Zlecenie 8538868 - Wzrost konkurencyjności firmy Drukarnia Kamil Borkowski,...

   
Zamówienie 8538868 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-11-18
przedmiot zlecenia
Wzrost konkurencyjności firmy Drukarnia Kamil Borkowski, dzięki wdrożeniu strategii wzorniczej.

Zapytanie składa się z czterech
części. Każda z części będzie oceniona oddzielnie. Każda z części będzie mogła być realizowana przez innego wykonawcę. Część 1. Projektowanie produktów: W ramach realizacji zamówienia ma powstać projekt nowych linii produktowych tj. Art, Eco, Premium, Beauty, Fashion, Business. Proces projektowy powinien być realizowany przy wykorzystaniu metodologii zaproponowanej poniżej: 1. Wstępna analiza obejmująca wszelkie informacje o klientach, użytkownikach i ich potrzebach, szeroko rozumianym rynku, trendach, a także wszystkich innych zmiennych, mających istotny wpływ na zdiagnozowanie problemów grup docelowych. 2. Research – analiza zdefiniowanego problemu oraz zdobycie wiedzy na temat istniejących rozwiązań, a także jak najlepsze zrozumienie istoty problemu poprzez zestawienie z oczekiwaniami, zwyczajami, procesem decyzyjnym oraz innymi istotnymi czynnikami dotyczącymi kategorii produktowej, nabywców, użytkowników i ważnych składowych ich otoczenia. 3. Brief, czyli założenia do nowo opracowywanego rozwiązania (zarówno w zakresie funkcji, jak i formy w kontekście grup docelowych), wynikające z analizy zdefiniowanego problemu, na podstawie danych wejściowych, rozwiązywanych problemów i zaspokajanych potrzeb, a także pozycjonowania w porównaniu z dostępnymi na rynku rozwiązaniami. 4. Kreacja – generowanie rozwiązań, ich rozwijanie, a następnie prototypowanie w celu testowania pod kątem realizacji założonych celów i funkcji oraz poszukiwania obszaru do dalszego ich udoskonalenia. 5. Testowanie – jeżeli po testach rozwiązanie okazuje się niewystarczające, konieczny jest powrót do poprzednich kroków; jeżeli wynik testów jest pozytywny, przechodzi się do kolejnego punktu, czyli wdrożenia do produkcji. Linia Art Kolekcja druków okolicznościowych i artystycznych. W ramach kolekcji powinny powstać projekty: Zaproszenia przeznaczenie: ślub / urodziny / dzieci / rocznica / inne liczba wzorów: min. 20 formaty: A5 / A6 / kwadrat 15 × 15 cm / DL możliwe uszlachetnienia: srebrzenie, druk kolorów Pantone, kaszerowanie możliwość personalizacji: ograniczona, dostosowanie poprzez dodanie treści w druku cyfrowym Kartki okolicznościowe przeznaczenie: ślub / urodziny / dzieci / rocznica / inne liczba wzorów: min. 20 formaty: A5 / A6 / kwadrat 15 × 15 cm możliwe uszlachetnienia: srebrzenie, druk kolorów Pantone, kaszerowanie możliwość personalizacji: ograniczona, dostosowanie poprzez dodanie treści w druku cyfrowym Grafiki przeznaczenie: dekoracja liczba wzorów: min. 10 formaty: A5 / A4 / kwadrat 15 × 15 cm możliwe uszlachetnienia: druk kolorów Pantone możliwość personalizacji: brak Plakaty przeznaczenie: dekoracja liczba wzorów: min. 10 formaty: A3 – maksymalny możliwy format możliwe uszlachetnienia: druk kolorów Pantone możliwość personalizacji: brak Linia Eco Kolekcja produktów zaprojektowanych z dbałością o środowisko naturalne. W ramach kolekcji powinny powstać projekty: Wizytówki format: 90 × 50 mm i 85 × 55 mm druk: 1+1 / 4+4 / 5+5 / 1+0 / 4+0 / 5+0 możliwe uszlachetnienia: srebrzenie, druk kolorów Pantone, kaszerowanie możliwość personalizacji: zaawansowana (druk według projektu klienta) liczba wzorów: min. 4 (w tym 2 kaszerowane z min. 2 arkuszy papieru) Teczki format na dokumenty: A4 i A3 druk: 1+0 / 4+0 / 5+0 możliwe uszlachetnienia: srebrzenie, druk kolorów Pantone możliwość personalizacji: zaawansowana (druk według projektu klienta) liczba wzorów: min. 2 (rekomenduje się opracowanie własnych wykrojników) Koperty druk: 1+0 możliwość personalizacji: ograniczona (określone pole na branding) liczba wzorów: min. 4 Notesy format: A4 / A5 / A6 druk: 1+0 możliwość personalizacji: ograniczona (określone pole na branding) liczba wzorów: min. 4 Linia Premium Kolekcja produktów dla najbardziej wymagającego klienta. W ramach kolekcji powinny powstać projekty: Wizytówki format: 90 × 50 mm i 85 × 55 mm (w standardzie z kaszerowaniem min. 2 warstw) druk: 1+1+HS / 1+0+HS możliwe uszlachetnienia: hot-stamping (matryca w cenie) możliwość personalizacji: zaawansowana (druk według projektu klienta) liczba wzorów: min. 4 (w tym 2 kaszerowane z min. 2 arkuszy papieru) Teczki format na dokumenty: A4 i A3 druk: 1+1+HS / 1+0+HS możliwe uszlachetnienia: srebrzenie, druk kolorów Pantone możliwość personalizacji: zaawansowana (druk według projektu klienta) liczba wzorów: min. 4 (rekomenduje się opracowanie własnych wykrojników) Linia Beauty Kolekcja produktów przeznaczonych na rosnący rynek kosmetyków ekologicznych i hand made, a także dla osób realizujących kosmetyki w formule DIY. W ramach kolekcji powinny powstać projekty: Etykiety samoprzylepne format: min. 6 zróżnicowanych druk: 1+0 / 4+0 / 5+0 możliwe uszlachetnienia: srebrzenie / hot-stamping / Pantone / lakier UV możliwość personalizacji: zaawansowana (druk według projektu klienta) liczba wzorów: min. 10 Naklejki cięte po obrysie format: min. 3 zróżnicowane w min. 2 kształtach druk: 1+0 / 4+0 / 5+0 możliwe uszlachetnienia: srebrzenie / hot-stamping / Pantone / lakier UV możliwość personalizacji: zaawansowana (druk według projektu klienta) liczbać wzorów: min. 6 Papier pakowy format: maksymalny dostępny druk: 1+0 możliwość personalizacji: ograniczona (2–3 ustawienia wzoru logotypów) ilość wzorów: min. 6 Linia Fashion Kolekcja produktów przeznaczonych dla rozwijających się marek modowych. W ramach kolekcji powinny powstać projekty: Zawieszki format: min. 3 zróżnicowane druk: 1+0 / 1+1 / 2+0 / 2+2 możliwe uszlachetnienia: srebrzenie / hot-stamping / Pantone / lakier UV możliwość personalizacji: średnio zaawansowana (druk według projektu klienta / ograniczona liczba kolorów) liczba wzorów: min. 6 Torby format: min. 3 zróżnicowane druk: 1+0 możliwe uszlachetnienia: srebrzenie / hot-stamping / Pantone / lakier UV możliwość personalizacji: średnio zaawansowana (druk według projektu klienta / ograniczona liczba kolorów) liczba wzorów: min. 6 Linia Business Kolekcja produktów dla firmy. W ramach kolekcji powinny powstać projekty: Wizytówki format: 90 × 50 mm i 85 × 55 mm druk: 1+1 / 1+0 / 4+4 / 4+0 możliwe uszlachetnienia: lakier UV możliwość personalizacji: zaawansowana (druk według projektu klienta) liczba wzorów: min. 4 Teczki format na dokumenty: A4 i A3 druk: 1+1 / 1+0 / 4+4 / 4+0 możliwe uszlachetnienia: lakier UV możliwość personalizacji: zaawansowana (druk według projektu klienta) liczba wzorów: min. 2 Długopisy liczba modeli: min. 4 (z oferty obecnych dostawców) druk: 1+0 / 4+0 możliwość personalizacji: ograniczona (miejsce na logo) Notesy format: A4 / A5 / A6 druk: 1+0 / 4+0 możliwość personalizacji: ograniczona (określone pole na branding) liczba wzorów: min. 6 Cena ma zawierać przeniesienie autorskich praw majątkowych.Zapytanie składa się z czterech części. Każda z części będzie oceniona oddzielnie. Każda z części będzie mogła być realizowana przez innego wykonawcę. Część 2. Przeprowadzenie rebrandingu marki Drukarnia Kamil Borkowski Proces projektowy powinien być realizowany przy wykorzystaniu metodologii zaproponowanej poniżej. 1. Wstępna analiza obejmująca wszelkie informacje o klientach, użytkownikach i ich potrzebach, szeroko rozumianym rynku, trendach, a także wszystkich innych zmiennych, mających istotny wpływ na zdiagnozowanie problemów grup docelowych. 2. Research – analiza zdefiniowanego problemu oraz zdobycie wiedzy na temat istniejących rozwiązań, a także jak najlepsze zrozumienie istoty problemu poprzez zestawienie z oczekiwaniami, zwyczajami, procesem decyzyjnym oraz innymi istotnymi czynnikami dotyczącymi kategorii produktowej, nabywców, użytkowników i ważnych składowych ich otoczenia. 