Zlecenie 8476929 - Wzrost konkurencyjności firmy DREWCAR Kamil Oksimowicz,...

   
Zamówienie 8476929 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-21
przedmiot zlecenia
Wzrost konkurencyjności firmy DREWCAR Kamil Oksimowicz, dzięki wdrożeniu rekomendacji strategii wzorniczej.

Część 1. Projekt sy
stemu modułowych zadaszeń W ramach realizacji zamówienia ma powstać modularny systemu zadaszeń ograniczonych do czterech produktów asortymentu tj.: • zadaszenie tarasowe • altana ogrodowa wolnostojąca • wiata garażowa • wiata – schowek. Nowy asortyment powinien być zaprojektowany w oparciu o kilka kluczowych zasad: • jedna przewodnia stylistyka – nowoczesność, minimalizm i prosta forma, uniwersalność • rozwiązania w obszarze detalu upraszczające sposób montażu– zarówno prefabrykowane łączniki, jak i zdefiniowane rozwiązania ciesielskie wykonywane na maszynach CNC w zakładzie, • wysoka precyzja wykończenia elementów umożliwiająca samodzielny montaż • modularność, którą należy rozumieć jako zdefiniowana i standardowa wielkość poszczególnych elementów, które dadzą możliwość skalowania każdego z produktów w zależności od wymagań klienta i ograniczą nakład pracy podczas produkcji w zakładzie • DIY – postawienie na samodzielny montaż wszystkich elementów przez klienta lub wynajętą przez niego firmę monterską; dobrze zaprojektowane instrukcje, oznakowane elementy konstrukcji, filmy instruktażowe; zaprojektowany sposób pakowania • konfiguracja poprzez narzędzie online. Kierunki rozwiązań projektowych Stylistyka Prostopadłościenne formy, o harmonijnych proporcjach elementów konstrukcyjnych, dopracowanych przekrojach słupów i belek, wykorzystujące panele wypełniające o zróżnicowanych wzorach, pozwalające na adaptację produktów do różnych sytuacji. Rozwiązania detalu Rozwinięcie oryginalnego i uniwersalnego typu okuć lub własnego systemu montażowego umożliwiającego łatwą instalację i dokładny montaż, bez potrzeby dodatkowej obróbki elementów u klienta. Wykorzystanie elementów konstrukcyjnych o większych przekrojach, umożliwiające rezygnację z ukośnych elementów stężających i zwiększające trwałość konstrukcji, w tym konstrukcji asymetrycznych, pozwalających na wznoszenie zadaszeń o szerszych i węższych słupach wspierających po przeciwnych stronach konstrukcji. Lepsze dopasowanie do indywidualnych sytuacji przestrzennych. Zastosowanie złączy ciesielskich, tzw. zamków, łączeń na wpust umożliwiających rezygnację ze stalowych elementów montażowych, pozwalających na osiągnięcie efektu bardziej dopracowanej i wizualnie czystszej, prostszej konstrukcji. Wykorzystanie jako elementów nośnych zwielokrotnionych elementów o mniejszych przekrojach w celu uzyskania wystarczającej wytrzymałości i sztywności konstrukcji. Modularyzacja Opracowanie modułowych elementów konstrukcyjnych, których zestawienie umożliwia swobodne aranżowanie i dopasowywanie produktu do potrzeb klienta. Proces projektowy powinien być realizowany przy wykorzystaniu metodologii zaproponowanej poniżej: 1. Wstępna analiza obejmująca wszelkie informacje o klientach, użytkownikach i ich potrzebach, szeroko rozumianym rynku, trendach, a także wszystkich innych zmiennych, mających istotny wpływ na zdiagnozowanie problemów grup docelowych. 2. Research – analiza zdefiniowanego problemu oraz zdobycie wiedzy na temat istniejących rozwiązań, a także jak najlepsze zrozumienie istoty problemu poprzez zestawienie z oczekiwaniami, zwyczajami, procesem decyzyjnym oraz innymi istotnymi czynnikami dotyczącymi kategorii produktowej, nabywców, użytkowników i ważnych składowych ich otoczenia. 