Przetarg 6768268 - Wymiana wind osobowych wraz z instalacją monitoringu w Domu...

   
Analizuj Zamówienie 6768268 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-16
przedmiot ogłoszenia
Wymiana wind osobowych wraz z instalacją monitoringu w Domu Studenta Grześ
Numer referencyjny: PN/32-2019/DOP-p

Przedmiotem z
amówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch wind osobowych wraz z wykonaniem instalacji monitoringu w tych windach w Domu Studenta Grześ przy ul. Langiewicza 24 w Lublinie.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ.
Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na placu budowy, tj.:
1)roboty budowlane demontażowe i rozbiórkowe,
2)roboty budowlane w zakresie instalowania wind,
3)roboty budowlane w zakresie maszynowni,
4)roboty budowlane w zakresie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych,
5)roboty budowlane w zakresie instalacji monitoringu w windach,
mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość żądania w szczególności:
1)oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
2)poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
3)innych dokumentów,
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika.
Zamawiający najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, żąda przedłożenia przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników oraz zanonimizowanych zaświadczeń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę.
Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, użytych do realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540106701-N-2019 z dnia: 2019-05-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Data rozpoczęcia: 2019-07-15
Data zakończenia: 2019-08-26
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Data rozpoczęcia: 2019-07-15
Data zakończenia: 2019-11-15


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-31, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-06, godzina: 12:00,
branża Ochrona, Windy i dźwigi
podbranża instalacje, windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 45111100, 45310000, 45312200, 45313100, 45400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje , windy towarowe, osobowe, platformy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10400723 2024-04-15
godz. 10:00
Mazowieckie dostawa wraz z montażem systemu monitoringu wizyjnego dla Szpitala Bielańskiego
10407228 2024-04-17
godz. 11:00
Wielkopolskie ZKB-II.2635.6.1.2024 Dostawa elementów serwisowych dla Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 HP Renew Travel 15.6'' 2Z8A3AA grafitowy Plecak na laptopa 2...
10331934 2024-04-17
godz. 13:00
Lubelskie Budowa łącznika wraz z windą przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych przy ul. Hirszfelda 6 w Lublinie Zakres zamówienia obejmuje budow...
10399224 2024-04-18
godz. 10:00
Dolnośląskie „Usługi w zakresie konserwacji urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych typu „OPAL” zainstalowanego przy budynku przy ul. Daszyńskiego 4 w Wałbrzychu
10431379 2024-04-18
godz. 13:30
Pomorskie RDSz.26.6.2024KN Konserwacja i usługi serwisowe systemu telewizji przemysłowej w podziale na części: Cześć I Konserwacja systemu wizyjnego w RDW Sztum Cześć II Konserwacja systemu wi...
10364735 2024-04-19
godz. 00:00
Mazowieckie Wymiana elementów systemów wideodomofonowych i kontroli dostępu w 6 budynkach (Wolność3A, Kacza 4, Wolność 5, Kacza 6, Wolność 7, Kacza 8) znajdujących się w zasobach SM „STROP"
10393857 2024-04-23
godz. 17:00
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zakresem niezbędnych robót budowlanych w zasobach Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
10447149 2024-04-30
godz. 09:00
Pomorskie Zakup i montaż elektronicznych depozytorów kluczy z panelem sterującym w budynkach Inspektoratów ZUS w Gdańsku Wrzeszczu oraz Gdyni 1 . Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ...
10457414 2024-05-06
godz. 14:00
Dolnośląskie Wykonywanie przeglądów, konserwacji i serwisu systemów bezpieczeństwa
10375240 2024-05-07
godz. 10:00
Lubuskie Konserwacja oraz usuwanie usterek i awarii urządzeń i instalacji monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych sygnalizacji włamania i napadu oraz systemów kontroli dostępu w PGE EC S.A. ...