3. Brief, czyli założenia do nowo opracowywanego rozwiązania (zarówno w zakresie funkcji, jak i formy w kontekście grup docelowych), wynikające z analizy zdefiniowanego problemu, na podstawie danych wejściowych, rozwiązywanych problemów i zaspokajanych potrzeb, a także pozycjonowania w porównaniu z dostępnymi na rynku rozwiązaniami. 4. Kreacja – generowanie rozwiązań, ich rozwijanie, a następnie prototypowanie w celu testowania pod kątem realizacji założonych celów i funkcji oraz poszukiwania obszaru do dalszego ich udoskonalenia. 5. Testowanie – jeżeli po testach rozwiązanie okazuje się niewystarczające, konieczny jest powrót do poprzednich kroków; jeżeli wynik testów jest pozytywny, przechodzi się do kolejnego punktu, czyli wdrożenia. W ramach zamówienia mają zostać zrealizowane: 1. W ramach zamówienia powinien powstać nowy znak słowno-graficzny marki. Wizualnie znak ma odpowiadać nowemu pozycjonowaniu marki i wizji tj.: „Borkowski to firma rodzinna. Ekspert w druku offsetowym i cyfrowym. Innowacyjny rzemieślnik, który pomoże Ci wyróżnić się na rynku. Wykonawca powinien opracować min. dwie koncepcje znaku słowno-graficznego oraz zaprezentować projekty w formie prezentacji prezentującej przykładowe użycie znaku. 2. Wypracowanie spójnego system identyfikacji wizualnej, skodyfikowanego w postaci jednego dokumentu. Dokument ten powinien obejmować opracowanie w zakresie: konstrukcji znaku, jego dopuszczalnych przekształceń, skalowania, występowania na różnego rodzaju tłach, opis rekomendowanej typografii do zastosowań w druku i mediach cyfrowych, opis kolorystyki w CMYK / RGB / Pantone. 3. Opracowanie podstawowych materiałów z użyciem nowej identyfikacji tj. oznakowania budynku (wewnątrz i na zewnątrz), zaprojektowanie podstawowej odzieży firmowej, gadżetów promocyjnych, oznakowania samochodów firmowych. Cena ma zawierać przeniesienie autorskich praw majątkowych.Zapytanie składa się z czterech części. Każda z części będzie oceniona oddzielnie. Każda z części będzie mogła być realizowana przez innego wykonawcę. Część 3. Projektowanie usług (proces obsługi klienta, proces projektowania graficznego) Proces projektowania usług (service design) to, zgodnie z definicją międzynarodowej organizacji Service Design Network, proces polegający na planowaniu i organizowaniu ludzi, infrastruktury, komunikacji i komponentów materialnych usługi w celu poprawy jej jakości oraz interakcji między usługodawcą a klientami. Prawidłowo przeprowadzony proces projektowania usługi powinien uwzględniać cztery podstawowe etapy: odkrywania i analizy (discover), tworzenia rozwiązań (define), prototypowania i testowania (develop) oraz wdrożenia (deliver). Na etapie odkrywania i analizy konieczne jest przeprowadzenie badań obecnego doświadczenia klientów w projektowanej usłudze i usługach analogicznych. Kolejny etap – tworzenia rozwiązań – wymaga wypracowania na podstawie przeprowadzonych badań propozycji rozwiązań we współpracy projektantów i usługodawców. Na trzecim etapie rozwiązania powinny zostać sprototypowane i przetestowane z użytkownikami, a następnie zmodyfikowane, jeśli w wyniku testów pojawi się taka potrzeba. Ostatni etap zakłada zaplanowanie działań koniecznych do pełnego wdrożenia nowej usługi. W ramach zadania powinny być zostaną opracowane dwie nowe usługi. Pierwsza to obsługa klienta. Najważniejsze etapy usługi, które ten proces powinien objąć, to: konfiguracja zamówienia, jego opracowanie i wycena oraz samo zamówienie i jego obsługa – od jego przyjęcia do finalnej realizacji. Druga to usługa projektowania graficznego przygotowania publikacji z uwzględnieniem etapu zbierania informacji i ustalania potrzeb klienta, opracowania projektu koncepcyjnego i jego akceptacji, procedury wdrażania zmian i kolejnych iteracji projektu oraz