Zlecenie 8082305 - Wzrost konkurencyjności firmy Stoma Patrycjusz AUTO-STOMA...

   
Zamówienie 8082305 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-16
przedmiot zlecenia
Wzrost konkurencyjności firmy Stoma Patrycjusz AUTO-STOMA poprzez zakup usług doradczych

Przedmiotem Zamówienia jest usługa dor
adcza w zakresie: Wprowadzanie systemów informatycznych, w tym wykorzystywania zaawansowanych technologii ICT Zakres Zamówienia obejmuje realizację usług doradczych - usługa doradcza w zakresie: Wprowadzanie systemów informatycznych, w tym wykorzystywania zaawansowanych technologii ICT I. Audyt istniejących systemów ERP, diagnoza stanu bieżącego a. Określenie kluczowych potrzeb i wymagań do wdrożenia ERP b. Zapoznanie się z możliwościami oraz funkcjami systemu ERP c. Opracowanie i zatwierdzenie Karty Projektu oraz Planu Projektu d. Analiza wymagań biznesowych e. Analiza Gap/Fit (Konfiguracji i Dostosowania) f. Analiza środowiska i infrastruktury przedsiębiorstwa w budowie kanałów B2B (stwarzanie kanału współpracy między przedsiębiorstwami oraz B2C (np. e-usługi, sprzedaż on-line), g. Analiza Migracji/Importu Danych h. Przygotowanie wstępnej koncepcji rozwiązania II. Wdrożenie nowych rozwiązań systemowych w obszarze ERP a. Określenie sposobu, w jaki określone wymagania zostaną wdrożone w rozwiązaniu b. Rejestr problemów podczas wdrożenia c. Ustawienia aplikacji standardowej i gotowego rozwiązania dostawcy oprogramowania (Model, Pulpit główny, Widoki, Logika) d. Projektowanie wymaganych modyfikacji e. Ustalenie szablonu migracji/importu danych f. Zakończenie budowy wszystkich komponentów określonych w fazie Projektu (w tym interfejsy i modyfikacje) g. Dostosowanie/modyfikacje systemu do wymagań (Analiza Gap / Fit) h. Instalacja środowiska produkcyjnego - kontrola dostępu (przypisywanie użytkowników do projektów, nadawanie uprawnień typom użytkowników i. Warsztaty wdrożeniowe dla użytkowników kluczowych i końcowych j. Przeprowadzenie testów akceptacyjnych k. Uruchomienie produkcyjne systemu III. Nadzór nad procesem wdrażania ERP a. Wsparcie użytkowników po uruchomieniu systemu b. Przekazanie rozwiązania do Działu Serwisu/Helpdesk c. Optymalizacja wydajności IV. Opracowanie raportu końcowego lub opisu rezultatów z zakresu przeprowadzonej usługi doradczej. 4. Łączna ilość godzin usługi – 312 godz. 5. Miejsce realizacji projektu: województwo Lubelskie, Lublin (20-806), ul. Jagiellońska 2D 6. Realizacja zamówienia powinna zostać ukończona nie później niż do 30.06.2021r. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia terminów pośrednich na wykonanie poszczególnych zakresów zamówienia. SZCZEGÓŁOWY OPIS KRYTERIÓW FORMALNYCH – WARUNKÓW DOPUSZCZAJĄCYCH DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawca z chwilą złożenia oferty powinien posiadać min. 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług doradczych udokumentowane referencjami z przeprowadzonych usług doradczych - weryfikowane na podstawie złożonych oświadczeń lub przedłożonych dokumentów/referencji. 2. Wykonawca na dzień złożenia oferty prowadzi działalność zgodną z przedmiotem niniejszego zapytania – weryfikowane na podstawie aktualnego na dzień złożenia oferty załącznika – zaświadczenia z właściwego rejestru REGON 3. Wykonawca nie posiada powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 4. Zamawiający wprowadza wadium w stałej wysokości 1 000,00 (słownie: tysiąc) złotych płatne przelewem oraz: a. Wpłata musi być dokonana najpóźniej w dniu złożenia oferty do wskazanej w zapytaniu godziny. Za datę wpływu środków na rachunek uważa się datę zaksięgowania środków na koncie Zamawiającego. b. W celu udokumentowania wpłaty wadium Oferent zobowiązany jest przedłożyć jako załącznik potwierdzenie przelewu. c. Wpłaty należy dokonać na numer bankowego prowadzonego przez BANK PEKAO S.A. , 84 1240 2500 1111 0010 9728 2366 - tytułem „Wadium Działanie 3.5 ” d. Wadium zostanie zwrócone Oferentom w terminie do 1 tygodnia licząc od dnia wyboru wykonawcy, a wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy. 5. Wykonawca składa zobowiązanie spełnienia warunków formalnych i gotowość do realizacji usług na formularzu ofertowym (załącznik do zapytania ofertowego). TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 23.04.2021 r. do godz. 23:59. 3. Ofertę należy sporządzić na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, czytelnie wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (dotyczy również ofert wysłanych drogą mailową) 4. Oferty składane w wersji elektronicznej powinny zawierać skan dokumentów (jako jeden dokument) wyłącznie w jednym pliku (PDF, JPG). 5. Wszelkie kopie dokumentów znajdujące się wewnątrz oferty składanej w formie papierowej, winny być opatrzone: a. zapisem „za zgodność z oryginałem” b. datą, c. czytelnym podpisem osoby upoważnionej, d. pieczęcią firmową/imienną 6. