Zlecenie 8029791 - Wzrost konkurencyjności firmy FollowUp dzięki...

   
Zamówienie 8029791 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-03-19
przedmiot zlecenia
Wzrost konkurencyjności firmy FollowUp dzięki udostępnieniu na rynku znacząco udoskonalonej usługi

1. Przedmiotem zamówienia je
st zakup systemu Xtur 3.0. wraz z prawami autorskimi. Zadanie dotyczy zakupu wartości niematerialnych i prawnych w postaci autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego. Zakupowi podlegać będzie nowa udoskonalona wersja istniejącego systemu do fakturowania i rozliczeń usług turystycznych (bilety lotnicze, rezerwacje hotelowe, bilety PKP, ubezpieczenia podróżne, bilety kolejowe, autokarowe, bilety promowe, obsługa wiz, wycieczek) pod nazwą Xtur 2.0, funkcjonującego w formule SaaS. Zadaniem Wykonawcy będzie udoskonalenie istniejącego oprogramowania poprzez stworzenie nowego systemu i wbudowanie w niego wyników prac B+R w postaci innowacyjnych algorytmów oraz m.in. wprowadzenie wielojęzykowości i wielowalutowości. Zamówienie obejmie także: - instalację i konfigurację systemu, - testy, - gwarancję oraz serwis, co najmniej 36-miesięczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem projektu jest wprowadzenie na rynek innowacyjnej usługi korzystania z systemu informatycznego dedykowanego branży turystycznej xTur 3.0 (w formule SaaS – oprogramowanie jako usługa). Xtur 3.0 będzie systemem do obsługi biur podróży, uwzględniającym specyfikę rynku polskiego oraz potrzeb i możliwości dominującej grupy przedsiębiorstw turystycznych (małych i średnich). Implementacja technologii opracowanej w ramach prac B+R i zastosowanych w systemie oznaczać będzie automatyzację procesów związanych z obsługą sprzedaży i rozliczeń biur turystycznych (automatyzacja procesu zwrotu biletów lotniczych, udostępnienie integracji z zewnętrznymi dostawcami jak i odbiorcami danych oraz stworzenie Work Flow w zakresie wielojęzykowości i wielowalutowości systemu). System dotychczas służył do fakturowania i rozliczeń usług turystycznych (bilety lotnicze, rezerwacje hotelowe, bilety PKP, ubezpieczenia podróżne, bilety kolejowe, autokarowe, bilety promowe, obsługa wiz, wycieczek), jednak wszystkie procesy były realizowane w języku polskim, brak było specjalistycznego modułu turystycznego (do obsługi imprez turystycznych indywidualnych oraz grupowych (wycieczki, wczasy) oraz imprez typu MICE), zaś obsługa zwrotów biletów lotniczych była pracochłonna i żmudna. System obsługiwał tylko waluty PLN i EUR. Po udoskonaleniu system Xtur 3.0. będzie oferować nadal zautomatyzowaną obsługę procesów: fakturowania i rozliczeń płatności. Ponadto jednak system posiadać będzie funkcjonalności: lepsza kontrola sprzedaży (udoskonalone narzędzie parowania BSP), automatyzacja procesu zwrotu biletów, moduł API (bezpośredni dostęp do dokumentów sprzedażowych i rezerwacyjnych bez konieczności wysyłki z systemu), moduł do obsługi imprez turystycznych oraz imprez typu MICE (w tym integracja z globalnym systemem rezerwacyjnym ofert touroperatorów, wielojęzykowość, wielowalutowość, a także weryfikacja NIP firm europejskich (integracja z systemem VIES). Ponadto system będzie przebudowany w warstwie technologicznej (inna platforma programistyczna, która uniezależni System od rozwiązań m.in. firmy Microsoft), co wpłynie korzystnie na jego dostępność i łatwość użytkowania, a także koszt usługi. Ten zestaw funkcjonalności sprawi, iż system (mid-office) będzie innowacyjną i niespotykaną platformą fakturująco-rozliczającą dokumenty sprzedażowe biur podróży, która pozwoli znacząco usprawnić codzienne procesy realizowane przez firmy turystyczne oraz pozwoli im wejść na rynki zagraniczne (obsłużyć klientów niepolskojęzycznych). W planowanym systemie zaimplementowane mają być wyniki prac badawczo-rozwojowych. Zakres prac B+R przeprowadzonych przez zamawiającego obejmował wykonanie raportu „Określenie wykonalności rozwiązania problemu: Automatyzacji procesu zwrotu biletów lotniczych oraz udostępnienie integracji z zewnętrznymi dostawcami jak i odbiorcami danych /oraz stworzenia WorkFlow w zakresie wielojęzykowości i wielowalutowości”. W wyniku przeprowadzonych prac badawczo – rozwojowych wykreowane zostały cztery przepływy pracy (algorytmy) umożliwiające automatyzację