Zlecenie 8193450 - Wzrost konkurencyjności firmy Uczta Polska Sp. z o.o....

   
Zamówienie 8193450 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-06-11
przedmiot zlecenia
Wzrost konkurencyjności firmy Uczta Polska Sp. z o.o. dzięki wdrożeniu rekomendacji wynikających z opracowanej strategii wzornicze
j.

A. Opracowanie procedur umożliwiających profesjonalne przeprowadzenie procesów projektowych w firmie Kluczowymi składowymi usługi są: Analiza danych wejściowych – obejmująca wszelkie informacje związane z klientami, użytkownikami, szeroko rozumianym rynkiem, trendami, a także wszystkimi innymi zmiennymi mogącymi mieć istotny wpływ na zdiagnozowanie problemów istotnych dla grup docelowych. Research - analiza zdefiniowanego problemu oraz zbudowanie wiedzy na temat istniejących rozwiązań a także jak najlepsze zrozumienie istoty problemu poprzez zestawienie z oczekiwaniami/zwyczajami/procesem decyzyjnym oraz innymi istotnymi czynnikami dotyczącymi kategorii produktowej, nabywców, użytkowników i istotnych składowych ich otoczenia. Brief czyli założenia wstępne co do nowo opracowywanego rozwiązania (zarówno w zakresie funkcji jak i formy w kontekście grup docelowych) wynikające z analizy (RESEARCH-u) zdefiniowanego problemu na podstawie danych wejściowych, rozwiązywanych problemów/zaspokajanych potrzeb, pozycjonowaniu vs. dostępne na rynku rozwiązania/produkty, Kreacja - generowanie rozwiązań, ich rozwijanie a następnie prototypowanie w celu testowania pod kątem realizacji założonych celów/funkcji i poszukiwania obszaru do dalszego ich udoskonalenia. Testowanie - jeżeli po testach rozwiązanie okazuje się niewystarczające konieczny jest powrót do poprzednich kroków. Jeżeli wynik testów jest pozytywny przechodzi się do kolejnego punktu czyli wdrożenia produkcji. B. Opracowanie strategii marketingowej wraz z systemem identyfikacji wizualnej dla nowego logotypu firmy oraz 3 linii produktowych Będzie określać cele strategiczne dla marki oraz sposób ich osiągnięcia – wstępne założenia: stworzenie marki tradycyjnych dań gotowych z Podlasia, wykonanych zgodnie z ludowymi recepturami, z naturalnych składników pochodzących z czystych, nieskażonych terenów Polski Wschodniej, bez konserwantów – tradycyjnej, ale jednocześnie nowoczesnej m.in. ze względu na linię dedykowaną dla świadomych wegetarian, którzy poszukują udanych zamienników wege dla tradycyjnych potraw. Strategia powinna zakładać stworzenie nowej dedykowanej marki dla 3 linii produktowych: - Uczta wege tradycyjna, - uczta tradycyjna - uczta_mrożona. Strategia powinna przewidywać powstanie battle planu uwzględniającego skierowanie komunikacji na konsumenta, przede wszystkim w : www, Social Mediach oraz POSM (materiałach sprzedających sprzedaż) – ze względu na niskie koszty i skuteczność dotarcia tych kanałów. 3 wersje Key Visuala dla każdej z marek, różniące się detalami. Wypracowany logotyp/zestaw logotypów powinien posiadać Brandbooka oraz opisany rodzaj materiałów reklamowych. C. Sesja zdjęciowa potraw / packshotów produktów w ramach 3 linii produktowych Przeprowadzenie sesji zdjęciowe potraw/packshotów nowych produktów – 20 zdjęć. Firma Uczta Polska powinna pokazać, że produkuje bardzo smaczne, wysokiej jakości potrawy oparte na tradycyjnych recepturach z Podlasia i zrobione ze zdrowych składników. Zdjęcia będą uzupełnieniem wizerunkowym nowoczesnej, ciekawej i aktualnej strony www. D. Profesjonalne zaprojektowanie opakowań (16 szt.) dla 3 linii produktowych Zaprojektowanie nowych opakowań (16 szt.) dla 3 linii produktowych: - Uczta wege tradycyjna, - uczta tradycyjna - uczta_mrożona. Jest to kluczowy element budujący nową komunikację dla marki oraz nowych linii produktowych. Jego zadaniem będzie sprzedaż produktu na półce. Opakowania powinny być spójne