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wersji papierowej oferty wraz z załącznikami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem (tożsamej z przesłaną drogą elektroniczną). 7. Forma składania: a. formularz oferty, zawierający podpisy zgodnie z reprezentacją podmiotu, powinien być sporządzony w języku polskim oraz złożony we wskazanym terminie w wersji papierowej w siedzibie firmy Zamawiającego podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu czytelnym podpisem wraz z pieczęcią firmową/imienną oferenta, albo przesłany w formie elektronicznej na adres e-mail: podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem (opatrzona pieczęcią elektroniczną). b. oferty przesłane w formie elektronicznej powinny być złożone w formie papierowej w siedzibie firmy Zamawiającego, w terminie 3 dni licząc od wskazanej daty upływu składania ofert. 8. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. 9. Oferta może być przesłana w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@autostoma.pl terminie do dnia 23.04.2021 r. do godz. 23.59 oraz musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem (opatrzona pieczęcią elektroniczną), a następnie dostarczona w formie papierowej w postaci tożsamego oryginału) do siedziby firmy w godzinach pracy biura (08:00-16:00), w terminie 3 dni licząc od daty upływu składania ofert pod wskazany adres: STOMA PATRYCUSZ AUTO-STOMA ul. Jagiellońska 2D, 20-806 Lublin OFERTA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NR …… 10. Ofertę w formie papierowej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Jagiellońska 2D, 20-806 Lublin, w terminie do dnia 23.04.2021 r. w godzinach pracy biura (08:00 - 16:00) co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu czytelnym podpisem wraz z pieczęcią firmową oraz imienną osoby upoważnionej do reprezentacji oferenta, 11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że nastąpi to przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem składania ofert. Powyższa zmiana oferty lub złożenie oświadczenia o wycofaniu oferty wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana oferty oraz oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. Do oświadczenia o zmianie lub wycofaniu oferty Wykonawca dołączy stosowne dokumenty, potwierdzające, że oświadczenie o zmianie lub wycofaniu zostało podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 12. Zamawiający otworzy i oceni złożone oferty – nie wcześniej niż po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża konsulting, doradztwo
kody CPV 79410000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10340339 2024-03-29
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy szpitala obejmująca analizy oraz weryfikacje rozliczeń z NFZ DZPZ/2650/21TP/2024
10383096 2024-04-05
godz. 23:59
Wielkopolskie QUANTUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ UL. OBORNICKA 330, 60-689 POZNAŃ Rodzaj Zamawiającego: Inwestor Prywatny Podstawa: przepisy kodeksu cywilnego POSTĘPOWANIE W PROCEDURZ...
10397153 2024-04-10
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi specjalistycznej na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowy zlecenia), obejmującej wsparcie eksperta ds. analizy finansowej w ramach projektu ...
10394641 2024-04-12
godz. 00:00
Lubelskie Realizacja w 2024 r. zadań zleconych z zakresu wspomagającego rozwój wspólnot i społeczności lokalnych oraz powołania Komisji Konkursowej opiniującej oferty w otwartym konkursie ofer...
10374282 2024-04-18
godz. 15:00
Pomorskie OTWARTY NABÓR PARTNERA SPOZA SEKTORA FINANSÓW DO WSPÓLNEGO PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI PROJEKTU W RAMACH KONKURSU NR FEPM.05.17-IZ.00-001/24
10455300 2024-04-22
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Poprowadzenie doradztwa specjalistycznego stacjonarnie oraz on-line z zakresu planowania i realizacji działań z zakresu deinstytucjonalizacji i rozwoju usług społecznych, w tym usług w ...
10449255 2024-04-23
godz. 16:00
Kujawsko-Pomorskie Doradztwo w zakresie ADR dla Bunge Polska
10447069 2024-04-23
godz. 23:59
Wielkopolskie Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy tj. osoby świadczącej usługi na stanowisku Expert evaluating startups 2 w projekcie pt „Concordia Design Accelerator – We turn ideas into human...
10447972 2024-05-13
godz. 15:00
Dolnośląskie Nabór na partnera wspólnego przygotowania i realizacji projektu w ramach konkursu FERS.03.01-IP.08-001/24 pn. Dostępność podmiotów szkolnictwa wyższego w ramach Programu Fundusze Euro...
10457609 2024-05-21
godz. 10:00
Pomorskie Pełnienie funkcji Instytucji Pośredniczącej w zakresie zadań związanych z wdrażaniem Działania 1.1. Badania i innowacje w przedsiębiorstwach w ramach Priorytetu 1 Fundusze europejski...