3. Brief, czyli założenia do nowo opracowywanego rozwiązania (zarówno w zakresie funkcji, jak i formy w kontekście grup docelowych), wynikające z analizy zdefiniowanego problemu, na podstawie danych wejściowych, rozwiązywanych problemów i zaspokajanych potrzeb, a także pozycjonowania w porównaniu z dostępnymi na rynku rozwiązaniami. 4. Kreacja – generowanie rozwiązań, ich rozwijanie, a następnie prototypowanie w celu testowania pod kątem realizacji założonych celów i funkcji oraz poszukiwania obszaru do dalszego ich udoskonalenia. 5. Testowanie – jeżeli po testach rozwiązanie okazuje się niewystarczające, konieczny jest powrót do poprzednich kroków; jeżeli wynik testów jest pozytywny, przechodzi się do kolejnego punktu, czyli wdrożenia do produkcji. W ramach zamówienia mają zostać zrealizowane: 1. Projekt koncepcyjny, w ramach którego zaprezentowane zostaną min. 2 koncepcje każdego z typów zadaszeń. W sumie opracowanych więc zostanie min. 8 projektów. Projekt koncepcyjny powinien również określać funkcję modułowości zadaszeń. W ramach realizacji tego etapu wykonawca powinien opracować wizualizacje produktów, rysunki poglądowe, rysunki techniczne zawierające wstępne wymiarowanie oraz opisy poszczególnych rozwiązań. Powinny zostać również opracowane min. 2 modele drewniane w skali umożliwiające ocenę walorów wizualnych i technicznych poszczególnych projektów koncepcyjnych. 2. Projekt wzorniczy i projekt konstrukcyjny. W ramach etapu powinna zostać opracowana szczegółowa dokumentacja techniczna wybranego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego, a w szczególności powinny powstać szczegółowe rysunki techniczne wszystkich typów rozwiązań uwzględniające ich warianty i modularność, powinny zostać opracowane szczegółowe rozwiązania w obszarze konstrukcyjnym, w tym opracowane sposoby łączenia poszczególnych elementów, opracowane powinny zostać detale, powinny zostać wykonane obliczenia konstrukcyjne, opracowane powinny zostać sposoby zabezpieczania elementów drewnianych przed działaniem czynników pogodowych. W ramach etapu powinny powstać również min 2 modele w skali opracowywanych rozwiązań. Proces projektowy powinien uwzględniać możliwości technologiczne Zamawiającego. 3. Opracowanie prototypów. W ramach etapu prototypowania powinny zostać wytworzone docelowe produkty z docelowych materiałów na podstawie projektu wzorniczego i konstrukcyjnego. Łącznie powinno powstać 4 szt. prototypów. 4. Testy prototypów i ewentualnie wprowadzenie poprawek do dokumentacji projektowej. W ramach etapu zespół projektowy powinien dokonać niezbędnych testów w obszarze funkcjonalnym, wytrzymałościowym, estetycznym oraz technologii produkcji na zrealizowanych prototypach oraz opracować raport z tych testów. Na podstawie raportu zespół projektowy powinien wprowadzić niezbędne zmiany do dokumentacji projektowej. 5. Po zatwierdzeniu docelowych projektów nowych zadaszeń wykonana zostanie dokumentacja wdrożeniowa dostosowana do możliwości technologicznych zamawiającego tj. projekty na maszyny CNC do obróbki drewnianej, celem umożliwienia produkcji seryjnej produktów. Cena ma zawierać przeniesienie autorskich praw majątkowych. Inne Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.Część 2. Przeprowadzenie rebrandingu marki Drewcar Proces projektowy powinien być realizowany przy wykorzystaniu metodologii zaproponowanej poniżej. 1. Wstępna analiza obejmująca wszelkie informacje o klientach, użytkownikach i ich potrzebach, szeroko rozumianym rynku, trendach, a także wszystkich innych zmiennych, mających istotny wpływ na zdiagnozowanie problemów grup docelowych. 2. Research – analiza zdefiniowanego problemu oraz zdobycie wiedzy na temat istniejących rozwiązań, a także jak najlepsze zrozumienie istoty problemu poprzez zestawienie z oczekiwaniami, zwyczajami, procesem decyzyjnym oraz innymi istotnymi czynnikami dotyczącymi kategorii produktowej, nabywców, użytkowników i ważnych składowych ich otoczenia. 