procesu zwrotu biletów lotniczych lub ich anulowania. Kolejne algorytmy to workflow kontroli sprzedaży oraz powiadamiania użytkownika o nowych danych w API. Zatem system informatyczny stanowiący przedmiot zamówienia musi być zbudowany w oparciu o wskazany raport z prac B+R oraz o algorytm będący wynikiem prac B+R. Wyniki prac B+R stanowią własność oraz tajemnicę zamawiającego w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, z uwagi na to, że zawiera ona informacje techniczne mające wartość gospodarczą, nieujawnione do wiadomości publicznej. Dokumentacja prac B+R zostanie udostępniona każdemu zainteresowanemu Wykonawcy po kontakcie z Zamawiającym, z zastrzeżeniem poufności treści dokumentacji. Dokumentacja zostanie przekazana Wykonawcy wyłącznie do jego wiadomości w celu umożliwienia złożenia oferty w postępowaniu. Przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi dostępności dla osób z niepełnosprawnościami określone w biznes planie. Zainteresowany Wykonawca może zapoznać się z dokumentacją projektu zawierającą biznes plan projektu (bez części finansowej i danych finansowych). Udostępnienie Wykonawcy ww. dokumentacji projektowej (raport z prac B+R, biznes plan bez części finansowej i danych finansowych czy innych ) nastąpić może wyłącznie po podpisaniu przez wykonawcę klauzuli poufności (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania). Kopia powyższej dokumentacji na pisemną prośbę Wykonawcy może być przesłana drogą mailową, udostępniona na nośniku cyfrowym lub udostępniona jako kserokopia. UWAGA: - Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku - Zapytanie ofertowe_FollowUp_19.03.2021 - Pełny opis warunków udziału w postępowaniu, kryteriów wyboru ofert oraz opis przygotowania i składania zamówienia znajduje się w załączniku - Zapytanie ofertowe_FollowUp_19.03.2021
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
kody CPV 48000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10325954 2024-04-03
godz. 09:00
Śląskie świadczenie usługi opieki serwisowej systemu Komax, Portalu Pracownika oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy (RCP) IZ.271.15.2024
10369198 2024-04-03
godz. 09:00
Opolskie System archiwizacji i przesyłu obrazów 2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu HIS w zakresie generowania zleceń i wyników badań diagnostycznych w obszarze szpitala, pracowni...
10346270 2024-04-03
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica i AMMS dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu - Dobrzyniu. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ sta...
10297243 2024-04-03
godz. 11:00
Małopolskie dostawa zestawu komputerowego wraz z zasilaczem - DE.dzp.272-74/24 dostawa zestawu komputerowego wraz z zasilaczem, termin realizacji do 7 dni od daty otrzymania zamówienia potwierdzonego ...
10283375 2024-04-03
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej dla Jednostek Administracji Publicznej, wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ. 2. Ilości licencji dla poszczególnych Jedn...
10379790 2024-04-05
godz. 09:00
Łódzkie 0229/NDP/BSU/2024 Zakup oprogramowania Space Engine + aktualizacja do wersji PRO 0229/NDP/BSU/2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Roczna subskrypcja zestawu wtyczek Red Giant Complete Przedmiot...
10309358 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup nowych licencji stanowiskowych i przedłużenie wsparcia dla posiadanych licencji wieczystych 1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa pakietów subskrypcji usług standardowych (Produ...
10379646 2024-04-05
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienie jest dostawa i instalacja rocznej subskrypcji aktualizacji wraz ze wsparciem technicznym do posiadanej przez Zamawiającego licencji na oprogramowanie służące do p...
10305917 2024-04-16
godz. 11:00
Mazowieckie Utrzymanie i rozwój systemu informatycznego kadrowo-płacowego KIP (Quatra Max i Portal Pracownika) 1. Opis przedmiotu zamówienia.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Rest...
10341751 2024-04-22
godz. 12:00
Mazowieckie Podniesienie technologiczne SAP ERP 6.0 EhP8 do SAP S/4HANA i SAP BW do SAP BW/4HANA wraz z rozbudową narzędzi i funkcjonalności, zmianą modelu licencjonowania na subskrypcyjny i świadc...