przedmiot zlecenia
Wzrost konkurencyjności firmy Wschodni Instytut Przedsiębiorczości Sp. z o.o. poprzez zakup usług doradczych

Zakres Zamówienia
obejmuje realizację usług doradczych w zakresie: Wdrażanie i doskonalenie systemów zarządzania jakością w oparciu o model TQM Zakres usługi: 1) Audyt istniejących systemów zarządzania jakością przedsiębiorstwa, diagnoza stanu bieżącego a. analiza istniejącego systemu zarządzania wg metody TQM - audit zerowy, b. identyfikacja i określenie procesów oraz sporządzenie mapy ich zależności, c. analiza otoczenia organizacji - kontekstu w tym czynników wewnętrznych i zewnętrznych, d. budowa struktury organizacyjnej (określenie ról, zadań, odpowiedzialności i uprawnień dla stanowisk). e. opracowanie raportu zawierającego propozycje zmian w celu uzyskania obniżenia kosztów 2) Wsparcie we wdrożeniu procesów zarządzania jakością zgodną z TQM a. analiza poszczególnych określonych jak w etapie I procesów pod kątem opracowania udokumentowanych informacji, b. System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) - opracowanie niezbędnych udokumentowanych informacji (opis procesów, wejść, wyjść, zależności, zakres systemu, role, nadzorowanie zasobów, działania operacyjne, nadzorowanie systemu, procedury, formularze i instrukcje, jeśli uzasadnione Księga w oparciu o standardy normy ISO/IEC 27001 c. System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy - opracowanie niezbędnych udokumentowanych informacji (opis procesów, wejść, wyjść, zależności, zakres systemu, role, nadzorowanie zasobów, działania operacyjne, nadzorowanie systemu, procedury, formularze i instrukcje, jeśli uzasadnione Księga w oparciu o standardy normy ISO 45001 d. warsztaty dla Auditorów Wewnętrznych (omówienie technik auditorskich według ISO 19011, warsztaty) 3) Nadzór nad procesem wdrażania TQM a. określenie metod nadzorowania udokumentowanych informacji, b. weryfikacja wdrożenia systemu ISO poprzez audity wewnętrzne c. wdrożenie działań korygujących i doskonalących. d. przeprowadzenie auditu przedcertyfikującego, e. podjęcie działań korygujących i doskonalących wynikających z auditu certyfikującego. f. opracowanie raportu końcowego lub opisu rezultatów z zakresu przeprowadzonej usługi doradczej. 4. Łączna ilość godzin usługi – 394 godz. 5. Miejsce realizacji projektu: ul. Sławinkowska 6c/2, 20-810 Lublin, 6. Realizacja zamówienia powinna zostać ukończona nie później niż do 30.09.2021r. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia terminów pośrednich na wykonanie poszczególnych zakresów zamówienia. SZCZEGÓŁOWY OPIS KRYTERIÓW FORMALNYCH – WARUNKÓW DOPUSZCZAJĄCYCH DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawca z chwilą złożenia oferty powinien posiadać min. 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług doradczych udokumentowane referencjami z przeprowadzonych usług doradczych - weryfikowane na podstawie złożonych oświadczeń lub przedłożonych dokumentów/referencji. 2. Wykonawca na dzień złożenia oferty prowadzi działalność zgodną z przedmiotem niniejszego zapytania – weryfikowane na podstawie aktualnego na dzień złożenia oferty załącznika – zaświadczenia z właściwego rejestru REGON 3. Wykonawca nie posiada powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 4. Zamawiający wprowadza wadium w stałej wysokości 1 000,00 (słownie: tysiąc) złotych płatne przelewem oraz: a. Wpłata musi być dokonana najpóźniej w dniu złożenia oferty do wskazanej w zapytaniu godziny. Za datę wpływu środków na rachunek uważa się datę zaksięgowania środków na koncie Zamawiającego. b. W celu udokumentowania wpłaty wadium Oferent zobowiązany jest przedłożyć jako załącznik potwierdzenie przelewu. c. Wpłaty należy dokonać na numer bankowego prowadzonego przez mBank S.A.- 41 1140 2004 0000 3202 7832 4246 - tytułem "Wadium Działanie 3.5 " d. Wadium zostanie zwrócone Oferentom w terminie do 1 tygodnia licząc od dnia wyboru wykonawcy, a wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy. 5. Wykonawca składa zobowiązanie spełnienia warunków formalnych i gotowość do realizacji usług na formularzu ofertowym (załącznik do zapytania ofertowego). TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 04.08.2021 r. do godz. 23:59. 3. Ofertę należy sporządzić na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, czytelnie wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (dotyczy również ofert wysłanych drogą mailową) 4. Oferty składane w wersji elektronicznej powinny zawierać skan dokumentów (jako jeden dokument) wyłącznie w jednym pliku (PDF, JPG). 