wzorniczo, jednak zróżnicowane komunikacyjnie ze względu na produkt i cechy linii. Usługa obejmuje zakup: mastera, aplikacji mastera dla linii + opracowanie 16 opakowań. E. Usługa doradcza w zakresie strategii działań w Social Mediach oraz Internecie Dotyczy opracowania strategii działań na Facebooku. Aktywizacja fanpage’a FB zaprezentuje Ucztę Polską jako eksperta w produkcji dań regionalnych z Podlasia, w tym dań dla pokolenia przede wszystkim ludzi młodych, zainteresowanych kuchnią wegetariańską, pokazującej zarówno ofertę innowacyjnych produktów jak i duszę regionu Podlasia. Komunikacja FB będzie ukierunkowana na zachęcenie użytkowników do odwiedzenia nowoczesnej strony internetowej. F. Budowa przejrzystej, nowoczesnej, responsywnej strony www Nowa strona www będzie nową jakością i nowym otwarciem dla marki. Zalecamy styl będzie po części wynikać z Key Visuala, będącego jedną z pochodnych strategii. Strona będzie miała charakter graficznie „podlaski”, podkreślający regionalizm kuchni, ale funkcjonalnie powinna być bardzo nowoczesna i posiadać dużo packshotów z wysoko jakościowymi/apetycznymi zdjęciami oferowanych innowacyjnych produktów. WWW będzie posiadał funkcjonalności strony responsywnej, której użytkowanie jest wygodne na urządzeniach mobilnych o mniejszych ekranach. Zainstalowane zostanie narzędzia analitycznego (Google Analytics). W ramach zadania wykonawca dokona również pozycjonowania i optymalizacji na stronie (działania SEO).
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Poligrafia, Wydawnictwa, Laboratoria
podbranża usługi laboratoryjne, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne, konsulting, doradztwo
kody CPV 73000000, 79000000, 79400000, 79415200, 79822500, 79930000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi laboratoryjne , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10376332 2024-04-10
godz. 08:00
Śląskie „Wykonanie prac naukowo-badawczych niezbędnych do opracowania Kompleksowego Projektu Eksploatacji Pokładów Zagrożonych Tąpaniami PGG S.A. Oddział KWK Sośnica na lata 2025-2027” z ...
10397152 2024-04-11
godz. 08:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zapytania jest realizacja zamówienia pn. „Wynajem aparatury naukowo-badawczej”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Wynajem aparatury naukowo-badawczej, zaawansowanego ...
10396480 2024-04-11
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie usługi – pełnienia funkcji Koordynatora projektu ze strony Partnera, tj.: Politechniki Łódzkiej (dalej Koordynator/Wykonawca) w ramach projekt...
10398177 2024-04-12
godz. 10:00
Lubuskie Świadczenie usług Koordynatora Trwałości Projektu
10393793 2024-04-12
godz. 12:00
Lubelskie Sukcesywne usługi druku na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie z podziałem na dwie części. Część 1: Część nr 1: Druk materiałów informacyjno–edukacy...
10403920 2024-04-14
godz. 10:00
Małopolskie Przygotowanie zbiorników olejowych i asysta przy badaniach UDT - DUE -
10329027 2024-04-16
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze ANIMATION PROGRAMMER. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykonaw...
10341921 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze AI DEVELOPER. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykonawcy usłu...
10402561 2024-04-23
godz. 15:00
Pomorskie Otwarty nabór Partnera spoza sektora finansów publicznych do wspólnego przygotowania i realizacji projektów stanowiących odpowiedź na nabory ogłaszane przez Instytucję Zarządzają...
10446211 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie WIChiP/261-2/24 Wykonanie usługi badawczej pn.: uprawa i obróbka biomasy, badanie procesu wytwarzania biogazu oraz analiza fizykochemiczna materiałów pochodzenia roślinnego PRZEDMIOT P...