3. Brief, czyli założenia do nowo opracowywanego rozwiązania (zarówno w zakresie funkcji, jak i formy w kontekście grup docelowych), wynikające z analizy zdefiniowanego problemu, na podstawie danych wejściowych, rozwiązywanych problemów i zaspokajanych potrzeb, a także pozycjonowania w porównaniu z dostępnymi na rynku rozwiązaniami. 4. Kreacja – generowanie rozwiązań, ich rozwijanie, a następnie prototypowanie w celu testowania pod kątem realizacji założonych celów i funkcji oraz poszukiwania obszaru do dalszego ich udoskonalenia. 5. Testowanie – jeżeli po testach rozwiązanie okazuje się niewystarczające, konieczny jest powrót do poprzednich kroków; jeżeli wynik testów jest pozytywny, przechodzi się do kolejnego punktu, czyli wdrożenia. W ramach zamówienia mają zostać zrealizowane: 1. W ramach zamówienia powinien powstać nowy znak słowno-graficzny marki Drewcar. Wizualnie znak ma odpowiadać nowemu pozycjonowaniu marki i wizji tj.: „DREWCAR - rodzinna firma z wielopokoleniową tradycją na rynku tartacznym. Doświadczony, elastyczny i rzetelny dostawca zaawansowanych rozwiązań z zakresu drewnianych materiałów budowlanych w rozsądnej cenie. Firma rozumiejąca potrzeby klienta i skoncentrowana na ich zaspokojeniu. Wykonawca powinien opracować min. dwie koncepcje znaku słowno-graficznego Drewcar oraz zaprezentować projekty w formie prezentacji prezentującej przykładowe użycie znaku. 2. Wypracowanie spójnego system identyfikacji wizualnej, skodyfikowanego w postaci jednego dokumentu. Dokument ten powinien obejmować opracowanie w zakresie: konstrukcji znaku, jego dopuszczalnych przekształceń, skalowania, występowania na różnego rodzaju tłach, opis rekomendowanej typografii do zastosowań w druku i mediach cyfrowych, opis kolorystyki w CMYK / RGB / Pantone. 3. Opracowanie podstawowych materiałów z użyciem nowej identyfikacji tj. wizytówka, papier firmowy, faktura, teczka oraz szyld zakładu. Cena ma zawierać przeniesienie autorskich praw majątkowych. Inne Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.Część 3. Zaprojektowanie nowej marki produktowej Proces projektowy powinien być realizowany przy wykorzystaniu metodologii zaproponowanej poniżej. 1. Wstępna analiza obejmująca wszelkie informacje o klientach, użytkownikach i ich potrzebach, szeroko rozumianym rynku, trendach, a także wszystkich innych zmiennych, mających istotny wpływ na zdiagnozowanie problemów grup docelowych. 2. Research – analiza zdefiniowanego problemu oraz zdobycie wiedzy na temat istniejących rozwiązań, a także jak najlepsze zrozumienie istoty problemu poprzez zestawienie z oczekiwaniami, zwyczajami, procesem decyzyjnym oraz innymi istotnymi czynnikami dotyczącymi kategorii produktowej, nabywców, użytkowników i ważnych składowych ich otoczenia. 3. Brief, czyli założenia do nowo opracowywanego rozwiązania (zarówno w zakresie funkcji, jak i formy w kontekście grup docelowych), wynikające z analizy zdefiniowanego problemu, na podstawie danych wejściowych, rozwiązywanych problemów i zaspokajanych potrzeb, a także pozycjonowania w porównaniu z dostępnymi na rynku rozwiązaniami. 4. Kreacja – generowanie rozwiązań, ich rozwijanie, a następnie prototypowanie w celu testowania pod kątem realizacji założonych celów i funkcji oraz poszukiwania obszaru do dalszego ich udoskonalenia. 