jego finalnego wdrożenia do produkcji. W ramach zamówienia powinien powstać service blueprint każdej z usług tj. księga zasad obsługi klienta i projektowania graficznego. W ramach księgi powinny zostać zapisane dokładne sposoby realizacji poszczególnych procesów. Projekty usług powinny uwzględniać powstanie nowej strony internetowej z funkcją konfiguratora i e-commerce, o których mowa w części 4. zapytania. Cena ma zawierać przeniesienie autorskich praw majątkowych.Zapytanie składa się z czterech części. Każda z części będzie oceniona oddzielnie. Każda z części będzie mogła być realizowana przez innego wykonawcę. Część 4. Projektowanie i wdrożenie strony internetowej z funkcjonalnością konfiguratora i e-commerce Proces projektowy powinien być realizowany przy wykorzystaniu metodologii zaproponowanej poniżej. 1. Wstępna analiza obejmująca wszelkie informacje o klientach, użytkownikach i ich potrzebach, szeroko rozumianym rynku, trendach, a także wszystkich innych zmiennych, mających istotny wpływ na zdiagnozowanie problemów grup docelowych. 2. Research – analiza zdefiniowanego problemu oraz zdobycie wiedzy na temat istniejących rozwiązań, a także jak najlepsze zrozumienie istoty problemu poprzez zestawienie z oczekiwaniami, zwyczajami, procesem decyzyjnym oraz innymi istotnymi czynnikami dotyczącymi kategorii produktowej, nabywców, użytkowników i ważnych składowych ich otoczenia. 3. Brief, czyli założenia do nowo opracowywanego rozwiązania (zarówno w zakresie funkcji, jak i formy w kontekście grup docelowych), wynikające z analizy zdefiniowanego problemu, na podstawie danych wejściowych, rozwiązywanych problemów i zaspokajanych potrzeb, a także pozycjonowania w porównaniu z dostępnymi na rynku rozwiązaniami. 4. Kreacja – generowanie rozwiązań, ich rozwijanie, a następnie prototypowanie w celu testowania pod kątem realizacji założonych celów i funkcji oraz poszukiwania obszaru do dalszego ich udoskonalenia – zlecenie projektów wyspecjalizowanym biurom projektowym. 5. Testowanie – jeżeli po testach rozwiązanie okazuje się niewystarczające, konieczny jest powrót do poprzednich kroków; jeżeli wynik testów jest pozytywny, przechodzi się do kolejnego punktu, czyli wdrożenia Powyższa metodologia powinna posłużyć do zaprojektowania strony internetowej. Strona internetowa ma być prowadzona w języku polskim, prosta i intuicyjna w użytkowaniu, nowoczesna i przejrzysta. Charakteryzować się ma zminimalizowanym czasem załadowania. Wykonawca na początku współpracy przygotuje 2 różne propozycje grafiki i układu strony głównej i bloga uwzględniając docelową zawartość wymaganą przez firmę, tj.: a. Strona główna (menu z poszczególnymi zakładkami, logo dostarczone przez firmę, elementy graficzne – zdjęcia i grafiki zaproponowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez firmę, a także informacja o realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych) b. O nas (opis działalności, zdjęcie) c. Blog - zawierać ma wyszukiwarkę umożliwiającą użytkownikowi proste przeszukiwanie serwisu oraz spis artykułów.) d. Kontakt (zakładka z danymi teleadresowymi i formularzem kontaktowym z zabezpieczeniem antyspamowym; do strony internetowej stworzony zostanie również adres e-mail, na który przychodzić będą wiadomości z formularza kontaktowego; budowa zakładki musi być zgodna z RODO). e. Polityka prywatności (zakładka w całości opracowana przez Wykonawcę zgodnie z normami prawnymi). f. Projekt (informacja o projekcie realizowanym przez firmę; oznaczenie graficzne zgodne z wytycznymi UE). g. Produkty h. zaawansowany konfigurator produktów i funkcjonalnościami e-commerce, który powinien pozwalać na: • wybór produktu • wybór wielkości • połączenie szeregu produktów • wybór koloru i wykończenia • wybór dodatkowych opcji • pobranie pliku w formacie pdf z utworzoną konfiguracją • wizualizację utworzonej konfiguracji. i. Informacja o tzw. ciasteczkach oraz informacja o charakterze informacyjnym strony. Wymagania dotyczące strony 1. Prace odbywać się będą etapowo. Na każdym etapie zapewniony będzie kontakt telefoniczny i drogą elektroniczną pomiędzy wskazanym przedstawicielem firmy a wskazanym przedstawicielem Wykonawcy. 