Zlecenie 8082306 - Wzrost konkurencyjności firmy Stoma Patrycjusz AUTO-STOMA...

   
Zamówienie 8082306 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-16
przedmiot zlecenia
Wzrost konkurencyjności firmy Stoma Patrycjusz AUTO-STOMA poprzez zakup usług doradczych

3. Zakres Zamówienia obejmuje realizac
ję usług doradczych - usługa doradcza w zakresie: Optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Zakres usługi: 1) Audyt efektywności finansowej przedsiębiorstwa, diagnoza stanu bieżącego. a. Audyt kosztów bieżącego funkcjonowania przedsiębiorstwa, takich jak koszty telekomunikacyjne, koszty administracyjne, koszty materiałów biurowych, koszty najmu nieruchomości, wyodrębnienie obszarów, które nie są kluczowe dla działalności przedsiębiorstwa (IT, księgowość, marketing) b. Audyt kosztów zatrudnienia i zwiększenie potencjału pracowniczego c. Badanie sprawozdań finansowych wykonywane według krajowych jak i międzynarodowych standardów rewizji finansowej, z uwzględnieniem wszelkich wymogów wynikających z przepisów prawa jak i norm zawodowych d. Opracowanie raportu zawierającego propozycje działań optymalizujących w celu uzyskania obniżenia kosztów 4. Wsparcie we wdrożeniu pakietów optymalizacyjnych kosztów prowadzenia działalności gospodarczej a. Opracowanie zakresu zmian w obszarach kalkulacji kosztów, zmniejszenie kosztów energii, materiałów biurowych, kosztów administracyjnych, najmu nieruchomości, usprawnienie procesów zakupów / zarządzania łańcuchem dostaw b. Opracowanie zakresu zmian w obszarach logistyki i dystrybucji, zmniejszenie kosztów transportu poprzez bardziej efektywne zarządzanie flotą przedsiębiorstwa oraz planowanie logistyczne c. Opracowanie zakresu zmian w obszarach zatrudnienia d. Opracowanie zakresu zmian w obszarach optymalizacji kosztów odsetkowych, restrukturyzacji istniejącego, wykorzystanie innowacyjnych form finansowania przedsiębiorstw e. Doradztwo wdrożeniowe oraz monitoring uzyskanych efektów po implementacji poszczególnych rozwiązań optymalizacyjnych f. Opracowanie raportu końcowego lub opis rezultatów z zakresu przeprowadzonej specjalistycznej usługi doradczej 4. Łączna ilość godzin usługi – 152 godz. 5. Miejsce realizacji projektu: województwo Lubelskie, Lublin (20-806), ul. Jagiellońska 2D 6. Realizacja zamówienia powinna zostać ukończona nie później niż do 30.06.2021r. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia terminów pośrednich na wykonanie poszczególnych zakresów zamówienia. SZCZEGÓŁOWY OPIS KRYTERIÓW FORMALNYCH – WARUNKÓW DOPUSZCZAJĄCYCH DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawca z chwilą złożenia oferty powinien posiadać min. 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług doradczych udokumentowane referencjami z przeprowadzonych usług doradczych - weryfikowane na podstawie złożonych oświadczeń lub przedłożonych dokumentów/referencji. 2. Wykonawca na dzień złożenia oferty prowadzi działalność zgodną z przedmiotem niniejszego zapytania – weryfikowane na podstawie aktualnego na dzień złożenia oferty załącznika – zaświadczenia z właściwego rejestru REGON 3. Wykonawca nie posiada powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 4. Zamawiający wprowadza wadium w stałej wysokości 1 000,00 (słownie: tysiąc) złotych płatne przelewem oraz: a. Wpłata musi być dokonana najpóźniej w dniu złożenia oferty do wskazanej w zapytaniu godziny. Za datę wpływu środków na rachunek uważa się datę zaksięgowania środków na koncie Zamawiającego. b. W celu udokumentowania wpłaty wadium Oferent zobowiązany jest przedłożyć jako załącznik potwierdzenie przelewu. c. Wpłaty należy dokonać na numer bankowego prowadzonego przez BANK PEKAO S.A. , 84 1240 2500 1111 0010 9728 2366 - tytułem „Wadium Działanie 3.5 ” d. Wadium zostanie zwrócone Oferentom w terminie do 1 tygodnia licząc od dnia wyboru wykonawcy, a wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy. 5. Wykonawca składa zobowiązanie spełnienia warunków formalnych i gotowość do realizacji usług na formularzu ofertowym (załącznik do zapytania ofertowego). TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 23.04.2021 r. do godz. 23:59. 3. Ofertę należy sporządzić na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, czytelnie wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (dotyczy również ofert wysłanych drogą mailową) 4. Oferty składane w wersji elektronicznej powinny zawierać skan dokumentów (jako jeden dokument) wyłącznie w jednym pliku (PDF, JPG). 5. Wszelkie kopie dokumentów znajdujące się wewnątrz oferty składanej w formie papierowej, winny być opatrzone: a. zapisem „za zgodność z oryginałem” b. datą, c. czytelnym podpisem osoby upoważnionej, d. pieczęcią firmową/imienną 6. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wersji papierowej oferty wraz z załącznikami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem (tożsamej z przesłaną drogą elektroniczną). 7. Forma składania: a. formularz oferty, zawierający podpisy zgodnie z reprezentacją podmiotu, powinien być sporządzony w języku polskim oraz złożony we wskazanym terminie w wersji papierowej w siedzibie firmy Zamawiającego podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu czytelnym podpisem wraz z pieczęcią firmową/imienną oferenta, albo przesłany w formie elektronicznej na adres e-mail: podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem (opatrzona pieczęcią elektroniczną). b. oferty przesłane w formie elektronicznej powinny być złożone w formie papierowej w siedzibie firmy Zamawiającego, w terminie 3 dni licząc od wskazanej daty upływu składania ofert. 8. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. 9. Oferta może być przesłana w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@autostoma.pl terminie do dnia 23.04.2021 r. do godz. 23.59 oraz musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem (opatrzona pieczęcią elektroniczną), a następnie dostarczona w formie papierowej w postaci tożsamego oryginału) do siedziby firmy w godzinach pracy biura (08:00-16:00), w terminie 3 dni licząc od daty upływu składania ofert pod wskazany adres: STOMA PATRYCUSZ AUTO-STOMA ul. Jagiellońska 2D, 20-806 Lublin OFERTA W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NR …… 10. Ofertę w formie papierowej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Jagiellońska 2D, 20-806 Lublin, w terminie do dnia 23.04.2021 r. w godzinach pracy biura (08:00 - 16:00) co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu czytelnym podpisem wraz z pieczęcią firmową oraz imienną osoby upoważnionej do reprezentacji oferenta, 11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że nastąpi to przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem składania ofert. Powyższa zmiana oferty lub złożenie oświadczenia o wycofaniu oferty wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana oferty oraz oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. Do oświadczenia o zmianie lub wycofaniu oferty Wykonawca dołączy stosowne dokumenty, potwierdzające, że oświadczenie o zmianie lub wycofaniu zostało podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 12. Zamawiający otworzy i oceni złożone oferty – nie wcześniej niż po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża konsulting, doradztwo
kody CPV 79410000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10277973 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usługi doradztwa, dostosowania i skonfigurowania oraz instruktażu obsługi sprzętu dla osób z niepełnosprawnością Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradz...
10368885 2024-04-02
godz. 10:00
Mazowieckie świadczenie usług doradczych, w szczególności w zakresie wsparcia i doradztwa w zakresie tworzenia modułów szkoleniowych w tematyce tranzycja na rynek pracy, z wykorzystaniem metody ED...
10371678 2024-04-03
godz. 23:59
Wielkopolskie QUANTUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ UL. OBORNICKA 330, 60-689 POZNAŃ Rodzaj Zamawiającego: Inwestor Prywatny Podstawa: przepisy kodeksu cywilnego POSTĘPOWANIE W PROCEDURZ...
10371192 2024-04-03
godz. 23:59
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest zakup poniższych usług. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotu zamówienia z uwagi na konieczność zachowa...
10381355 2024-04-04
godz. 23:59
Wielkopolskie Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy tj. osoby świadczącej usługi na stanowisku Grants specialist w projekcie pt „Concordia Design Accelerator – We turn ideas into human profit" Gr...
10376787 2024-04-05
godz. 23:59
Świętokrzyskie Zamawiający – firma CABIOMEDE Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem zaawansowanych usług badawczo-rozwojowych na rzecz szeroko pojętej inżynierii medycznej, w tym sportowej. Przedmiote...
10376110 2024-04-08
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) weryfikację czynności i dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego dostawy sprzętu informatyczneg...
10402347 2024-04-15
godz. 09:00
Łódzkie Zgodnie z treścią Zapytania ofertowego nr AHR/ŁIPH/ZO/1/2024 V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przez Doradcę ds. rekrutacji 1 w ramach...
10449255 2024-04-23
godz. 16:00
Kujawsko-Pomorskie Doradztwo w zakresie ADR dla Bunge Polska
10446263 2024-04-23
godz. 23:59
Mazowieckie Świadczenie usług doradztwa z zakresu pomocy publicznej i pomocy de minimis w obszarze realizacji projektów B+R i komercjalizacji badań naukowych.