5. Testowanie – jeżeli po testach rozwiązanie okazuje się niewystarczające, konieczny jest powrót do poprzednich kroków; jeżeli wynik testów jest pozytywny, przechodzi się do kolejnego punktu, czyli wdrożenia. W ramach zamówienia mają zostać zrealizowane: 1. W ramach zamówienia powinien powstać nowy znak słowno-graficzny nowej marki produktowej. Wizualnie znak ma odpowiadać pozycjonowaniu marki i wizji tj.: „Marka oferująca nowoczesne produkty zadaszeń o modularnym charakterze, dopracowane w każdym detalu. Korzystająca z zaawansowanych technologii obróbki drewna i ściśle współpracująca z profesjonalnymi projektantami”. W trakcie opracowania znaku zostanie przeprowadzony kompleksowy proces brandingu do którego należy: opracowanie min. 2 koncepcji nazwy nowej marki, opracowanie min. 2 koncepcji znaku słowno-graficznego, opracowanie sloganu reklamowego dla wybranej za docelowej nazwy i znaku, przygotowanie prezentacji z wypracowanymi rozwiązaniami. 2. Wypracowania spójnego systemu identyfikacji wizualnej dla wybranej nazwy i znaku, skodyfikowanego w postaci jednego dokumentu. Dokument ten powinien obejmować opracowanie w zakresie: konstrukcji znaku, jego dopuszczalnych przekształceń, skalowania, występowania na różnego rodzaju tłach, opis rekomendowanej typografii do zastosowań w druku i mediach cyfrowych, opis kolorystyki w CMYK / RGB / Pantone. 3. Opracowanie projektu 1 szt. folderu reklamowego, 1 szt. katalogu produktowego, 5 szt. banerów reklamowych do użycia w Internecie Cena ma zawierać przeniesienie autorskich praw majątkowych. Inne Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.Część 4 Zaprojektowanie i wykonanie stron WWW Proces powinien być realizowany przy wykorzystaniu metodologii zaproponowanej poniżej 1.Wstępna analiza obejmująca wszelkie informacje o klientach, użytkownikach i ich potrzebach, szeroko rozumianym rynku, trendach, a także wszystkich innych zmiennych, mających istotny wpływ na zdiagnozowanie problemów grup docelowych. 2.Research – analiza zdefiniowanego problemu oraz zdobycie wiedzy na temat istniejących rozwiązań, a także jak najlepsze zrozumienie istoty problemu poprzez zestawienie z oczekiwaniami, zwyczajami, procesem decyzyjnym oraz innymi istotnymi czynnikami dotyczącymi kategorii produktowej, nabywców, użytkowników i ważnych składowych ich otoczenia 3.Brief, czyli założenia do nowo opracowywanego rozwiązania (zarówno w zakresie funkcji, jak i formy w kontekście grup docelowych), wynikające z analizy zdefiniowanego problemu, na podstawie danych wejściowych, rozwiązywanych problemów i zaspokajanych potrzeb, a także pozycjonowania w porównaniu z dostępnymi na rynku rozwiązaniami 4.Kreacja – generowanie rozwiązań, ich rozwijanie, a następnie prototypowanie w celu testowania pod kątem realizacji założonych celów i funkcji oraz poszukiwania obszaru do dalszego ich udoskonalenia – zlecenie projektów wyspecjalizowanym biurom projektowym 5.Testowanie – jeżeli po testach rozwiązanie okazuje się niewystarczające, konieczny jest powrót do poprzednich kroków; jeżeli wynik testów jest pozytywny, przechodzi się do kolejnego punktu, czyli wdrożenia Powyższa metodologia powinna posłużyć do zaprojektowania dwóch stron internetowych: A. Zaprojektowania i wykonania strony internetowej Drewcar - w ramach działania powinna powstać strona internetowa przeznaczona dla produktów i klientów z branży budowlanej. 1. Strona internetowa ma być prowadzona w języku polskim i angielskim, prosta i intuicyjna w użytkowaniu, nowoczesna i przejrzysta. Charakteryzować się ma zminimalizowanym czasem załadowania. Wykonawca na początku współpracy przygotuje 2 różne propozycje grafiki i układu strony głównej uwzględniając docelową zawartość wymaganą przez firmę, tj. a. Strona główna (menu z poszczególnymi zakładkami, logo dostarczone przez firmę, elementy graficzne – zdjęcia i grafiki zaproponowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez firmę, a także informacja o realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych) b. O nas (opis działalności, zdjęcia) d. Kontakt (zakładka z danymi teleadresowymi i formularzem kontaktowym z zabezpieczeniem antyspamowym; do strony internetowej stworzony zostanie również adres e-mail, na który przychodzić będą wiadomości z formularza kontaktowego; budowa zakładki musi być zgodna z RODO) e. Polityka prywatności (zakładka w całości opracowana przez Wykonawcę zgodnie z normami prawnymi) f. Projekt (informacja o projekcie realizowanym przez firmę; oznaczenie graficzne zgodne z wytycznymi UE) g. Produkty (informacja o oferowanych produktach i usługach, z przykładowymi zdjęciami) h. Informacja o tzw. ciasteczkach oraz informacja o charakterze informacyjnym strony B. Zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej nowej marki produktowej wraz z konfiguratorem produktów online W przypadku nowej marki produktowej będzie zaprojektowana i wdrożenia strona internetowa z zaawansowanym konfiguratorem produktów i funkcjonalnościami e-commerce Strona internetowa ma być prowadzona w języku polskim i angielskim prosta i intuicyjna w użytkowaniu, nowoczesna i przejrzysta. Charakteryzować się ma zminimalizowanym czasem załadowania. Wykonawca na początku współpracy przygotuje 2 różne propozycje grafiki i układu strony głównej i bloga uwzględniając docelową zawartość wymaganą przez firmę, tj. a. Strona główna (menu z poszczególnymi zakładkami, logo dostarczone przez firmę, elementy graficzne – zdjęcia i grafiki zaproponowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez firmę, a także informacja o realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych) b. O nas (opis działalności, zdjęcie) c. Blog - zawierać ma wyszukiwarkę umożliwiającą użytkownikowi proste przeszukiwanie serwisu oraz spis artykułów.) d. Kontakt (zakładka z danymi teleadresowymi i formularzem kontaktowym z zabezpieczeniem antyspamowym; do strony internetowej stworzony zostanie również adres e-mail, na który przychodzić będą wiadomości z formularza kontaktowego; budowa zakładki musi być zgodna z RODO) e. Polityka prywatności (zakładka w całości opracowana przez Wykonawcę zgodnie z normami prawnymi). f. Projekt (informacja o projekcie realizowanym przez firmę; oznaczenie graficzne zgodne z wytycznymi UE) g. Produkty h. zaawansowany konfigurator produktów i funkcjonalnościami e-commerce, który powinien pozwalać na: • wybór produktu • wybór wielkości • połączenie szeregu produktów • wybór koloru i wykończenia • wybór dodatkowych opcji • pobranie pliku w formacie pdf z utworzoną konfiguracją • wizualizację utworzonej konfiguracji. i. Informacja o tzw. ciasteczkach oraz informacja o charakterze informacyjnym strony Wymagania dotyczące obydwu stron 2. Prace odbywać się będą etapowo Na każdym etapie zapewniony będzie kontakt telefoniczny i drogą elektroniczną pomiędzy wskazanym przedstawicielem firmy a wskazanym przedstawicielem Wykonawcy 3. Strona ma się wyświetlać prawidłowo w przeglądarkach internetowych: Edge, Firefox, Opera, Google Chrome oraz na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) 4. Strona internetowa ma być responsywna 5. Wykorzystane ma zostać szyfrowanie https. Koszt certyfikatów leży po stronie Wykonawcy 6. Strona umożliwiać będzie odtwarzanie zdjęć oraz elementów multimedialnych (audio, video) 7. Do strony muszą być dodane narzędzia analityczne. Firma musi mieć dostęp co najmniej do informacji o liczbie wejść zarówno ogółem na stronę, jak i na poszczególne zakładki (w tym o liczbie unikalnych użytkowników), średnim czasie pobytu na stronie, liczbie otworzonych zakładek przez jednego użytkownika, przybliżonej lokalizacji użytkownika oraz poszukiwanych frazach 8. Strona zostanie zoptymalizowana pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarce Google, w tym uwzględnione zostaną dodatki, które automatycznie wspomagają osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. 9. Wykonawca wykona stronę internetową zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym uwzględni: opracowanie dokumentów formalnych (polityka prywatności), spełnianie wymagań ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- tzw. RODO. 10. Wykonawca przekaże cały kod źródłowy z przekazaniem licencji na użytkowanie i modyfikacje. 11. Wszelkie koszty związane ze stworzeniem strony (w tym: grafika, szablon, teksty narzędzia analityczne – dostęp przez 2 lata) leżą po stronie Wykonawcy. Narzędzie administracyjne CMS: 1. Strona musi posiadać panel CMS do edycji całej treści serwisu z poziomu administratora. Wymagane są rozwiązania open source'owe 2. System CMS i instrukcja obsługi są w języku polskim. 3. Zmiany na stronie są widoczne natychmiast po zapisaniu, lecz panel CMS umożliwia podgląd dodawanych i edytowanych treści przed ich zamieszczeniem. 4. CMS umożliwia min. dowolne ustawianie kolejności elementów w strukturze serwisu i w treści artykułu, dodawanie i edycję tekstu, dodawanie materiałów graficznych przy tworzeniu artykułów (zarówno w położeniu pionowym, jak i poziomym; jako nagłówek lub w treści artykułu). Posiada mechanizm umożliwiający załadowanie plików graficznych (zdjęć) w dużej rozdzielczości (do pobrania) wraz z systemem ich prezentacji na stronie artykułowej. 5. Zawartość strony głównej konfigurowana jest z poziomu panelu CMS. Można samodzielnie definiować zawartość strony startowej przez zmianę umiejscowienia modułów oraz struktury serwisu 6. CMS umożliwia ustawianie kolejności wyświetlanych na stronie tekstów 7. Moduł edycyjny umożliwia co najmniej a. dodawanie, zmianę oraz usuwanie elementów treści strony b. zmianę wielkości czcionki; pogrubienie, pochylenie i podkreślenie tekstu; wstawienie indeksu górnego i dolnego oraz wyśrodkowanie, wyjustowanie, wyrównanie do lewej lub prawej strony, a także wstawienie tzw. twardej spacji; c wstawianie znaków niestandardowych np. § oraz polskich liter i cyrylicy d usunięcie formatowania części lub całości tekstu oraz wklejanie tekstów z plików tekstowych (m.in. MS Office, OpenOffice) e dodawanie i prezentację grafik, zdjęć i plików multimedialnych oraz treści z serwisów internetowych (np. Youtube) oraz osadzanie elementów graficznych względem tekstu f wstawienie i edytowanie tabel oraz tworzenie list numerowanych i punktowanych g wstawienie, usunięcie i edytowanie hiperłącza oraz linków wewnątrz dokumentu h wstawienie poziomej linii i. cofnięcie wykonywanych w danej sesji operacji j. wyszukiwanie tekstu k. korzystanie ze stylów dostępnych w serwisie l. zmianę wielkości obszaru roboczego (pełen ekran i obszar dowolny) m. podłączenie galerii zdjęć n samodzielną zmianę bannerów o edycję w źródle dokumentu oraz wstawianie czystego kodu HTML 8 Narzędzia administracyjne umożliwią m.in. dalszą rozbudowę serwisu oraz samodzielne tworzenie działów i struktury serwisu, a także zmianę kolejności wyświetlania działów w menu. Istnieć będzie możliwość ukrycia działu (będzie w strukturze, lecz niewidoczny na stronie). 9 System udostępnić będzie administratorowi dane statystyczne związane z oglądalnością serwisu (w tym pełne dane z narzędzi analitycznych). 10 Posiada zabezpieczenie antyspamowe do formularza kontaktowego. 11 CMS zapewniać będzie bezpieczeństwo przed niepowołanym dostępem z zewnątrz. 12 CMS posiada możliwość dodania (jako plik do pobrania) dokumentów w formatach:. gif, jpg, png, tif, bmp, zip, tar, tgz, gz, rar, exe, mov, mpg, mpeg, avi, asf, mp3, mp2, rm, wav, vob, qt, vid, ac3, wma, wmv, doc, xls, ppt, pdf, docx, xlsx, pptx, rtf, txt, swf, odt, ods Cena ma zawierać przeniesienie autorskich praw majątkowych. Inne Inne Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez przyczynCzęść 5. Przeprowadzenie sesji zdjęciowej i opracowanie wizualizacji 3D produktów W ramach zamówienia mają zostać zrealizowane: 1. Wysokiej jakości wizualizacje 3D produktów zadaszeń: • wizualizacje packshotowe produktów (do wykorzystania np. w konfiguratorze produktów i katalogu produktowym) –20 wizualizacji produktów, po 4 wizualizacje na każdy typ produktu • wizualizacje z aranżacjami prezentującymi zastosowanie produktów (do wykorzystania na stronie internetowej, katalogach i innych działaniach komunikacyjnych). 2. Sesja zdjęciowa do zastosowania na stronie internetowej oraz w materiałach komunikujących. W ramach sesji powinny zostać zrealizowane wysokiej jakości zdjęcia podstawowych produktów firmy, parku maszynowego, zakładu produkcyjnego i zespołu. Powinno zostać opracowanych min. 20 zdjęć. Zdjęcia powinny zostać poddane profesjonalnej postprodukcji i korekcie kolorystycznej. Cena ma zawierać przeniesienie praw majątkowych do wykonanych zdjęć oraz wizualizacji. Inne Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa, Laboratoria, Usługi reklamowe
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, usługi informatyczne, usługi laboratoryjne, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne, akcje promocyjne, reklamy, konsulting, doradztwo
kody CPV 72221000, 72413000, 73000000, 79340000, 79400000, 79410000, 79411100, 79415200, 79822500, 79930000, 79960000, 79961000, 79961100, 79961350
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , usługi informatyczne , usługi laboratoryjne , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne , akcje promocyjne , reklamy , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432232 2024-04-19
godz. 10:30
Małopolskie Świadczenie usługi wykonania filmu popularnonaukowego o badaniach naukowych z zakresu radioterapii protonowej w Centrum Cyklotronowym Bronowice Instytutu Fizyki Jądrowej PAN.
10344134 2024-04-22
godz. 00:00
Mazowieckie ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDPR/03/2024/19 dotyczące podwykonawstwa usług w charakterze Engineer, Localization. Przedmiot zamówienia: Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje dla stanowiska...
10344116 2024-04-22
godz. 00:00
Mazowieckie ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDPR/03/2024/10 dotyczące podwykonawstwa usług w charakterze Generalist Programmer. Przedmiot zamówienia: Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje dla stanowiska ...
10414300 2024-04-23
godz. 10:00
Wielkopolskie Świadczenie na rzecz ENEA S.A. usług doradczych w obszarze techniczno-środowiskowym dla OZE
10446615 2024-04-23
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup certyfikatów SSL
10427781 2024-04-25
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wykonanie i dostawę pieczątek, wizytówek oraz referentek na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
10441961 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie analizy ubóstwa energetycznego na terenie Gminy Grabów nad Pilicą
10385478 2024-04-29
godz. 11:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, kompleksowego wykonania zabudowy, wyposażenia, transportu, montażu i demontażu, magazynowania i obsługi modułowego stoiska wysta...
10424731 2024-05-14
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjnej w ramach projektu „InterGlobal – internacjonalizacja przedsiębiorstw sektora MŚP z województwa śląskiego”. Na k...
10381706 2024-05-31
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wdrożenie (zakup licencji i usługi uruchomienia funkcji) systemu zarządzania klastrem Hub of Power (dalej: System HoP) w celu realizacji funkcji klastra z...