2. Strona ma się wyświetlać prawidłowo w przeglądarkach internetowych: Edge, Firefox, Opera, Google Chrome oraz na urządzeniach mobilnych (Android i iOS). 3. Strona internetowa ma być responsywna, 4. Wykorzystane ma zostać szyfrowanie https. Koszt certyfikatów przez pierwszy rok funkcjonowania strony www leży po stronie Wykonawcy. 5. Strona umożliwiać będzie odtwarzanie zdjęć oraz elementów multimedialnych (audio, video). 6. Do strony muszą być dodane narzędzia analityczne. Firma musi mieć dostęp co najmniej do informacji o liczbie wejść zarówno ogółem na stronę, jak i na poszczególne zakładki (w tym o liczbie unikalnych użytkowników), średnim czasie pobytu na stronie, liczbie otworzonych zakładek przez jednego użytkownika, przybliżonej lokalizacji użytkownika oraz poszukiwanych frazach. 7. Strona zostanie zoptymalizowana pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarce Google, w tym uwzględnione zostaną dodatki, które automatycznie wspomagają osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. 8. Wykonawca wykona stronę internetową zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym uwzględni: opracowanie dokumentów formalnych (polityka prywatności), spełnianie wymagań ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- tzw. RODO. 9. Wykonawca przekaże cały kod źródłowy z przekazaniem licencji na użytkowanie i modyfikacje. 10. Wszelkie koszty związane ze stworzeniem strony (w tym: grafika, szablon, teksty narzędzia analityczne – dostęp przez 2 lata) leżą po stronie Wykonawcy. 11. Strona ma być dostosowana do wymagań osób niepełnosprawnych w tym między innymi: zmiana czcionki, kontrastu czy skal szarości Narzędzie administracyjne CMS: 1. Strona musi posiadać panel CMS do edycji całej treści serwisu z poziomu administratora. Wymagane są rozwiązania open source'owe 2. System CMS i instrukcja obsługi są w języku polskim. 3. Zmiany na stronie są widoczne natychmiast po zapisaniu, lecz panel CMS umożliwia podgląd dodawanych i edytowanych treści przed ich zamieszczeniem. 4. CMS umożliwia min. dowolne ustawianie kolejności elementów w strukturze serwisu i w treści artykułu, dodawanie i edycję tekstu, dodawanie materiałów graficznych przy tworzeniu artykułów (zarówno w położeniu pionowym, jak i poziomym; jako nagłówek lub w treści artykułu). Posiada mechanizm umożliwiający załadowanie plików graficznych (zdjęć) w dużej rozdzielczości (do pobrania) wraz z systemem ich prezentacji na stronie artykułowej. 5. Zawartość strony głównej konfigurowana jest z poziomu panelu CMS. Można samodzielnie definiować zawartość strony startowej przez zmianę umiejscowienia modułów oraz struktury serwisu. 6. CMS umożliwia ustawianie kolejności wyświetlanych na stronie tekstów. 7. Moduł edycyjny umożliwia co najmniej: a. dodawanie, zmianę oraz usuwanie elementów treści strony; b. zmianę wielkości czcionki; pogrubienie, pochylenie i podkreślenie tekstu; wstawienie indeksu górnego i dolnego oraz wyśrodkowanie, wyjustowanie, wyrównanie do lewej lub prawej strony, a także wstawienie tzw. twardej spacji; c. wstawianie znaków niestandardowych np. § oraz polskich liter i cyrylicy; d. usunięcie formatowania części lub całości tekstu oraz wklejanie tekstów z plików tekstowych (m.in. MS Office, OpenOffice); e. dodawanie i prezentację grafik, zdjęć i plików multimedialnych oraz treści z serwisów internetowych (np. Youtube) oraz osadzanie elementów graficznych względem tekstu; f. wstawienie i edytowanie tabel oraz tworzenie list numerowanych i punktowanych; g. wstawienie, usunięcie i edytowanie hiperłącza oraz linków wewnątrz dokumentu; h. wstawienie