5. Wszelkie kopie dokumentów znajdujące się wewnątrz oferty składanej w formie papierowej, winny być opatrzone: a. zapisem „za zgodność z oryginałem” b. datą, c. czytelnym podpisem osoby upoważnionej, d. pieczęcią firmową/imienną 6. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wersji papierowej oferty wraz z załącznikami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem (tożsamej z przesłaną drogą elektroniczną). 7. Forma składania: a. formularz oferty, zawierający podpisy zgodnie z reprezentacją podmiotu, powinien być sporządzony w języku polskim oraz złożony we wskazanym terminie w wersji papierowej w siedzibie firmy Zamawiającego podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu czytelnym podpisem wraz z pieczęcią firmową/imienną oferenta, albo przesłany w formie elektronicznej na adres e-mail: podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem (opatrzona pieczęcią elektroniczną). b. oferty przesłane w formie elektronicznej powinny być złożone w formie papierowej w siedzibie firmy Zamawiającego, w terminie 3 dni licząc od wskazanej daty upływu składania ofert. 8. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. 9. Oferta może być przesłana w formie elektronicznej na adres e-mail: info@instytutprzedsiebiorczosci.pl terminie do dnia 04.08.2021 r. do godz. 23.59 oraz musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem (opatrzona pieczęcią elektroniczną), a następnie dostarczona w formie papierowej w postaci tożsamego oryginału) do siedziby firmy w godzinach pracy biura (08:00-16:00), w terminie 3 dni licząc od daty upływu składania ofert pod wskazany adres: WSCHODNI INSTYTUT PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Sp. z o.o. ul. Sławinkowska 6c/2, 20-810 Lublin OFERTA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NR ...... 10. Ofertę w formie papierowej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Sławinkowska 6c/2, 20-810 Lublin, w terminie do dnia 04.08.2021 r. w godzinach pracy biura (08:00 - 16:00) co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu czytelnym podpisem wraz z pieczęcią firmową oraz imienną osoby upoważnionej do reprezentacji oferenta, 11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że nastąpi to przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem składania ofert. Powyższa zmiana oferty lub złożenie oświadczenia o wycofaniu oferty wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana oferty oraz oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. Do oświadczenia o zmianie lub wycofaniu oferty Wykonawca dołączy stosowne dokumenty, potwierdzające, że oświadczenie o zmianie lub wycofaniu zostało podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 12. Zamawiający otworzy i oceni złożone oferty – nie wcześniej niż po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża konsulting, doradztwo
kody CPV 79410000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10333576 2024-03-29
godz. 14:00
Małopolskie 2100076986_Doradztwo-zarządzanie obowiązkami wynikającymi z systemu ETS2 Niniejszym ORLEN Południe S.A. zaprasza do udziału w zapytaniu ofertowym i złożeniu oferty zgodnie z zakresem...
10380715 2024-04-05
godz. 08:00
Pomorskie Realizacja usługi doradcy ADR PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa doradcy ADR Zgodnie z opisem w przedmiocie zapytania (załącznik). Doradca ADR.docx 12 miesiąc
10371019 2024-04-05
godz. 09:00
Wielkopolskie ŚWIADCZENIE USŁUG DORADCZYCH W ZAKRESIE ZAKUPU ENERGII ELEKTRYCZNEJ
10370643 2024-04-05
godz. 09:00
Małopolskie 79.2024 wyłonienie Wykonawcy usługi doradczej dla Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego w zakresie otrzymywania europejskich funduszy na badania naukowe i działania innow...
10376110 2024-04-08
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) weryfikację czynności i dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego dostawy sprzętu informatyczneg...
10385634 2024-04-10
godz. 12:00
Wielkopolskie Usługa doradcza - opracowanie koncepcji narzędzia informatycznego na potrzeby obrotu biomasą w Grupie Veolia
10399434 2024-04-11
godz. 23:59
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Indywidualnych Planów Działania oraz realizacja indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczestników projektu „POMAGAMY zwalnianym – kompleksow...
10379246 2024-04-19
godz. 12:00
Lubuskie Usługa doradztwa podatkowego oraz doradztwa rachunkowego
10447972 2024-05-13
godz. 15:00
Dolnośląskie Nabór na partnera wspólnego przygotowania i realizacji projektu w ramach konkursu FERS.03.01-IP.08-001/24 pn. Dostępność podmiotów szkolnictwa wyższego w ramach Programu Fundusze Euro...
10299687 2024-12-31
godz. 23:59
Świętokrzyskie PLAN_2024 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: