Przetarg 7493910 - Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach...

   
Analizuj Zamówienie 7493910 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-21
przedmiot ogłoszenia
Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1
Nume
r referencyjny: AL-ZP.272-14/20/ZP/PN

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe polegające na wymianie stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami łącznie 30 szt. oraz montażem kontroli dostępu do pomieszczeń w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1.
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez: Pracownię Projektową Wojciech Robak ul. Polna 41,63-700 Krotoszyn, według wykazu poniżej:
- Projekt Budowlano - Wykonawczy,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,

Zamówienie obejmuje:

Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej – ilość 30 szt.

Zestawienie pomieszczeń:
Parter: Zakres robót obejmuje wykonanie stolarki drzwiowej w pomieszczeniach:
1) 0171, 0159 - z montażem kontroli dostępu w pełnym zakresie
2) 0235a, – bez montażu kontroli dostępu,
3) 0235, 0236, 0237, 0238, 0239 - wraz z przełożeniem istniejącego systemu kontroli dostępu w nową stolarkę drzwiową.
I Piętro: Zakres robót obejmuje wykonanie stolarki drzwiowej w pomieszczeniach:
1) 1010a - z montażem kontroli dostępu,
2) 1226, 1227, 1235, 1237, 1236, 1234, 1233 ,1232, 1231, 1238, 1240, 1241, 1242, 1243, 1245, 1246, 1247, 1249, 1251, 1253 1254 – bez montażu kontroli dostępu.

III Piętro: Zakres robót obejmuje częściowe wykonanie systemu kontroli dostępu, (bez montażu stolarki drzwiowej) które nie zostały w pełni zrealizowane.
1) 3023, 3200, 3202, 3205, 3207, 3209, 3210, 3212, 3213, 3214, 3237, 3239, 3245, 3246, 3250,
3254 – doinstalowanie brakujących elementów do zainstalowanego systemu kontroli dostępu,
2) Występujące braki w systemie kontroli dostępu dla poszczególnych pomieszczeń jak wskazano poniżej:
a) 3023 – całkowity brak systemu kontroli dostępu,
b) 3200 – brak zasilacza, kontrolera, wyłącznika i czytnika,
c) 3202 - brak kontrolera, wyłącznika i czytnika,
d) 3205 – brak zasilacza, kontrolera, wyłącznika i czytnika,
e) 3207 – brak kontrolera, wyłącznika i czytnika,
f) 3209 - brak zasilacza, kontrolera, wyłącznika i czytnika,
g) 3210 - brak kontrolera, wyłącznika i czytnika,
h) 3212 - brak zasilacza, kontrolera, wyłącznika i czytnika,
i) 3213 - brak kontrolera, wyłącznika i czytnika,
j) 3214 - brak zasilacza, kontrolera, wyłącznika i czytnika,
k) 3237 - brak akumulatora, pokrywy zasilacza i pokrywy kontrolera,
l) 3239 - brak zasilacza i kontrolera,
m) 3245 – brak zasilacza i kontrolera,
n) 3246 – brak akumulatora, pokrywy zasilacza i pokrywy kontrolera,
o) 3250 – brak akumulatora, pokrywy zasilacza i kontrolera,
p) 3254 – brak zasilacza, kontrolera i wyłącznika.

Doinstalowane brakujące elementy do systemu kontroli należy dostosować do obecnego istniejącego systemu w pomieszczeniach tj.: Typ zasilacza: Pulsar Grey Power Plus akumulator 17Ah oraz Kontroler SR mini. Uzupełniony i zainstalowany system kontroli należy wpiąć do głównego istniejącego systemu kontroli dostępu.
Wykonawca w terminie 14 dni od zawarcia umowy zobowiązany jest do opracowania i złożenia do akceptacji Zamawiającego kosztorysu z opisem robót w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót i nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy, kolumny). Kosztorys powinien zawierać wszystkie roboty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wynikające z późniejszych uzgodnień technicznych na etapie realizacji. W efekcie Zamawiający oczekuje powstania kosztorysu zawierającego wszystkie roboty konieczne do wykonania dla uzyskania pożądanego efektu końcowego. W kalkulacji należy przewidzieć rozszerzenie kosztorysu o dodatkowe pozycje wykraczające poza zakres robót budowlanych zawartych w projekcie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
branża Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża okna, drzwi
kody CPV 45421000, 45421131, 45422100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: okna, drzwi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10416324 2024-04-11
godz. 10:00
Lubelskie Jednorazowa dostawa 50 szt. jednakowych klamek PCV do okien zgodnych z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Dostawa klamek do okien dla Lubels...
10317830 2024-04-11
godz. 12:00
Łódzkie Renowacja okien i rozet kościoła parafialnego w Gidlach wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji.
10414263 2024-04-16
godz. 07:41
Dolnośląskie Montaż folii okiennych w dyżurce KPP Kamienna Góra. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 robota budowlana
10429489 2024-04-17
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu Zośka w Celestynowie przy ul. Wrzosowej 42.
10429688 2024-04-17
godz. 12:30
Zachodniopomorskie Zapytanie ofertowe dot. uzupełnienia szklenia na Magazynie 11 w porcie Szczecin
10404989 2024-04-22
godz. 09:00
Śląskie Wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń zsypów w budynku na os. XXX-lecia 35, 37, 39 w Wodzisławiu Śląskim.
10433427 2024-04-22
godz. 10:00
Pomorskie EZP/178/2024 Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej przy ul. Płk. Dąbka 191 w Gdyni PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10463163 2024-04-26
godz. 08:00
Zachodniopomorskie 4/ZO/2024 Dostawa i montaż wyposażenia serwerowni w WSPL SPZOZ w Stargardzie obejmującego drzwi antywłamaniowe i kontrolę dostępu. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa i montaż drzwi a...
10481535 2024-04-30
godz. 23:59
Pomorskie Konserwacja okien
10438933 2024-05-06
godz. 16:00
Śląskie Wymiana drzwi p.poż. i drzwi wejściowych