poziomej linii; i. cofnięcie wykonywanych w danej sesji operacji; j. wyszukiwanie tekstu; k. korzystanie ze stylów dostępnych w serwisie; l. zmianę wielkości obszaru roboczego (pełen ekran i obszar dowolny); m. podłączenie galerii zdjęć; n. samodzielną zmianę bannerów; o. edycję w źródle dokumentu oraz wstawianie czystego kodu HTML; 8. Narzędzia administracyjne umożliwią m.in. dalszą rozbudowę serwisu oraz samodzielne tworzenie działów i struktury serwisu, a także zmianę kolejności wyświetlania działów w menu. Istnieć będzie możliwość ukrycia działu (będzie w strukturze, lecz niewidoczny na stronie). 9. System udostępnić będzie administratorowi dane statystyczne związane z oglądalnością serwisu (w tym pełne dane z narzędzi analitycznych). 10. Posiada zabezpieczenie antyspamowe do formularza kontaktowego. 11. CMS zapewniać będzie bezpieczeństwo przed niepowołanym dostępem z zewnątrz. 12. CMS posiada możliwość dodania (jako plik do pobrania) dokumentów w formatach:. gif, jpg, png, tif, bmp, zip, tar, tgz, gz, rar, exe, mov, mpg, mpeg, avi, asf, mp3, mp2, rm, wav, vob, qt, vid, ac3, wma, wmv, doc, xls, ppt, pdf, docx, xlsx, pptx, rtf, txt, swf, odt, ods. Cena ma zawierać przeniesienie autorskich praw majątkowych.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa, Laboratoria, Usługi reklamowe
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, usługi informatyczne, usługi laboratoryjne, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne, akcje promocyjne, konsulting, doradztwo
kody CPV 72221000, 72413000, 73000000, 79340000, 79400000, 79410000, 79415200, 79822500, 79930000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , usługi informatyczne , usługi laboratoryjne , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne , akcje promocyjne , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10377923 2024-04-04
godz. 23:59
Mazowieckie Zapytanie ofertowe nr 2/FELD/2024/AII dotyczące wyboru Podwykonawcy prac związanych z ewaluacją i testowaniem modeli machine learning. W związku z ubieganiem się o dofinansowanie projek...
10377925 2024-04-04
godz. 23:59
Łódzkie Zapytanie ofertowe nr NR 02/TR/FELD/2024 na wybór Podwykonawcy prac związanych z ewaluacją i testowaniem modeli machine learning. Zamówienie udzielane zgodnie z zasadą konkurencyjności...
10385242 2024-04-08
godz. 10:00
Łódzkie Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wydruku, skanowania, oraz serwisu na rzecz Łódzkiego Urzędu Wo...
10380028 2024-04-08
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Badanie potrzeb szkoleniowych pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia z Województwa Zachodniopomorskiego w ramach projektu „Zachodniopomorska Akademia PSZ” Przedmiotem zamówieni...
10345536 2024-04-12
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie badań ewaluacyjnych w trzech częściach pn.: Ewaluacja bieżąca sposobu wyboru projektów FEnIKS 2021-2027 Część 1: Ewaluacja bieżąca sposobu wyboru projektów FEnIKS 2021...
10376547 2024-04-17
godz. 12:00
Łódzkie Administrator sieci i sprzętu komputerowego.
10325044 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Usługi nadzoru autorskiego oprogramowania InfoMedica firmy Asseco Poland S. A. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, załącznik numer 2 do SWZ
10344136 2024-04-22
godz. 00:00
Mazowieckie ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDPR/03/2024/20 dotyczące podwykonawstwa usług w charakterze Expert Asset Artist. Przedmiot zamówienia: Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje dla stanowiska Ex...
10365914 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa oraz wdrożenie systemu monitorowania cyberbezpieczństwa (SIEM) oraz świadczenie usługi monitorowania cyberbezpieczeństwa (SOC) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie...
10375585 2024-04-22
godz. 23:59
Pomorskie Świadczenie usług audytu wewnętrznego